quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Manipuleren is ook een vak apart.
Iets quoten en dan een deel weglaten.
Quote dan het hele bericht.
Dit valt me van je tegen.
De kant die ze opwillen met het concept is duidelijk. Mijn visie is dat ook. Daar hoeven we niet voor om de tafel te gaan zitten. Ze volgen hun eigen plan. En dat is hun goed recht natuurlijk. Net zoals het mijn goed recht is dat een kutplan te vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de TT en de OP ook veel te subjectief en provocerend.
Alsof Bart niet tegen kritiek kan.
En zijn gelijke wil halen in een topic.
En danny is ook vaak drammerig.
Denk ook dat het beter is dat die twee het samen onder 4 ogen eens moeten gaan uitpraten.
Dat zal het concept van TBO zeker ten goede komen.
er is hier volgens mij nog nooit iemand gebanned vanwege het geven van kritiek toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik dat deed werd ik gebanned.
Bedoel je nu dat de kant die ze op willen jouw visie ook is, of dat jouw visie duidelijk is? Kan allebei, betekent tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
De kant die ze opwillen met het concept is duidelijk. Mijn visie is dat ook.
kwestie van interpretatie, maar het was een geintje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]
er is hier volgens mij nog nooit iemand gebanned vanwege het geven van kritiek toch?
welke kritiek was dat?
Ligt ook aan de vorm. Kritiek in de vorm van gezuig of kritiek in de vorm van een mening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
kwestie van interpretatie, maar het was een geintje.
het ging erom dat ze moesten overleven in een bunker. Het verhaal was dat ze moesten schuilen vanwege een kernoorlog ofzo. Als ik toch ga schuilen in een atoomschuilkelder ga ik toch niet in een apenpakkie me de cholera werken? Het moest een groepsproces zijn. Voor DIT heb ik nooit een partnerschap akkoord gegeven hoor. Als dit direct als concept was gecommuniceerd had ik geweigerd namelijk. Deels vanwege de afwijking tussen concept en uitwerking van dat concept, maar ook zeker vanwege de polls die vaak niet kloppen of erg onduidelijk zijn, polls en stemmingen waarvan je nooit een tussenstand ziet (boodschappen, dagduel) etc. ALLES zou transparant zijn en we zouden kunnen zien dat alles eerlijk verloopt. In de praktijk blijkt dat niet op te gaan en dat is tegen de uitleg die aan FOK! is gegeven toen we werden binnengehaald. Dat kun je ONS wel gaan aanrekenen, maar ZIJ zijn degenen die naar ONS toe kwamen met een concept, zoals je hebt kunnen lezen in hun eigen persbericht. Op basis van dat concept zijn we met ze in zee gegaan en is er veel tijd en geld ingestoken. Dan hoort het beloofde gewoon te worden nagekomen. Dat daar vanuit ons enige coulance op is geweest allah, maar als Bart wil hardballen hebben wij toch echt de betere hand. En ik laat me toch echt niet wegbluffen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
So? Je kan nogmaals niet verwachten dat een concept als DEBUNKER draait om balletvoorstellingen in roze balletpakjes.
"Commentaar geven en dingen aan de kaak stellen" is prima hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef APK het volgende:
[..]
Zo is FoK! toch ook begonnen, met BB1?
Dingen die niet kloppen aan de kaak stellen en commentaar geven?
Als Danny toen even met Endemol om de tafel was gaan zitten voor een beetje damage control om daarna geen negatief commentaar meer te geven dan was FoK! nooit geworden wat het nu is...
ok, duidelijk. maar Bart is niet zo van de geintjes geloof ik dus die zit elke post van mensen die het niet met me eens zijn waarschijnlijk uit te printen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
kwestie van interpretatie, maar het was een geintje.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, duidelijk. maar Bart is niet zo van de geintjes geloof ik dus die zit elke post van mensen die het niet met me eens zijn waarschijnlijk uit te printen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er weer even uit Danny.![]()
Vind Alicia een mooie naam.
[ afbeelding ]
Ik noem het derde kind van Wim-Lex en Maxima ook altijd Alicia ipv Ariane, uit protest natuurlijk.quote:
onder het mom vanquote:
blaas het probleem nou niet verder op..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met die onzin, paints maak je maar in ONZ. Het is een serieus topic.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Kan dit hele kansloze bunker-project niet gewoon samengevat worden met "[ afbeelding ]" en afgesloten worden?
Maar dat was het niet. De OP is een troll en dit soort topics worden door mods doorgaans gesloten met de mededeling 'vecht het lekker per PM uit.'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met die onzin, paints maak je maar in ONZ. Het is een serieus topic.
Ik heb 'm als afbeelding (met [img]-tags) geplaatst, omdat 'ie geen smiley wordt als je 'm meteen na een aanhalingsteken typt. Vandaar. En een spatie tussen een aanhalingsteken en een smiley is lelijk, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Sinds wanneer worden de smileys in quotes OOK als 'afbeelding' weergegeven?
Ah...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm als afbeelding (met [img]-tags) geplaatst, omdat 'ie geen smiley wordt als je 'm meteen na een aanhalingsteken typt. Vandaar. En een spatie tussen een aanhalingsteken en een smiley is lelijk, dat weet iedereen.
Als er iets niet kansloos is, dan is het dit project wel, het zit volgens mij hartstikke vol met kansen en de cijfers staan, voor zover ik het kan zien, ook haaks op sommige meningenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Kan dit hele kansloze bunker-project niet gewoon samengevat worden met "[ afbeelding ]" en afgesloten worden?
Dat is ook meteen het lastige voor B&B natuurlijk. Het format staat niet vast, dus bij elke verandering verlies je kijkers en win je kijkers. Alleen wat je nu krijgt is dat ze Danny als kijker aan het verliezen zijn. En Danny steekt zijn frustratie niet onder stoelen of banken, een ander was misschien gewoon The West Wing opnieuw gaan kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat over blijft is dat het niet geschikt lijkt te zijn voor iedere doelgroep en dat er mensen teleurgesteld zijn. In tegenstelling tot weer anderen die steeds harder beginnen te juichen.
Heuww, is het niet beter dat jullie dit gewoon niet-openbaar 'uitvechten', ik bedoel, dit is allemaal wel publiciteit enzo, en rellen, (wat fokkers zoals ik graag zienquote:
Wees een kerel, en promoot je eigen product. Jij bent toch die baas van FOK! ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat het concept zoals het nu geworden is mij niet interesseert en dat ik om die reden ook niet naar TBO2 zal kijken. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik sowieso meer taken heb dan me 24/7 met de bunker bezighouden en dat het voor m'n portemonnee ook wel handig is als ik niet meer kijk een volgende ronde. Daar zeg ik niets geks mee.
Dan doe er wat aan, BEL bijvoorbeeld, jammer niet in een topic, speel dan ook echt 'de baas' van fok, en probeer deze zinkende schuit genaamd tbo te redden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
kennelijk mailt bart niet. en aangezien ik niet bel
In het kader van strijden met een open vizier enzo. Hoewel ik het jammer vind dat het blijkbaar een strijd moet zijn Ze staan hier de hele ochtend al aan, maar ik hoor echt niemand praten. Je kunt MIJ niet wijsmaken dat ze op de redactie nu met z'n alles lopen te feesten vanwege de geweldige beelden. En dan kun je heel stevig met je vingertje richting Danny wijzen natuurlijk, maar daarmee gaat het probleem zich ECHT niet oplossen hoor. OOK niet als ik in jubelstemming deze saaie beelden de hemel in ga zitten prijzen. Ze zijn godverdomme al 4 uur aan het PUZZELEN.
En gezien de OP geeft Bart mij daarin dan weer volledig gelijk.
Jij sponsort als fok, jij bent baas van fok, jij onderneemt en kneed net zolang aan die bunker totdat het goed is, en 'Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten' oogt niet erg gemotiveerd, je stopt er niet heel veel moeite in moet ik zeggen (niet alleen qua materiaal), ga er dan achteraan ipv hier te bashen. Onderneem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Danny het volgende:
[..]
- BB1
- Bart wint en gaat meeposten van BB2 t/m DGK/CBML en weet inmiddels hoe FOK! in elkaar steekt
- Bart en Bram vragen FOK!
- Bart en Bram leggen concept uit
- FOK! gaat akkoord
- FOK! steekt time en effort in ondersteuning (forum, aanmeldform, chat, moderatie, nieuwsberichten etc)
- We proberen de boel warm te laten lopen
- FOK!tv wordt ingeschakeld tegen normaal tarief
- Negatieve geluiden worden grotendeels omgebogen in positieve geluiden door beloftes van eerlijkheid, openheid en duidelijkheid vanuit B&B
- Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten
- iedereen heeft alle info mbt de bewoners, behalve FOK!. We melden dat er bij B&B een lek zit, zij ontkennen (maar uiteindelijk hadden we toch gelijk)
- De bunker begint
- Jubelstemming
- Bij elke frontpage post over de bunker moeten we 85% van de reacties verwijderen omdat die ERG negatief zijn. De overige 15% zijn positieve berichten die grotendeels door onszelf worden geplaatst
- iedereen heeft gratis streams, wij verwijderen ze na een afspraak met Bram
- exit 1 is er een hack
- FOK! (ik) mag de boel op FOK! rechtbreien en uiteindelijk wordt ruim een exit later pas de toegezegde afspraak nagekomen
- FOK! sponsort 5000 euro
- concept wordt compleet anders dan afgesproken en er gebeuren dingen waarvan beloofd was dat ze niet zouden gebeuren
- Ik sponsor een paar duizend credits
- Ze hebben de beste stemweek ooit
- Ze verneuken de boel imo door saaie streams te leveren, bepaalde deelnemers te benadelen en anderen te bevoordelen, erg onduidelijke polls te plaatsen en van de bunker een soort militair oefenterrein te maken
- Dat vind ik als streamer allemaal niet leuk en dat meld ik, op de manier zoals dat altijd gemeld is (een manier die bart al 9 jaar kent)
- Bart is boos
En dan vergeet ik voor het gemak even een Huub die onze users voor dom uit komt maken of onduidelijke dingen roept en een heleboel afspraken die niet of pas na HEEL veel aandringen zijn nagekomen.
DIE chronologische volgorde?
Jezus, hoe verder ik lees hoe meer ik me verbaas. Ga nou eens niet zo op de man af, dit is iets anders dan vriendschap, huh? Probeer er wat van te maken en zevert niet zo op alles en iedereen, en die eerwraak, dat hoeft toch niet zo (openbaar), zoals ik eerder las heb jij flink wat invloed daar (zou je moeten hebben, ik weet niet of je je ook zo gedraagt) dan gebruik die ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Endemol snapte overigens ook dat het niet uitmaakt WAT er gezegd wordt, als er maar over je gesproken wordt. Endemol heeft afaik nog NOOIT geklaagd. De redactie van DGK postte ook hier mee en die kregen net zoveel, of nog meer, te verduren.
Kun je zeggen dat die geen partner waren, of wij niet van hun, maar ze hebben ONS benaderd en ze zijn gewaarschuwd dat we FOK! zijn en blijven en dat werd allemaal akkoord bevonden en begrepen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ze over 3 dagen van me af zijn. TBO2 volg ik niet meer en dus krijgen ze alleen de kritieken van de ANDERE kijkers over zich heen. Maar ook DIE gaan we niet censureren. Ben benieuwd voor wie Bart DAN een naamtopic gaat openen.
Danny moet ondernemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef lies1958 het volgende:
Is het misschien een optie dat danny zich buiten de discussie houdt en het door de fokkers laat uitvechten met de regie van de bunker.
Danny zou zijn terecht of onterechte kritiek dan via mail/telefoon/fax/sms of weet ik veel wat naar B&B kunnen sturen.
Doordat Danny zijn gal (terecht/ onterecht) blijft spugen krijgt het toch een raar toontje omdat danny toch de eigenaar is van FOK en tevens sponsor van de bunker. (wat ik begreep uit een berichtje van Danny voor 5000,= euro)
Heeft hij toch 2 petten op lijkt mij.
Ik zie het als een samenwerking tussen 2 compagnon's waar de een de ander totaal onderuit aan het halen is.
Er valt niks uit te vechten door de andere FOK!kers. Je kijkt of je kijkt niet, en daarmee basta.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef lies1958 het volgende:
Is het misschien een optie dat danny zich buiten de discussie houdt en het door de fokkers laat uitvechten met de regie van de bunker.
Nee hoor, het geeft juist de beloofde transparantie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef lies1958 het volgende:
Danny zou zijn terecht of onterechte kritiek dan via mail/telefoon/fax/sms of weet ik veel wat naar B&B kunnen sturen.
Doordat Danny zijn gal (terecht/ onterecht) blijft spugen krijgt het toch een raar toontje omdat danny toch de eigenaar is van FOK en tevens sponsor van de bunker. (wat ik begreep uit een berichtje van Danny voor 5000,= euro)
Heeft hij toch 2 petten op lijkt mij.
Ik zie het als een samenwerking tussen 2 compagnon's waar de een de ander totaal onderuit aan het halen is.
ben het hiermee eens,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft juist de beloofde transparantie.
Ik snap best dat het bart ook een keer zijn strot uitkomt allemaal, en als Danny het recht heeft om zijn kritiek overal op Fok te spuien, mag bart dat andersom ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze doen hun best, but sometimes "your best" isn't good enough. Gewoon luisteren naar kritiek en niet een tegenaktie creeren om de boel nog ongeloofwaardiger te maken.
Ik bedoel het geven van kritieken richting B&B. En die discussie die er zijn in het COSquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er valt niks uit te vechten door de andere FOK!kers. Je kijkt of je kijkt niet, en daarmee basta.
Alleen maar je best doen is niet goed genoeg inderdaad. Van tevoren was dat wel te voorzien als er mensen waren die eens kritisch naar het concept gekeken hadden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze doen hun best, but sometimes "your best" isn't good enough. Gewoon luisteren naar kritiek en niet een tegenaktie creeren om de boel nog ongeloofwaardiger te maken.
Danny's responsibility, hij moest erachteraan gaan. Niet hier huilie doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kom hier Danny even gelijk geven.
Het concept was en is nog steeds niet af. Met een niet werkend product kom je niet zo ver blijkt maar weer.
Nee als bedrijf zijnde moet je een werkend concept aan zien te bieden. Als de ideeën zo gepresenteerd worden dan schep je bepaalde verwachtingen waar je aan moet voldoen. Vanaf het begin was er veel onduidelijkheid hoe het hele concept in elkaar stak. Reden daarvoor is dat veel zaken (nog steeds) ad hoc geregeld worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Danny's responsibility, hij moest erachteraan gaan. Niet hier huilie doen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij sponsort als fok, jij bent baas van fok, jij onderneemt en kneed net zolang aan die bunker totdat het goed is, en 'Ik ga in die kutbunker de boel een weekend onbetaald promoten' oogt niet erg gemotiveerd, je stopt er niet heel veel moeite in moet ik zeggen (niet alleen qua materiaal), ga er dan achteraan ipv hier te bashen. Onderneem.
APKquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef APK het volgende:
[..]
Zo is FoK! toch ook begonnen, met BB1?
Dingen die niet kloppen aan de kaak stellen en commentaar geven?
Als Danny toen even met Endemol om de tafel was gaan zitten voor een beetje damage control om daarna geen negatief commentaar meer te geven dan was FoK! nooit geworden wat het nu is...
nu alléén de slogan nog veranderen in ''DE STREAMER BETAALD'' i.p.v. ''DE STREAMER BEPAALD''quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft juist de beloofde transparantie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Flauwekul, waarom moet Danny iets ondernemen, het is niet zijn kind. Hij heeft toegezegd om mee te werken en te helpen het kind op te voeden. Dat het voor galg en rad opgroeit is ondertussen wel duidelijk
Nou en als dat bedrijf het idd verneukt is het danny's taak om erachteraan te gaan, zijn buurvrouw zal dat echtniet doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nee als bedrijf zijnde moet je een werkend concept aan zien te bieden. Als de ideeën zo gepresenteerd worden dan schep je bepaalde verwachtingen waar je aan moet voldoen. Vanaf het begin was er veel onduidelijkheid hoe het hele concept in elkaar stak. Reden daarvoor is dat veel zaken (nog steeds) ad hoc geregeld worden.
Doet hij toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Kut metafoor. Danny moet wel ondernemen, als hij ergens (wat maakt niet uit) niet tevreden over is en hij ziet dat betrokkenen blijkbaar ook geen actie nemen, dan moet Danny erachteraan gaan.
Dus Danny mag op zijn eigen forum niet eens meer user zijn en zijn mening geven?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kom Danny even géén gelijk geven.. de charme van dit hele circus was juist het "onschuldige" en gekunstelde met handen en voeten wat leuks neer zetten.. en dat is gelukt! Het rellûhh wat er gedaan wordt door ons Posters is óns spel, ik verwacht dat niet van iemand met een voorbeeldfuntie zoals Danny...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kom Danny even géén gelijk geven.. de charme van dit hele circus was juist het "onschuldige" en gekunstelde met handen en voeten wat leuks neer zetten.. en dat is gelukt! Het rellûhh wat er gedaan wordt door ons Posters is óns spel, ik verwacht dat niet van iemand met een voorbeeldfuntie zoals Danny...
Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dus Danny mag op zijn eigen forum niet eens meer user zijn en zijn mening geven?
Danny is niet verantwoordelijk voor dit project en of het wel of niet slaagt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Kut metafoor. Danny moet wel ondernemen, als hij ergens (wat maakt niet uit) niet tevreden over is en hij ziet dat betrokkenen blijkbaar ook geen actie nemen, dan moet Danny erachteraan gaan.
Danny heeft het concept nog erg veel kans gegeven in mijn ogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!
Vijandig is nou net iets wat ik niet zie, wel compassie en oprecht verontwaardigd en een stukje ongecontroleerde emotie, schitterend dat een forum eigenaar gevoel in zijn donder heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar ik benadruk nog even de voorbeeldfunctie van de forum-eigenaar.. commentaar is OK, doe ik óók, maar Danny is ronduit concept slopend bezig en dat is voor dit eerste concept wel héél erg vijandig!
Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Danny heeft het concept nog erg veel kans gegeven in mijn ogen.
Denk er even over na en kom dan volgende week maar terugquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt..
Tsja.. dit is echt op z'n Fok's hé?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk er even over na en kom dan volgende week maar terug![]()
Ouwehoer.
Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...
Zo heb ik dat niet gezien.. Fok werd als "platform" uitgekozen voor de Bunker vanwege de populariteit en bezoekersaantallen. In ruil mochten de Posters hier ideeën aandragen die dan eventueel overgenomen zouden worden door B&B, aldus invoed op het spel suggererend. Alle kijkers , ook die van NL,GP en VOL bepalen het spel door het kopen van credits! Nergens kreeg ik mee dat Fok als eindredacteur en Spelleider zou gaan optreden..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!
Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.
het IS niet kansloos. Het is een geweldig idee, en een verslavend concept. Alleen zou het weer the bunker moeten worden. Dus; niet manipuleren (ook niet proberen, of door onduidelijke polls), openheid en duidelijkheid. Normale opdrachten bedenken etc.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
Ik heb de users hier op basis van toezeggingen en uitleg van bram en bart toezeggingen gedaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik me af wie dan het programma de Bunker runt.. Danny stelt zich eerder op als een verongelijkte eindredacteur dan een ondersteundende kijkers stimulator met zijn forum...
Als officieel platform zou de redactie meepraten op FOK!. dat gebeurt bij tijd en wijlen. Niemand verplicht ze dingen over te nemen uit onze fora. Dat doen ze zelf. Of niet. Uiteindelijk maken ze die keuze zelf. Dat staat verder ook helemaal los van de inhoud van het forum en het concept ervan, namelijk dat kritiek gewoon kan en mag. En welk naampje ervoor staat doet totaal niet terzake.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet gezien.. Fok werd als "platform" uitgekozen voor de Bunker vanwege de populariteit en bezoekersaantallen. In ruil mochten de Posters hier ideeën aandragen die dan eventueel overgenomen zouden worden door B&B, aldus invoed op het spel suggererend. Alle kijkers , ook die van NL,GP en VOL bepalen het spel door het kopen van credits! Nergens kreeg ik mee dat Fok als eindredacteur en Spelleider zou gaan optreden..
*diepe zuchtquote:
Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Danny is niet verantwoordelijk voor dit project en of het wel of niet slaagt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nu alléén de slogan nog veranderen in ''DE STREAMER BETAALD'' i.p.v. ''DE STREAMER BEPAALD''
dan is het hélemaal duidelijk voor iedereen.
Nee hoor.. ik heb hier nét zoveel lol gehad met de Bunker en zijn "gebreken".." alswel met "jullie.."quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
*diepe zucht![]()
Deed het zo zeer dat Fok werd gekozen?
Ik zie niemand huilen, integendeel zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar als je even terug gaat in de tijd zie je dat hij wel de stimulator was, alleen is het een hele kunst om mensen te stimuleren in iets waar je zelf niet meer in gelooft. En laten we wel wezen, de droom werd iedere dag weer een stukje verder om zeep geholpen door de heren achter de knopjes. Danny staat echt niet alleen in zijn kritiek!
Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over. Ik zou ook pissed off zijn als alles wat ik aandraag wordt afgewimpeld, en ik antwoorden kriijg die kant nog wal raken (Huub's comments) Persoonlijk vond ik Danny hier nog mild op reageren.
Het is geen project van Danny toch? B&B die hebben het hele project opgezet. Dat zijn de mensen die een goed product/dienst dienen te leveren. Of redeneer ik daar ergens fout?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jawel, tenzij hij ergens aan de zijlijn toekijkt en huilt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is geen project van Danny toch? B&B die hebben het hele project opgezet. Dat zijn de mensen die een goed product/dienst dienen te leveren. Of redeneer ik daar ergens fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Danny heeft al meerdere keren dit aangekaartquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jezus Christus, Danny zit er net zo goed met zn neus bovenop en als ie ziet dat het niet naar z'n zin gaat trekt ie aan de noodklok (of weet ik hoe dat spreekwoord gaat), en moet ie ook actie ondernemen, niet in zo'n soort topique's gaan re(a)geren.
Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.quote:
Ach het is maar net wat je oppikt uit een post, nietwaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Boehoehoeeho, een hoop emoties zo te lezen, zaken en emoties zijn iets heel anders, vrind.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ach het is maar net wat je oppikt uit een post, nietwaar?
Ja, als er geen frustratie's waren (wat toch wel zeker iets met emotie's te maken heeft) was dit allemaal niet zo gelopen, aldus jouw mening.quote:Dat het zo loopt komt puur uit frustratie dat er geen gehoor wordt gegeven aan kritiek, althans zo komt dat in ieder geval op mij over.
Het is heel simpel; we zijn overeengekomen dat FOK! volledige vrijheid heeft wat betreft inhoud, moderatie etc. en dat B&B daarover nul komma nul te zeggen hebben. Dat was gewoon een duidelijke voorwaarde waarmee expliciet akkoord is gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.
Harde woorden, en toch loopt het fout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is heel simpel; we zijn overeengekomen dat FOK! volledige vrijheid heeft wat betreft inhoud, moderatie etc. en dat B&B daarover nul komma nul te zeggen hebben. Dat was gewoon een duidelijke voorwaarde waarmee expliciet akkoord is gegaan.
Bart kent FOK! al 9 jaar en post al 9 jaar mee. Hij weet hoe het eraan toe gaat tijdens rls'sen en heeft ondanks dat toch besloten ons erbij te halen.
Dan moet je nu niet opeens verongelijkt gaan doen. Als ik een rls volg en ik constateer fouten (of denk die te constateren) dan roep ik dat. En niet zachtjes ook. Net als een boel anderen. Dat deed ik al bij BB (hell, daar zijn we groot van geworden), en bart kent dat vast nog wel uit de cossen en redactietopics van DGK. Same shit, different rls. Ik had ook gehoopt dat het niet nodig was geweest, maar dat was het blijkbaar wel. Het is ook vaak goed gegaan hoor en dan zal ik de eerste zijn die complimenten uitdeelt, maar ik ga geen complimenten uitdelen voor zaken die gewoonweg niet goed lopen, niet goed zijn uitgedacht of ronduit tegen het concept of de gemaakte beloftes in gaan.
Nu niet, nooit niet.
En als ze werkelijk van mening zijn dat FOK! ze meer kwaad dan goed heeft gedaan dan doen ze ff een mailtje, zeggen ze de samenwerking op en klaar. Of ze wachten nog even en dan klaar. Ook goed. Even goede vrienden. Ik weiger gewoon concessies te doen aan de manier waarop we al 10 jaar lang RLS verslaan, alleen maar omdat er een rls is die onze community wil inzetten in hun voordeel. Ik sta er helemaal achter dat ze dat doen trouwens, maar de voorwaarde was duidelijk. FOK! bepaalt de inhoud van FOK!. Niet B&B.
Zaken die niet openbaar gemaakt mogen worden hou ik privé, en dat weet Bart ook wel, maar verder is het voor mij gewoon een RLS die ik beleef zoals ik er al heel veel beleefd heb.
De ene dag is dat in jubelstemming omdat de streams leuk zijn, de andere dag is het helemaal kut en weer een andere dag hangt het ertussenin. So be it. De redactie kan er hun voordeel mee doen, het compleet naast zich neerleggen of er keihard tegenin gaan. Dat is verder hun eigen keuze.
Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dan is 'aankaarten' niet goed genoeg voor de mannetjes die nu 'voor danny werken'. Misschien moet Danny dan wel met andere mensen samen gaan werken? Of zou danny dat 'aankaarten' toch iets moeten versterken? Doordrammen dus. Niks slappe hap wat morgen kan kun je ook vandaag doen.
En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.
Als de makers een sterker en beter uitgewerkt concept hadden gepresenteerd, dan hadden veel problemen en onduidelijkheden zich niet voorgedaan. Tevens denk ik dat de makers genoeg kennis hebben in het maken van een dergelijk programma, maar dat het ontbreekt aan bepaalde expertise op het gebied van het vermarkten van een dergelijk concept.
De details waren niet duidelijk bij de start van het programma.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..
Lees nou even. De Bunker en Fok! werken samen maar blijven onafhankelijk van elkaar. Waarom zouden ze "rond de tafel" moeten? Wij doen hier wat we doen en ja dat kan heel vrij hard zijn (daarom wordt er al vaak bijgezegd dat het niet tegen Bart als persoon is en andere disclaimers) maar dit is het. Zoals het altijd al gegaan is. Enige verschil is dat Hummie of JDM destijds niet zelf meeposten op het forum, tenminste niet zover ik weet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Harde woorden, en toch loopt het fout.Harder aanpakken, niet over interwebs, maar gewoon rond de tafel gaan zitten en uitpraten man, je ziet toch ook dat dit niet werkt. Harde actie, geen Opera manier. Als 't hier op ons bedrijf ook niet goed gaat, bijvoorbeeld afspraken worden niet nagekomen, wordt er ook meteen actie ondernomen; gebeld, vergaderd, meetings, irl zegmaar, dat heeft veel meer effect.
Ik vind dat ze vooral wat betreft hun public-relations en de invulling van het redactionele gedeelte hier op Fok! al vanaf het begin gierend de bocht uit zijn gegaan. Ze praten uit teveel monden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Niet alleen Danny kaart aan dat het concept zijn gebreken heeft. Er zijn genoeg users op FOK! die aangeven waar het concept in tekort schiet en vaak dragen ze daar zelfs oplossingen voor aan. In mijn ogen doen de makers daar (nog) te weinig mee.
Als de makers een sterker en beter uitgewerkt concept hadden gepresenteerd, dan hadden veel problemen en onduidelijkheden zich niet voorgedaan. Tevens denk ik dat de makers genoeg kennis hebben in het maken van een dergelijk programma, maar dat het ontbreekt aan bepaalde expertise op het gebied van het vermarkten van een dergelijk concept.
het klonk toen we erop proostten als een prima concept. al snel daarna merkten we dat er in interviews e.d. hele andere dingen werden gezegd en dat is toen, ruim VOOR de bunker, ook al aangekaart. Veel vragen bleven onbeantwoord, veel dingen zijn ook uitstekend opgepakt na wat aandringen en de laatste paar dagen leek het goed te gaan en ben ik ook eigenlijk alleen maar positief geweest. Tot er weer eens een feestavond werd afgekapt om jeroen in bescherming te nemen (aldus de redactie: jeroen zou namelijk gekke dingen gaan doen als hij nog meer te zuipen kreeg). Vervolgens kregen we rare militaire taferelen en dodelijk saaie streams. Een klucht eergisternacht die best leuk was, maar - omdat die leuk gevonden werd wellicht - meteen VEEL te ver werd doorgetrokken. Tot aan de belachelijke vertoning van vanmorgen aan toe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:
En welke randdebiel heeft dat half-afgewerkt concept goedgekeurd? Neem aan dat dat niet zomaar hier op fok terechtkomt..
en zo is het. als het me geen reet interesseerde had ik me niet zo druk gemaakt. Bart leek dat te snappen en vertelde me tijdens de kick-off nog dat hij het snapte, en zelfs met me eens was, maar nu opeens is het toch nog mis. Jammer. Door die foute interpretatie van m'n motieven gaat kostbare tijd verloren. Tijd waarin de streamers wellicht afhaken omdat on stream de hele dag aan een legpuzzel wordt gewerkt en die dus beter besteed had kunnen worden aan het creëren van wat actie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef -sabine- het volgende:
Kben allang blij dat jullie je er druk om maken, biedt perspektief op een tweede Bunker.
Door de hoge betrokkenheid wordt het al snel als persoonlijk ervaren lijkt me. Als iemand openlijk kritiek op FOK! geeft dan kom je ook al snel bij jou uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef Danny het volgende:
Ow, en Bart;
er IS geen vete tussen Danny en Huub. Noch tussen Danny en Bart, Danny en Bram of Danny en wie dan ook daar. Zelfs niet tussen Danny en Mariell. Dat dat andersom misschien wel het geval is is prima, maar ik val het concept en de eventuele acties aan die de redactie uitvoert. Niet de persoon in kwestie (tenzij die dat uitlokt, dan ben ik niet te beroerd daar even in mee te gaan). Jammer dat jullie kennelijk wel dingen persoonlijk maken.
Das raar ??? Iedereen kan kritiek uiten. (Forum) Lijkt me juist super handig voor de bunker crew gasten. Ik zie het als een pilot en dan kan het de tweede keer beter en anders. Positieve geluiden zijn er ook zat !! Sterker nog denk door de knulligheid van TBO het voor de fokkers alleen maar leuker maakt .. Bedoel beetje zieken en schelden is toch ook fok (daar houden we van )?? Danny draaft een beetje door maar soms geef ik hem ook groot gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Door de hoge betrokkenheid wordt het al snel als persoonlijk ervaren lijkt me. Als iemand openlijk kritiek op FOK! geeft dan kom je ook al snel bij jou uitMede daarom is het ook erg lastig om kritiek te accepteren, omdat je altijd je eigen ideeën wil verdedigen
Voor een pilot laat je mensen niet betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Das raar ??? Iedereen kan kritiek uiten. (Forum) Lijkt me juist super handig voor de bunker crew gasten. Ik zie het als een pilot en dan kan het de tweede keer beter en anders. Positieve geluiden zijn er ook zat !! Sterker nog denk door de knulligheid van TBO het voor de fokkers alleen maar leuker maakt .. Bedoel beetje zieken en schelden is toch ook fok (daar houden we van )?? Danny draaft een beetje door maar soms geef ik hem ook groot gelijk.Plus dit topic is echt kinderachtig van TS !! Wiens smoel we niet meer hebben gezien. Onderbouw het dan ?!?!?!
Star Academyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De makers hebben geluk dat het niet op TV uitgezonden wordt, want dan hadden ze geen tweede kans gekregen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |