dat was het zeker.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
Leuk gesprek met Marielin en leuk voor Jeroen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:32 schreef Gert het volgende:
Pim met Bart in gesprek in de isoleer, momenteel. Jeroen luistert mee achter het rolluik.
[ afbeelding ]
en Bart deed nog wel zo enorm z'n best. Dikke fail enquote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Rica het volgende:
Dikke teleurstelling voor alle anti-Marieliners dit.
Niks geen Jeroen afbrandpraatjes.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn reaktie jegens vriendje van Marielin, dussss???????????
het woord Calimero is weer naar binnen gelekt via de fanmail van Micha... erg handig om zoiets door te spelen en zo proberen om een andere Overlever onzeker te maken ...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
Eline heeft toch ook wel redelijke zelfkennis, Calimero was haar niet onbekend.
Teleurstelling? Bedrukt om zich uit te spreken en bang voor confrontaties steekt ze het door haar juist geachte sociale praatje af. Ik zou zeggen "naar verwachting"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Rica het volgende:
Dikke teleurstelling voor alle anti-Marieliners dit.
Niks geen Jeroen afbrandpraatjes.
sowww,quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef crazygirl29 het volgende:
Pim is volgens mij gewoon doodop. Vandaar de manier van praten.
zal je een dikke knuffel geven als je dat fysiek trekt natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach liefje toch
het is dat je zn brede rug heb, anders had ik bijna gedacht dat ik je gekwetst had
Hij lag ook net te slapen toen ze moesten verzamelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef crazygirl29 het volgende:
Pim is volgens mij gewoon doodop. Vandaar de manier van praten.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
en toch moet Pim van mij nog steeds naar huis, hij heeft imo geen toegevoegde waarde
Ja jammer lijkt me een super ok vent maar niet voor ditquote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
en toch moet Pim van mij nog steeds naar huis, hij heeft imo geen toegevoegde waarde
waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij lag ook net te slapen toen ze moesten verzamelen.
Maar een wonder van welbespraaktheid is het niet.
zingt hij ook beter dan Jim Bakkem?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
neh... mijn broertje is autistisch maar hij praat nog sneller en minder monotoom
ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Zo iedereen is geweest, wanneer mag Jeroen weer terug naar de anderen?
Ben benieuwd hoe de anderen hierop zullen reageren als Jeroen weer voor hun neus staat
Slaapgebrek doet rare dingen met een mensquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Wat kan Pim zijn gedachten goed vocaliseren!
Sjeesus.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Eline gaat even een brocolietje uit het doosje eten.
Ahh wat lievvvvquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze verdelen de wacht, Pim en Eline kunnen nog wel even en nemen de eerste wacht.
Pim eindelijk alleen met Eline!
En dan komt straks Jeroen weer....
Ook een lekkerequote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
haha wat me wel mooi lijkt:
Gasaanval later vannacht. Jeroen die als Bart nadoende daar gaat staan op donkerste plek met gasmasker op.
véél rook, zoveel mogelijk.
En dan als ze allemaal weer luchtruimte in moeten hij er ook in gaat... haiii..
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
Gasaanval later vannacht. Jeroen die als Bart nadoende daar gaat staan op donkerste plek met gasmasker op.
Dus de meiden zijn taaier dan de kerelsquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Slaapgebrek doet rare dingen met een mens
jaaa dat vind ik ook lachequote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Jian het volgende:
"Jullie mogen de bunker weer in" en daar zit Jeroen rustig een sigaretje te rokenMake my day
Hij heeft zich al afgetrokken op Marielin hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef 11amb het volgende:
LAAT MIJN VRIEND MAAR KOOOOOOMMMEEEEEEEEEEEEEEEEN
Ja wil ik ook graag weten !quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef evaxsis het volgende:
weet iemand hoe laat Jeroen zich weer bij de groep mag aansluiten?
jammie, een rauwe brocolietjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Eline gaat even een brocolietje uit het doosje eten.
Leuke !!!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
Niks fail, heb genoten vanavond en er komt nog meer genietenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
en Bart deed nog wel zo enorm z'n best. Dikke fail envoor Marielin.
Onbegrijpelijk indd behalve Bobby ,die is wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Een ding scheelt Volgens mijn Bunkercollega Eline zijn Amber, Bobby, Peter en ik dól op onszelf
Kut Caps !!!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef 11amb het volgende:
HEEL GOED ALS ZE DE BUNKER INKOMEN DRUKT JEROEN ZIJN SIGARET UIT top top top
Ik las spraakgebrekquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Slaapgebrek doet rare dingen met een mens
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze verdelen de wacht, Pim en Eline kunnen nog wel even en nemen de eerste wacht.
Pim eindelijk alleen met Eline!
En dan komt straks Jeroen weer....
Ik ruik vijandigheid..quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
Eline heeft niet zoveel vet, Nee, dan had ik het warmer gehad
Zal es vragen of ie een keer een stukje voor me wil zingen. Dan laat ik het je weten zodra ik het aangehoord heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
zingt hij ook beter dan Jim Bakkem?
Eline vist naar complimentjes van Pimquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
Bobby is o.k. maar je hoeft me ook niet leuk te vinden ik vind mezelf namelijk tegekquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk indd behalve Bobby ,die is wel leuk
Ja, vind ik ook vaagquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
waarom mag Eline afwijkende kleding aan dat is toch niet goed voor het groepsgevoel?
Dan wijkt ze afquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
waarom mag Eline afwijkende kleding aan dat is toch niet goed voor het groepsgevoel?
Om duidelijkheid te geven:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb die reactie van je gemist, maar hij laat duidelijk doorschemeren dat 't zijn vriendin betreft en daarmee doet ie wat mij betreft mee aan t spel en kan ie bepaalde recties verwachten, geen reden dus om jou uit te schelden voor kotsmongool, vind ik ook te ver gaan
Onvoorstelbaar die uitspraak. Als er iemand helemaal weg is van zichzelf dan is het Eline welquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Een ding scheelt Volgens mijn Bunkercollega Eline zijn Amber, Bobby, Peter en ik dól op onszelf
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het woord Calimero is weer naar binnen gelekt via de fanmail van Micha... erg handig om zoiets door te spelen en zo proberen om een andere Overlever onzeker te maken ...
Voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
Toch prefereer ik niet zo veel vet boven overgewicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
omdat ze het lievelingetje van de redactie is/omdat haar pappie even gebeld heeft (* doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
Dat ging alleen over Bobby en Jeroen. Jij en Amber wilden graag naar huis en Peter was ze vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Heeft ze toch gewonnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook vaagregels zijn tog regels ?
dat was post van Amber, niet van Micha.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het woord Calimero is weer naar binnen gelekt via de fanmail van Micha... erg handig om zoiets door te spelen en zo proberen om een andere Overlever onzeker te maken ...
: Hoop, dat je collega's op je werk jou ook zo vocaliseren. Hoewel ik begreep, dat dat anders wasquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Wat kan Pim zijn gedachten goed vocaliseren!
Sjeesus.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jou top 4!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Bobby is o.k. maar je hoeft me ook niet leuk te vinden ik vind mezelf namelijk tegek![]()
Aangehoord klinkt wel negatief,beluisterd bedoel je misschienquote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Zal es vragen of ie een keer een stukje voor me wil zingen. Dan laat ik het je weten zodra ik het aangehoord heb.
heeft ze gewonnen met het duel ...had Marilien gewonnen dan had ze sigaretten gehad ... die ze ook had mogen roken op de momenten als ze weer in de bunker zijn ..... snap iequote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Fijn, nou gaan we weer lekker lopen smakken in de microfoon het microfoontje. Vooral praten met je mond snaveltje vol hoor
ik ben voorquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef crazygirl29 het volgende:
Leuk zou zijn als Jeroen nu van allerlei luxe dingen krijgt zoals : bier,sigaretten,borrelhapjes enz... Gewoon voor een tijdje zodat het extra zuur is voor de anderen. Gewoon effe lekker sadistisch van mezelf heheheh..
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
OF Jeroen moet daar liggen als gewonde... Die moeten ze dan uit de gasaanval dragen... en verzorgen!
Ik ga het haast geloven..Is dat de bedoelingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze het lievelingetje van de redactie is/omdat haar pappie even gebeld heeft (* doorhalen wat niet van toepassing is)
Hij was net wakker dus zal wel slaapdronken zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las spraakgebrek.
Maar de meiden slapen toch net zoveel?
Of zat hij net in zijn remslaap? Of rumslaap.
En nu in begrijpbaar Nederlands?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef wimpeyV het volgende:
: Hoop, dat je collega's op je werk jou ook zo vocaliseren. Hoewel ik begreep, dat dat anders was
neuh ik ook niet, maar ik werk eraan d'r is al weer wat vanaf -2 kg, mensen zullen me over een ruim halfjaar niet meer herkennenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Toch prefereer ik niet zo veel vet boven overgewicht.
relaxedquote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Om duidelijkheid te geven:
Zeg wat je vind, doe het zoals je dat wilt.
ik reageer vanzelf wel als ik mijn mening wil geven,
Oh, dat verandert mijn mening. Een beetjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij was net wakker dus zal wel slaapdronken zijn geweest.
(Maar ik praat alles goed van dat joch want ik vind dat ie deugt)
Dat zijn de beterequote:
Ja oke maar ze moeten tog allemaal het zelfde aan dacht ik, maarja zal wel aan mij liggenquote:
Misschien slechte woordkeuze. Maar t zal vast beter klinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Aangehoord klinkt wel negatief,beluisterd bedoel je misschien
Jeroen komt zo terug... zijn exit was fake....quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb de gesprekken even gevolgd. Eline is een enorme tut hola en vindt, zonder al te zware opdrachten, dat ze heel wat heeft gepresteerd. Pim is een goeie jongen en doet z'n opdrachten wel, maar is verder onzichtbaar en zonder mening. Marielin is de enige die op mij als doorzetter, realistisch en volwassen overkomt. Zij is de enige die het verdient te winnen imo. Ik denk ook dat zij zonder Jeroen de leiding gaat nemen en de andere er doorheen trekt.
Ik zou je nou al niet meer herkennenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
neuh ik ook niet, maar ik werk eraan d'r is al weer wat vanaf -2 kg, mensen zullen me over een ruim halfjaar niet meer herkennen
heb ff geduldquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Tessio het volgende:
Boeiend hoor naar die 3 in de loopgraaf kijken.
insinuaties, insuniaties, die je totaal niet waar kan maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze het lievelingetje van de redactie is/omdat haar pappie even gebeld heeft (* doorhalen wat niet van toepassing is)
ook fout .... geen contact met de buitenwereld ...quote:
vinik welquote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook vaagregels zijn tog regels ?
ooohhh shit man... ben ik weeeer een illusie armerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef HV het volgende:
[..]
Dat ging alleen over Bobby en Jeroen. Jij en Amber wilden graag naar huis en Peter was ze vergeten.
ik nietquote:
Dat was al duidelijk,doekje erbij voor jezelfquote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Bobby is o.k. maar je hoeft me ook niet leuk te vinden ik vind mezelf namelijk tegek![]()
quote:
Nou ja, ze was je tenminste niet vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ooohhh shit man... ben ik weeeer een illusie armer
Wacht maar even met douchen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef wicky. het volgende:
[..]
wat is heel even 15min / 30min dan kan ik even douchen namelijk
dankquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk,doekje erbij voor jezelf
Geen touw aan vast te knopen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
Ben je nog geen 4 uurtjes weg, zijn ze 5 topic verder
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
Ben je nog geen 4 uurtjes weg, zijn ze 5 topic verder
Ik heb het gevoel dat Pim nu al het werk mag doen, eerst die slaapzakken snel naar buiten tillen terwijl zij zelf daar voor stond.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar die uitspraak. Als er iemand helemaal weg is van zichzelf dan is het Eline wel
Wat staan m'n laarsjes goed, ik ga mijn haar weer vorken, yezzz, mijnnnnn mascaaaaaraaaatje, ik mis m'n slippertjes , die staan zo leuk~(terwijl ze het stikkoud had)
Vast wel,want Jim kan niet zingen vind ik ach is ook allemaal niet erg .Het beste voor je broertjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Misschien slechte woordkeuze. Maar t zal vast beter klinken.
Nou, dan hadden we boeiende beelden gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef sunny16947 het volgende:
Leuker als Jeroen nu te horen krijgt dat hij toch echt exit gaat. Hij had er wmb al veel eerder uit gemogen.
Ze noemt Pim al schatje,dus Pim loopt nu nog harderquote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Pim nu al het werk mag doen, eerst die slaapzakken snel naar buiten tillen terwijl zij zelf daar voor stond.
nu weer de brandblusser, zou die Pim dat nou helemaal niet door hebben
Is al ingegaan... Volgens mij is deze mind-fuck het begin van een mind-fuck fase.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Iedereen heeft het over fase 4,maar wat gaat die inhouden.
En wanneer gaat die in?
Echt niet, denk dat het zonder Jeroen enorm saai geweest zou zijn in de bunker.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef sunny16947 het volgende:
Leuker als Jeroen nu te horen krijgt dat hij toch echt exit gaat. Hij had er wmb al veel eerder uit gemogen.
Jeroen komt zo weer in the picture..let op.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
Als ik de TT's zo zie is Jeroen exit gegaan en heeft Eline het dagduel gewonnen.
Is Jeroen al terug? En waren het leuke beelden?
En wat was het dagduel? En tegen wie speelde Eline?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen.
Maakt verder niet uit, want niet boeiend...... Ik had begrepen, dat he ook al uitgekotst werd door je collega.s op je werk.
Zo komt Jeroen dus terug, Dementor?
Not yet!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
Als ik de TT's zo zie is Jeroen exit gegaan en heeft Eline het dagduel gewonnen.
Is Jeroen al terug?
en de andere trekken ook gewoon niet hun mond daarover open, dat snap ik nietquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is al ingegaan... Volgens mij is deze mind-fuck het begin van een mind-fuck fase.
Hopenlijk komen er nog meer aan de beurt.
schakel NU in en je ziet het!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
Is Jeroen al terug? En waren het leuke beelden?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vast wel,want Jim kan niet zingen vind ik ach is ook allemaal niet erg .Het beste voor je broertje![]()
on topic ,ik wil Pim en Eline zien zoenen op streams
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef wicky. het volgende:
Marielin vind het gezelliekomt ze snel op terug
maar sigaretten trek je toch niet aan en heeft toch niks met het groeps tenue te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
heeft ze gewonnen met het duel ...had Marilien gewonnen dan had ze sigaretten gehad ... die ze ook had mogen roken op de momenten als ze weer in de bunker zijn ..... snap ie
Jij denkt te intelligentquote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is al ingegaan... Volgens mij is deze mind-fuck het begin van een mind-fuck fase.
Hopenlijk komen er nog meer aan de beurt.
quote:
Oh ja!quote:
Vond ik mijn idee toch leukerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
Precies hoe erg is datquote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze noemt Pim al schatje,dus Pim loopt nu nog harder
Ten opzichte van jou? Neuh, niet misplaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef wimpeyV het volgende:
....... Vorm van misplaatst superioriteitsgevoel?
waarom schreeuw je?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef 11amb het volgende:
HELAAS ZE IS WAKKER , SIGARTEJE HEB IK NOG NIET GEHOORD
zó scherp.... En zij is compleet eerlijk, ook over wat ze heeft gezegd. Recht door zee, de allerergste opdrachten trotseert ze met gemak... hoe kun je daar geen fan van zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef lies1958 het volgende:
kijk en dit is dus niet leuk want ze hebben nu jeroen een mogelijkheid gegeven om weer een toneelstukje op te voeren en er weer het momentje van jeroen te maken.
Dus regie moet nu zeggen dat er geen exit geweest is. Marielin zegt het al er is nooit een eliminatie geweest. Gewoon fase 4.
Ja ze probeert het goed te verbergen, ..lukt alleen niet zo ergquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
Een typisch voorbeeld van lachen als een boer met kiespijn
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Eline krijgt het al benauwd en Marilien gooit alles er gewoon uit.quote:
jij bent positief zegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef lies1958 het volgende:
Iedereen is ook eerlijk daar op jeroen na. Dat wisten we toch al.
Dat zei ze inderdaad jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor Eline is het glas weer halfvol: ze vindt het mooi dat ze nu weer met z/n 4en zijn om de wacht te houden.
Jeroen zei: Misschien ben ik wel hier om al jouw dromen waar te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen is weer geil en wil zijn dromen met Marielin uitvoeren.
Begrijpelijk...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen is weer geil en wil zijn dromen met Marielin uitvoeren.
Inderdaad, marielin lekker open en had het al snel goed door.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline krijgt het al benauwd en Marilien gooit alles er gewoon uit.
Pim en Eline draaien er om heen.
eline durft niet te zeggen dat ze geen vriendjes meer waren op het laatstquote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline krijgt het al benauwd en Marilien gooit alles er gewoon uit.
Pim en Eline draaien er om heen.
Ik bedoel in de bunker natuurlijk. De drie herhaalde gewoon tegen jeroen wat ze in het hokje vertelde. En jeroen verteld niet eerlijk dat hij heeft afgeluisterd.quote:
Je had even op de toonhoogte van zijn stem moeten luisteren, geil .quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen zei: Misschien ben ik wel hier om al jouw dromen waar te maken.
Ja maar goed dat kunnen ze zelf ook wel bedenken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de bunker natuurlijk. De drie herhaalde gewoon tegen jeroen wat ze in het hokje vertelde. En jeroen verteld niet eerlijk dat hij heeft afgeluisterd.
Eline ontwijkt confrontaties...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
eline durft niet te zeggen dat ze geen vriendjes meer waren op het laatst
Wat er defect is ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er staat zelfs een pijl op dat plaatje van defect... Moeten ze misschien toch maar eens gaan kijken.
quote:
.....Je wilt je hier zo graag profieleren. Misschien een gebrek/frustratie aan acceptatatie in RL?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten opzichte van jou? Neuh, niet misplaatst.
Verder weet ik niet wat jouw probleem is, maar val mij er hier verder niet mee lastig. Dank.
nee hoor, eline heeft zeker niet alles gezegdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de bunker natuurlijk. De drie herhaalde gewoon tegen jeroen wat ze in het hokje vertelde. En jeroen verteld niet eerlijk dat hij heeft afgeluisterd.
dus datquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Marielin is als enigste eerlijk nu.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eline ontwijkt confrontaties...
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar,ik weet het alquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Nou ben ik benieuwd op wie Jeroen de pik gaat hebben.
Ja juist.. Beetje inventief zijn... misschien ligt er wel iets in verstopt.. Of kunnen ze hem maken.. Maar ze maken liever ruziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |