Eline krijgt het al benauwd en Marilien gooit alles er gewoon uit.quote:
jij bent positief zegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef lies1958 het volgende:
Iedereen is ook eerlijk daar op jeroen na. Dat wisten we toch al.
Dat zei ze inderdaad jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor Eline is het glas weer halfvol: ze vindt het mooi dat ze nu weer met z/n 4en zijn om de wacht te houden.
Jeroen zei: Misschien ben ik wel hier om al jouw dromen waar te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen is weer geil en wil zijn dromen met Marielin uitvoeren.
Begrijpelijk...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen is weer geil en wil zijn dromen met Marielin uitvoeren.
Inderdaad, marielin lekker open en had het al snel goed door.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline krijgt het al benauwd en Marilien gooit alles er gewoon uit.
Pim en Eline draaien er om heen.
eline durft niet te zeggen dat ze geen vriendjes meer waren op het laatstquote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline krijgt het al benauwd en Marilien gooit alles er gewoon uit.
Pim en Eline draaien er om heen.
Ik bedoel in de bunker natuurlijk. De drie herhaalde gewoon tegen jeroen wat ze in het hokje vertelde. En jeroen verteld niet eerlijk dat hij heeft afgeluisterd.quote:
Je had even op de toonhoogte van zijn stem moeten luisteren, geil .quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen zei: Misschien ben ik wel hier om al jouw dromen waar te maken.
Ja maar goed dat kunnen ze zelf ook wel bedenken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de bunker natuurlijk. De drie herhaalde gewoon tegen jeroen wat ze in het hokje vertelde. En jeroen verteld niet eerlijk dat hij heeft afgeluisterd.
Eline ontwijkt confrontaties...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
eline durft niet te zeggen dat ze geen vriendjes meer waren op het laatst
Wat er defect is ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er staat zelfs een pijl op dat plaatje van defect... Moeten ze misschien toch maar eens gaan kijken.
quote:
.....Je wilt je hier zo graag profieleren. Misschien een gebrek/frustratie aan acceptatatie in RL?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten opzichte van jou? Neuh, niet misplaatst.
Verder weet ik niet wat jouw probleem is, maar val mij er hier verder niet mee lastig. Dank.
nee hoor, eline heeft zeker niet alles gezegdquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de bunker natuurlijk. De drie herhaalde gewoon tegen jeroen wat ze in het hokje vertelde. En jeroen verteld niet eerlijk dat hij heeft afgeluisterd.
dus datquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Marielin is als enigste eerlijk nu.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eline ontwijkt confrontaties...
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
Een typisch voorbeeld van lachen als een boer met kiespijn
[ afbeelding ]
Laat maar,ik weet het alquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Nou ben ik benieuwd op wie Jeroen de pik gaat hebben.
Ja juist.. Beetje inventief zijn... misschien ligt er wel iets in verstopt.. Of kunnen ze hem maken.. Maar ze maken liever ruziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |