Jij denkt te intelligentquote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is al ingegaan... Volgens mij is deze mind-fuck het begin van een mind-fuck fase.
Hopenlijk komen er nog meer aan de beurt.
quote:
Oh ja!quote:
Vond ik mijn idee toch leukerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
haha wat me wel mooi lijkt:
Gasaanval later vannacht. Jeroen die als Bart nadoende daar gaat staan op donkerste plek met gasmasker op.
véél rook, zoveel mogelijk.
En dan als ze allemaal weer luchtruimte in moeten hij er ook in gaat... haiii..
Precies hoe erg is datquote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze noemt Pim al schatje,dus Pim loopt nu nog harder
Ten opzichte van jou? Neuh, niet misplaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef wimpeyV het volgende:
....... Vorm van misplaatst superioriteitsgevoel?
waarom schreeuw je?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:57 schreef 11amb het volgende:
HELAAS ZE IS WAKKER , SIGARTEJE HEB IK NOG NIET GEHOORD
zó scherp.... En zij is compleet eerlijk, ook over wat ze heeft gezegd. Recht door zee, de allerergste opdrachten trotseert ze met gemak... hoe kun je daar geen fan van zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef lies1958 het volgende:
kijk en dit is dus niet leuk want ze hebben nu jeroen een mogelijkheid gegeven om weer een toneelstukje op te voeren en er weer het momentje van jeroen te maken.
Dus regie moet nu zeggen dat er geen exit geweest is. Marielin zegt het al er is nooit een eliminatie geweest. Gewoon fase 4.
Ja ze probeert het goed te verbergen, ..lukt alleen niet zo ergquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
Een typisch voorbeeld van lachen als een boer met kiespijn
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef mazaru het volgende:
Een typisch voorbeeld van lachen als een boer met kiespijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |