Vast wel,want Jim kan niet zingen vind ik ach is ook allemaal niet erg .Het beste voor je broertjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Misschien slechte woordkeuze. Maar t zal vast beter klinken.
Nou, dan hadden we boeiende beelden gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef sunny16947 het volgende:
Leuker als Jeroen nu te horen krijgt dat hij toch echt exit gaat. Hij had er wmb al veel eerder uit gemogen.
Ze noemt Pim al schatje,dus Pim loopt nu nog harderquote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Pim nu al het werk mag doen, eerst die slaapzakken snel naar buiten tillen terwijl zij zelf daar voor stond.
nu weer de brandblusser, zou die Pim dat nou helemaal niet door hebben
Is al ingegaan... Volgens mij is deze mind-fuck het begin van een mind-fuck fase.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Iedereen heeft het over fase 4,maar wat gaat die inhouden.
En wanneer gaat die in?
Echt niet, denk dat het zonder Jeroen enorm saai geweest zou zijn in de bunker.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:52 schreef sunny16947 het volgende:
Leuker als Jeroen nu te horen krijgt dat hij toch echt exit gaat. Hij had er wmb al veel eerder uit gemogen.
Jeroen komt zo weer in the picture..let op.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
Als ik de TT's zo zie is Jeroen exit gegaan en heeft Eline het dagduel gewonnen.
Is Jeroen al terug? En waren het leuke beelden?
En wat was het dagduel? En tegen wie speelde Eline?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen.
Maakt verder niet uit, want niet boeiend...... Ik had begrepen, dat he ook al uitgekotst werd door je collega.s op je werk.
Zo komt Jeroen dus terug, Dementor?
Not yet!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
Als ik de TT's zo zie is Jeroen exit gegaan en heeft Eline het dagduel gewonnen.
Is Jeroen al terug?
en de andere trekken ook gewoon niet hun mond daarover open, dat snap ik nietquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze het lievelingetje van de redactie is/omdat haar pappie even gebeld heeft (* doorhalen wat niet van toepassing is)
Bedankt voor je antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is al ingegaan... Volgens mij is deze mind-fuck het begin van een mind-fuck fase.
Hopenlijk komen er nog meer aan de beurt.
schakel NU in en je ziet het!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef D. het volgende:
Is Jeroen al terug? En waren het leuke beelden?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vast wel,want Jim kan niet zingen vind ik ach is ook allemaal niet erg .Het beste voor je broertje![]()
on topic ,ik wil Pim en Eline zien zoenen op streams
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef wicky. het volgende:
Marielin vind het gezelliekomt ze snel op terug
maar sigaretten trek je toch niet aan en heeft toch niks met het groeps tenue te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
heeft ze gewonnen met het duel ...had Marilien gewonnen dan had ze sigaretten gehad ... die ze ook had mogen roken op de momenten als ze weer in de bunker zijn ..... snap ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |