heb ff geduldquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Tessio het volgende:
Boeiend hoor naar die 3 in de loopgraaf kijken.
insinuaties, insuniaties, die je totaal niet waar kan maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat ze het lievelingetje van de redactie is/omdat haar pappie even gebeld heeft (* doorhalen wat niet van toepassing is)
ook fout .... geen contact met de buitenwereld ...quote:
vinik welquote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook vaagregels zijn tog regels ?
ooohhh shit man... ben ik weeeer een illusie armerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef HV het volgende:
[..]
Dat ging alleen over Bobby en Jeroen. Jij en Amber wilden graag naar huis en Peter was ze vergeten.
ik nietquote:
Dat was al duidelijk,doekje erbij voor jezelfquote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Bobby is o.k. maar je hoeft me ook niet leuk te vinden ik vind mezelf namelijk tegek![]()
quote:
Nou ja, ze was je tenminste niet vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ooohhh shit man... ben ik weeeer een illusie armer
Wacht maar even met douchen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef wicky. het volgende:
[..]
wat is heel even 15min / 30min dan kan ik even douchen namelijk
dankquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk,doekje erbij voor jezelf
Geen touw aan vast te knopen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
Ben je nog geen 4 uurtjes weg, zijn ze 5 topic verder
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
Ben je nog geen 4 uurtjes weg, zijn ze 5 topic verder
Ik heb het gevoel dat Pim nu al het werk mag doen, eerst die slaapzakken snel naar buiten tillen terwijl zij zelf daar voor stond.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar die uitspraak. Als er iemand helemaal weg is van zichzelf dan is het Eline wel
Wat staan m'n laarsjes goed, ik ga mijn haar weer vorken, yezzz, mijnnnnn mascaaaaaraaaatje, ik mis m'n slippertjes , die staan zo leuk~(terwijl ze het stikkoud had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |