Ik ruik vijandigheid..quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
Eline heeft niet zoveel vet, Nee, dan had ik het warmer gehad
Zal es vragen of ie een keer een stukje voor me wil zingen. Dan laat ik het je weten zodra ik het aangehoord heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
zingt hij ook beter dan Jim Bakkem?
Eline vist naar complimentjes van Pimquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
Bobby is o.k. maar je hoeft me ook niet leuk te vinden ik vind mezelf namelijk tegekquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk indd behalve Bobby ,die is wel leuk
Ja, vind ik ook vaagquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
waarom mag Eline afwijkende kleding aan dat is toch niet goed voor het groepsgevoel?
Dan wijkt ze afquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
waarom mag Eline afwijkende kleding aan dat is toch niet goed voor het groepsgevoel?
Om duidelijkheid te geven:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb die reactie van je gemist, maar hij laat duidelijk doorschemeren dat 't zijn vriendin betreft en daarmee doet ie wat mij betreft mee aan t spel en kan ie bepaalde recties verwachten, geen reden dus om jou uit te schelden voor kotsmongool, vind ik ook te ver gaan
Onvoorstelbaar die uitspraak. Als er iemand helemaal weg is van zichzelf dan is het Eline welquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Een ding scheelt Volgens mijn Bunkercollega Eline zijn Amber, Bobby, Peter en ik dól op onszelf
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het woord Calimero is weer naar binnen gelekt via de fanmail van Micha... erg handig om zoiets door te spelen en zo proberen om een andere Overlever onzeker te maken ...
Voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
haha wat me wel mooi lijkt:
Gasaanval later vannacht. Jeroen die als Bart nadoende daar gaat staan op donkerste plek met gasmasker op.
véél rook, zoveel mogelijk.
En dan als ze allemaal weer luchtruimte in moeten hij er ook in gaat... haiii..
Toch prefereer ik niet zo veel vet boven overgewicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
omdat ze het lievelingetje van de redactie is/omdat haar pappie even gebeld heeft (* doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
Dat ging alleen over Bobby en Jeroen. Jij en Amber wilden graag naar huis en Peter was ze vergetenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Een ding scheelt Volgens mijn Bunkercollega Eline zijn Amber, Bobby, Peter en ik dól op onszelf
Heeft ze toch gewonnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook vaagregels zijn tog regels ?
dat was post van Amber, niet van Micha.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef snetje het volgende:
[..]
het woord Calimero is weer naar binnen gelekt via de fanmail van Micha... erg handig om zoiets door te spelen en zo proberen om een andere Overlever onzeker te maken ...
: Hoop, dat je collega's op je werk jou ook zo vocaliseren. Hoewel ik begreep, dat dat anders wasquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Wat kan Pim zijn gedachten goed vocaliseren!
Sjeesus.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jou top 4!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Bobby is o.k. maar je hoeft me ook niet leuk te vinden ik vind mezelf namelijk tegek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |