Mooi, dan mag deze dicht en dan open je een 157 zonder eurovisiontrauma referentiesquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef flipsen het volgende:
En direct al een foutje in het topicnummer, want dit is een vervolg op [SC] #156: Waar de crisis geen invloed heeft op onze reizen
Verhuis naar Noorwegen! Ruim 1/3 van de bevolking heeft naar het songfestival gekeken ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hou van het songfestival!
Het is zelfs zo erg dat ik donderdag ontzettend baalde dat ik de halve finale moest missen omdat ik een dagje uit was met mijn collega's! Gelukkig was het voor me opgenomen en heb ik het alsnog kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef Thetallguy het volgende:
Hoe vaker hier gereageerd wordt hoe sneller die ESF-foto van de eerste pagina af is
Ding ding, u heeft zojuist een note verdiendquote:
Ik heb geen banrechten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:18 schreef Thetallguy het volgende:
Dobbelen!
1 - geen actie ondernemen
2 - een note
3 - 24-uurs ban
4 - flipsen alsnog in de TT zetten
5 - TRV-ban voor een week
6 - FOK!-ban voor een week
Geen enkele mod heeft die rechten, maar ik ken veel van de mensen die ze wel hebben persoonlijk.quote:
hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen enkele mod heeft die rechten, maar ik ken veel van de mensen die ze wel hebben persoonlijk.
We maken er JSF van:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Thetallguy het volgende:
Het topic is het ESF dus dat lijkt me een slecht plan
Da's ook raar lijkt me... Wen je aan zoiets?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Fogel het volgende:
Vandaag is de laatste avond dat het "donker" wordt... vanaf morgen twee maanden lang wordt het volgens de definitie van donker niet meer donker.
Die 'zou je haar geven' debiel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Hik het volgende:
Er zijn een aantal mensen heel vervelend mijn PM aan het volspammen...
Doe er wat aan, UIO!
Idem!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Hik het volgende:
Doe er wat aan, UIO!
Als iedereen die het doorstuurt of aan iedereen antwoord stuurt ook meteen een ban krijgt dan is het snel afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Die eerste josti heeft al een ban.
Vervang je me hier nu ook alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef Vogue het volgende:
Ok, laten we weer ontopic gaan, stelletje kleutertjes
Sorry, ik dacht je te vleienquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Hik het volgende:
Laat gewoon de airco de hele nacht aanstaan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef DutchTrain het volgende:
En hier is de zon al om 4.15 op, met een hotelkamer op het oosten op de 16e verdieping met een raam dat niet open kan, betekent dat om 4.00 de wekker zetten om de airco aan te zetten
En dat in je vakantie
Ik heb er wéér 8quote:
Dat doe ik liever niet, want door de uitdroging ervan al een keelontsteking opgelopen. Maar het valt hier wel mee met de droogte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Fogel het volgende:
Laat gewoon de airco de hele nacht aanstaan?
22 om 20 gehadquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
Lijstjes => http://www.citymayors.com/features/quality_survey.html
Wees blij, want één of andere idioot vond het nodig om PM-boxen onder te spammen, waarna meer idioten dat idee op pikten.quote:
Ik heb er maar 18 gezien...quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, maar 11 van de 50. Maar ik ben dan ook niet zo van de stedentrips. De hoeveelheid Europese steden die ik nog niet gezien heb is shocking te noemenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
Krijg je als je voornamelijk arme landen bezoekt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef Vogue het volgende:
Je bent niet de enige BlikIk heb er ook maar 14 gezien.
Ik heb er maar 2 gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef Vogue het volgende:
Je bent niet de enige BlikIk heb er ook maar 14 gezien.
Nouja, er zijn nog veel saaiere opsommingen te vinden op Fok hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Lekker interessant jongens. Alsof iemand het wat interesseert of ik 8, 17 of 29 van die steden bezocht heb.
Waar zou het mij wel interesseren dat je in o.a. Turkmenistan, Syrië, Bhutan, Paaseiland, Oezbekistan, IJsland, Jemen, Noord Korea, Japan, Tunesië, enz. geweest bent?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Lekker interessant jongens. Alsof iemand het wat interesseert of ik 8, 17 of 29 van die steden bezocht heb.
zegt de man met de meest patserige sig ooitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Nou, dan weet je tenminste al wáár ik ben geweest. Dat zegt al heel wat meer dan wanneer je zegt dat je in 23 steden bent geweest. Misschien wil je ook wel eens naar Oezbekistan. Dan kun je me vragen naar tips, of de foto's bekijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zou het mij wel interesseren dat je in o.a. Turkmenistan, Syrië, Bhutan, Paaseiland, Oezbekistan, IJsland, Jemen, Noord Korea, Japan, Tunesië, enz. geweest bent?
quote:
Aaaaaaarg ik weet welk topic je bedoeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nouja, er zijn nog veel saaiere opsommingen te vinden op Fok hoor.
Leuk, Gao! Komen jullie op vakantie of blijven jullie in NL?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Aaaaaaarg ik weet welk topic je bedoelt
Owww, over drie weken zitten we om deze tijd in het vliegtuig. Niet dat we aftellen, ofzo
Ik wist dat er iets was vandaag, een verjaardag of iets anders in die richting... maar het is dus towel day... ben benieuwd of ik hier vandaag mensen ga zien met handdoek.quote:
Je kunt ook op m'n nick klikken en dan het topic over Towel Day doorlezen. Dat is makkelijker.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Hik het volgende:
Leg nou nog eens één keer uit wat het idee is.
Dan loop ik gewoon ook eens bewust de sportschool uit met een handdoek om mijn nek vanavond.
OK, dan zal het meevallen... 3.80m hoog met enkel glas gecombineerd met -15 buiten was wat minder fijn voor de stroomrekening (electrische kachels zijn de norm hier).quote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef Hik het volgende:
In Utrecht inderdaad.
Alles is dubbel glas en het lijkt heel hoog, maar het is "slechts" 3 meter. Sure, meer kosten dan nu, maar geen enorme drama's, in principe.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef Gaoxing het volgende:
Het is de jaarlijkse opa-en-oma-vakantie in NL, en een dag of 10 Frankrijk (waar een van de oma's ook mee naartoe gaat). Ik heb nog de euvele moed gehad om voor te stellen dat we naar Australie zouden gaan, maar daarop reageerde het grut met "dat willen we niet, we willen naar Hoenderloo"Daar hebben we een paar jaar een huisje gehuurd en de vrijheid van in het bos struinen, bomen klimmen en hutten bouwen vinden ze geweldig. Maar goed, geen Hoenderloo dit jaar, wel Dordogne. Dat vonden ze ook wel ok
Verkassen begint wel in de buurt te komen, waarschijnlijk binnen nu en een jaar.
Nee, dat zou raar zijn.quote:
Leuke aktiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:26 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dan_passagier__.html
Als reactie hierop kwam McDonalds Big Macs uitdelen op kantoor
Ik heb op de bewuste plek in de Dordogne als gids-te-paard gewerkt, dus ik verheug me erg op ellenlange tochten zonder een mens tegen te komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Vogue het volgende:
De Dordogne is moooiKan me goed voorstellen dat je er naar uitkijkt... En binnen nu en een jaar weg uit Thailand vind je ook geen straf volgens mij of zie ik dat verkeerd?
Patagonië je nieuwe bestemming dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb op de bewuste plek in de Dordogne als gids-te-paard gewerkt, dus ik verheug me erg op ellenlange tochten zonder een mens tegen te komenNou ja, en wat kortere tochten, want ukken willen ook erg graag rijden
Als het vanuit Azie niet zo'n enorm roteind vliegen was.....quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef Gaoxing het volgende:
Het is de jaarlijkse opa-en-oma-vakantie in NL, en een dag of 10 Frankrijk (waar een van de oma's ook mee naartoe gaat). Ik heb nog de euvele moed gehad om voor te stellen dat we naar Australie zouden gaan, maar daarop reageerde het grut met "dat willen we niet, we willen naar Hoenderloo"Daar hebben we een paar jaar een huisje gehuurd en de vrijheid van in het bos struinen, bomen klimmen en hutten bouwen vinden ze geweldig. Maar goed, geen Hoenderloo dit jaar, wel Dordogne. Dat vonden ze ook wel ok
Verkassen naar waar?quote:Verkassen begint wel in de buurt te komen, waarschijnlijk binnen nu en een jaar.
Ikke ook nieuwsgierig naar, ja!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef Gaoxing het volgende:
He Vogue, heb je nu al voor die nieuwe nieuwe baan gekozen?
Ja, da's maf!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:59 schreef flipsen het volgende:
Argentijnen zijn inderdaad ontzettend van het aanraken en zoenen (mannen ook bij begroeten!), ik moest er erg aan wennen maar vind het geweldigEerste keer dat mijn lief mijn ouders ontmoette was wel grappig, ik gaf mijn vader (na ze bijna een jaar niet gezien te hebben) zoals altijd gewoon een hand ´hoi pa´ en mijn moeder een zoen, terwijl ik binnen mijn vriendenkring iedereen om de hals vlieg, zoen en hug
Zelfde heb ik hier nog steeds met een andere Hollander die in dezelfde vriendenkring zit, we zoenen iedereen, maar geven elkaar meestal een hand of schouderklopje. Maf he?
Dan kunnen we je nu dus nogmaals met recht feliciteren! (zie TT)quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik heb sinds vandaag het recht om hier nog 25 jaar te wonen en werken.
Dus nog voor je pensioen, gooien ze je het land uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik heb sinds vandaag het recht om hier nog 25 jaar te wonen en werken.
Die van mij is anders best ok hoor.quote:
Het is "slechts" een sadist?quote:
Niet eens! Ik praat hem altijd vakanties aan. En dat is alleen maar om te voorkomen dat ik binnen een minuut weer buiten sta.quote:
Je woont samen met een tandards ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niet eens! Ik praat hem altijd vakanties aan. En dat is alleen maar om te voorkomen dat ik binnen een minuut weer buiten sta.
Thuis, kijken hoe de schade van een joyrider wordt opgeruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Fogel het volgende:
Het is al een hele poos stil hier. Waar is iedereen?
Dat zou knap zijn als hij zo hoog terecht was gekomen. Nu is de schade slechts een kapotte nieuwe Peugeot en een tramwaarschuwingslampje. De auto is inmiddels weg, nu moet die paal nog even vervangen worden, anders kan de tram morgen niet rijden.quote:
Waar heb je de info vandaan trouwens, heb het nog nergens op nieuwssites gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:21 schreef DutchTrain het volgende:
En TTG is zeker vliegtuigen aan het uitdeuken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:25 schreef Thetallguy het volgende:
Het was een interessante dag, dat zeker.
Ik vond het al zo vreemd dat ik een 767 zag landen op Rotterdam, dus maar eens gaan zoeken en toen vond ik dit op scramble => http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=332323#p332323quote:11:15 HV5582 NCE Arrived 15:33
11:15 HV5794 EGC Cancelled
11:35 HV5988 MPL EGC Arrived 14:52
13:00 HV6144 ALC Expected 18:27
13:05 HV0460 HER Cancelled
13:25 HV0532 CHQ Expected 17:40
14:30 HV0416 MTL Expected 15:40
17:10 HV5498 TSF Expected 19:25
17:10 HV6876 TXL Cancelled
17:15 HV5424 PSA Expected 20:10
17:35 HV5136 BCN Expected 23:55
18:15 HV6412 NAP Expected 19:55
18:20 HV5466 VRN Expected 00:45
19:35 HV5626 PMI Expected 21:50
3 Cancellations
11 Delays with an average of 3 hrs 50 mins
Het is het lampje voor de fietsers. Maar er rijdt hier alleen in het weekend en in schoolvakanties een tram, dus het is wel goed dat je er voor gewaarschuwd wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef Fogel het volgende:
Is de waarschuwing voor de trambestuurder of voor overig verkeer? Indien het laatste moeten ze maar uit hun doppen kijken, trams zijn hard, zie je rails, dan moet je opletten...
Hehe ik had ook de hele middag Scramble openstaann om te kijken of er nog iets opgepikt werdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat ik een 767 zag landen op Rotterdam, dus maar eens gaan zoeken en toen vond ik dit op scramble => http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=332323#p332323
Kijk, ik mis dat soort dingen nou altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn als hij zo hoog terecht was gekomen. Nu is de schade slechts een kapotte nieuwe Peugeot en een tramwaarschuwingslampje. De auto is inmiddels weg, nu moet die paal nog even vervangen worden, anders kan de tram morgen niet rijden.
Zo, dat doet ze snelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef Fogel het volgende:
Mooizo!
Het bevalt haar prima, zou niks anders willen! En het lijkt erop dat het een vaste baan gaat worden
Ze werkt nu via een uitzendbureau, maar het de organisatie geeft nu al bijna dagelijks aan de ze haar graag in vaste dienst willen hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef Vogue het volgende:
[..]
Zo, dat doet ze snelWerken ze in Noorwegen niet met proeftijd?
Heen en weer aan het vliegen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Fogel het volgende:
Het is al een hele poos stil hier. Waar is iedereen?
Noem dat maar niet sensationeel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef Vogue het volgende:
Kijk, ik mis dat soort dingen nou altijdBeetje sensatie is altijd leuk meegenomen (van een afstandje uiteraard). Het enige boeiende dat hier van de week in de straat gebeurde was een hysterisch gillende vrouw die schreeuwde dat ze iedereen ging vermoorden als ze haar aankeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2009 12:08:21 ]
quote:His team suffered an opening day disaster at Lord's yesterday as they lost by four wickets to a rag-tag assortment of Dutch cricketers made up of downhill skier, a debt collector and a 37-year-old advertising executive. It's lucky the Dutch didn't pick Burger King employee Mudassar Bukhari or England could have made even more of a dog's dinner of their World Twenty20 campaign
Het haalt zelfs de frontpage!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooi ook het commentaar in Engelse media:
Zonder, en dat noem je helaas???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Liejannuh.
Deze keer helaas zonder zomers jurkje.
Waarom krijgt Hik een fles wijn? Sorry, mijn nieuwsgierigheid neemt het even overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Noem dat maar niet sensationeel!
Gisteravond heb ik weer een keer een vrouwelijke TRV-er ontmoet. De tweede in een maand tijd. Nu was die eerste wel om een fles wijn aan te geven (hoi Hik), maar de tweede was een verrassing.
Sensationeel niet?
Ze heeft de fles al gekregen. Als je wil weten waarom, moet je m'n verslag van het dobbelsteenavontuur maar lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Vogue het volgende:
Waarom krijgt Hik een fles wijn? Sorry, mijn nieuwsgierigheid neemt het even over
Dat valt toch op zich wel mee? Niet eens 1 per dag in de maand.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef Vogue het volgende:
Over jurkjes gesproken, ik heb een jurkjestik. Heb vandaag eens mijn kast opgeruimd en telde maar liefst 14 jurkjes en 8 rokjesEn 4 broeken.
Dat valt best mee!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef Vogue het volgende:
Over jurkjes gesproken, ik heb een jurkjestik. Heb vandaag eens mijn kast opgeruimd en telde maar liefst 14 jurkjes en 8 rokjesEn 4 broeken.
quote:Hallo,
Ik doe voor mijn afstudeeropdracht onderzoek naar de alleenstaande Belgische reiziger. Omdat over deze markt nog niet heel veel bekend is, heb ik een enquete opgesteld en hoop ik op deze manier inzicht te krijgen in de wensen en de eisen van de Belgische single in het toerisme.
Ik zou het heel erg op prijs stellen als Belgen (ik weet dat ze hier niet veel posten, maar niet geschoten is altijd mis) of Nederlanders, woonachtend in België ongeveer 10 minuten van hun tijd vrij willen maken om deze enquete in te vullen.
Daarmee ben ik ook weer een stuk verder geholpen. Als dank voor jullie deelname verloot ik 2 prijzen onder alle respondenten.
De enquete is hier te vinden: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=18138
Alvast ontzettend bedankt voor je deelname!
Relin
Kun je dat niet beter hier posten: Nederbelgen!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef Relin het volgende:
Met toestemming van DutchTrain plaats ik dit bericht. Hoop dat jullie me verder willen en kunnen helpen!
[..]
Ja zeg, dan moeten al m'n winterkleren wegquote:Op maandag 8 juni 2009 12:23 schreef Hik het volgende:
Goede tip voor mensen die moeite hebben kleding (of andere dingen weg te doen): plak op een (zichtbare) plaats een sticketje met de datum. Als je dan op een gegeven moment door je kast gaat zie je vanzelf wat je hoelang al niet hebt gedragen. En dan dus op naar de rommelmarkt
Gezaptquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, volgen jullie ook Springwatch op de BBC? Met allemaal vogeltjes die uit hun eieren kruipen en waar de presentatoren dan wild enthousiast over zijn?!
Echt briljante ontspannende televisie!
Leuk!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gezapt
En ik heb het hier real-life voor m'n deur, waar een stel ooievaars een jong aan het opvoeden zijn. Dit weekend was het tijd voor de eerste keer fladderen op het randje van het nest.
OK, de rockversie is al een stuk dragelijkerquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een rock-versie van hetzelfde liedje.
Je moet alleen wel een stukje Giel Beelen doorstaan en dat is echt veeeeeeeeeeeeeel erger dan Fairytale.
Maar afijn, volgen jullie ook Springwatch op de BBC? Met allemaal vogeltjes die uit hun eieren kruipen en waar de presentatoren dan wild enthousiast over zijn?!
Echt briljante ontspannende televisie!
Het zou erger kunnen:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef k_man het volgende:
Fairytail is helemaal correct hoor. Het betekent 'feeënstaart'.
Oew, dat is jammer! Dan mis je vanavond ook een programma van een paar onderzoekers die 5 weken lang in de boomtoppen hebben gebivakkeerd tussen de apen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, de rockversie is al een stuk dragelijker
Ik heb blijkbaar alleen nog maar BBC Entertainment en BBC World en op geen van beide is er Springwatch te zien. Lijkt me een leuk concept
Awesome!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:08 schreef Vogue het volgende:
Ik kan erg slecht tegen mensen die beautifull, wonderfull en awfull schrijven... Daar heb je er ook veel van in NL
Raar maar waar gaat het eigenlijk helemaal niet zo slecht met de reisbranche. Wat je veel ziet is dat verre reizen minder geboekt worden, maar mensen zien vakantie blijkbaar toch als een eerste levensbehoefte, want reizen binnen Europa, vooral naar het Middellandse Zeegebied, gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook Mexico trekt gelukkig weer wat aan. De Landal korting is een PR stunt en er zijn best wat restricties aan verbonden. Hun concullega's Pierre & Vacances (Sunparks, Centerparcs) doen het wel erg goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Liejannuh het volgende:
Vogue, merk jij nu dat het niet zo goed gaat met de reisbranche?
Ik krijg echt het idee dat het dramatisch gaat. Krijg allemaal mailtjes met 2e week gratis, 40% lastminute korting tijdens de zomervakantie voor Landal, meer dan 750 euro korting bij Baobab op een reis naar Midden Amerika en meer van zulk soort ongein.
Grappig! Verbaast me ook niet echt trouwens, het zijn bepaalde vakgebieden waar de klappen vallen maar ik heb nou niet echt het gevoel dat iedereen bang is om zijn baan te verliezen en daarom dus ook maar niet meer op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Vogue het volgende:
[..]
Raar maar waar gaat het eigenlijk helemaal niet zo slecht met de reisbranche. Wat je veel ziet is dat verre reizen minder geboekt worden, maar mensen zien vakantie blijkbaar toch als een eerste levensbehoefte, want reizen binnen Europa, vooral naar het Middellandse Zeegebied, gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook Mexico trekt gelukkig weer wat aan. De Landal korting is een PR stunt en er zijn best wat restricties aan verbonden. Hun concullega's Pierre & Vacances (Sunparks, Centerparcs) doen het wel erg goed.
Dat lees ik graagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Vogue het volgende:
[..]
want reizen binnen Europa, vooral naar het Middellandse Zeegebied, gaan als warme broodjes over de toonbank.
Tja, en wat anders. Als ik op het moment mijn baan zou verliezen, zou ik juist een paar maanden op vakantie gaan. Even wachten tot al dat gezeur over isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Grappig! Verbaast me ook niet echt trouwens, het zijn bepaalde vakgebieden waar de klappen vallen maar ik heb nou niet echt het gevoel dat iedereen bang is om zijn baan te verliezen en daarom dus ook maar niet meer op vakantie gaat.
Heb je cijfers over of er een verschuiving is van vakantiebestemmingen van Nederlandse toeristen? Of draaf ik dan te ver door als cijfernerd?
Ik heb er (nog) geen cijfers van, maar we houden hier ernstig rekening met een veel groter aantal mensen dat deze zomer in Nederland of net daarbuiten door gaat brengen (en dus voor lange files naar de stranden en attracties gaat zorgen).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je cijfers over of er een verschuiving is van vakantiebestemmingen van Nederlandse toeristen? Of draaf ik dan te ver door als cijfernerd?
Concrete cijfers heb ik niet, uiteraard wel van het bedrijf waar ik werkzaam ben, maar dat is een momentopname en bovendien geheim. Wat wel leuk is om te bekijken is het Trendrapport: www.trendrapport.nl. Het nieuwste trendrapport 2008 / 2009 komt eind juli uit, maar je kan wel eea van de voorgaande jaren bekijken. Ook staat er wel eens wat informatie op www.reisrevue.nl en soms op www.reisburoactueel.nl, maar wederom heb ik daar geen concrete cijfers kunnen vinden, wellicht als je de site doorspitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Grappig! Verbaast me ook niet echt trouwens, het zijn bepaalde vakgebieden waar de klappen vallen maar ik heb nou niet echt het gevoel dat iedereen bang is om zijn baan te verliezen en daarom dus ook maar niet meer op vakantie gaat.
Dus jij bent degene die al die problemen in de Randstad veroorzaakt!quote:
Ja, ik maak ze, maar ruim ze ook vrijwel elke avond weer netjes opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Dus jij bent degene die al die problemen in de Randstad veroorzaakt!
Doe er eens wat aan! En dan vooral aan de file voor de stopverkeerslichten in Wassenaar, want die zijn enorm irritant.
Ah, wij ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:40 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik ben volgende week in NL; moet nog steeds aan het idee wennen...
Ah, wij ookquote:De week daarna lekker voor een paar maanden in Zuid-Frankrijk! 'k Heb er écht zin in!
Ik snel weersverwachting kijken...... had je het niet over NLquote:
Nope, want vorig jaar was weer veel beter dan het jaar daarvoorquote:
Omdat je ieder jaar groeit, betekent het nog niet dat je het goed doet. Als je 100% groeit terwijl je 150% had kunnen halen ben je gewoon slecht bezigquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, want vorig jaar was weer veel beter dan het jaar daarvoor
Een 8,25 dus?quote:
8,5quote:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:59 schreef Vogue het volgende:
Groeten terug uit een grijs Rotterdam
TTG, gefeliciteerd, wat een mooi cijfer!
Heb je nog leuke tips voor Panama? Ga er 4 weken naartoe in augustusquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Hik het volgende:
Ik moest vanmorgen ongeveer naar de bus zwemmen...![]()
Wel een goede test om te kijken wat het dak van het nieuwe huis doet.![]()
Ik heb besloten dat ik pas na mijn volgende reistrip (eind July/begin Augustus) mijn reisje naar Panama ga boeken. Op dat moment heb ik voldoende miles voor één ticket en dat scheelt toch wel veel geld. Mocht het dan voor September niet meer lukken, dan gaan we gewoon in December, ook leuk.
Overigens... Continental hubt in NY. Ook best een leuke stopover op de terugweg...
En mijn bruiloft dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Hik het volgende:
Mocht het dan voor September niet meer lukken, dan gaan we gewoon in December, ook leuk.
Als je 3 kinderen hebt, dan verwachten ze gewoon dat je in een huisje gaat zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef Fogel het volgende:
Het is verrekte irritant om een hotelkamer te boeken voor 2 volwassenen en 3 kinderen... de boekingssites die ik ken hebben geen opties om kamers met een deur ertussen te kiezen, of eventueel een suite of een business kamer met genoeg plek voor ekstra bedden... GRRR!
Heb nu al een paar hotels gebeld maar dat schiet ook niet erg op om alle ketens af te gaan in Oslo.
Kent iemand een site waar je kamers met "tussendeur" kan kiezen? Of een waar je een prijslijst van suites te zien krijgt?
Dat doen we de week daarna alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je 3 kinderen hebt, dan verwachten ze gewoon dat je in een huisje gaat zitten.
Sorry.
Ehm... ik moet dus nog gaan, dus jij kan mij tips geven straks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tips voor Panama? Ga er 4 weken naartoe in augustus
Ik dacht dat jij heel midden-amerika al gezien hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Ehm... ik moet dus nog gaan, dus jij kan mij tips geven straks!
Ja, had ik al eerder gezien. later in het seizoen (of misschien al komende zondag) gaat die ook nog naar Bocas del Toros. en bij RTL Travel zullen ze er ook vast en zeker al eens geweest zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zag ik pas een herhaling van "3 op reis" voorbij komen waarbij ze in Panama waren.
Beetje jammer alleen dat het Sebastiaan was die dat stuk presenteerde, maar misschien is er nog wat inspiratie uit te halen.
Heb ik gezien inderdaad. Dat werkte zeer inspirerend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zag ik pas een herhaling van "3 op reis" voorbij komen waarbij ze in Panama waren.
Beetje jammer alleen dat het Sebastiaan was die dat stuk presenteerde, maar misschien is er nog wat inspiratie uit te halen.
Nope. Ik heb alleen een paar maanden in Nicaragua gezeten (láng geleden).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel midden-amerika al gezien had
Waar??quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah, wij ook.
[..]
Ah, wij ookNaja, nee, geen maanden: een dag of 10.
Nou, dan zit ik gewoon binnen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Fogel het volgende:
Nee, ik had het over Duitsland. Je bedoeld dat het in Frankrijk erger is
Ik zit met 15 graden al buiten in een t-shirt.
Dat zijn toch Sweet 16 feestjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef DutchTrain het volgende:
Over die 15-jaar feestjes zijn mooie real life docu's op MTV
Zo'n vader die dan maar een band inhuurt voor 15 duizend dollar, die net ten tijde van het feestje al weer uit blijkt te zijn, waardoor hij het alleen maar goed kan maken met een auto van 50 duizend dollar...
Als je er zes had gehad, dan had je 1 week voor elke kant van een dobbelsteen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb dit jaar nog 5 weken vakantieverlof en geen idee wat ermee te doen. Da's toch wel een luxe probleem.
Ow!!!quote:
5 weken spoorloos klinkt wel goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Hik het volgende:
Google is de oplossing voor alles:
"5 weken"5 weken is 35 dagen Je kunt 5 weken spoorloos zijn 5 weken zwanger zijn 5 weken oude puppies hebben Je kunt van Cairns naar Melbourne in 5 weken Je kunt een route door China maken van 5 weken 5 weken het NRC nemen voor 10 euro 5 weken naar India, Nepal en Sri Lanka gaan 5 weken voordeel halen bij bakker Korteweg met kortingsbonnen Een reiki-cursus volgen van 5 weken
Je droom van ons 2 samen naar de bruiloft van Flipsen in Argentinië valt nu voor je in duigen? Sorry.quote:
Ja!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je droom van ons 2 samen naar de bruiloft van Flipsen in Argentinië valt nu voor je in duigen? Sorry.
Geen idee, maar je had op die verjaardag van Re ook veel meer oog voor MuadDib. Hoe moet ik dat soort signalen dan interpreteren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!![]()
Hoe moet het nu ooit goed komen tussen ons??
Mag ik dan niet eens meer met andere mannen praten????quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee, maar je had op die verjaardag van Re ook veel meer oog voor MuadDib. Hoe moet ik dat soort signalen dan interpreteren?
Heb je nu nog niet in de gaten dat ik een conservatieve man ben? Natuurlijk mag je praten met andere mannen, maar veel verder dan Wil je nog een biertje? moet het gesprek niet gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik dan niet eens meer met andere mannen praten????
Ik dacht dat dat het idee was van congressen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef Fogel het volgende:![]()
Ik ben er weer. Het congres bleek een dekmantel te zijn voor veel eten en drinken
Niet altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het idee was van congressen...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet altijd.
Een deel van de zomervakantie is nu geboekt! 5 nachten in een business hotel in het centrum van Oslo, 2 kamers met deur ertussen voor nog geen 700 euro totaal, inclusief ontbijt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |