Ze werkt nu via een uitzendbureau, maar het de organisatie geeft nu al bijna dagelijks aan de ze haar graag in vaste dienst willen hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef Vogue het volgende:
[..]
Zo, dat doet ze snelWerken ze in Noorwegen niet met proeftijd?
Heen en weer aan het vliegen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Fogel het volgende:
Het is al een hele poos stil hier. Waar is iedereen?
Noem dat maar niet sensationeel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:12 schreef Vogue het volgende:
Kijk, ik mis dat soort dingen nou altijdBeetje sensatie is altijd leuk meegenomen (van een afstandje uiteraard). Het enige boeiende dat hier van de week in de straat gebeurde was een hysterisch gillende vrouw die schreeuwde dat ze iedereen ging vermoorden als ze haar aankeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2009 12:08:21 ]
quote:His team suffered an opening day disaster at Lord's yesterday as they lost by four wickets to a rag-tag assortment of Dutch cricketers made up of downhill skier, a debt collector and a 37-year-old advertising executive. It's lucky the Dutch didn't pick Burger King employee Mudassar Bukhari or England could have made even more of a dog's dinner of their World Twenty20 campaign
Het haalt zelfs de frontpage!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooi ook het commentaar in Engelse media:
Zonder, en dat noem je helaas???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Liejannuh.
Deze keer helaas zonder zomers jurkje.
Waarom krijgt Hik een fles wijn? Sorry, mijn nieuwsgierigheid neemt het even overquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Noem dat maar niet sensationeel!
Gisteravond heb ik weer een keer een vrouwelijke TRV-er ontmoet. De tweede in een maand tijd. Nu was die eerste wel om een fles wijn aan te geven (hoi Hik), maar de tweede was een verrassing.
Sensationeel niet?
Ze heeft de fles al gekregen. Als je wil weten waarom, moet je m'n verslag van het dobbelsteenavontuur maar lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:22 schreef Vogue het volgende:
Waarom krijgt Hik een fles wijn? Sorry, mijn nieuwsgierigheid neemt het even over
Dat valt toch op zich wel mee? Niet eens 1 per dag in de maand.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef Vogue het volgende:
Over jurkjes gesproken, ik heb een jurkjestik. Heb vandaag eens mijn kast opgeruimd en telde maar liefst 14 jurkjes en 8 rokjesEn 4 broeken.
Dat valt best mee!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:15 schreef Vogue het volgende:
Over jurkjes gesproken, ik heb een jurkjestik. Heb vandaag eens mijn kast opgeruimd en telde maar liefst 14 jurkjes en 8 rokjesEn 4 broeken.
quote:Hallo,
Ik doe voor mijn afstudeeropdracht onderzoek naar de alleenstaande Belgische reiziger. Omdat over deze markt nog niet heel veel bekend is, heb ik een enquete opgesteld en hoop ik op deze manier inzicht te krijgen in de wensen en de eisen van de Belgische single in het toerisme.
Ik zou het heel erg op prijs stellen als Belgen (ik weet dat ze hier niet veel posten, maar niet geschoten is altijd mis) of Nederlanders, woonachtend in België ongeveer 10 minuten van hun tijd vrij willen maken om deze enquete in te vullen.
Daarmee ben ik ook weer een stuk verder geholpen. Als dank voor jullie deelname verloot ik 2 prijzen onder alle respondenten.
De enquete is hier te vinden: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=18138
Alvast ontzettend bedankt voor je deelname!
Relin
Kun je dat niet beter hier posten: Nederbelgen!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef Relin het volgende:
Met toestemming van DutchTrain plaats ik dit bericht. Hoop dat jullie me verder willen en kunnen helpen!
[..]
Ja zeg, dan moeten al m'n winterkleren wegquote:Op maandag 8 juni 2009 12:23 schreef Hik het volgende:
Goede tip voor mensen die moeite hebben kleding (of andere dingen weg te doen): plak op een (zichtbare) plaats een sticketje met de datum. Als je dan op een gegeven moment door je kast gaat zie je vanzelf wat je hoelang al niet hebt gedragen. En dan dus op naar de rommelmarkt
Gezaptquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, volgen jullie ook Springwatch op de BBC? Met allemaal vogeltjes die uit hun eieren kruipen en waar de presentatoren dan wild enthousiast over zijn?!
Echt briljante ontspannende televisie!
Leuk!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gezapt
En ik heb het hier real-life voor m'n deur, waar een stel ooievaars een jong aan het opvoeden zijn. Dit weekend was het tijd voor de eerste keer fladderen op het randje van het nest.
OK, de rockversie is al een stuk dragelijkerquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een rock-versie van hetzelfde liedje.
Je moet alleen wel een stukje Giel Beelen doorstaan en dat is echt veeeeeeeeeeeeeel erger dan Fairytale.
Maar afijn, volgen jullie ook Springwatch op de BBC? Met allemaal vogeltjes die uit hun eieren kruipen en waar de presentatoren dan wild enthousiast over zijn?!
Echt briljante ontspannende televisie!
Het zou erger kunnen:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef k_man het volgende:
Fairytail is helemaal correct hoor. Het betekent 'feeënstaart'.
Oew, dat is jammer! Dan mis je vanavond ook een programma van een paar onderzoekers die 5 weken lang in de boomtoppen hebben gebivakkeerd tussen de apen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, de rockversie is al een stuk dragelijker
Ik heb blijkbaar alleen nog maar BBC Entertainment en BBC World en op geen van beide is er Springwatch te zien. Lijkt me een leuk concept
Awesome!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:08 schreef Vogue het volgende:
Ik kan erg slecht tegen mensen die beautifull, wonderfull en awfull schrijven... Daar heb je er ook veel van in NL
Raar maar waar gaat het eigenlijk helemaal niet zo slecht met de reisbranche. Wat je veel ziet is dat verre reizen minder geboekt worden, maar mensen zien vakantie blijkbaar toch als een eerste levensbehoefte, want reizen binnen Europa, vooral naar het Middellandse Zeegebied, gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook Mexico trekt gelukkig weer wat aan. De Landal korting is een PR stunt en er zijn best wat restricties aan verbonden. Hun concullega's Pierre & Vacances (Sunparks, Centerparcs) doen het wel erg goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Liejannuh het volgende:
Vogue, merk jij nu dat het niet zo goed gaat met de reisbranche?
Ik krijg echt het idee dat het dramatisch gaat. Krijg allemaal mailtjes met 2e week gratis, 40% lastminute korting tijdens de zomervakantie voor Landal, meer dan 750 euro korting bij Baobab op een reis naar Midden Amerika en meer van zulk soort ongein.
Grappig! Verbaast me ook niet echt trouwens, het zijn bepaalde vakgebieden waar de klappen vallen maar ik heb nou niet echt het gevoel dat iedereen bang is om zijn baan te verliezen en daarom dus ook maar niet meer op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Vogue het volgende:
[..]
Raar maar waar gaat het eigenlijk helemaal niet zo slecht met de reisbranche. Wat je veel ziet is dat verre reizen minder geboekt worden, maar mensen zien vakantie blijkbaar toch als een eerste levensbehoefte, want reizen binnen Europa, vooral naar het Middellandse Zeegebied, gaan als warme broodjes over de toonbank. Ook Mexico trekt gelukkig weer wat aan. De Landal korting is een PR stunt en er zijn best wat restricties aan verbonden. Hun concullega's Pierre & Vacances (Sunparks, Centerparcs) doen het wel erg goed.
Dat lees ik graagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Vogue het volgende:
[..]
want reizen binnen Europa, vooral naar het Middellandse Zeegebied, gaan als warme broodjes over de toonbank.
Tja, en wat anders. Als ik op het moment mijn baan zou verliezen, zou ik juist een paar maanden op vakantie gaan. Even wachten tot al dat gezeur over isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Grappig! Verbaast me ook niet echt trouwens, het zijn bepaalde vakgebieden waar de klappen vallen maar ik heb nou niet echt het gevoel dat iedereen bang is om zijn baan te verliezen en daarom dus ook maar niet meer op vakantie gaat.
Heb je cijfers over of er een verschuiving is van vakantiebestemmingen van Nederlandse toeristen? Of draaf ik dan te ver door als cijfernerd?
Ik heb er (nog) geen cijfers van, maar we houden hier ernstig rekening met een veel groter aantal mensen dat deze zomer in Nederland of net daarbuiten door gaat brengen (en dus voor lange files naar de stranden en attracties gaat zorgen).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je cijfers over of er een verschuiving is van vakantiebestemmingen van Nederlandse toeristen? Of draaf ik dan te ver door als cijfernerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |