Nee, dat zou raar zijn.quote:
Leuke aktiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:26 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dan_passagier__.html
Als reactie hierop kwam McDonalds Big Macs uitdelen op kantoor
Ik heb op de bewuste plek in de Dordogne als gids-te-paard gewerkt, dus ik verheug me erg op ellenlange tochten zonder een mens tegen te komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Vogue het volgende:
De Dordogne is moooiKan me goed voorstellen dat je er naar uitkijkt... En binnen nu en een jaar weg uit Thailand vind je ook geen straf volgens mij of zie ik dat verkeerd?
Patagonië je nieuwe bestemming dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb op de bewuste plek in de Dordogne als gids-te-paard gewerkt, dus ik verheug me erg op ellenlange tochten zonder een mens tegen te komenNou ja, en wat kortere tochten, want ukken willen ook erg graag rijden
Als het vanuit Azie niet zo'n enorm roteind vliegen was.....quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef Gaoxing het volgende:
Het is de jaarlijkse opa-en-oma-vakantie in NL, en een dag of 10 Frankrijk (waar een van de oma's ook mee naartoe gaat). Ik heb nog de euvele moed gehad om voor te stellen dat we naar Australie zouden gaan, maar daarop reageerde het grut met "dat willen we niet, we willen naar Hoenderloo"Daar hebben we een paar jaar een huisje gehuurd en de vrijheid van in het bos struinen, bomen klimmen en hutten bouwen vinden ze geweldig. Maar goed, geen Hoenderloo dit jaar, wel Dordogne. Dat vonden ze ook wel ok
Verkassen naar waar?quote:Verkassen begint wel in de buurt te komen, waarschijnlijk binnen nu en een jaar.
Ikke ook nieuwsgierig naar, ja!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef Gaoxing het volgende:
He Vogue, heb je nu al voor die nieuwe nieuwe baan gekozen?
Ja, da's maf!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:59 schreef flipsen het volgende:
Argentijnen zijn inderdaad ontzettend van het aanraken en zoenen (mannen ook bij begroeten!), ik moest er erg aan wennen maar vind het geweldigEerste keer dat mijn lief mijn ouders ontmoette was wel grappig, ik gaf mijn vader (na ze bijna een jaar niet gezien te hebben) zoals altijd gewoon een hand ´hoi pa´ en mijn moeder een zoen, terwijl ik binnen mijn vriendenkring iedereen om de hals vlieg, zoen en hug
Zelfde heb ik hier nog steeds met een andere Hollander die in dezelfde vriendenkring zit, we zoenen iedereen, maar geven elkaar meestal een hand of schouderklopje. Maf he?
Dan kunnen we je nu dus nogmaals met recht feliciteren! (zie TT)quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik heb sinds vandaag het recht om hier nog 25 jaar te wonen en werken.
Dus nog voor je pensioen, gooien ze je het land uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik heb sinds vandaag het recht om hier nog 25 jaar te wonen en werken.
Die van mij is anders best ok hoor.quote:
Het is "slechts" een sadist?quote:
Niet eens! Ik praat hem altijd vakanties aan. En dat is alleen maar om te voorkomen dat ik binnen een minuut weer buiten sta.quote:
Je woont samen met een tandards ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niet eens! Ik praat hem altijd vakanties aan. En dat is alleen maar om te voorkomen dat ik binnen een minuut weer buiten sta.
Thuis, kijken hoe de schade van een joyrider wordt opgeruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Fogel het volgende:
Het is al een hele poos stil hier. Waar is iedereen?
Dat zou knap zijn als hij zo hoog terecht was gekomen. Nu is de schade slechts een kapotte nieuwe Peugeot en een tramwaarschuwingslampje. De auto is inmiddels weg, nu moet die paal nog even vervangen worden, anders kan de tram morgen niet rijden.quote:
Waar heb je de info vandaan trouwens, heb het nog nergens op nieuwssites gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:21 schreef DutchTrain het volgende:
En TTG is zeker vliegtuigen aan het uitdeuken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:25 schreef Thetallguy het volgende:
Het was een interessante dag, dat zeker.
Ik vond het al zo vreemd dat ik een 767 zag landen op Rotterdam, dus maar eens gaan zoeken en toen vond ik dit op scramble => http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=332323#p332323quote:11:15 HV5582 NCE Arrived 15:33
11:15 HV5794 EGC Cancelled
11:35 HV5988 MPL EGC Arrived 14:52
13:00 HV6144 ALC Expected 18:27
13:05 HV0460 HER Cancelled
13:25 HV0532 CHQ Expected 17:40
14:30 HV0416 MTL Expected 15:40
17:10 HV5498 TSF Expected 19:25
17:10 HV6876 TXL Cancelled
17:15 HV5424 PSA Expected 20:10
17:35 HV5136 BCN Expected 23:55
18:15 HV6412 NAP Expected 19:55
18:20 HV5466 VRN Expected 00:45
19:35 HV5626 PMI Expected 21:50
3 Cancellations
11 Delays with an average of 3 hrs 50 mins
Het is het lampje voor de fietsers. Maar er rijdt hier alleen in het weekend en in schoolvakanties een tram, dus het is wel goed dat je er voor gewaarschuwd wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef Fogel het volgende:
Is de waarschuwing voor de trambestuurder of voor overig verkeer? Indien het laatste moeten ze maar uit hun doppen kijken, trams zijn hard, zie je rails, dan moet je opletten...
Hehe ik had ook de hele middag Scramble openstaann om te kijken of er nog iets opgepikt werdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat ik een 767 zag landen op Rotterdam, dus maar eens gaan zoeken en toen vond ik dit op scramble => http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=332323#p332323
Kijk, ik mis dat soort dingen nou altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn als hij zo hoog terecht was gekomen. Nu is de schade slechts een kapotte nieuwe Peugeot en een tramwaarschuwingslampje. De auto is inmiddels weg, nu moet die paal nog even vervangen worden, anders kan de tram morgen niet rijden.
Zo, dat doet ze snelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:02 schreef Fogel het volgende:
Mooizo!
Het bevalt haar prima, zou niks anders willen! En het lijkt erop dat het een vaste baan gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |