Concrete cijfers heb ik niet, uiteraard wel van het bedrijf waar ik werkzaam ben, maar dat is een momentopname en bovendien geheim. Wat wel leuk is om te bekijken is het Trendrapport: www.trendrapport.nl. Het nieuwste trendrapport 2008 / 2009 komt eind juli uit, maar je kan wel eea van de voorgaande jaren bekijken. Ook staat er wel eens wat informatie op www.reisrevue.nl en soms op www.reisburoactueel.nl, maar wederom heb ik daar geen concrete cijfers kunnen vinden, wellicht als je de site doorspitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Grappig! Verbaast me ook niet echt trouwens, het zijn bepaalde vakgebieden waar de klappen vallen maar ik heb nou niet echt het gevoel dat iedereen bang is om zijn baan te verliezen en daarom dus ook maar niet meer op vakantie gaat.
Heb je cijfers over of er een verschuiving is van vakantiebestemmingen van Nederlandse toeristen? Of draaf ik dan te ver door als cijfernerd?
Dus jij bent degene die al die problemen in de Randstad veroorzaakt!quote:
Ja, ik maak ze, maar ruim ze ook vrijwel elke avond weer netjes opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Dus jij bent degene die al die problemen in de Randstad veroorzaakt!
Doe er eens wat aan! En dan vooral aan de file voor de stopverkeerslichten in Wassenaar, want die zijn enorm irritant.
Ah, wij ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:40 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik ben volgende week in NL; moet nog steeds aan het idee wennen...
Ah, wij ookquote:De week daarna lekker voor een paar maanden in Zuid-Frankrijk! 'k Heb er écht zin in!
Ik snel weersverwachting kijken...... had je het niet over NLquote:
Nope, want vorig jaar was weer veel beter dan het jaar daarvoorquote:
Omdat je ieder jaar groeit, betekent het nog niet dat je het goed doet. Als je 100% groeit terwijl je 150% had kunnen halen ben je gewoon slecht bezigquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, want vorig jaar was weer veel beter dan het jaar daarvoor
Een 8,25 dus?quote:
8,5quote:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:59 schreef Vogue het volgende:
Groeten terug uit een grijs Rotterdam
TTG, gefeliciteerd, wat een mooi cijfer!
Heb je nog leuke tips voor Panama? Ga er 4 weken naartoe in augustusquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Hik het volgende:
Ik moest vanmorgen ongeveer naar de bus zwemmen...![]()
Wel een goede test om te kijken wat het dak van het nieuwe huis doet.![]()
Ik heb besloten dat ik pas na mijn volgende reistrip (eind July/begin Augustus) mijn reisje naar Panama ga boeken. Op dat moment heb ik voldoende miles voor één ticket en dat scheelt toch wel veel geld. Mocht het dan voor September niet meer lukken, dan gaan we gewoon in December, ook leuk.
Overigens... Continental hubt in NY. Ook best een leuke stopover op de terugweg...
En mijn bruiloft dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Hik het volgende:
Mocht het dan voor September niet meer lukken, dan gaan we gewoon in December, ook leuk.
Als je 3 kinderen hebt, dan verwachten ze gewoon dat je in een huisje gaat zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef Fogel het volgende:
Het is verrekte irritant om een hotelkamer te boeken voor 2 volwassenen en 3 kinderen... de boekingssites die ik ken hebben geen opties om kamers met een deur ertussen te kiezen, of eventueel een suite of een business kamer met genoeg plek voor ekstra bedden... GRRR!
Heb nu al een paar hotels gebeld maar dat schiet ook niet erg op om alle ketens af te gaan in Oslo.
Kent iemand een site waar je kamers met "tussendeur" kan kiezen? Of een waar je een prijslijst van suites te zien krijgt?
Dat doen we de week daarna alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je 3 kinderen hebt, dan verwachten ze gewoon dat je in een huisje gaat zitten.
Sorry.
Ehm... ik moet dus nog gaan, dus jij kan mij tips geven straks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tips voor Panama? Ga er 4 weken naartoe in augustus
Ik dacht dat jij heel midden-amerika al gezien hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Ehm... ik moet dus nog gaan, dus jij kan mij tips geven straks!
Ja, had ik al eerder gezien. later in het seizoen (of misschien al komende zondag) gaat die ook nog naar Bocas del Toros. en bij RTL Travel zullen ze er ook vast en zeker al eens geweest zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zag ik pas een herhaling van "3 op reis" voorbij komen waarbij ze in Panama waren.
Beetje jammer alleen dat het Sebastiaan was die dat stuk presenteerde, maar misschien is er nog wat inspiratie uit te halen.
Heb ik gezien inderdaad. Dat werkte zeer inspirerend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zag ik pas een herhaling van "3 op reis" voorbij komen waarbij ze in Panama waren.
Beetje jammer alleen dat het Sebastiaan was die dat stuk presenteerde, maar misschien is er nog wat inspiratie uit te halen.
Nope. Ik heb alleen een paar maanden in Nicaragua gezeten (láng geleden).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel midden-amerika al gezien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |