Waar??quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah, wij ook.
[..]
Ah, wij ookNaja, nee, geen maanden: een dag of 10.
Nou, dan zit ik gewoon binnen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef Fogel het volgende:
Nee, ik had het over Duitsland. Je bedoeld dat het in Frankrijk erger is
Ik zit met 15 graden al buiten in een t-shirt.
Dat zijn toch Sweet 16 feestjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef DutchTrain het volgende:
Over die 15-jaar feestjes zijn mooie real life docu's op MTV
Zo'n vader die dan maar een band inhuurt voor 15 duizend dollar, die net ten tijde van het feestje al weer uit blijkt te zijn, waardoor hij het alleen maar goed kan maken met een auto van 50 duizend dollar...
Als je er zes had gehad, dan had je 1 week voor elke kant van een dobbelsteen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb dit jaar nog 5 weken vakantieverlof en geen idee wat ermee te doen. Da's toch wel een luxe probleem.
Ow!!!quote:
5 weken spoorloos klinkt wel goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Hik het volgende:
Google is de oplossing voor alles:
"5 weken"5 weken is 35 dagen Je kunt 5 weken spoorloos zijn 5 weken zwanger zijn 5 weken oude puppies hebben Je kunt van Cairns naar Melbourne in 5 weken Je kunt een route door China maken van 5 weken 5 weken het NRC nemen voor 10 euro 5 weken naar India, Nepal en Sri Lanka gaan 5 weken voordeel halen bij bakker Korteweg met kortingsbonnen Een reiki-cursus volgen van 5 weken
Je droom van ons 2 samen naar de bruiloft van Flipsen in Argentinië valt nu voor je in duigen? Sorry.quote:
Ja!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je droom van ons 2 samen naar de bruiloft van Flipsen in Argentinië valt nu voor je in duigen? Sorry.
Geen idee, maar je had op die verjaardag van Re ook veel meer oog voor MuadDib. Hoe moet ik dat soort signalen dan interpreteren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!![]()
Hoe moet het nu ooit goed komen tussen ons??
Mag ik dan niet eens meer met andere mannen praten????quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee, maar je had op die verjaardag van Re ook veel meer oog voor MuadDib. Hoe moet ik dat soort signalen dan interpreteren?
Heb je nu nog niet in de gaten dat ik een conservatieve man ben? Natuurlijk mag je praten met andere mannen, maar veel verder dan Wil je nog een biertje? moet het gesprek niet gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik dan niet eens meer met andere mannen praten????
Ik dacht dat dat het idee was van congressen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef Fogel het volgende:![]()
Ik ben er weer. Het congres bleek een dekmantel te zijn voor veel eten en drinken
Niet altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het idee was van congressen...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet altijd.
Een deel van de zomervakantie is nu geboekt! 5 nachten in een business hotel in het centrum van Oslo, 2 kamers met deur ertussen voor nog geen 700 euro totaal, inclusief ontbijt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |