Mooi, dan mag deze dicht en dan open je een 157 zonder eurovisiontrauma referentiesquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef flipsen het volgende:
En direct al een foutje in het topicnummer, want dit is een vervolg op [SC] #156: Waar de crisis geen invloed heeft op onze reizen
Verhuis naar Noorwegen! Ruim 1/3 van de bevolking heeft naar het songfestival gekeken ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hou van het songfestival!
Het is zelfs zo erg dat ik donderdag ontzettend baalde dat ik de halve finale moest missen omdat ik een dagje uit was met mijn collega's! Gelukkig was het voor me opgenomen en heb ik het alsnog kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef Thetallguy het volgende:
Hoe vaker hier gereageerd wordt hoe sneller die ESF-foto van de eerste pagina af is
Ding ding, u heeft zojuist een note verdiendquote:
Ik heb geen banrechten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:18 schreef Thetallguy het volgende:
Dobbelen!
1 - geen actie ondernemen
2 - een note
3 - 24-uurs ban
4 - flipsen alsnog in de TT zetten
5 - TRV-ban voor een week
6 - FOK!-ban voor een week
Geen enkele mod heeft die rechten, maar ik ken veel van de mensen die ze wel hebben persoonlijk.quote:
hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen enkele mod heeft die rechten, maar ik ken veel van de mensen die ze wel hebben persoonlijk.
We maken er JSF van:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Thetallguy het volgende:
Het topic is het ESF dus dat lijkt me een slecht plan
Da's ook raar lijkt me... Wen je aan zoiets?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Fogel het volgende:
Vandaag is de laatste avond dat het "donker" wordt... vanaf morgen twee maanden lang wordt het volgens de definitie van donker niet meer donker.
Die 'zou je haar geven' debiel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Hik het volgende:
Er zijn een aantal mensen heel vervelend mijn PM aan het volspammen...
Doe er wat aan, UIO!
Idem!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Hik het volgende:
Doe er wat aan, UIO!
Als iedereen die het doorstuurt of aan iedereen antwoord stuurt ook meteen een ban krijgt dan is het snel afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Die eerste josti heeft al een ban.
Vervang je me hier nu ook alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef Vogue het volgende:
Ok, laten we weer ontopic gaan, stelletje kleutertjes
Sorry, ik dacht je te vleienquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef Hik het volgende:
Laat gewoon de airco de hele nacht aanstaan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef DutchTrain het volgende:
En hier is de zon al om 4.15 op, met een hotelkamer op het oosten op de 16e verdieping met een raam dat niet open kan, betekent dat om 4.00 de wekker zetten om de airco aan te zetten
En dat in je vakantie
Ik heb er wéér 8quote:
Dat doe ik liever niet, want door de uitdroging ervan al een keelontsteking opgelopen. Maar het valt hier wel mee met de droogte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef Fogel het volgende:
Laat gewoon de airco de hele nacht aanstaan?
22 om 20 gehadquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
Lijstjes => http://www.citymayors.com/features/quality_survey.html
Wees blij, want één of andere idioot vond het nodig om PM-boxen onder te spammen, waarna meer idioten dat idee op pikten.quote:
Ik heb er maar 18 gezien...quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, maar 11 van de 50. Maar ik ben dan ook niet zo van de stedentrips. De hoeveelheid Europese steden die ik nog niet gezien heb is shocking te noemenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
Krijg je als je voornamelijk arme landen bezoekt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef Vogue het volgende:
Je bent niet de enige BlikIk heb er ook maar 14 gezien.
Ik heb er maar 2 gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef Vogue het volgende:
Je bent niet de enige BlikIk heb er ook maar 14 gezien.
Nouja, er zijn nog veel saaiere opsommingen te vinden op Fok hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Lekker interessant jongens. Alsof iemand het wat interesseert of ik 8, 17 of 29 van die steden bezocht heb.
Waar zou het mij wel interesseren dat je in o.a. Turkmenistan, Syrië, Bhutan, Paaseiland, Oezbekistan, IJsland, Jemen, Noord Korea, Japan, Tunesië, enz. geweest bent?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Lekker interessant jongens. Alsof iemand het wat interesseert of ik 8, 17 of 29 van die steden bezocht heb.
zegt de man met de meest patserige sig ooitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Nou, dan weet je tenminste al wáár ik ben geweest. Dat zegt al heel wat meer dan wanneer je zegt dat je in 23 steden bent geweest. Misschien wil je ook wel eens naar Oezbekistan. Dan kun je me vragen naar tips, of de foto's bekijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zou het mij wel interesseren dat je in o.a. Turkmenistan, Syrië, Bhutan, Paaseiland, Oezbekistan, IJsland, Jemen, Noord Korea, Japan, Tunesië, enz. geweest bent?
quote:
Aaaaaaarg ik weet welk topic je bedoeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nouja, er zijn nog veel saaiere opsommingen te vinden op Fok hoor.
Leuk, Gao! Komen jullie op vakantie of blijven jullie in NL?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Aaaaaaarg ik weet welk topic je bedoelt
Owww, over drie weken zitten we om deze tijd in het vliegtuig. Niet dat we aftellen, ofzo
Ik wist dat er iets was vandaag, een verjaardag of iets anders in die richting... maar het is dus towel day... ben benieuwd of ik hier vandaag mensen ga zien met handdoek.quote:
Je kunt ook op m'n nick klikken en dan het topic over Towel Day doorlezen. Dat is makkelijker.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Hik het volgende:
Leg nou nog eens één keer uit wat het idee is.
Dan loop ik gewoon ook eens bewust de sportschool uit met een handdoek om mijn nek vanavond.
OK, dan zal het meevallen... 3.80m hoog met enkel glas gecombineerd met -15 buiten was wat minder fijn voor de stroomrekening (electrische kachels zijn de norm hier).quote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef Hik het volgende:
In Utrecht inderdaad.
Alles is dubbel glas en het lijkt heel hoog, maar het is "slechts" 3 meter. Sure, meer kosten dan nu, maar geen enorme drama's, in principe.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef Gaoxing het volgende:
Het is de jaarlijkse opa-en-oma-vakantie in NL, en een dag of 10 Frankrijk (waar een van de oma's ook mee naartoe gaat). Ik heb nog de euvele moed gehad om voor te stellen dat we naar Australie zouden gaan, maar daarop reageerde het grut met "dat willen we niet, we willen naar Hoenderloo"Daar hebben we een paar jaar een huisje gehuurd en de vrijheid van in het bos struinen, bomen klimmen en hutten bouwen vinden ze geweldig. Maar goed, geen Hoenderloo dit jaar, wel Dordogne. Dat vonden ze ook wel ok
Verkassen begint wel in de buurt te komen, waarschijnlijk binnen nu en een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |