Jaquote:(Horen de topics slechts gericht te zijn op de mannelijke users?
Jepquote:Het neerpennen van verhalen over het hosselen van 16-jarigen in het plaatselijk kroegje is wel toegstaan?)
Le-zen kunnen de mannen in KLB over het algemeen ook niet zo goed, merk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
omdat we niet zitten te wachten op onzekere vrouwen in KLB.
TS kan er niet mee omgaan.
Ja alsof iemand hier op zit te wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
omdat we niet zitten te wachten op onzekere vrouwen in KLB.
TS kan er niet mee omgaan.
beter dan wijven die huilen over de zoveelste man.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alsof iemand hier op zit te wachten
[ afbeelding ]
Omdat matjequote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beter dan wijven die huilen over de zoveelste man.
tevens:
foto wordt er altijd bijgepakt in een discussie.
Dat jouw foto hier gepost wordt slaat inderdaad nergens op.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beter dan wijven die huilen over de zoveelste man.
tevens:
foto wordt er altijd bijgepakt in een discussie.
Je zit in het verkeerde topic, ik denk dat je hier moet zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik hou de eer wel aan mezelf.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, ik denk dat je hier moet zijn.
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 24
Ga kuttopics openen johquote:Op maandag 18 mei 2009 19:18 schreef Registratiedienst het volgende:
Hey Mensen. Laat die communist met rust.
omdat die nep is, die van mij is echt.quote:
Whahaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:27 schreef koningdavid het volgende:
Blijft er een keer een topic van TS open, wordt ie genadeloos gekaapt.
dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.
Want!
Communisten met matjes bashen is natuurlijk vermakelijk voor de mannetjes hier.
Je zou door wat foto's van jezelf te posten de aandacht wel weer terug krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.
Want!
Communisten met matjes bashen is natuurlijk vermakelijk voor de mannetjes hier.
Ja, mijn titel klopt. Selectief optreden/beleid. Wanneer de meerderheid geniet, dan is het toegestaan (topics over prachtige mannen dus niet).quote:
Nee, ik ben oerlelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou door wat foto's van jezelf te posten de aandacht wel weer terug krijgen
Ik kwam 50 keer binnen een seconde toen ik die paints zagquote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Eens met TS!
Moet je kijken wat ze allemaal wel op slot gooien:
[Klacht] Seksbeurt misgelopen + paint!
Te krappe wc
Maar wel die poep topiques open houden he!?!?!?!?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Eens met TS!
Moet je kijken wat ze allemaal wel op slot gooien:
[Klacht] Seksbeurt misgelopen + paint!
Te krappe wc
Maar wel die poep topiques open houden he!?!?!?!?
quote:
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Ze heeft nooit gezegd dat ze op dat gedrocht valt...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Johnny Depp een gedrocht noemen... Wereldvreemd/mensenvreemd/lekkervreemd.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezegd dat ze op dat gedrocht valt...
Niet iedereen die op mannen valt is homo. Oh en niet iedereen is zelf een man.quote:
dus communisten vallen daar ook onder? no?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, ik val op politiek bewuste (vereiste) mannen.
Wtfquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef L0t.. het volgende:
Johhny Depp![]()
![]()
En jij hebt zomaar zijn kloon gezien, jaloers
Communisten kan ik wel verdragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus communisten vallen daar ook onder? no?
Sinds 1919.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:59 schreef Salsaneck het volgende:
Sinds wanneer mogen wijven topics openen.
Heb jij jouw berichten al eens een keer teruggelezen?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de zwakkeren. Ik accepteer dat dit subforum een speelplaats is voor de niet zo goed ontwikkelde mannen (eerder jongetjes).
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.Zelfs de voorzitter van 50+ (waar ik tegen zat te blaten dat die gast zo heerlijk is
) herkende Depp in hem (!!!). Nee, ik lieg echt niet. Er bestaan echt goede look a likes.
Ik voel mij gezegend.
Nee, deze man is politiek bewust (mijn kleur/gezindheid = minderheid in NL) + lekker = absurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb jij jouw berichten al eens een keer teruggelezen?
Je praat als een 13-jarige breezer die net haar favoriete beroemdheid heeft gezien. O wacht, dat is ook zo
Daarnaast hoort jouw topic thuis in B&H of nog beter P&T![]()
[..]
Nee, dat was het kiesrechtquote:
stemmen misschien, dat geeft je nog geen recht om topics te openen.quote:
Fake-communist. Er hangt vast een poster van Stalin boven je bed.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
stemmen misschien, dat geeft je nog geen recht om topics te openen.
iedereen is gelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Fake-communist. Er hangt vast een poster van Stalin boven je bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Sommige mannen hebben dat effect ja, helaas zijn dit maar heeeel weinig mannen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.Zelfs de voorzitter van 50+ (waar ik tegen zat te blaten dat die gast zo heerlijk is
) herkende Depp in hem (!!!). Nee, ik lieg echt niet. Er bestaan echt goede look a likes.
Ik voel mij gezegend.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
iedereen is gelijkJa, moet ik nu met citaten komen uit Animal Farm of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij zijn allemaal gelijk maar wij zijn een klein beetje beter dan jullie.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu met citaten komen uit Animal Farm of zo?
Klopt (meer beeldschone vrouwen dan mannen). Prefereer jij Josh boven Johnny?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben dat effect ja, helaas zijn dit maar heeeel weinig mannen.er zijn echt zoveel meer écht mooie vrouwen dan écht mooie mannen
Ik wacht nog altijd op een Josh Holloway look-a-like
Gewoon om naar te kijken he, ik ben heel monogaam
Ben je lid van CJB?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wij zijn allemaal gelijk maar wij zijn een klein beetje beter dan jullie.
inb4
neen, ik leg me er bij neer dat een communistische staat niet werkt. het is enkel mijn eigen utopie.quote:
een boek, pikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
Een film met een stel varkens als serieuze bron tegen communisme gebruiken
het matje is er allang afquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef devl1nsect het volgende:
Hallo,
Funkyhomosapien, ik ben terug van vakantie. Kom je weer snel bij mij aan zodat ik het kan afmaken?
Groetjes,
Je Kapper
Ik weet het niet, lastige keuzequote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Klopt (meer beeldschone vrouwen dan mannen). Prefereer jij Josh boven Johnny?
Nee, die 100 miljoen doden. Dat is het standaard argument tegen communisme.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
Een film met een stel varkens als serieuze bron tegen communisme gebruiken
OMG, is hij dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Een politiek-georienteerde Johnny Depp is fucking uniek.
quote:
Johnny Depp is van 1963, Josh Holloway uit 1969. (rip voor nabestaanden van zijn nichtje)quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, lastige keuze![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah, je houdt van politiek? Dan moet ik je niet meer hoor.
Ooh okéquote:Op maandag 18 mei 2009 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
En al zei ik het wel, mijn onderdanige persoonlijkheid is makkelijk naar eigen wens te vormen.
Wat boeit mij dat of een lekkere vent 19 jaar ouder isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Johnny Depp is van 1963, Josh Holloway uit 1969. (rip voor nabestaanden van zijn nichtje)![]()
Jouw fotoboek meldt je geboortejaar 1988.![]()
Depp was 25 en Holloway was 19 toen je geboren werd.![]()
![]()
Ik vind daarom het pedo beleid van de mods, streng doch rechtervaardig.
Zo denken pedo's ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat of een lekkere vent 19 jaar ouder is
Maar ze kijkt alleen maar. Ze verkracht hem vast niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo denken pedo's ook.
''Wat boeit mij dat of een lekker meisje 19 jaar jonger is''
Dat zeggen pedo's ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze kijkt alleen maar. Ze verkracht hem vast niet hoor.
Dat zeggen die lui van de pedo partij ook. Als hij nou ook wil, dan is het toch goe-hoed?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze kijkt alleen maar. Ze verkracht hem vast niet hoor.
Het had je vader kunnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Stel dat jij momenteel negen maanden zwanger van mij was, dan zou ons kind 40 zijn als jij 56 bent, hoe toevallig!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 40 bent en 56 kan dat ook, dat zegt niks.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het gaat hier dus om 19 (die 1 plus een omgedraaide zes ja) jaar verschilquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik reken altijd vanaf ongeveer 16 dat je vader kunt zijn sorry hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stel dat jij momenteel negen maanden zwanger van mij was, dan zou ons kind 40 zijn als jij 56 bent, hoe toevallig!
Dat neem ik je ook niet kwalijk, ik maakte slechts een jolige opmerking.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik reken altijd vanaf ongeveer 16 dat je vader kunt zijn sorry hoor.
*checkt fobo*quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
'als jou'quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
*checkt fobo*
1993
Depp is 30 jaar ouder als jou.
Dus? Heb ik gezegd dat ik hem heel erg leuk vind oid?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
*checkt fobo*
1993
Dat maakt hem niet minder knapper op hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
*checkt fobo*
1993
Waarom wacht je niet nog een jaar of 25? Blijkbaar zijn mannen net als een stuk oude kaas. Hou ouder, hoe beter van smaak.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet minder knapper op hoor.
Ik denk dat zowel bij vrouwen als bij mannen bij jouw 2e voorbeeld geldt, alleen zijn er echter uitzonderingen zoals Depp.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet nog een jaar of 25? Blijkbaar zijn mannen net als een stuk oude kaas. Hou ouder, hoe beter van smaak.
Jammer dat de meeste vrouwen net zo zijn als wijn. Wanneer je het opent, verzuurt het al snel.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens is klagen over de Boswachters selectieve beleid hetzelfde als een geestelijk gehandicapt kind verwijten dat hij domme keuzes maakt in het leven. Het staat allebei vast.
Zolang je het niet ontkent vind je hem leukquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Heb ik gezegd dat ik hem heel erg leuk vind oid?
Jaloers dat een oudere man er beter uit ziet dan jij er ooit uit zult zien?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier dus om 19 (die 1 plus een omgedraaide zes ja) jaar verschil![]()
Tevens betreft het in dit geval een 20/21 jarige die valt op iemand van 40/46![]()
mompelt iets over een gold digger
Ieder zijn eigen smaak. Dat smerige snorretje, die sik en zijn haar zijn gewoon natquote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaloers dat een oudere man er beter uit ziet dan jij er ooit uit zult zien?Gvd zeg, al die 16-jarige knulletjes die op Angelina Jolie geilen, dat mag zeker wel?
Jaaaaaah!quote:
Dus met een afwijkende mening heb je hier op FOK! sowieso geen recht van spreken? En het betreffende topic is echt doodnormaal, zonder 'rare mening' o.i.d., geen enkele reden om deze te sluiten.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef mirved het volgende:
Als iemand anders het topic had geopend zou ik diegene gelijk geven. Maar sinds TS altijd topics gaat verneuken als iets niet haar mening is of ze niet met argumenten gelijk kan krijgen vind ik het juist dat ook al haar topics verneukt worden. Bovendien opent TS altijd topics met een rare en tegendraadse mening. Wat altijd alleen maar overkomt als provocerend gedrag. Dus in haar geval is het moderatie beleid prima.
Ik wist gewoon dat welke vrouw ik daar ook neer zou zetten, alle FOK!kers haar sowieso lelijk zouden vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Dat smerige snorretje, die sik en zijn haar zijn gewoon natGladde boy
![]()
En Angelina Jolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |