abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69150258
Gisteren had ik een bijeenkomst in onze hoofdstad. In onze zaal zag ik een beeldschone man zitten. Waarschijnlijk is dit zijn eerste vergadering (niet eerder gezien). Hij was zeer stijlvol gekleed, straalde passie en intellect uit. Ik heb 4 uur lang visueel genoten. Het idee dat beeldschone mannen ook politiek betrokken zijn vervult mijn wezen met warmte. In mijn vijver zwemmen ook zulke kleurrijke vissen.

Het uiterlijk van deze man lijkt werkelijk op (rechts - lang haar):

Meer illustraties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas heb ik hem niet kunnen aanspreken. Ook heb ik zijn voor- en achternaam niet kunnen achterhalen.

Ik baal ongelofelijk. Zelfs mijn vriend zag de schoonheid van deze man en voelde zich iets geintimideerd. Welke man (intellectueel of niet) niet! Nu hoop ik deze man weer te treffen bij de volgende bijeenkomst. Ik hoef niets van hem, maar wil hem wel complimenteren met zijn prachtige verschijning. Ik heb werkelijk nooit zo'n prachtige man gezien.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:07:37 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69150291
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Bagger.
pi_69150306
Wat een nicht.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69150308
hiep hiep
pi_69150318
Jaloezie! Ik heb mijn topic herschreven. Neutraler, zodat FOK-mannetjes minder bedreigd voelen.
pi_69150319
Ik was het.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 18 mei 2009 @ 14:08:17 #7
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_69150323
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_69150330
Je dacht probeer het nog eens een keertje ?

Opbokken

Reden: Bagger.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')