Jawel hoor, maar de meeste daarvan zijn fulltime loonslaaf en daar heb je alleen in het weekend wat aan.quote:
Ja, ik had dat plaatje al een half uur maar er kwam niets langs dat geschikt was.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je zocht ook maar een topic om dit te posten
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, ik had dat plaatje al een half uur maar er kwam niets langs dat geschikt was.
Wat zei je daar?quote:Op maandag 18 mei 2009 02:05 schreef Vetklep het volgende:
je hebt een slechte invloed op ze.. daarom kappen ze der allemaal mee.. studiegenoten zijn er juist om elkaar af te trekken.. dat doe je blijkbaar niet
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze waren waarschijnlijk een beetje té relaxt en konden niet meekomen met de opleiding.
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze waren waarschijnlijk een beetje té relaxt en konden niet meekomen met de opleiding.
quote:Op maandag 18 mei 2009 06:25 schreef bijdehand het volgende:
TS heeft nog steeds niet door dat ze allemaal weg zijn gegaan door hem
Nou ja kneusjes is misschien het verkeerde woord, die zitten al op de IT-opleidingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat volg je dan als er zoveel kneusjes inzitten?
Waarmee die automatisch aangeeft dat hij a-relaxed is en dus nog steeds niet doorheeft dat zijn klasgenoten stoppen vanwege hem.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef leppeh het volgende:
Alle relaxte mensen stoppen met de opleiding, ik neem aan dat je zelf gewoon door gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |