SPOILERhttp://forum.fok.nl/topic/1292926
Beeldschone man niet gesproken op de ALV
[ Bericht 1% gewijzigd door Japsnars op 18-05-2009 19:41:26 ]Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Zal vast een kruising zijn tussen haar en Depp.quote:
POST PICS VAN JEZELF DAN!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:39 schreef Registratiedienst het volgende:
Kijk, dit topic blijft langer open dan mijn topics.
BEWIJS DAT KLB-BELEID FUCKING SELECTIEF IS EN VROUWONVRIENDELIJK.
Ja, daar doen die moderators het voor. Baas gevonden te worden door internetusers.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou de mods zó baas vinden als ze deze wel open laten.![]()
Het zit diep, hè.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, daar doen die moderators het voor. Baas gevonden te worden door internetusers.Sommige wezens gebruiken het internet graag als een compensatie voor hun echte kutleven.
Shit je hebt me doorquote:
Beter dan je moederquote:
Word Feministquote:Op maandag 18 mei 2009 19:39 schreef Registratiedienst het volgende:
Kijk, dit topic blijft langer open dan mijn topics.
BEWIJS DAT KLB-BELEID FUCKING SELECTIEF IS EN VROUWONVRIENDELIJK.
Ah, jouw frustatie was het enige dat nog ontbrak in deze lemming.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, daar doen die moderators het voor. Baas gevonden te worden door internetusers.Sommige wezens gebruiken het internet graag als een compensatie voor hun echte kutleven.
En je kunt er niets tegen doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, daar heb je moderatorlikkertje #1.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Ah, jouw frustatie was het enige dat nog ontbrak in deze lemming.
Ik ben solidair met de zwakkeren. Ik accepteer dat dit subforum een speelplaats is voor de niet zo goed ontwikkelde mannen (eerder jongetjes).quote:
En toch huilie-huilie doen?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de zwakkeren. Ik accepteer dat dit subforum een speelplaats is voor de niet zo goed ontwikkelde mannen (eerder jongetjes).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |