quote:
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:27 schreef koningdavid het volgende:
Blijft er een keer een topic van TS open, wordt ie genadeloos gekaapt.
dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.
Want!
Communisten met matjes bashen is natuurlijk vermakelijk voor de mannetjes hier.
Je zou door wat foto's van jezelf te posten de aandacht wel weer terug krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.
Want!
Communisten met matjes bashen is natuurlijk vermakelijk voor de mannetjes hier.
Ja, mijn titel klopt. Selectief optreden/beleid. Wanneer de meerderheid geniet, dan is het toegestaan (topics over prachtige mannen dus niet).quote:
Nee, ik ben oerlelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou door wat foto's van jezelf te posten de aandacht wel weer terug krijgen
Ik kwam 50 keer binnen een seconde toen ik die paints zagquote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Eens met TS!
Moet je kijken wat ze allemaal wel op slot gooien:
[Klacht] Seksbeurt misgelopen + paint!
Te krappe wc
Maar wel die poep topiques open houden he!?!?!?!?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Eens met TS!
Moet je kijken wat ze allemaal wel op slot gooien:
[Klacht] Seksbeurt misgelopen + paint!
Te krappe wc
Maar wel die poep topiques open houden he!?!?!?!?
quote:
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Ze heeft nooit gezegd dat ze op dat gedrocht valt...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Johnny Depp een gedrocht noemen... Wereldvreemd/mensenvreemd/lekkervreemd.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezegd dat ze op dat gedrocht valt...
Niet iedereen die op mannen valt is homo. Oh en niet iedereen is zelf een man.quote:
dus communisten vallen daar ook onder? no?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, ik val op politiek bewuste (vereiste) mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |