Je zou door wat foto's van jezelf te posten de aandacht wel weer terug krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En daar wordt natuurlijk niet tegen opgetreden.
Want!
Communisten met matjes bashen is natuurlijk vermakelijk voor de mannetjes hier.
Ja, mijn titel klopt. Selectief optreden/beleid. Wanneer de meerderheid geniet, dan is het toegestaan (topics over prachtige mannen dus niet).quote:
Nee, ik ben oerlelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou door wat foto's van jezelf te posten de aandacht wel weer terug krijgen
Ik kwam 50 keer binnen een seconde toen ik die paints zagquote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Eens met TS!
Moet je kijken wat ze allemaal wel op slot gooien:
[Klacht] Seksbeurt misgelopen + paint!
Te krappe wc
Maar wel die poep topiques open houden he!?!?!?!?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Eens met TS!
Moet je kijken wat ze allemaal wel op slot gooien:
[Klacht] Seksbeurt misgelopen + paint!
Te krappe wc
Maar wel die poep topiques open houden he!?!?!?!?
quote:
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Ze heeft nooit gezegd dat ze op dat gedrocht valt...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Johnny Depp een gedrocht noemen... Wereldvreemd/mensenvreemd/lekkervreemd.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezegd dat ze op dat gedrocht valt...
Niet iedereen die op mannen valt is homo. Oh en niet iedereen is zelf een man.quote:
dus communisten vallen daar ook onder? no?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, ik val op politiek bewuste (vereiste) mannen.
Wtfquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef L0t.. het volgende:
Johhny Depp![]()
![]()
En jij hebt zomaar zijn kloon gezien, jaloers
Communisten kan ik wel verdragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus communisten vallen daar ook onder? no?
Sinds 1919.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:59 schreef Salsaneck het volgende:
Sinds wanneer mogen wijven topics openen.
Heb jij jouw berichten al eens een keer teruggelezen?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de zwakkeren. Ik accepteer dat dit subforum een speelplaats is voor de niet zo goed ontwikkelde mannen (eerder jongetjes).
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.Zelfs de voorzitter van 50+ (waar ik tegen zat te blaten dat die gast zo heerlijk is
) herkende Depp in hem (!!!). Nee, ik lieg echt niet. Er bestaan echt goede look a likes.
Ik voel mij gezegend.
Nee, deze man is politiek bewust (mijn kleur/gezindheid = minderheid in NL) + lekker = absurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb jij jouw berichten al eens een keer teruggelezen?
Je praat als een 13-jarige breezer die net haar favoriete beroemdheid heeft gezien. O wacht, dat is ook zo
Daarnaast hoort jouw topic thuis in B&H of nog beter P&T![]()
[..]
Nee, dat was het kiesrechtquote:
stemmen misschien, dat geeft je nog geen recht om topics te openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |