Mijn Allah! Afgelopen zondag had ik een vergadering (stuk of 50 man). Dit was mijn 4de ALV. Ik moest wat zeggen, en stond op (zat op de eerste rij dus goed overzicht)... Ik keek naar achteren... EN WTF! Ik zag daar een beeldschone man. Echt zo mooi. Ik gok dat hij tussen 29 en 31 jaar oud is. Hij was mooi gekleed (roze overhemd en prachtige donkerblauwe ribbroek), en damn.... Hij zag er gewoon uit als Johnny Depp. Werkelijk.
Illustraties
(serieus - het was echt een look a like)
Ik heb werkelijk nooit zo visueel genoten van een ALV. Helaas kon ik in de pauze en na afloop bij het borrelen hem niet aanspreken, omdat ik aangesproken werd door allerlei mensen. Toen hij op het einde zijn naam bij schreef op het presentielijstje wilde ik snel gluren om achter te komen hoe hij heet. Helaas was ik weer in een gesprek beland, en had de secretaris het lijstje al ingepakt.
Prachtige politiek betrokken (redelijk jonge) mannen bestaan dus echt! Wow, tering, mijn leven heeft weer zin gekregen.
Waarschijnlijk is hij recent lid geworden van de club. Ik hoop echt dat hij de volgende keer weer aanwezig is. Half jaartje wachten dus...
Klacht: Wat is zijn fucking naam? Wie is hij? Hoe oud is hij?
p.s. ik ben een meisje (geen homoseksueel enzovoort)