Ik kliktequote:Op maandag 18 mei 2009 17:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Hier staat nog wel wat informatie.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef Appelknaller het volgende:
Wiskunde is inderdaad een naar vak en de meeste wiskunde leraren kunnen voor geen meter uitleggen
Eens met klacht.
Als je die 10 regeltjes na een middagje oefenen niet uit je hoofd kent, kun je ook aan je capabiliteit twijfelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Verstreujem het volgende:
Sissy, je hebt toch een formulekaart bij wiskunde? Daar staat precies op wat je moet doen met differentiëren. Als je dat niet kunt volgen ligt dat volledig aan de incapabiliteit van jezelf en niet aan de wiskunde zelf.
Was het maar zoquote:Op maandag 18 mei 2009 17:15 schreef Verstreujem het volgende:
Sissy, je hebt toch een formulekaart bij wiskunde? Daar staat precies op wat je moet doen met differentiëren. Als je dat niet kunt volgen ligt dat volledig aan de incapabiliteit van jezelf en niet aan de wiskunde zelf.
Dat ook jaquote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je die 10 regeltjes na een middagje oefenen niet uit je hoofd kent, kun je ook aan je capabiliteit twijfelen.
True... Maar dat was TS blijkbaar al niet gelukt. Normaliter zou die kaart dan uitkomst bieden, maar zelfs dát is al te hoog gegrepen blijkbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je die 10 regeltjes na een middagje oefenen niet uit je hoofd kent, kun je ook aan je capabiliteit twijfelen.
f(x) = xxquote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Whehe, differentiëren moeilijk vinden
Het is één truucje wat je steeds moet toepassen en je hebt het
precies, ik haat ook wiskunde, maar differtiëren is gewoon makkelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Whehe, differentiëren moeilijk vinden
Het is één truucje wat je steeds moet toepassen en je hebt het
Dan knal je die zooi toch in je grafische rekenmachine? Hoef je niks meer uit je kop te leren.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Was het maar zo, bij ons houden ze blijkbaar van jaren 80 methodes want tot nu toe hebben we bij alle tentamens de formules nog in onze kop moeten stampen
[..]
Dat ook jaZometeen nog maar ff leren, maar ik moest gewoon ff mn gal spugen
![]()
Mag ik naar y differentiëren?quote:
Hee jij niet, en f is geen functie van y.quote:
Stel eens een paar vragen in de SES Bèta-topic-wiskunde. Genoeg mensen die het daar goed kunnen uitleggen en kunnen uitwerken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef mp_40_fan het volgende:
Misschien is het handig dat ik ff het probleem uitleg:
Constanten, kwadraat formules etc: geen probleem dat is vrij makkelijk. Wortels doen we geloof ik niet zoveel mee (lucky me) maar breuken wel. Ons boek geeft niet echt goeie uitleg en de antwoorden bestaan alleen uit de antwoorden. Dus geen berekeningen...Het is dus vrij moeilijk om de manier te leren achter een som
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |