Dan moeten ze daar maar door postenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef RayMania het volgende:
Kunnen jullie trouwens wat minder vaak posten hier. Anders is HOOLS zo zielig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Slowchat is slowchat. Maakt niet uit waar het over gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt toch ook een tsjechische competitie topic, Aanvoerder?
Nederlandse vrienden waren een keer mee bij een wedstrijd. Gingen hun eigen teksten verzinnen op de deuntjes van Slavia.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef Breach het volgende:
Ik zing mee met Aanvoerder
Cupquote:Op maandag 18 mei 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
Wij gaan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard
Hup Slavia, pak die cup
Probeer je nu grappig te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
Wij gaan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard
Hup Slavia, pak die cup
Damn, je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat delen ze dan uit bij een kampioenschap daar? lolly's?
Tifos in een uitvak vind ik altijd welquote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Tifo in het uitvak.Maar dat doek/shirt hebben ze al vaker gebruikt.
Onze vriendengroep wordt ook wel eens het A team genoemdquote:
Trek die volgende Corona maar openquote:
Ik was altijd Hannibalquote:Op maandag 18 mei 2009 17:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onze vriendengroep wordt ook wel eens het A team genoemd. En dan kan je inderdaad raden welke rol ik moet spelen.
Nah hier nietquote:
Murdock blijft wat mij betreft het geniaalstquote:
Wordt dit het Aanvoerders Corona tel topic?quote:
Je zou bijna denken dat niemand werkt in Tsjechie.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:49 schreef dndiek het volgende:
Toch apart die maandagwedstrijden om 1700 uur
17:15 meestal. Soms om 20:00. Zizkov normaliter thuis op zondag om 10:30. Traditie, jeweetzzz.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:49 schreef dndiek het volgende:
Toch apart die maandagwedstrijden om 1700 uur
Ik wacht wel tot ik in het stadion ben op 30 mei.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:56 schreef Suijk het volgende:
Ga je dan ook alleen op je kamertje ronddansen?
Tsja, ik had al die seizoenskaart genomen voordat we voor het eerst aan elkaar werden geloot. Dat dat gebeurde was ook een toevalstreffer van jewelste.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
Slavia
Gezien Ajax zou ik er een hekel aan moeten hebben. Maar voor Aanvoerder maak ik een uitzondering
Hehe, de stufi is weer hard nodig zie ikquote:Op maandag 18 mei 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feli aanvoerder!
* BliksemSchigt gaat koken
Hamburgers, ovenpatat, spinazie.
och.. ik at gewoon aardappelschijfjes, worteltjes en mosterd filetlap.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, de stufi is weer hard nodig zie ik
Vlees, aardappelen en groente. Goed bezig.quote:
I'm convinced.quote:
Lauwe Corona'squote:Op maandag 18 mei 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff nog meer bier halen. Dit verdient nog meer Coronaatjes. Fuck it of ze duur zijn of niet. Het is FEEST NU!![]()
![]()
Zeg je dat je meer bier gaat halen en daarna heb je het over Corona'squote:Op maandag 18 mei 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff nog meer bier halen. Dit verdient nog meer Coronaatjes. Fuck it of ze duur zijn of niet. Het is FEEST NU!![]()
![]()
Sterk spul he..quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg je dat je meer bier gaat halen en daarna heb je het over Corona's
Failquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg je dat je meer bier gaat halen en daarna heb je het over Corona's
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem dan BIER mee, dat is tenminste lekker.
Ojee....quote:Wesley Sneijder en Jolanthe een paar
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zouden het nieuwe showbizpaar zijn.
Afgelopen weekend zou het stel met elkaar hebben doorgebracht, zo weet Shownieuws vanavond te melden. Wesley zou "als een blok zijn gevallen" voor Yolanthe. Terwijl alle fans zich opmaakten voor een "liefdesbaby" zou het nu uitlopen op een scheiding.
Volgens het showbizprogramma rommelt het al een tijd tussen Jan en Yolanthe.
Eerder waren er al berichten dat Yolanthe het in Thailand iets te gezellig had met een Nederlandse timmerman. Daarna waren er volgens het SBS-programma geruchten over een vriend van Jan die iets meer dan normaal belangstelling toonde.
Nu zou de net gescheiden Wesley Sneijder in beeld zijn.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neem dan Hoegaarden Citron mee, dat is tenminste lekker.
quote:
Toen ze zeiden dat Sneijder de nieuwe Aanvoerder van Real Madrid was dacht ik niet dat het ging over het regelen van mooie vrouwen..quote:
Die Corona's gaan eerst in de vriezer voor een half uurtje. Net ff een kouwe Amstel van m'n broertje gepakt. Wilde eigenlijk nog Tsjechisch bier halen, maar dat verkopen ze niet meer bij de lokale slijterij.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Lauwe Corona's
Nu zit ik in dubio. Zal ik paprika of naturel nemen..
Ja, ik zag het in de super. 3.0% Lekker gay ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fail!
Neem dan Hoegaarden Citron mee, dat is tenminste lekker.
Hij zou anders Hantuchova ook al gehasseld hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Sorry hoor, maar Sneijder is nou niet echt onwijs lekker en die lengte is voor heel veel vrouwen een afknapper.
Zelfs geld helpt daar niet tegen.
Zangeres.... danserlerares... fotomodel...aj shit, nee een tennisster heb ik nog niet gehad. Respect Wes.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij zou anders Hantuchova ook al gehasseld hebben
Ik mis 'm wel hoor. Zo iemand zie je maar eens in de 10 jaar rondlopen bij Ajax op die positie.quote:
We hadden er zelfs twee in één elftal toenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik mis 'm wel hoor. Zo iemand zie je maar eens in de 10 jaar rondlopen bij Ajax op die positie.
Ja, hallo. Jij begint over Corona. In die categorie is Hoegaarden koning natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in de super. 3.0% Lekker gay ja.
Als het 5% was geweest had ik 'm gekocht. Veel Tsjechisch bier is rond de 4.3% maar dat is m'n absolute ondergrens.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, hallo. Jij begint over Corona. In die categorie is Hoegaarden koning natuurlijk..
Ik wilde de link ook al met hem maken, maar dat leek me te voorspelbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat Sneijder de nieuwe Aanvoerder van Real Madrid was dacht ik niet dat het ging over het regelen van mooie vrouwen..
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als het 5% was geweest had ik 'm gekocht. Veel Tsjechisch bier is rond de 4.3% maar dat is m'n absolute ondergrens.
Ik heb hem al gezien, maar het is echt heel matig.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand It's Showtime kijken met het K1 gala in de Arena van zaterdag?
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand It's Showtime kijken met het K1 gala in de Arena van zaterdag?
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah dat is het nadeel van die plantjes he
Gastquote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politie.
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn broer was er geweest, en die vond de sfeer wel echt megagaaf tijdens het hele tournament, maar zonde van de partij hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar het is echt heel matig.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politie.
Nou, dan is het beter dan voorgaande jaren. Afgelopen jaren werd er op de tribunes meer gevochten dan in de ring. Het is heel raar dat Nederland de grootste kickboxers ter wereld heeft, maar dat ze geen één fatsoenlijk tournament kunnen organiseren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn broer was er geweest, en die vond de sfeer wel echt megagaaf tijdens het hele tournament, maar zonde van de partij hoor.
Komt door dat mobiel gebruik. Kut he.. Het rare is alleen dat het niet altijd is.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik word echt helemaal geschift van die inlogsessies.
Ik hoef (en ik lieg niet) maar 30 keer in te loggen om eindelijk eens ingelogd te blijven. Kutsite.
Jammer dat het een paar provincies te ver is, anders had ik wel even komen crashen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Grulez het volgende:
Zometeen een huisborrelDat zal dan wel weer eindeloos zuipen worden...
Moet je steeds uitloggen of automatisch uitloggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik hoef (en ik lieg niet) maar 30 keer in te loggen om eindelijk eens ingelogd te blijven. Kutsite.
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Komt door dat mobiel gebruik. Kut he.. Het rare is alleen dat het niet altijd is.
Ja, dat komt door het andere IP-adres.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keer.
Beter fixt die dikke Danny het even snel.quote:
Heb dat af en toe gehad in Tsjechie, maar dan hooguit 3 keer ofzo. Maar zoooo irritant. Heb dat ook wel soms met 410-forum. Meestal moet ik m'n cookie deleten dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Kwart over 7 was ik terug, nog best een redelijke tijd imo. Om 10 uur mag je je druk beginnen te makenquote:
Anders ga je hem opzoeken?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter fixt die dikke Danny het even snel.
En jij hebt geen mobiele telefoon ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kwart over 7 was ik terug, nog best een redelijke tijd imo. Om 10 uur mag je je druk beginnen te maken.
Moet je jouw eigen IP adres statisch instellen. Dat komt door die DNS-server waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keer.
OH... MY... GOD...quote:
Ik heb er serieus een toetstenbord door kapotgeslagen. Dat meen ik echt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter fixt die dikke Danny het even snel.
Ja, het is echt fucked up irritant. Ik houd nu gewoon m'n muis op de inlogknop en m'n vinger op backspace. En dan doe ik heel snel "klik", "backspace", "klik", "backspace", etcquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toetstenbord door kapotgeslagen. Dat meen ik echt.
Dat was de eerste keer dat ik dat probleem had. En ik had het al 20 keer gedaan ofzo en keer op keer logde hij weer uit na 1 pagina verder te zijn geklikt. En ik snapte er niks van. Dat leidde tot een enorme vuistslag op mn toetsenbordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is echt fucked up irritant. Ik houd nu gewoon m'n muis op de inlogknop en m'n vinger op backspace. En dan doe ik heel snel "klik", "backspace", "klik", "backspace", etc.
Is er weer een rel ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie ook wel eens totaaaaal geen zin om in VBL te posten? Ik heb het nu alweer gehad voor vanavond.
De alcohol vloeit rijkelijk door de aderen hier, dus alles behalve, maar ik ga zo wel ff een EK'tje met m'n broertje spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie ook wel eens totaaaaal geen zin om in VBL te posten? Ik heb het nu alweer gehad voor vanavond.
Ik om 21:30 wel weer VIquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Daar hoef jeje niet bepaald voor te schamenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De alcohol vloeit rijkelijk door de aderen hier, dus alles behalve, maar ik ga zo wel ff een EK'tje met m'n broertje spelen.
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meerquote:
Ik kom tegenwoordig ook niet veel verder meer dan de SC en het Ajax-topic. Ik kom bijna nooit in de index. Bijna altijd vanuit MyAT.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meer. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.
Een fok burnout. Je lijkt golfer wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meer. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.
Whatever. Je hebt het hier wel tegen een professionele alcoholist.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de alcohol nu in je lever maar goed en heb je al lekker veel aceetaldehyde gevormd
Maar ik ben niet oud, vies, gerimpeld, heb geen luier, loop niet met een rollator en draag geen lelijke overhemden.quote:
Dan moet ie ook wel een zuurgraad van -1.0 hebben denk ik.quote:
-1 nog wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet ie ook wel een zuurgraad van -1.0 hebben denk ik.
Ik geef ook toe dat ik in steeds minder topics post. Alleen af en toe als ik me verveel dat ik in de AT een topic opzoek om een nutteloze opmerking aan de discussie toe te voegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig ook niet veel verder meer dan de SC en het Ajax-topic. Ik kom bijna nooit in de index. Bijna altijd vanuit MyAT.
Dat is allemaal uiterlijke schijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar ik ben niet oud, vies, gerimpeld, heb geen luier, loop niet met een rollator en draag geen lelijke overhemden.
Dat kan toch?quote:
Toen was ik 14 dagen lang onafgebroken lam. Dat wil ik liever vergeten.quote:
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met voetbal de afgelopen jaren en het wordt steeds minder. Ik heb nog mn plezier met Ajax in het stadion, maar CL volg ik bijvoorbeeld ook alleen nog maar als ik echt niks te doen heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat ik in steeds minder topics post. Alleen af en toe als ik me verveel dat ik in de AT een topic opzoek om een nutteloze opmerking aan de discussie toe te voegen.
VBL SC vind ik gewoon het leukst en de Ajax-topics het enige wat ik echt belangrijk vind.
Daar stond net wat andersquote:
CL vind ik al ene jaar of 2 niet meer boeiend. UEFA Cup daarentegen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met voetbal de afgelopen jaren en het wordt steeds minder. Ik heb nog mn plezier met Ajax in het stadion, maar CL volg ik bijvoorbeeld ook alleen nog maar als ik echt niks te doen heb.
En dat vertaalt zich steeds meer in mn postgedrag volgens mij
Jah wist niet of jullie het over de pH van bloed hadden want dan kan het nietquote:
Liegebeesten!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in april 2009 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
010. (017) 0978 Aanvoerder
012. (008) 0921 Breach
014. (023) 0843 Grulez
017. (018) 0815 RayMania
Qua bezoeken ben ik fanatieker geworden, maar qua volgen van voetbal in het algemeen niet. Ik ken met enige regelmaat een speler van de grote clubs in de CL niet eens meer. Terwijl ik vroeger echt van elk land de stand en resultaten wist.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
CL vind ik al ene jaar of 2 niet meer boeiend. UEFA Cup daarentegen wel.Ben de laatste jaren trouwens wel juist fanatieker geworden voor zowel Ajax als Slavia.
Bloed was zelfs meer basisch dan zuur geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah wist niet of jullie het over de pH van bloed hadden want dan kan het nietdan ben je allang dood
Dat converteren kost nog best veel tijd en rekenkracht van je computer. Die van mij gaat altijd ontzettend lawaai maken. Een antwoord op je vraag heb ik niet trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef RayMania het volgende:
Iemand nog een leuke serie? Ik ben nu wat series aan het downloaden in DivX-kwaliteit. Die kan ik met een programmaatje omzetten naar MPEG-4 en kijken op m'n mobiel. Heb nu het eerste seizoen van House op m'n telefoon, dus dan kan ik elke dag in de trein één aflevering kijken.
Is het trouwens ook mogelijk om van een DVD naar losse AVI-files te gaan? Ik heb namelijk nog Dexter en The Wire liggen, maar alleen als DVD.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Bloed was zelfs meer basisch dan zuur geloof ik
Ik heb vannacht het complete seizoen geconverteerd. Krijg ik na afloop van 22 afleveringen de melding dat alleen 60% is geconverteerd, omdat het een trial-versie wasquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat converteren kost nog best veel tijd en rekenkracht van je computer. Die van mij gaat altijd ontzettend lawaai maken. Een antwoord op je vraag heb ik niet trouwens
Ik zou niet eens de basisopstelling van Feyenoord of PSV op kunnen noemen. En nee, AZ of Twente ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Qua bezoeken ben ik fanatieker geworden, maar qua volgen van voetbal in het algemeen niet. Ik ken met enige regelmaat een speler van de grote clubs in de CL niet eens meer. Terwijl ik vroeger echt van elk land de stand en resultaten wist.
Kun je ze trouwens niet gewoon vinden in mp4-formaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb vannacht het complete seizoen geconverteerd. Krijg ik na afloop van 22 afleveringen dat alleen 60% is geconverteerd, omdat het een trial-versie was.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb vannacht het complete seizoen geconverteerd. Krijg ik na afloop van 22 afleveringen de melding dat alleen 60% is geconverteerd, omdat het een trial-versie was.
Volgens mij kan ik dat van de hele Eredivisiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de basisopstelling van Feyenoord of PSV op kunnen noemen. En nee, AZ of Twente ook niet.
Bold and the Niggerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
Damn wat gaat deze SC hard tegenwoordig
Ik ga weer verder BATN kijken en daarna VI!
Op de nieuwsgroepen vond ik alleen in DivX-kwaliteit. Zo'n 400 MB per aflevering.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je ze trouwens niet gewoon vinden in mp4-formaat?
Newsleecher om te downloaden. FTD + Binsearch om te zoeken wat ik wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Welk downloadprogramma gebruiken jullie eigenlijk?
Ik ben ook zo'n mafkees. Mijn maten willen nooit meer Triviant, Buzz of andere quizen met mij spelen omdat ik echt al-tijd winquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat van de hele Eredivisie. Ik ben sowieso een wandelende encyclopedie, tot het ongezondste af. Heel irritant om in je hoofd steeds rijtjes op te 'willen' noemen
.
utorrentquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Welk downloadprogramma gebruiken jullie eigenlijk?
Dat is illegaalquote:
Wat willen ze er tegen doen dan? Is gewoon niets illegaal aan. Ohja en als ze bijvoorbeeld 1 site neer halen komen er 10 terug dus het ook zinloos om er iets tegen te doen. Ze kunnen beter ervoor zorgen dat mensen een cd gaan kopen dan altijd maar zeggen we verdienen minder door die illegale downloads.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk wel dat ik klein probleem heb, mochten ze het ooit aan kunnen pakken.
In Frankrijk is het al zover dat je wordt afgesloten van je internet als je gesnapt wordt. Dus of het wel zo legaal is weet ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat willen ze er tegen doen dan? Is gewoon niets illegaal aan. Ohja en als ze bijvoorbeeld 1 site neer halen komen er 10 terug dus het ook zinloos om er iets tegen te doen. Ze kunnen beter ervoor zorgen dat mensen een cd gaan kopen dan altijd maar zeggen we verdienen minder door die illegale downloads.
Lekker knus met mijn vrouw op de bankquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vergeet dat altijd te kijken! Morgen dan maar op RTL Gemist.
Wel VI kijken zometeen.
Ik upload niet.quote:
Ja, heb ik geprobeerd, maar "bestand werd niet ondersteund" na het transporteren naar m'n mobiel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie dat niet als software bij je gsm gekregen dan? Bij de mijne zat er een converter bij de software op de cd.
Dat is zo ongeveer altijd het eerste wat ik kwijtraak.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie dat niet als software bij je gsm gekregen dan? Bij de mijne zat er een converter bij de software op de cd.
Het kan nog harder!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Breach het volgende:
Al goed bezopen Kapitein?
Doet-ie goed.quote:
Die is kapot.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
En jij hebt geen mobiele telefoon ofzo?
Ik GA feesten over 9 dagen.quote:
Die hele cd is steengoed. Sowieso alle cd's van Marco V. Laatst even weer 200V in de auto opgehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
Weer een dikke plaat mensen!
Gisteren live gehad.
Die tekst![]()
![]()
!
Volgens wiki:quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef Houniet het volgende:
Wat is de laatste cd van Marco dan? Ik ben niet zo actief in de trancewereld op de SOF's na dan.
Prosac en ik moeten een keer samen uitgaan. Je hebt een enorm brede smaak, net als ik, maar ook echt een goede smaak. Tevens net als ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die hele cd is steengoed. Sowieso alle cd's van Marco V. Laatst even weer 200V in de auto opgehad.
Dit is ook een superplaat trouwens
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Prosac en ik moeten een keer samen uitgaan. Je hebt een enorm brede smaak, net als ik, maar ook echt een goede smaak. Tevens net als ik.
Als je een keer serieus wil stappen in Praag, dan kan dat altijd geregeld worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Praag?![]()
Ik luister zoveel muziek dat ik vaak ook heel veel mis helaas. Zou eigenlijk beter 1 stijl kiezen en me daar in verdiepen. Kwam laatst ook al een geniaal Dubstep nummertje tegen. Lekker voor op het einde van een avondje los gaan.
Mag eind deze maand weer lekker op een -klein- feestje draaien. Even dat nummer zoeken en dan ook draaien.![]()
deze, even heel hard je boxen aan zetten.![]()
En nu nog een nummertje wat iets meer mensen kunnen waarderen denk ik.![]()
Bedankt, voor wiskunde moet ik eigelijk hoger als 6.3 scoren, want heb een compensatiepunt nodig.quote:
Hehe, zal het onthoudenquote:
21=5 tochquote:
Nee, 11=5.quote:
Ligt eraan hoe kort/lang je benen zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hardlopers Breach, Houniet, Suijk en Silenus.
3089 voetstappen in 20:17.89, hoe slecht is dat?.
Ik meet nooit mijn stappen, maar had laatst ergens een artikel gelezen over stapfrequentie, ik dacht dat het meest 'economische' lag rond de 160 a 180 stappen per minuut.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen idee. Sjimz heeft sowieso een punt dat het gaat om de lengte van je stap. Dus dat is eigenlijk heel moeilijk te zeggen. Kun je de afstand niet gewoon nameten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Let me know how it worksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
En die Nokia sports tracker ga ik ook eens bekijken.
ah, dat zijn er 152. Hmm, daar kan dus nogal wat verbetering inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik meet nooit mijn stappen, maar had laatst ergens een artikel gelezen over stapfrequentie, ik dacht dat het meest 'economische' lag rond de 160 a 180 stappen per minuut.
Donderdag ga ik weer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen idee. Sjimz heeft sowieso een punt dat het gaat om de lengte van je stap. Dus dat is eigenlijk heel moeilijk te zeggen. Kun je de afstand niet gewoon nameten?
Klopt, alleen moet je sowieso maar op 60% (?) trainen wil je echt shit verbranden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Donderdag ga ik weer!
Maar ik weet ook niet of ik nou langer dan 20min moet lopen, want langer dan 20min begin je toch pas echt shit te verbranden en conditie te kweken?
Oja, moet je toch een constante hartslag van XXX hebben toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je sowieso maar op 60% (?) trainen wil je echt shit verbranden.
Sterker nog, dan is lichaam pas 'warm'. Ik ga dan zelf eigenlijk pas lekker lopen na 20 minuten. Maar dat hangt volledig af van je basisconditie. Maar zover ik weet voetbal je ook, dus ik denk dat dat bij jou wel in orde is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Donderdag ga ik weer!
Maar ik weet ook niet of ik nou langer dan 20min moet lopen, want langer dan 20min begin je toch pas echt shit te verbranden en conditie te kweken?
Maximale hartslag is 220-leeftijd. En dat percentage ligt geloof ik precies op 65%. Maar goed daar zit een zone omheen. Dus even uitgaande dat BS 20 is. Krijg je dus 120-140 als zone.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je sowieso maar op 60% (?) trainen wil je echt shit verbranden.
Nou ja, mijn conditie is beneden peil hoor. Hardlopen is wat anders dan 1 keer in de 5min een sprintje trekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog, dan is lichaam pas 'warm'. Ik ga dan zelf eigenlijk pas lekker lopen na 20 minuten. Maar dat hangt volledig af van je basisconditie. Maar zover ik weet voetbal je ook, dus ik denk dat dat bij jou wel in orde is.
Probeer anders eens op www.afstandmeten.nl een route uit te stippelen die rond de 4-5 km zit. En ga die dan eens lopen en kijk wat je er van maakt
Nou ja, voetbalseizoen zit erop. Het zwemmen was toch ook niet echt wat ik er van had gedacht. En dit kan echt op elk moment van de dag doen bij me voor de deur, dus dat maakt alle drempels om het niet te doen ultra laag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef Suijk het volgende:
Als je het alleen maar doet om af te vallen, zou je zelfs kunnen gaan nordic walken, maar wil je echt vooruitgang boeken, moet je ook intervals gaan doen, fartlek en de hele shit. Ik loop eigenlijk altijd maar gewoon wat.Maar met zo'n tracker is het wel een stuk toffer.
Je denkt dat ik 20 benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Maximale hartslag is 220-leeftijd. En dat percentage ligt geloof ik precies op 65%. Maar goed daar zit een zone omheen. Dus even uitgaande dat BS 20 is. Krijg je dus 120-140 als zone.
Dat is wel redelijk te doen hoor.
GPS.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Suijk het volgende:
Hoe meet die tracker je stappen eigenlijk?
Serieus? Maar hoe ziet hij met GPS dat ik een stap van 1 meter of een stap van 1 meter 10 heb? Die normale pedometers (quote:
Luie ventquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga lekker de hele dag in bed series kijken en niks anders.
Hoger dan, maar goed. Nederlands heb je toch al gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedankt, voor wiskunde moet ik eigelijk hoger als 6.3 scoren, want heb een compensatiepunt nodig.
Dacht al, is het inloggen hem teveel gewordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Om de trein te halen hè, niet ervoor springen.
Oh my God I say...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
Weer een dikke plaat mensen!
Gisteren live gehad.
Die tekst![]()
![]()
!
Ja, ik denk dat ik wel veel aftrekpunten voor spelling heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoger dan, maar goed. Nederlands heb je toch al gehad
Het was te doen. Tekstverklaring was makkelijk.quote:
quote:Havo-examen is linkse praat
Het havo-eindexamen dat maandag werd afgenomen is anti-VVD. Dat vindt Tweede Kamerlid Ineke Dezentjé Hamming.
"Tienduizenden leerlingen zijn gehersenspoeld met linkse praat. Schandelijk'', zegt ze in De Telegraaf.
Ze eist dat staatssecretaris Van Bijsterveldt (Onderwijs) het examen schrapt. "Politieke voorkeuren die opduiken in examens. Wie verzint zoiets?
Zal ik je aangeven bij de politie?quote:
quote:
De VVD stelt wel prioriteiten zegquote:
Ja, het hele examen was bijna pro-VVD, alleen zo'n klein tekstje antiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De VVD stelt wel prioriteiten zeg. Wat een waardeloze partij sinds Rutte daar lijsttrekker is...
quote:Staatssecretaris Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) schrapt een eindexamenvraag Nederlands voor havisten waarover de VVD viel.
De persoonlijke opvattingen van de opstellers van welk examen dan ook mogen volgens haar op geen enkele manier terugkomen in de opgaven. Dat is volgens de staatssecretaris nu wel het geval en daarom schrapt zij de vraag, liet zij dinsdag weten.
Neerbuigend
Tweede Kamerlid Ineke Dezentjé eiste dat Van Bijsterveldt ingreep, omdat de VVD in de vraag volgens haar wordt weggezet als een partij die neerbuigend en afwijzend doet naar mensen die een uitkering hebben. ,,Links politiek geleuter'', stelde Dezentjé. Zij wilde dat Van Bijsterveldt de anti-VVD-vraag zou schrappen. ,,En het zou haar ook sieren als zij excuses aanbiedt aan de VVD'', aldus het Kamerlid''
Hersenspoeling
Examenopstellers Cito en CEVO vallen onder de directe verantwoordelijkheid van de staatssecretaris, aldus Dezentjé, die sprak van hersenspoeling. ,,De overheid mag een politieke partij niet op deze manier wegzetten.''
Uitkering
De 53.000 havo-leerlingen die maandag begonnen met het centraal schriftelijk eindexamen, kregen een vraag over een tekst over 'werk gaat voor uitkering', die afkomstig is van de VVD-website. Volgens die vraag spreekt uit de tekst ,,een afwijzende en zelfs neerbuigende houding tegenover mensen die gebruik maken van een sociale uitkering''. Volgens Dezentjé, die was getipt door een leerling en een docent die VVD-lid is, konden leerlingen die vraag alleen maar beamen. ,,Je kan alleen links antwoorden.''
Volgens Van Bijsterveldt is er inmiddels contact geweest met het CEVO.
Als ik het goed begrijp telt die vraag dus niet meequote:
Jij hebt toch net tekstverklaren/begrijpend lezen achter de rug?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp telt die vraag dus niet mee
Ik las het zo alsof ze nog in beroep gingen ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij hebt toch net tekstverklaren/begrijpend lezen achter de rug?
Inderdaad. Hadden ze er niks over gezegd was er echt niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:03 schreef Kopbal het volgende:
Het is sowieso belachelijk om achteraf die vraag te schrappen. Nu heeft iedereen het toch al gelezen?
Ja, maar het zal wel gaan om dat het een persoonlijke opvatting is, dus het antwoord een eigen mening antwoord is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:03 schreef Kopbal het volgende:
Het is sowieso belachelijk om achteraf die vraag te schrappen. Nu heeft iedereen het toch al gelezen?
Jij snapt mquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, maar het zal wel gaan om dat het een persoonlijke opvatting is, dus het antwoord een eigen mening antwoord is?
Ik ga echt lachen als dat van Sneijder en haar ook nog klopt. Wesley ouwe hasselaarquote:Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.
Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Smit en Cabau van Kasbergen lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet bekendgemaakt.
Wesley Sneijder
Het gerucht gaat dat Cabau van Kasbergen niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in Hilversum en Amsterdam.
RTL meldt dat Smit, Cabau van Kasbergen en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als dat van Sneijder en haar ook nog klopt. Wesley ouwe hasselaar
Kanyequote:
Putaquote:
Jij had geen eens geld voor een treinkaartje naar Mokum manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Sorry Jan. Ik kan er niets aan doen. Ik kwam Yolanthe een keer tegen in Hilversum en van het een kwam het ander. Even goede vrienden?
Wow al 2 jaar samen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als dat van Sneijder en haar ook nog klopt. Wesley ouwe hasselaar
Jup en ze hadden net een huis gekocht om te gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef Riro het volgende:
Die Jan heeft toch net een tattoo voor haar laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |