Het kan nog harder!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Breach het volgende:
Al goed bezopen Kapitein?
 Over anderhalve week ga ik zo ver heen.
 Over anderhalve week ga ik zo ver heen.

Doet-ie goed.quote:

Wat een stormloop hier.
 Wat een stormloop hier.

Die is kapot.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
En jij hebt geen mobiele telefoon ofzo?

Ik GA feesten over 9 dagen.quote:
 Meteen al die woensdag dat ik in Praag aankom, CL finale kijken met vrienden en daarna keihard stappen want woensdag is het begin van de uitgaansweek in Praag.
 Meteen al die woensdag dat ik in Praag aankom, CL finale kijken met vrienden en daarna keihard stappen want woensdag is het begin van de uitgaansweek in Praag.  

Die hele cd is steengoed. Sowieso alle cd's van Marco V. Laatst even weer 200V in de auto opgehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
Weer een dikke plaat mensen!
Gisteren live gehad.
Die tekst

!

Volgens wiki:quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef Houniet het volgende:
Wat is de laatste cd van Marco dan? Ik ben niet zo actief in de trancewereld op de SOF's na dan.

Prosac en ik moeten een keer samen uitgaan. Je hebt een enorm brede smaak, net als ik, maar ook echt een goede smaak. Tevens net als ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die hele cd is steengoed. Sowieso alle cd's van Marco V. Laatst even weer 200V in de auto opgehad.
Dit is ook een superplaat trouwens

quote:

quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Prosac en ik moeten een keer samen uitgaan. Je hebt een enorm brede smaak, net als ik, maar ook echt een goede smaak. Tevens net als ik.

Als je een keer serieus wil stappen in Praag, dan kan dat altijd geregeld worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef Prosac het volgende:
[..]

Praag?
Ik luister zoveel muziek dat ik vaak ook heel veel mis helaas. Zou eigenlijk beter 1 stijl kiezen en me daar in verdiepen. Kwam laatst ook al een geniaal Dubstep nummertje tegen. Lekker voor op het einde van een avondje los gaan.
Mag eind deze maand weer lekker op een -klein- feestje draaien. Even dat nummer zoeken en dan ook draaien.
deze, even heel hard je boxen aan zetten.
En nu nog een nummertje wat iets meer mensen kunnen waarderen denk ik.

.
.

Bedankt, voor wiskunde moet ik eigelijk hoger als 6.3 scoren, want heb een compensatiepunt nodig.quote:

Mogguh!
 Mogguh! 

Hehe, zal het onthoudenquote:

21=5 tochquote:

Nee, 11=5.quote:

Ligt eraan hoe kort/lang je benen zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hardlopers Breach, Houniet, Suijk en Silenus.
3089 voetstappen in 20:17.89, hoe slecht is dat?.

. Mja, ik ben 1,89 ongeveer.
. Mja, ik ben 1,89 ongeveer. . Met google maps, data over hoe je loopt, waar je snel loopt etc. Welk nummer je waar luistert, echt handig dus. Ik had die al op mijn foon staan, maar een oude versie.
. Met google maps, data over hoe je loopt, waar je snel loopt etc. Welk nummer je waar luistert, echt handig dus. Ik had die al op mijn foon staan, maar een oude versie.  . Eerst maar eens updaten.
. Eerst maar eens updaten.

Ik meet nooit mijn stappen, maar had laatst ergens een artikel gelezen over stapfrequentie, ik dacht dat het meest 'economische' lag rond de 160 a 180 stappen per minuut.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

Geen idee. Sjimz heeft sowieso een punt dat het gaat om de lengte van je stap. Dus dat is eigenlijk heel moeilijk te zeggen. Kun je de afstand niet gewoon nameten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

Let me know how it worksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
En die Nokia sports tracker ga ik ook eens bekijken.

ah, dat zijn er 152. Hmm, daar kan dus nogal wat verbetering inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik meet nooit mijn stappen, maar had laatst ergens een artikel gelezen over stapfrequentie, ik dacht dat het meest 'economische' lag rond de 160 a 180 stappen per minuut.
 .
. ! ) verbeteringen kan checken enzo. Het is echt superrelaxed.
! ) verbeteringen kan checken enzo. Het is echt superrelaxed.

Donderdag ga ik weer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen idee. Sjimz heeft sowieso een punt dat het gaat om de lengte van je stap. Dus dat is eigenlijk heel moeilijk te zeggen. Kun je de afstand niet gewoon nameten?

Klopt, alleen moet je sowieso maar op 60% (?) trainen wil je echt shit verbranden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Donderdag ga ik weer!
Maar ik weet ook niet of ik nou langer dan 20min moet lopen, want langer dan 20min begin je toch pas echt shit te verbranden en conditie te kweken?

Oja, moet je toch een constante hartslag van XXX hebben toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je sowieso maar op 60% (?) trainen wil je echt shit verbranden.
 .
.

Sterker nog, dan is lichaam pas 'warm'. Ik ga dan zelf eigenlijk pas lekker lopen na 20 minuten. Maar dat hangt volledig af van je basisconditie. Maar zover ik weet voetbal je ook, dus ik denk dat dat bij jou wel in orde is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Donderdag ga ik weer!
Maar ik weet ook niet of ik nou langer dan 20min moet lopen, want langer dan 20min begin je toch pas echt shit te verbranden en conditie te kweken?

Maar met zo'n tracker is het wel een stuk toffer.
 Maar met zo'n tracker is het wel een stuk toffer.

Maximale hartslag is 220-leeftijd. En dat percentage ligt geloof ik precies op 65%. Maar goed daar zit een zone omheen. Dus even uitgaande dat BS 20 is. Krijg je dus 120-140 als zone.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen moet je sowieso maar op 60% (?) trainen wil je echt shit verbranden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |