Ik wilde de link ook al met hem maken, maar dat leek me te voorspelbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat Sneijder de nieuwe Aanvoerder van Real Madrid was dacht ik niet dat het ging over het regelen van mooie vrouwen..

quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als het 5% was geweest had ik 'm gekocht. Veel Tsjechisch bier is rond de 4.3% maar dat is m'n absolute ondergrens.

Ik heb hem al gezien, maar het is echt heel matig.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand It's Showtime kijken met het K1 gala in de Arena van zaterdag?

Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand It's Showtime kijken met het K1 gala in de Arena van zaterdag?

Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah dat is het nadeel van die plantjes he
 .
.

Gastquote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politie.

Ik vond het ook tegenvallen. Mijn broer was er geweest, en die vond de sfeer wel echt megagaaf tijdens het hele tournament, maar zonde van de partij hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar het is echt heel matig.

quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politie.

Nou, dan is het beter dan voorgaande jaren. Afgelopen jaren werd er op de tribunes meer gevochten dan in de ring. Het is heel raar dat Nederland de grootste kickboxers ter wereld heeft, maar dat ze geen één fatsoenlijk tournament kunnen organiseren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn broer was er geweest, en die vond de sfeer wel echt megagaaf tijdens het hele tournament, maar zonde van de partij hoor.

.
. 

Komt door dat mobiel gebruik. Kut he.. Het rare is alleen dat het niet altijd is.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik word echt helemaal geschift van die inlogsessies.
Ik hoef (en ik lieg niet) maar 30 keer in te loggen om eindelijk eens ingelogd te blijven. Kutsite.

Jammer dat het een paar provincies te ver is, anders had ik wel even komen crashen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Grulez het volgende:
Zometeen een huisborrelDat zal dan wel weer eindeloos zuipen worden...

Moet je steeds uitloggen of automatisch uitloggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik hoef (en ik lieg niet) maar 30 keer in te loggen om eindelijk eens ingelogd te blijven. Kutsite.

Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Komt door dat mobiel gebruik. Kut he.. Het rare is alleen dat het niet altijd is.
 .
.

Ja, dat komt door het andere IP-adres.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keer.

Beter fixt die dikke Danny het even snel.quote:

Heb dat af en toe gehad in Tsjechie, maar dan hooguit 3 keer ofzo. Maar zoooo irritant. Heb dat ook wel soms met 410-forum. Meestal moet ik m'n cookie deleten dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:

Kwart over 7 was ik terug, nog best een redelijke tijd imo. Om 10 uur mag je je druk beginnen te makenquote:
 .
.

Anders ga je hem opzoeken?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter fixt die dikke Danny het even snel.

En jij hebt geen mobiele telefoon ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kwart over 7 was ik terug, nog best een redelijke tijd imo. Om 10 uur mag je je druk beginnen te maken.

Moet je jouw eigen IP adres statisch instellen. Dat komt door die DNS-server waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keer.

Zo herkenbaar die teksten. Als je het begrijpt.
 Zo herkenbaar die teksten. Als je het begrijpt.  

OH... MY... GOD...quote:

Ik heb er serieus een toetstenbord door kapotgeslagen. Dat meen ik echt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter fixt die dikke Danny het even snel.

Ja, het is echt fucked up irritant. Ik houd nu gewoon m'n muis op de inlogknop en m'n vinger op backspace. En dan doe ik heel snel "klik", "backspace", "klik", "backspace", etcquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toetstenbord door kapotgeslagen. Dat meen ik echt.
 .
. 

Dat was de eerste keer dat ik dat probleem had. En ik had het al 20 keer gedaan ofzo en keer op keer logde hij weer uit na 1 pagina verder te zijn geklikt. En ik snapte er niks van. Dat leidde tot een enorme vuistslag op mn toetsenbordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is echt fucked up irritant. Ik houd nu gewoon m'n muis op de inlogknop en m'n vinger op backspace. En dan doe ik heel snel "klik", "backspace", "klik", "backspace", etc.

.
.

Is er weer een rel ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie ook wel eens totaaaaal geen zin om in VBL te posten? Ik heb het nu alweer gehad voor vanavond.

De alcohol vloeit rijkelijk door de aderen hier, dus alles behalve, maar ik ga zo wel ff een EK'tje met m'n broertje spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie ook wel eens totaaaaal geen zin om in VBL te posten? Ik heb het nu alweer gehad voor vanavond.

Ik om 21:30 wel weer VIquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:

Daar hoef jeje niet bepaald voor te schamenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
 Ik post meestal als ik eigenlijk aan mn scriptie zou moeten zitten.
 Ik post meestal als ik eigenlijk aan mn scriptie zou moeten zitten.

quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De alcohol vloeit rijkelijk door de aderen hier, dus alles behalve, maar ik ga zo wel ff een EK'tje met m'n broertje spelen.
 Volgens mij zit de alcohol nu in je lever maar goed en heb je al lekker veel aceetaldehyde gevormd
 Volgens mij zit de alcohol nu in je lever maar goed en heb je al lekker veel aceetaldehyde gevormd

Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meerquote:
 . Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.
. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.

Ik kom tegenwoordig ook niet veel verder meer dan de SC en het Ajax-topic. Ik kom bijna nooit in de index. Bijna altijd vanuit MyAT.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meer. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.

Een fok burnout. Je lijkt golfer wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meer. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.

Whatever. Je hebt het hier wel tegen een professionele alcoholist.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]

Maar ik ben niet oud, vies, gerimpeld, heb geen luier, loop niet met een rollator en draag geen lelijke overhemden.quote:

Dan moet ie ook wel een zuurgraad van -1.0 hebben denk ik.quote:

-1 nog wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet ie ook wel een zuurgraad van -1.0 hebben denk ik.

Ik geef ook toe dat ik in steeds minder topics post. Alleen af en toe als ik me verveel dat ik in de AT een topic opzoek om een nutteloze opmerking aan de discussie toe te voegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig ook niet veel verder meer dan de SC en het Ajax-topic. Ik kom bijna nooit in de index. Bijna altijd vanuit MyAT.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |