Ik wilde de link ook al met hem maken, maar dat leek me te voorspelbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat Sneijder de nieuwe Aanvoerder van Real Madrid was dacht ik niet dat het ging over het regelen van mooie vrouwen..
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als het 5% was geweest had ik 'm gekocht. Veel Tsjechisch bier is rond de 4.3% maar dat is m'n absolute ondergrens.
Ik heb hem al gezien, maar het is echt heel matig.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand It's Showtime kijken met het K1 gala in de Arena van zaterdag?
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand It's Showtime kijken met het K1 gala in de Arena van zaterdag?
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
tjah dat is het nadeel van die plantjes he
Gastquote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politie.
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn broer was er geweest, en die vond de sfeer wel echt megagaaf tijdens het hele tournament, maar zonde van de partij hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar het is echt heel matig.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah, ik was naar EHV zonder dat mijn moeder het wist, belt ze gelijk de politie.
Nou, dan is het beter dan voorgaande jaren. Afgelopen jaren werd er op de tribunes meer gevochten dan in de ring. Het is heel raar dat Nederland de grootste kickboxers ter wereld heeft, maar dat ze geen één fatsoenlijk tournament kunnen organiseren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn broer was er geweest, en die vond de sfeer wel echt megagaaf tijdens het hele tournament, maar zonde van de partij hoor.
Komt door dat mobiel gebruik. Kut he.. Het rare is alleen dat het niet altijd is.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik word echt helemaal geschift van die inlogsessies.
Ik hoef (en ik lieg niet) maar 30 keer in te loggen om eindelijk eens ingelogd te blijven. Kutsite.
Jammer dat het een paar provincies te ver is, anders had ik wel even komen crashen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef Grulez het volgende:
Zometeen een huisborrelDat zal dan wel weer eindeloos zuipen worden...
Moet je steeds uitloggen of automatisch uitloggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik hoef (en ik lieg niet) maar 30 keer in te loggen om eindelijk eens ingelogd te blijven. Kutsite.
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Komt door dat mobiel gebruik. Kut he.. Het rare is alleen dat het niet altijd is.
Ja, dat komt door het andere IP-adres.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keer.
Beter fixt die dikke Danny het even snel.quote:
Heb dat af en toe gehad in Tsjechie, maar dan hooguit 3 keer ofzo. Maar zoooo irritant. Heb dat ook wel soms met 410-forum. Meestal moet ik m'n cookie deleten dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Kwart over 7 was ik terug, nog best een redelijke tijd imo. Om 10 uur mag je je druk beginnen te makenquote:
Anders ga je hem opzoeken?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter fixt die dikke Danny het even snel.
En jij hebt geen mobiele telefoon ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kwart over 7 was ik terug, nog best een redelijke tijd imo. Om 10 uur mag je je druk beginnen te maken.
Moet je jouw eigen IP adres statisch instellen. Dat komt door die DNS-server waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, heb het al zo'n half jaar lang. Ik neem me laptop namelijk elke dag mee naar m'n werk en elke dag moet ik dus opnieuw inloggen. Maar wel gelijk tachtig keer.
OH... MY... GOD...quote:
Ik heb er serieus een toetstenbord door kapotgeslagen. Dat meen ik echt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter fixt die dikke Danny het even snel.
Ja, het is echt fucked up irritant. Ik houd nu gewoon m'n muis op de inlogknop en m'n vinger op backspace. En dan doe ik heel snel "klik", "backspace", "klik", "backspace", etcquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toetstenbord door kapotgeslagen. Dat meen ik echt.
Dat was de eerste keer dat ik dat probleem had. En ik had het al 20 keer gedaan ofzo en keer op keer logde hij weer uit na 1 pagina verder te zijn geklikt. En ik snapte er niks van. Dat leidde tot een enorme vuistslag op mn toetsenbordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is echt fucked up irritant. Ik houd nu gewoon m'n muis op de inlogknop en m'n vinger op backspace. En dan doe ik heel snel "klik", "backspace", "klik", "backspace", etc.
Is er weer een rel ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie ook wel eens totaaaaal geen zin om in VBL te posten? Ik heb het nu alweer gehad voor vanavond.
De alcohol vloeit rijkelijk door de aderen hier, dus alles behalve, maar ik ga zo wel ff een EK'tje met m'n broertje spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie ook wel eens totaaaaal geen zin om in VBL te posten? Ik heb het nu alweer gehad voor vanavond.
Ik om 21:30 wel weer VIquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
Daar hoef jeje niet bepaald voor te schamenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De alcohol vloeit rijkelijk door de aderen hier, dus alles behalve, maar ik ga zo wel ff een EK'tje met m'n broertje spelen.
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meerquote:
Ik kom tegenwoordig ook niet veel verder meer dan de SC en het Ajax-topic. Ik kom bijna nooit in de index. Bijna altijd vanuit MyAT.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meer. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.
Een fok burnout. Je lijkt golfer wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, geen eens. Gewoon een beetje gehad op het moment. Misschien volgende week weer zin na een FOK!loze week. Tijdje terug ging ik ook standaard naar VBL als ik 's ochtends op school, stage of werk arriveerde. Nu nooit meer. Misschien komt het wel omdat het seizoen over is.
Whatever. Je hebt het hier wel tegen een professionele alcoholist.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de alcohol nu in je lever maar goed en heb je al lekker veel aceetaldehyde gevormd
Maar ik ben niet oud, vies, gerimpeld, heb geen luier, loop niet met een rollator en draag geen lelijke overhemden.quote:
Dan moet ie ook wel een zuurgraad van -1.0 hebben denk ik.quote:
-1 nog wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet ie ook wel een zuurgraad van -1.0 hebben denk ik.
Ik geef ook toe dat ik in steeds minder topics post. Alleen af en toe als ik me verveel dat ik in de AT een topic opzoek om een nutteloze opmerking aan de discussie toe te voegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig ook niet veel verder meer dan de SC en het Ajax-topic. Ik kom bijna nooit in de index. Bijna altijd vanuit MyAT.
Dat is allemaal uiterlijke schijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar ik ben niet oud, vies, gerimpeld, heb geen luier, loop niet met een rollator en draag geen lelijke overhemden.
Dat kan toch?quote:
Toen was ik 14 dagen lang onafgebroken lam. Dat wil ik liever vergeten.quote:
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met voetbal de afgelopen jaren en het wordt steeds minder. Ik heb nog mn plezier met Ajax in het stadion, maar CL volg ik bijvoorbeeld ook alleen nog maar als ik echt niks te doen heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat ik in steeds minder topics post. Alleen af en toe als ik me verveel dat ik in de AT een topic opzoek om een nutteloze opmerking aan de discussie toe te voegen.
VBL SC vind ik gewoon het leukst en de Ajax-topics het enige wat ik echt belangrijk vind.
Daar stond net wat andersquote:
CL vind ik al ene jaar of 2 niet meer boeiend. UEFA Cup daarentegen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met voetbal de afgelopen jaren en het wordt steeds minder. Ik heb nog mn plezier met Ajax in het stadion, maar CL volg ik bijvoorbeeld ook alleen nog maar als ik echt niks te doen heb.
En dat vertaalt zich steeds meer in mn postgedrag volgens mij
Jah wist niet of jullie het over de pH van bloed hadden want dan kan het nietquote:
Liegebeesten!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in april 2009 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
010. (017) 0978 Aanvoerder
012. (008) 0921 Breach
014. (023) 0843 Grulez
017. (018) 0815 RayMania
Qua bezoeken ben ik fanatieker geworden, maar qua volgen van voetbal in het algemeen niet. Ik ken met enige regelmaat een speler van de grote clubs in de CL niet eens meer. Terwijl ik vroeger echt van elk land de stand en resultaten wist.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
CL vind ik al ene jaar of 2 niet meer boeiend. UEFA Cup daarentegen wel.Ben de laatste jaren trouwens wel juist fanatieker geworden voor zowel Ajax als Slavia.
Bloed was zelfs meer basisch dan zuur geloof ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jah wist niet of jullie het over de pH van bloed hadden want dan kan het nietdan ben je allang dood
Dat converteren kost nog best veel tijd en rekenkracht van je computer. Die van mij gaat altijd ontzettend lawaai maken. Een antwoord op je vraag heb ik niet trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef RayMania het volgende:
Iemand nog een leuke serie? Ik ben nu wat series aan het downloaden in DivX-kwaliteit. Die kan ik met een programmaatje omzetten naar MPEG-4 en kijken op m'n mobiel. Heb nu het eerste seizoen van House op m'n telefoon, dus dan kan ik elke dag in de trein één aflevering kijken.
Is het trouwens ook mogelijk om van een DVD naar losse AVI-files te gaan? Ik heb namelijk nog Dexter en The Wire liggen, maar alleen als DVD.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Bloed was zelfs meer basisch dan zuur geloof ik
Ik heb vannacht het complete seizoen geconverteerd. Krijg ik na afloop van 22 afleveringen de melding dat alleen 60% is geconverteerd, omdat het een trial-versie wasquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat converteren kost nog best veel tijd en rekenkracht van je computer. Die van mij gaat altijd ontzettend lawaai maken. Een antwoord op je vraag heb ik niet trouwens
Ik zou niet eens de basisopstelling van Feyenoord of PSV op kunnen noemen. En nee, AZ of Twente ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Qua bezoeken ben ik fanatieker geworden, maar qua volgen van voetbal in het algemeen niet. Ik ken met enige regelmaat een speler van de grote clubs in de CL niet eens meer. Terwijl ik vroeger echt van elk land de stand en resultaten wist.
Kun je ze trouwens niet gewoon vinden in mp4-formaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb vannacht het complete seizoen geconverteerd. Krijg ik na afloop van 22 afleveringen dat alleen 60% is geconverteerd, omdat het een trial-versie was.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb vannacht het complete seizoen geconverteerd. Krijg ik na afloop van 22 afleveringen de melding dat alleen 60% is geconverteerd, omdat het een trial-versie was.
Volgens mij kan ik dat van de hele Eredivisiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de basisopstelling van Feyenoord of PSV op kunnen noemen. En nee, AZ of Twente ook niet.
Bold and the Niggerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
Damn wat gaat deze SC hard tegenwoordig
Ik ga weer verder BATN kijken en daarna VI!
Op de nieuwsgroepen vond ik alleen in DivX-kwaliteit. Zo'n 400 MB per aflevering.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je ze trouwens niet gewoon vinden in mp4-formaat?
Newsleecher om te downloaden. FTD + Binsearch om te zoeken wat ik wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Welk downloadprogramma gebruiken jullie eigenlijk?
Ik ben ook zo'n mafkees. Mijn maten willen nooit meer Triviant, Buzz of andere quizen met mij spelen omdat ik echt al-tijd winquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat van de hele Eredivisie. Ik ben sowieso een wandelende encyclopedie, tot het ongezondste af. Heel irritant om in je hoofd steeds rijtjes op te 'willen' noemen
.
utorrentquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef dndiek het volgende:
Welk downloadprogramma gebruiken jullie eigenlijk?
Dat is illegaalquote:
Wat willen ze er tegen doen dan? Is gewoon niets illegaal aan. Ohja en als ze bijvoorbeeld 1 site neer halen komen er 10 terug dus het ook zinloos om er iets tegen te doen. Ze kunnen beter ervoor zorgen dat mensen een cd gaan kopen dan altijd maar zeggen we verdienen minder door die illegale downloads.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk wel dat ik klein probleem heb, mochten ze het ooit aan kunnen pakken.
In Frankrijk is het al zover dat je wordt afgesloten van je internet als je gesnapt wordt. Dus of het wel zo legaal is weet ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat willen ze er tegen doen dan? Is gewoon niets illegaal aan. Ohja en als ze bijvoorbeeld 1 site neer halen komen er 10 terug dus het ook zinloos om er iets tegen te doen. Ze kunnen beter ervoor zorgen dat mensen een cd gaan kopen dan altijd maar zeggen we verdienen minder door die illegale downloads.
Lekker knus met mijn vrouw op de bankquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vergeet dat altijd te kijken! Morgen dan maar op RTL Gemist.
Wel VI kijken zometeen.
Ik upload niet.quote:
Ja, heb ik geprobeerd, maar "bestand werd niet ondersteund" na het transporteren naar m'n mobiel.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie dat niet als software bij je gsm gekregen dan? Bij de mijne zat er een converter bij de software op de cd.
Dat is zo ongeveer altijd het eerste wat ik kwijtraak.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie dat niet als software bij je gsm gekregen dan? Bij de mijne zat er een converter bij de software op de cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |