Dan moeten ze daar maar door postenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef RayMania het volgende:
Kunnen jullie trouwens wat minder vaak posten hier. Anders is HOOLS zo zielig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Slowchat is slowchat. Maakt niet uit waar het over gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt toch ook een tsjechische competitie topic, Aanvoerder?
Nederlandse vrienden waren een keer mee bij een wedstrijd. Gingen hun eigen teksten verzinnen op de deuntjes van Slavia.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef Breach het volgende:
Ik zing mee met Aanvoerder
Cupquote:Op maandag 18 mei 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
Wij gaan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard
Hup Slavia, pak die cup
Probeer je nu grappig te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
Wij gaan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard
Hup Slavia, pak die cup
Damn, je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat delen ze dan uit bij een kampioenschap daar? lolly's?
Tifos in een uitvak vind ik altijd welquote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Tifo in het uitvak.Maar dat doek/shirt hebben ze al vaker gebruikt.
Onze vriendengroep wordt ook wel eens het A team genoemdquote:
Trek die volgende Corona maar openquote:
Ik was altijd Hannibalquote:Op maandag 18 mei 2009 17:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onze vriendengroep wordt ook wel eens het A team genoemd. En dan kan je inderdaad raden welke rol ik moet spelen.
Nah hier nietquote:
Murdock blijft wat mij betreft het geniaalstquote:
Wordt dit het Aanvoerders Corona tel topic?quote:
Je zou bijna denken dat niemand werkt in Tsjechie.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:49 schreef dndiek het volgende:
Toch apart die maandagwedstrijden om 1700 uur
17:15 meestal. Soms om 20:00. Zizkov normaliter thuis op zondag om 10:30. Traditie, jeweetzzz.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:49 schreef dndiek het volgende:
Toch apart die maandagwedstrijden om 1700 uur
Ik wacht wel tot ik in het stadion ben op 30 mei.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:56 schreef Suijk het volgende:
Ga je dan ook alleen op je kamertje ronddansen?
Tsja, ik had al die seizoenskaart genomen voordat we voor het eerst aan elkaar werden geloot. Dat dat gebeurde was ook een toevalstreffer van jewelste.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:13 schreef Breach het volgende:
Slavia
Gezien Ajax zou ik er een hekel aan moeten hebben. Maar voor Aanvoerder maak ik een uitzondering
Hehe, de stufi is weer hard nodig zie ikquote:Op maandag 18 mei 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feli aanvoerder!
* BliksemSchigt gaat koken
Hamburgers, ovenpatat, spinazie.
och.. ik at gewoon aardappelschijfjes, worteltjes en mosterd filetlap.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, de stufi is weer hard nodig zie ik
Vlees, aardappelen en groente. Goed bezig.quote:
I'm convinced.quote:
Lauwe Corona'squote:Op maandag 18 mei 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff nog meer bier halen. Dit verdient nog meer Coronaatjes. Fuck it of ze duur zijn of niet. Het is FEEST NU!![]()
![]()
Zeg je dat je meer bier gaat halen en daarna heb je het over Corona'squote:Op maandag 18 mei 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ff nog meer bier halen. Dit verdient nog meer Coronaatjes. Fuck it of ze duur zijn of niet. Het is FEEST NU!![]()
![]()
Sterk spul he..quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg je dat je meer bier gaat halen en daarna heb je het over Corona's
Failquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeg je dat je meer bier gaat halen en daarna heb je het over Corona's
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem dan BIER mee, dat is tenminste lekker.
Ojee....quote:Wesley Sneijder en Jolanthe een paar
Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zouden het nieuwe showbizpaar zijn.
Afgelopen weekend zou het stel met elkaar hebben doorgebracht, zo weet Shownieuws vanavond te melden. Wesley zou "als een blok zijn gevallen" voor Yolanthe. Terwijl alle fans zich opmaakten voor een "liefdesbaby" zou het nu uitlopen op een scheiding.
Volgens het showbizprogramma rommelt het al een tijd tussen Jan en Yolanthe.
Eerder waren er al berichten dat Yolanthe het in Thailand iets te gezellig had met een Nederlandse timmerman. Daarna waren er volgens het SBS-programma geruchten over een vriend van Jan die iets meer dan normaal belangstelling toonde.
Nu zou de net gescheiden Wesley Sneijder in beeld zijn.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neem dan Hoegaarden Citron mee, dat is tenminste lekker.
quote:
Toen ze zeiden dat Sneijder de nieuwe Aanvoerder van Real Madrid was dacht ik niet dat het ging over het regelen van mooie vrouwen..quote:
Die Corona's gaan eerst in de vriezer voor een half uurtje. Net ff een kouwe Amstel van m'n broertje gepakt. Wilde eigenlijk nog Tsjechisch bier halen, maar dat verkopen ze niet meer bij de lokale slijterij.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Lauwe Corona's
Nu zit ik in dubio. Zal ik paprika of naturel nemen..
Ja, ik zag het in de super. 3.0% Lekker gay ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fail!
Neem dan Hoegaarden Citron mee, dat is tenminste lekker.
Hij zou anders Hantuchova ook al gehasseld hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Sorry hoor, maar Sneijder is nou niet echt onwijs lekker en die lengte is voor heel veel vrouwen een afknapper.
Zelfs geld helpt daar niet tegen.
Zangeres.... danserlerares... fotomodel...aj shit, nee een tennisster heb ik nog niet gehad. Respect Wes.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij zou anders Hantuchova ook al gehasseld hebben
Ik mis 'm wel hoor. Zo iemand zie je maar eens in de 10 jaar rondlopen bij Ajax op die positie.quote:
We hadden er zelfs twee in één elftal toenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik mis 'm wel hoor. Zo iemand zie je maar eens in de 10 jaar rondlopen bij Ajax op die positie.
Ja, hallo. Jij begint over Corona. In die categorie is Hoegaarden koning natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in de super. 3.0% Lekker gay ja.
Als het 5% was geweest had ik 'm gekocht. Veel Tsjechisch bier is rond de 4.3% maar dat is m'n absolute ondergrens.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, hallo. Jij begint over Corona. In die categorie is Hoegaarden koning natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |