quote:
wahahahahahahaha ooooo geweldig wat een grapquote:
Maril, we kwamen Mart vanmiddag nog tegen op station Haarlem. Kromme oude man is ie aan het worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:52 schreef maril het volgende:
Voor alle Heerenveen suporters een Hersi-cola
Klopt, ben Mart dit jaar ook al een paar keer tegen gekomenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Maril, we kwamen Mart vanmiddag nog tegen op station Haarlem. Kromme oude man is ie aan het worden.
Net zoals hij helemaal niets won met Ajax en PSV inderdaad!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wahahahahahahaha ooooo geweldig wat een grap
Nou dat wordt volgend jaar dus niks met AZ...
A gossie, tja, Artrose hèquote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Maril, we kwamen Mart vanmiddag nog tegen op station Haarlem. Kromme oude man is ie aan het worden.
Ik twijfelde ookquote:
ja maar dan was niet echt dankzij de goede werken van dhr. Koemanquote:Op zondag 17 mei 2009 20:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals hij helemaal niets won met Ajax en PSV inderdaad!
Gemist.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef Bjoro het volgende:
Wij hadden vandaag een toernooi op de club met alle elftallen onderling (behalve het 1e en het 2e)
en ook hier waren we de sterkste !
De dubbel is dus binnen !
gaat mooi worden. Altijd mooi om al dat elektra en leidingen werk te zienquote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef pascalheister het volgende:
nog een kleine update met een impressie van de nieuwe keuken die in m'n woning komt
Show je keuken #2
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:gefeliciteerd
daar moest natuurlijk op gedronken worden?
quote:
Subtiele manier van een vrouw om te zeggen dat ze aan de schijt is.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Subtiele manier van een vrouw om te zeggen dat ze aan de schijt is.
Vak S, achter het doel iets omhoog. Erg mooie plekkenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd SCH, waar zat je ongeveer?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
M'n theorie hoofdstuk was volgens mn referent fraai en elegant
Heldquote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Grulez het volgende:
Nou ik hoop eigenlijk wel een stukje beterquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]je schrijft het dus net als je op FOK! schrijft
quote:Ik heb de eerste vier hoofdstukken van je scriptie gelezen. Belangrijk en prettig is dat tekst goed op papier staat. Het is een goed leesbaar stuk![]()
Ik bedoel fraai en elegantquote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ik hoop eigenlijk wel een stukje beter
die smilie van een hij..........quote:Over mijn taalgebruik zei hij trouwens:
[..]
Lief hequote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik bedoel fraai en elegant
[..]
die smilie van een hij..........
Ze houdt van jequote:
Ik ken er wel een paar hier op Fok hoorquote:
een paar?quote:
understatementquote:
Kusje op je buikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef maril het volgende:
Mijn laatse fragminspuitje gezet, pff 6 weken lang in m'n buik.
[ afbeelding ]
goed zo!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef maril het volgende:
Mijn laatse fragminspuitje gezet, pff 6 weken lang in m'n buik.
[ afbeelding ]
Ze heeft wel 8 zwepenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef tong80 het volgende:
Maril is onze Hools heldin.
De enige die niet het keldertje van SCH in hoefde omdat SCH het niet had overleefd.
SCH ik was voor Twente dat weet je.quote:
Nou Zegquote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
Zonder jou hebben we het ook gered tong80.
We hebben die sympathiesupporters niet nodig
Ik reageer wat laat, maar ik heb problemen met het Internet zo traag als stroop.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Ole het volgende:
[..]
goed zo!
Gaat het verder een beetje de goede kant op?
Vangt wel beterquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef SCH het volgende:
SM-meesteres is toch ook een beroep maril?
Ja ik heb een nieuwe heup. die oude was helemaal weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Maril heb je een nieuwe heup of zo?
Helemaal gemist
tsss zo is het altijd goed voor je, wel de makkelijk weg hoor tongquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH ik was voor Twente dat weet je.
Maar ik juichde met je mee op het einde
Virtueel sprong ik in je armen
Rustig aan hoor en inderdaad kok is wel erg zwaar en nogal veel staan. Lijkt mij me voor zo iemand die het 'op de heupen heeft' (..) niet echt geschikt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef maril het volgende:
Maar al met al ben ik bijzonder content en wil volgende week wat uurtjes gaan werken, ik heb toch nog steeds aangepast werk.
Dat wordt overigens mijn volgend doel , weer mijn oude werkzaamheden oppakken. of hetzij kok of wijkcentrabeheer, en dat laatste maakt de grootste kans, omdat kok wel erg zwaar werk is, maar goed we zullen zien.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Maril heb je een nieuwe heup of zo?
Helemaal gemist
Wesley meer een vent dan Janquote:Het sprookje tussen Yolanthe en Jan Smit lijkt over en uit. Yolanthe heeft het helemaal gehad met volkszangers, en wil nu gaan voor een echte man. De mooie Yolanthe is namelijk gesignaleerd met niemand minder dan Wesley Sneijder.
Ik kan SCH toch niet in de steek laten ?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss zo is het altijd goed voor je, wel de makkelijk weg hoor tong
Oh jee....het starfuckende hoertje heeft weer een andere rijke BN-er op het oog?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Bjoro het volgende:
'Jan Smit en Yolanthe uit elkaar!'
wesley sneijder
Dan moet je niet zeggen dat je voor FC Twente bent. Dan moet je vanaf het begin voor SCH juichenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan SCH toch niet in de steek laten ?
Nee SCH wil ik niet verliezen als vriend. Dan huichel je soms.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je voor FC Twente bent. Dan moet je vanaf het begin voor SCH juichen
Ruilt Jan Yolanthe in voor Viola Holt ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee....het starfuckende hoertje heeft weer een andere rijke BN-er op het oog?
Hoewel? Submit by Djeez van Fok!? Dat is altijd wat minder betrouwbaar, wat die gek weer plaatst.
Jemig, ik had dat ook ff gemist.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik reageer wat laat, maar ik heb problemen met het Internet zo traag als stroop.
Maar het gaat lekker, ik mag afbouwen met mn krukken .
Ik loop binnenshuis zonder krukken, en zonder pijn.
Dat is best lekker als je een paar jaar niet pijnloos kon lopen.
Ik heb vandaag bij de fysio keihard (lees heftig) geoefend, niet eens zo lang maar intensief geoefend en op de loopband gelopen. Ik moet nl wel opnieuw leren lopen als het waren , ik heb geforceerd (door pijn) gelopen en de spieren zijn zwak rondom mijn heup.
Maar al met al ben ik bijzonder content en wil volgende week wat uurtjes gaan werken, ik heb toch nog steeds aangepast werk.
Dat wordt overigens mijn volgend doel , weer mijn oude werkzaamheden oppakken. of hetzij kok of wijkcentrabeheer, en dat laatste maakt de grootste kans, omdat kok wel erg zwaar werk is, maar goed we zullen zien.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee SCH wil ik niet verliezen als vriend. Dan huichel je soms.
De kleine was lekker actief bezig in de buikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Goed we gaan voor de echo naar de gynaecoloog
mooi!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De kleine was lekker actief bezig in de buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |