Nou ja, mijn conditie is beneden peil hoor. Hardlopen is wat anders dan 1 keer in de 5min een sprintje trekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog, dan is lichaam pas 'warm'. Ik ga dan zelf eigenlijk pas lekker lopen na 20 minuten. Maar dat hangt volledig af van je basisconditie. Maar zover ik weet voetbal je ook, dus ik denk dat dat bij jou wel in orde is.
Probeer anders eens op www.afstandmeten.nl een route uit te stippelen die rond de 4-5 km zit. En ga die dan eens lopen en kijk wat je er van maakt
Nou ja, voetbalseizoen zit erop. Het zwemmen was toch ook niet echt wat ik er van had gedacht. En dit kan echt op elk moment van de dag doen bij me voor de deur, dus dat maakt alle drempels om het niet te doen ultra laag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef Suijk het volgende:
Als je het alleen maar doet om af te vallen, zou je zelfs kunnen gaan nordic walken, maar wil je echt vooruitgang boeken, moet je ook intervals gaan doen, fartlek en de hele shit. Ik loop eigenlijk altijd maar gewoon wat.Maar met zo'n tracker is het wel een stuk toffer.
Je denkt dat ik 20 benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Maximale hartslag is 220-leeftijd. En dat percentage ligt geloof ik precies op 65%. Maar goed daar zit een zone omheen. Dus even uitgaande dat BS 20 is. Krijg je dus 120-140 als zone.
Dat is wel redelijk te doen hoor.
GPS.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:32 schreef Suijk het volgende:
Hoe meet die tracker je stappen eigenlijk?
Serieus? Maar hoe ziet hij met GPS dat ik een stap van 1 meter of een stap van 1 meter 10 heb? Die normale pedometers (quote:
Luie ventquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga lekker de hele dag in bed series kijken en niks anders.
Hoger dan, maar goed. Nederlands heb je toch al gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedankt, voor wiskunde moet ik eigelijk hoger als 6.3 scoren, want heb een compensatiepunt nodig.
Dacht al, is het inloggen hem teveel gewordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
Om de trein te halen hè, niet ervoor springen.
Oh my God I say...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
Weer een dikke plaat mensen!
Gisteren live gehad.
Die tekst![]()
![]()
!
Ja, ik denk dat ik wel veel aftrekpunten voor spelling heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoger dan, maar goed. Nederlands heb je toch al gehad
Het was te doen. Tekstverklaring was makkelijk.quote:
quote:Havo-examen is linkse praat
Het havo-eindexamen dat maandag werd afgenomen is anti-VVD. Dat vindt Tweede Kamerlid Ineke Dezentjé Hamming.
"Tienduizenden leerlingen zijn gehersenspoeld met linkse praat. Schandelijk'', zegt ze in De Telegraaf.
Ze eist dat staatssecretaris Van Bijsterveldt (Onderwijs) het examen schrapt. "Politieke voorkeuren die opduiken in examens. Wie verzint zoiets?
Zal ik je aangeven bij de politie?quote:
quote:
De VVD stelt wel prioriteiten zegquote:
Ja, het hele examen was bijna pro-VVD, alleen zo'n klein tekstje antiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De VVD stelt wel prioriteiten zeg. Wat een waardeloze partij sinds Rutte daar lijsttrekker is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |