Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En het volspammen wordt ook niet altijd gewaardeerd, Dos.
Klopt. Het was een perfecte finale...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Prachtige finale. Rood versus Blauw-wit. De Kuip zag er prachtig uit.
niks over gehoord. ik hoorde op de heenweg in de bus dat de eerste trein met onze supporters bekogeld zou zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde dat buiten het stadion. Dat het in de pauze nog even los was gegaan tussen Twente en Feyenoord supporters, was wel aangekondigd maar vind ik dan toch wel weer raar.
'FC Twente #53 - Goed genoeg voor Feyenoord'quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te maken![]()
Zodat het de eerste 3 pagina's daar over kan gaan
Da's bullshit..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde dat buiten het stadion. Dat het in de pauze nog even los was gegaan tussen Twente en Feyenoord supporters, was wel aangekondigd maar vind ik dan toch wel weer raar.
quote:Twente
Supporters van FC Twente hebben zondagmiddag twee bussen compleet vernield. Dat gebeurde onderweg naar Rotterdam. Bij aankomst heeft de politie de 125 fans meteen teruggestuurd, meldde een woordvoerder zondagavond.
"Stoelen, ruiten, het dakluikje. Ze hebben alles vernield wat vernield kan worden", aldus de zegsman.
ME
Onder begeleiding van vijftien ME'ers is de groep teruggestuurd naar Enschede. Ze werden vervoerd in drie andere bussen, "omdat de voertuigen zodanig waren toegetakeld dat ze niet verder konden".
Nog niemand is aangehouden, omdat zo snel niet duidelijk werd wie zich schuldig hebben gemaakt aan vandalisme. Wel heeft de politie van alle supporters in de groep foto's gemaakt en persoonsgegevens genoteerd.
Enschede
In de binnenstad van Enschede heeft de politie vier mensen aangehouden wegens vechtpartijen en verstoring van de openbare orde.
http://www.nu.nl/algemeen(...)-teruggestuurd-.html
Ik weet niet wat de aanleiding hiervan was, had het ermee te maken dat ze te laat weggingen uit Enschede? Niet op tijd zouden komen voor de wedstrijd? Niet dat dit het natuurlijk goed maaktquote:
Dat bedoel ik, is toch te gek voor woorden. Je wilt gewoon op tijd voor zo;n finale zijn, nog een 'amstel lightquote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Wij gingen de hele reis met zo'n 60/70 km/h.
Waren om 17.00 uur in Rotterdam, om 17.55 stond ik op me plek.
Gewoon aan de modjes van dienst vragen of de TT dan gewijzigd kan worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te maken![]()
Zodat het de eerste 3 pagina's daar over kan gaan
Zat in trein5, half 1 weg, was ideale tijd, half 4 in Rotterdam. Viel me allemaal hard mee, alleen de terugweg was het wachten iets minder fijn. Maar dat was te verwachten wanneer mensen van 8 treinen het liefst allemaal in die 1e trein zitten. Neemt niet weg dat dat slecht geregeld was..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Dos37 het volgende:
allemaal trein mensen neem ik aan. Ik was er mooi op tijd 17:00 in het stadion volgens mij.
Liever had 'ie die 2-2 gewoon niet gemaakt.. Pff, wat was die penaltyserie zenuwslopendquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Merson het volgende:
SMSje gisteravond in de trein terug: Hersi is de beste Heerenveen verkoop allertijden.
Opeens weten alle Friezen je telefoonnummer dan weer te vinden...
22:00... toen stond ik nog bij de Kuip johquote:Op maandag 18 mei 2009 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op Enschede Drienerlo stonden we ook ff te balen toen de stoptrein naar Zwolle zogenaamd volzat toen meer dan de helft nog buiten stond te drammen. Trein rijdt weg en wat zien we? Hij was nog lang niet vol
Gelukkig kwam er 5 min later een veel langere trein vanuit Enschede aanzetten, zodat ik alsnog rond 22:00 in Borne stond
1e bal was hoog in de hoek, 2e inderdaad strak in het dak, 3e geen idee, 4e door het midden over de grond en Sibon schoot hem ook in de kruising...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die 2de, Dingsdag volgens mij. Nog nooit zo'n perfect ingeschoten penalty gezien
Die zat er zo lekker in, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die 2de, Dingsdag volgens mij. Nog nooit zo'n perfect ingeschoten penalty gezien
Haha, wij ook. Kwamen ook te laat voor de aftrap...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
22:00... toen stond ik nog bij de Kuip joh![]()
Een paar minuten eerder riep ik anders nog keihard dat Heerenveen die Hersi nooit had moeten verkopen. Voor de wedstrijd was die verkoop misschien wel mooi, want penalties maken het spannender, maar voor mijn hart en voor de stoelgang van de meesten was het minder mooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Merson het volgende:
SMSje gisteravond in de trein terug: Hersi is de beste Heerenveen verkoop allertijden.
Opeens weten alle Friezen je telefoonnummer dan weer te vinden...
Als er dan toch één had moeten zitten, dan maar die van Dingsdag. Ik had ik liever Breuer zien missen.quote:
ik wel 2 spelers van Twente liepen elkaar in de weg, schot op Vonk gaat over hem heen en wordt van de lijn gehaaldquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ik lees trouwens telkens weer dat er in laatste minuut een bal van de lijn is gehaald. Kan ik me echt helemaal niet meer herinneren
Ik snap dat niet, die opmerking over Heerenveensupporters die voorrang kregen. Die waren over het algemeen veel later thuis dan half 2 en ik zag allemaal Twente supporters steeds voorrang krijgen. Zal de beleving wel zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Kerdaben het volgende:
Flinke zuurheid die reis zeg.
Heenreis een dik uur te laat weg ongeveer 3 uur over gedaan.
Terugreis was helemaal een drama, Heerenveen supporters kregen de hele tijd voorrang en daar reden wel 3 treinen van weg voordat wij erin konden. Vervolgens door een elektriciteitsstoring en de hele tijd andere treinen voor moeten laten gaan er dik 4 uur over gedaan en tegen half 2 pas weer in Enschede![]()
Gelukkig was de wedstrijd de moeite waard, ondanks de anticlimax.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wel 2 spelers van Twente liepen elkaar in de weg, schot op Vonk gaat over hem heen en wordt van de lijn gehaald
En Braafheid schijnt een clausule van 2 miljoen te hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Elia zegt dat 'ie een clausule heeft dat 'ie weg mag, Munsterman zegt van niet.
Ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooie finale, mooi seizoen. Complimenten hoor.
Ben benieuwd wie er blijft en wie jullie gaan halen.
Geen flauw idee. Zou het op zich geen slecht idee vinden, even in een andere keuken kijken. En dan ook nog eens in een topkeuken... daar word je niet slechter van als trainer.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat denken jullie, gaat Ten Hag naar mijn cluppie?
Munsterman (alle voorzitters trouwens) ontkennen dat toch altijd, gewoon proberen de prijs op te drijven ofzo, die clausule zal er vast wel in staan. Of iets wat er op lijkt, na de contractverlenging hadden ze het nog over een soort van overeenkomst dat ze niks zomaar zouden afwijzen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Elia zegt dat 'ie een clausule heeft dat 'ie weg mag, Munsterman zegt van niet.
Dit kun je beter hebben dan spelers die zeggen dat ze blijven en even later alsnog vertrekken. Kan me bijvoorbeeld nog een persconferentie met Sneijder herinneren, daar werd met Champagne getoast omdat Sneijder zou blijven. Even later ging hij naar Madrid.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Kerdaben het volgende:
Neemt niet weg dat ik het van weinig stijl vind getuigen dat Elia al weken verkondigd na dit seizoen absoluut weg te gaan en gister na de wedstrijd de fans uit loopt te zwaaien. Iets meer respect naar de club die je een kans gaf je in de kijker te spelen zou niet misstaan.
door Roordaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wel 2 spelers van Twente liepen elkaar in de weg, schot op Vonk gaat over hem heen en wordt van de lijn gehaald
die heb ik dus gemist omdat ik 10 sec. voor de aftrap pas in m'n vak stondquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Robinhoo het volgende:
weet niet of hij al gepost is:
[ afbeelding ]
quote:Supporters FC Twente bereiden rechtszaak voor
Een groep supporters van FC Twente bereidt een rechtszaak voor tegen de Enschedese club. RTV Oost brengt dinsdag naar buiten dat de groep voor aanvang van de KNVB-bekerfinale teruggestuurd werd op voorspraak van FC Twente zelf. Volgens de supporters heeft FC Twente de politie in Rotterdam opdracht gegeven de bus terug te sturen. De supporters menen dat daar geen aanleiding voor was, omdat de busreis rustig zou zijn verlopen. De Rotterdamse politie zou de supporters echter agressief hebben vinden overkomen en zelfs harddrugs hebben gevonden in de bus.
Ook had de politie een tip gekregen dat de supporters in de bus uit waren op een vechtpartij met aanhangers van Feyenoord. Van wie die tip afkomstig zou zijn, is niet bekend. FC Twente verloor de eindstrijd om de beker op strafschoppen van SC Heerenveen. Youssouf Hersi miste als enige aan Enschedese zijde.
Ik las het ook net, blijkbaar is er in 1 bus wel wat voorgevallen. In de andere bus is totaal niets opvallends gebeurd.quote:
Perez moet blijven!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek speculeert over een vertrek van Perez.
Ik las het gisteravond ook, maar zie het nog niet zo snel gebeuren eigenlijk. Er is volgens mij niet echt interesse en Perez geeft zelf alleen aan dat "niets zeker is in het voetbal". Binnen Nederland gaat die nergens heen denk ik, dus dan moet er een mooie club uit het buitenland komen waar die veel meer kan verdienen, en gezien zijn leeftijd zie ik dat eigenlijk niet zo snel gebeuren. Maar goed, zoals Perez zelf aangeeft "niets is zeker in het voetbal"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek speculeert over een vertrek van Perez.
quote:Twente contracteert Nashat Akram
Dinsdag 19-5-2009 - Fawkes
FC Twente heeft zich verzekert van de diensten van Nashat Akram, zo meldt Tubantia. Akram is een 24-jarige Iraakse middenvelder en komt over van Al-Gharafa uit Qatar. In 2007 won hij met Irak de Asian Cup en werd uitgeroepen tot man of the match in de finale. Akram heeft al meer dan 70 interlands op zijn naam. In 2006 en 2008 werd Akram verkozen tot Iraaks speler van het jaar. In januari van 2008 liep een transfer van de spelmaker naar Manchester City spaak op een werkvergunning.
quote:'FC Twente legt Iraakse sterspeler Akram vast'
19/05/2009 19:47
FC Twente gaat zich verzekeren van de diensten van Nashat Akram, meldt De Twentsche Courant Tubantia. De 24-jarige middenvelder staat te boek als een van de beste spelers uit Irak.
Akram legde in 2007 met zijn land beslag op de Azië Cup en werd in 2006 uitgeroepen tot Iraaks voetballer van het jaar. Zijn prestaties wekten in januari 2008 de aandacht van Manchester City, maar de transfer ketste af doordat de spelmaker in Engeland niet in aanmerking kwam voor een werkvergunning.
Akram verdient momenteel zijn brood in Qatar bij Al Gharafa. Vanwege een knieblessure moest hij afgelopen zaterdag de finale om de Emir Cup tegen Al Rayyan laten schieten. Al Gharafa won de eindstrijd met 2-1.
vi.nl
Ja, spelers die niet uit een EU land komen, moet een X aantal interlands voor hun land hebben gespeeld.quote:
allemaal goed nieuws trouwens. Vooral Rajkovic, aan het begin van dit kalenderjaar toen ie voor het eerst meedeed na zijn schorsing had ik mijn twijfels en vond ik hem niet zo goed. Maar hij heeft zich ook goed ontwikkeld is soms nog wat wild maar al met al ben ik heel positief over hem laatste maanden.quote:Tevens meldt de krant dat de kans dat Cissé naar Twente komt zeer groot is. De club en speler zouden nagenoeg akkoord zijn over een 3-jarige verbintenis. Ook gaat Twente ervan uit dat Slobodan Rajković nog een jaar op huurbasis voor Twente speelt. De Servische verdediger is eigendom van het Engelse Chelsea.
Met als hoogtepunt afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
allemaal goed nieuws trouwens. Vooral Rajkovic, aan het begin van dit kalenderjaar toen ie voor het eerst meedeed na zijn schorsing had ik mijn twijfels en vond ik hem niet zo goed. Maar hij heeft zich ook goed ontwikkeld is soms nog wat wild maar al met al ben ik heel positief over hem laatste maanden.
rajkovic komt blijft nog een jaar op huurbasis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Fortitudo het volgende:
cisse vind ik niks
die irakees ken ik niet
wat is het nieuws mbt rajkovic?
Hij legt ze er aardig inquote:
Hij kreeg de vergunning niet omdat Irak toen 72e op de wereldranglijst stond en dat was 2 plaatsen te laag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, spelers die niet uit een EU land komen, moet een X aantal interlands voor hun land hebben gespeeld.
edit: gaat niet op deze keer, hij heeft veel interlands gespeeld.
quote:PSV dicht bij akkoord met Ten Hag
EINDHOVEN - PSV is dicht bij een akkoord met FC Twente over het aantrekken van assistent- trainer Erik ten Hag. De drie betrokken partijen hopen vandaag de laatste plooien glad te strijken.
Ten Hag moet bij PSV een van de assistenten worden van de nieuwe trainer Fred Rutten.
telegraaf
quote:
quote:
't Is jammer, maar hij zal er alleen maar een betere coach van worden. Als hij dan over een paar jaar terugkeert...quote:
Ja en waarom kwam Rutten terug? Omdat PSV het advies van Hiddink niet volgde anders kwam ie echt niet terug hoor, als PSV hem een aanbieding had gedaan. Dadelijk geeft PSV Ten Hag na 3 jaar de kans als hoofdcoach zal mij benieuwen of hij dan nog terug komt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Zo slecht nog niet. Kijk naar Rutten zelf, dat ging de eerste keer ook niet bepaald geweldig (dat ie de Cup won was een Godswonder, het seizoen was waardeloos). Een paar jaar rondkijken op een grote(re) club deed hem erg goed. Ten Hag zal bij PSV geweldige ervaring opdoen en over een paar jaar Twente's volgende topcoach zijn, met wie we voor het eerst landskampioen worden.
Lijkt me te duur, en die Irakees is ook een aanvallende middenvelder dus denk dat daar momenteel niet de prioriteit ligt. 2 goede buitenspelers en een linksback met het oog op braafheid lijken me niet verkeerd. Want achter Elia en Arnautovic zit niets wat het niveau van Twente op dit moment aan kan volgens mij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Fortitudo het volgende:
honda niks voor twente? opvolger perez?
Twente gaat zeker niet meer dan 3 miljoen voor een speler uit een Nederlandse competitie betalen. Honda dus zeker niet, al is het wel een goede speler, maar met die Irakees en Vujicevic en zeker ook Rendla heb je niet echt dringend een nummer 10 nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Fortitudo het volgende:
honda niks voor twente? opvolger perez?
Hoe heet die knakker ookalweer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:26 schreef ElYefe het volgende:
Die australiër die in de winterstop kwam heeft iemand enig idee of die er iets van kan?
Rukavystka ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heet die knakker ookalweer?
Oja, die onuitspreekbare naamquote:
Als Manchester City hem na proeftrainingen koste wat kost wil hebben zegt dat genoeg. Verder is hij een held in eigen land, Twente zal er nooit slechter op worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Boormachine1989 het volgende:
Het lijkt me niets die aankoop, dat ie in Qatar of Irak whatever de sterren van de hemel speelt zegt me niet zoveel.
Nikita Rukavytsya is hetquote:
Hoop niet dat het Schreuder is ( PSV wil hem volgensmij ook nog )quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
wie zou Twente dan eventueel aantrekken als vervanger voor Erik dan?
Die jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nikita Rukavytsya is het
Ik weet niet wat ik van die Irakees moet vinden... hij lijkt me typisch iemand die een enorme miskoop kan worden. Eerst maar eens een paar keer aan het werk zien...
Die maakte toen zijn debuut thuis tegen ADO in blessuretijd. En in die 3 minuten raakte (of niet eigenlijk) hij de bal welgeteld 0 (nul!) keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Die jaVoor een talent van 21 (bijna 22) had die naar mijn idee al wel wat meer potjes mogen voetballen.
En 14 miljoen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Blawh het volgende:
Arnautovic volgende week al naar Italië, er wordt zelfs al over een medische keuring gesproken.
Waar halen jullie die info vandaan?quote:
RTV Oost, binnenkant paal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Waar halen jullie die info vandaan?
14 miljoen vind ik trouwens een mooi bedrag, kun je leuke dingen mee doen
Volgens Joop Munsterman lopen er in Irak op straat constant duizend! meisjes om hem heen. Grote straten daar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef neen het volgende:
Nashat Akram zat ook in FM 2005 of 6toen wash ij een echte baas
Het is alleen niet te zien of het meisjes, kerels, of zelfmoordterroristen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volgens Joop Munsterman lopen er in Irak op straat constant duizend! meisjes om hem heen. Grote straten daar.
er staan geen gebouwen meer dus alles is straatquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volgens Joop Munsterman lopen er in Irak op straat constant duizend! meisjes om hem heen. Grote straten daar.
Van iemand die wel vaker dergelijke dingen 'hoort' .. Ik weet niet of het waar is, maar ik ken zijn reputatie en denk dat het er niet veel naast gaat zitten. Bovendien hoor je in sommige Italiaanse media ook al bedragen van 12 tot 15 miljoen, dus denk dat die 14 miljoen overigens nog best goed zou kunnen. De tijd zal het ons leren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef Blawh het volgende:
14 miljoen heb ik trouwens niet gehoord, waar heb je dat vandaan MarkoA.?
Hoe staan jullie tegenover een vertrek van Ten Hag?quote:PSV dicht bij akkoord met Ten Hag
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV is dicht bij een akkoord met FC Twente over het aantrekken van assistent- trainer Erik ten Hag. De drie betrokken partijen hopen vandaag de laatste plooien glad te strijken.
Ten Hag moet bij PSV een van de assistenten worden van de nieuwe trainer Fred Rutten.
Het gaat over, in een andere keuken kijken is goed... Maar het gaat ook over, hij gaat naar een concurrentquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe staan jullie tegenover een vertrek van Ten Hag?
Ik ben er niet blij mee, volgens mij was zijn aandeel dit seizoen erg groot. McClaren heeft de eerste maanden vooral geobserveerd en daarna langzaam steeds meer zijn stempel op het elftal gedrukt, de rol van Ten Hag was die eerste maanden erg groot.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het erg jammer vinden, je mist met Ten Hag toch de grote cultuurbewaker en de man die naast Steve de lijnen uitstekend weet uit te zetten. Was zeker in het begin van het seizoen misschien nog wel belangrijker dan Steve zelf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig ging het begin ook best kutquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zou het erg jammer vinden, je mist met Ten Hag toch de grote cultuurbewaker en de man die naast Steve de lijnen uitstekend weet uit te zetten. Was zeker in het begin van het seizoen misschien nog wel belangrijker dan Steve zelf.
Ja, maar was dat niet omdat de selectie gaandeweg pas met de druk van de Europese duels wist om te gaan? De grootste kutwedstrijden (AZ uit en Utrecht uit) waren immers na een Europees duel.quote:
We zijn niet voor niets een topclub aan het wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat zijn de spelers van twente gewild zeg!
Chelsea lijkt te willen voldoen aan de eisen van Fc Twente, dus 15 Miljoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef Mrakz0r het volgende:
Gaat ie nou voor 11, 12, 13 of 14 miljoen weg?
't Wordt steeds mooier.
Jazeker, staat nog ongeveer 30 miljoen open.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
Moet er nog steeds 50% naar de gemeente? Hoeveel moet er nog afgelost worden? Schiet met zulke transfers in ieder geval wel op.
Het rare zal zijn dat Elia voor minder gaat dan Arnautovićquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Dan Elia voor 15 - 20 miljoen weg aan hsv. lekker cashen voor Twente.
Hopelijk laat die Irakees wat zien komend seizoen! Ben benieuwt wat Twente nog meer binnenhaalt.
En daar gaat nog een aanzienlijk bedrag van naar ADO.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het rare zal zijn dat Elia voor minder gaat dan Arnautović![]()
10 miljoen max.
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het rare zal zijn dat Elia voor minder gaat dan Arnautović![]()
idd , Kan Ado eindelijk Kolk kopen , dus Elia schiet een beetje opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
En daar gaat nog een aanzienlijk bedrag van naar ADO.
Omdat ik Elia beter vindquote:
Elia is meer dan 2 jaar ouder, dat zal ook meewegen denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , Kan Ado eindelijk Kolk kopen , dus Elia schiet een beetje op![]()
[..]
Omdat ik Elia beter vind
En die dus eerder meer geld waard zo moeten zijn maar zo werkt het al langer niet meer.
Daarbij in Duitsland zijn ze niet zo gek om die bedragen te betalen wat Arnautović moet kosten.
Dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
En daar gaat nog een aanzienlijk bedrag van naar ADO.
Die 9,6 miljoen zou heel goed het bedrag kunnen zijn wat Twente er aan over wil houden, ADO krijgt 20% wat er op neer komt dat er 12 miljoen betaald moet gaan worden.. Maar ja, het zijn ook maar speculaties.quote:
WTF, das zo'n 20 miljoen euroquote:Chelsea are stepping up their bid for FC Twente striker Marko Arnautovic.
Inter Milan had been regarded as favourites for the 20 year-old Austrian, who has been likened to Zlatan Ibrahimovic.
However, De Telegraaf says Chelsea have made a serious push for Arnautovic, who actually favours a move to London ahead of Milan.
While Inter have hesitated over Twente's £18 million asking price, Chelsea have indicated they're prepared to meet the demand to land Arnautovic this summer.
Ik vind het aan de lage kant voor zo'n topspeler!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
20 miljoen voor Arnautovic een goed bedrag noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
En 2x zo goed op dit moment. Hoewel Elia mits een beetje straf gedekt ook redelijk aan banden kan worden gelegd.. Arnautovic laat af en toe mooie dingen zien, maar dat doet bijvoorbeeld Paulo Henrique bij ons ook.. Die zie ik ook nog niet voor 20 miljoen vertrekken (mag wel overigensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Elia is meer dan 2 jaar ouder, dat zal ook meewegen denk ik.
Twente heeft toen een lening bij de Gemeente gevraagd en die hebben ze uiteindelijk gekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef kevin6188 het volgende:
Even een vraagje. Met die schuld van Feyenoord enzo lijkt het scenario van failliet laten verklaren en opnieuw beginnen zo onrealistisch nog niet. Zoiets is toch ook bij Twente (FC Twente '65 ofzo) gebeurd, maar hoe is dat precies gegaan? Valt dat kort te omschrijven?
Voor dat bedrag breng ik hem nog op de fiets weg naar Calais, daarna kan die het zelf wel redden :pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
20 miljoen voor Arnautovic een goed bedrag noemen.
Joop kom eens te voor schijn, er zijn nog mensen die je niet helemaal door hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:55 schreef Fortitudo het volgende:
Ik denk dat hij veertrekt voor 10-12 miljoen
truequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:42 schreef Blawh het volgende:
Berg lijkt me om eerlijk te zijn totaal niet realistisch. Ik zou het ook niet verstandig vinden. Scout dan zelf een goede spits die voor max. 4/ 5 miljoen gekocht wordt en uit kan groeien tot een goudmijntje. Dan heb je eventueel ook nog de mogelijkheid om meerdere posities te versterken.
mee eens. alle vertrouwen in onze scoutingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:42 schreef Blawh het volgende:
Berg lijkt me om eerlijk te zijn totaal niet realistisch. Ik zou het ook niet verstandig vinden. Scout dan zelf een goede spits die voor max. 4/ 5 miljoen gekocht wordt en uit kan groeien tot een goudmijntje. Dan heb je eventueel ook nog de mogelijkheid om meerdere posities te versterken.
Denneboom moet zo snel mogelijk naar een club waar hij tot zijn recht komt.quote:
heracles zou een mooie club voor 'm zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Shivo het volgende:
[..]
Denneboom moet zo snel mogelijk naar een club waar hij tot zijn recht komt.
Eerst maar eens iemand vinden die beter is dan hem en bij ons op de bank wil zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
Mensen, mensen... ik zeg niet voor niets in noodgevallenMaar inderdaad: strik er om en weg er mee
quote:McClaren: 'Grote plannen met FC Twente'
FC Twente-coach Steve McClaren blikte tijdens het CBV-congres in Tilburg nog even terug op het afgelopen seizoen. Ook weidde hij zich nog even uit over zijn toekomst in Enschede.
Frans Raaijmakers
TILBURG
Hij werd dan wel niet verkozen tot coach van het jaar, toch was McClaren de publiekstrekker in het Willem II-stadion. Want zowel winnaar Louis van Gaal als medegenomineerde Mario Been waren afwezig. Het gaf de Twente-coach de tijd om het publiek te vertellen over zijn periode bij FC Twente.
"Het was voor mij een fantastisch jaar. De hele club heeft het mij ook heel makkelijk gemaakt. Ik heb een goede relatie met Joop (Munsterman, red.) en de rest. Al met al ging mijn eerste seizoen in Holland beter dan verwacht", aldus de oefenmeester, die ook Van Gaal feliciteerde met zijn uitverkiezing tot coach van het jaar. "Louis verdient 't", vond McClaren.
Tevens keek hij alvast vooruit. De goede prestaties van de verliezend bekerfinalist gaan naar alle waarschijnlijk hun tol eisen. Er is immers veel belangstelling voor Twente-spelers. "Dat is de prijs voor het goede seizoen", zo verklaarde McClaren. "Maar we hebben grote plannen voor het volgende seizoen. Op dit moment blijf ik dan ook bij FC Twente."
shitttt daar ken ik die naam van :| ikke maar denken, hoe kan ik die gast kennen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef neen het volgende:
Nashat Akram zat ook in FM 2005 of 6toen wash ij een echte baas
De dubbel jaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Steve wil niets anders dan de schaal volgend jaar
quote:Arnautovic van Twente naar Chelsea
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor Chelsea. De 19-jarige aanvaller heeft met de Engelse topclub persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract. Wel moet Chelsea er met FC Twente nog uit zien te komen.
De club uit Enschede vraagt een afkoopsom van ruim 15 miljoen euro voor de Oostenrijks international, waar Chelsea vooralsnog niet verder wil gaan dan 12 miljoen. De verkoop van Arnautovic is hoe dan ook de grootste transfer in de geschiedenis van FC Twente.
De 19-jarige aanvaller leek aanvankelijk voor Inter Milan te kiezen. Hij sprak ook met een delegatie van de Italiaanse kampioen, maar toen Chelsea zich meldde, verlegde hij zijn prioriteit.
Dat zou best vet zijn, maar dat gaat niet gebeuren lijkt mijquote:Op maandag 25 mei 2009 12:25 schreef 9christensen het volgende:
hopen dat hij nog een jaar op huurbasis blijft hier
There's Only One Steve McLarenquote:
eens is!!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef koningdavid het volgende:
12-15 miljoen voor Anautovic? Prachtig bedrag hoor.
Koevermans kan ook wel wat Kufo kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Zijn uiteindelijke doel zal ie niet volbrengen. (het opvolgen van Kufo)
helemaal niet, gewoon grapje omdat El_Bassie zei:quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Koevermans kan ook wel wat Kufo kan.
3 miljoenquote:Cissé van Roda JC naar FC Twente
25 mei 2009
ENSCHEDE - De transfer van Sekou Cissé van Roda JC naar FC Twente is volgens welingelichte bronnen een feit. Cissé, een 24-jarige vleugelaanvaller uit Ivoorkust, en FC Twente zijn eruit en de beide clubs onderling ook. FC Twente betaalt naar verluidt 3 miljoen euro voor de snelle vleugelspits die bij Roda 133 competitiewedstrijden heeft gespeeld en daarin 24 doelpunten maakte.
Ook is Cissé international voor zijn land.
twentesport.com
Zal wel komen doordat meerdere clubs Cissé wouden hebben.quote:
Hij is ook pas 24, als hij zich gaat ontwikkelen dan is hij over een jaartje of 2,3 uiteraard meer waard dan 3 miljoen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat meerdere clubs Cissé wouden hebben.
Naja, ik denk dat het een goeie speler is voor FC Twente.
Als eventuele vervanger voor Arnautovic is dat natuurlijk dikke winst. Een speler kopen van 3 miljoen en een verkopen van 12-15 miljoen.quote:
Kwalitatief natuurlijk ook wel een heel stuk minder. Ben helemaal niet kapot van Cisse eigenlijk.quote:
Qua banksaldo misschien wel maar qua veldbezetting gaat Twente hier wel hard op achteruit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als eventuele vervanger voor Arnautovic is dat natuurlijk dikke winst. Een speler kopen van 3 miljoen en een verkopen van 12-15 miljoen.
Twente speelt het echt slim.
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Qua banksaldo misschien wel maar qua veldbezetting gaat Twente hier wel hard op achteruit.
Ik verwacht ook niet dat hij zo goed is als Arnautovic, maar gezien de omstandigheden handelt Twente wel goed vind ik. Je kan niet van ze verwachten dat ze Arnautovic tegen zijn zin in houden als er bedragen als 12 of 15 miljoen worden geboden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kwalitatief natuurlijk ook wel een heel stuk minder. Ben helemaal niet kapot van Cisse eigenlijk.
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.
Ach, er wordt altijd lacherig gedaan over Denneboom maar hij heeft het een seizoen lang goed gedaan bij Twente. Niet zo goed als Arnautovic, maar toch redelijk goed. Zo slecht als velen hem lijken te vinden, is hij niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?
Wat is daar zo vreemd aan?quote:
Maar Arnautovic en Elia of Denneboom en Cisse is het verschil tussen top5 of 9-10 hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, er wordt altijd lacherig gedaan over Denneboom maar hij heeft het een seizoen lang goed gedaan bij Twente. Niet zo goed als Arnautovic, maar toch redelijk goed. Zo slecht als velen hem lijken te vinden, is hij niet.
Dat heeft Roda zeker goed gedaan. En hij is de dDuurste aankoop van Twente.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan?
Als hij bij Twente had gespeeld en een andere club had interesse zou je dat een laag bedrag vinden.
Roda heeft groot gelijk bij al die interesse.
De wereld bestaat natuurlijk niet alleen uit Nederland. Ik hoop dat ik ongelijk krijg voor jullie, maar van Cisse verwacht ik een rendementloze snelle man aan de zijkant die de mooiste kansen om zeep helpt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef 9christensen het volgende:
In Nederland zie ik ook geen ander alternatief..
Zeg maar een type denneboom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
De wereld bestaat natuurlijk niet alleen uit Nederland. Ik hoop dat ik ongelijk krijg voor jullie, maar van Cisse verwacht ik een rendementloze snelle man aan de zijkant die de mooiste kansen om zeep helpt.
quote:‘Lange absentie dreigt voor Arnautovic’
De overgang van Marko Arnautovic van FC Twente naar Chelsea zou wel eens in het water kunnen vallen. De jonge Oostenrijkse aanvaller was dinsdag in Londen om zich medisch te laten keuren, maar volgens diverse Oostenrijkse media bleek bij de tests dat hij een middenvoetsbeentje heeft gebroken. De jongeling staat daardoor mogelijk maanden buitenspel.
Volgens de teamchef van de nationale ploeg van Oostenrijk, Dietmar Constantini, moet de technicus de kwetsuur hebben opgelopen bij FC Twente. In de bekerfinale tegen SC Heerenveen viel Arnautovic al na twaalf minuten uit, waarna hij werd vervangen door Romano Denneboom.
Om dezelfde reden ontbreekt de 20-jarige speler ook in de selectie van de nationale ploeg van Oostenrijk voor het WK-kwalificatieduel met Servië. FC Twente zelf heeft vooralsnog geen mededelingen gedaan over de fysieke toestand van de in Wenen geboren aanvaller, die overigens ook nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling staat van de Italiaanse kampioen Internazionale.
quote:
Idd en verwacht nu meer dan ooit dat er nog meer spelers uit heb buitenland gaan volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
De wereld bestaat natuurlijk niet alleen uit Nederland. Ik hoop dat ik ongelijk krijg voor jullie, maar van Cisse verwacht ik een rendementloze snelle man aan de zijkant die de mooiste kansen om zeep helpt.
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo. Zonde van Arnautovic voor jullie trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?
Dus daardoor gleed hij uit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo. Zonde van Arnautovic voor jullie trouwens.
Hij ging gewoon bij voorbaat al liggen omdat hij zag dat die bal te hard was, hij baalde van de pass van Kufo.quote:
Rukavytsya was volgens mij ook gehaald voor de rechterkant? Ik weet het niet zeker overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.
toen hij die bal miste baalde ik eerst flink, maar net wat jij zegt: de bal was gewoon te scherp gegeven...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo.
Zou mooi zijn, met z'n 30 jaar toch nog een stukje jonger dan N'Kufo..quote:'Ook FC Twente meldt zich bij Vennegoor'
27 mei 2009
PSV heeft concurrentie gekregen in de strijd om Jan Vennegoor of Hesselink. Ook FC Twente heeft contact opgenomen met de 30-jarige spits, die transfervrij kan vertrekken bij Celtic. Dat meldt althans Voetbal International.
Vennegoor of Hesselink maakte in september 1996 bij FC Twente zijn debuut in het betaald voetbal. De in Oldenzaal geboren aanvaller speelde vijf seizoenen in de hoofdmacht van de club uit Enschede. Na eveneens vijf jaar bij PSV waagde hij de overstap naar Celtic. De Schotse club wil graag met hem verder, maar wegens privéomstandigheden ziet de international een terugkeer naar Nederland wel zitten.
Verwacht je dat Kufo alle wedstrijden niet meer kan spelen dan? Haal desnoods een talentje, maar aan Vennegoor heb je niks en die wilt ook nog een aardige som salaris.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, met z'n 30 jaar toch nog een stukje jonger dan N'Kufo..
Idd, snap nog steeds niet dat veel mensen dat niet inzien, was overduidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen hij die bal miste baalde ik eerst flink, maar net wat jij zegt: de bal was gewoon te scherp gegeven...
talent hebben we ook met luuk de jongquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verwacht je dat Kufo alle wedstrijden niet meer kan spelen dan? Haal desnoods een talentje, maar aan Vennegoor heb je niks en die wilt ook nog een aardige som salaris.
quote:Braafheid praat met PSV en Ajax
Edson Braafheid lijkt FC Twente komende zomer te gaan verlaten. De verdediger spreekt nu nog slechts van een keuze tussen PSV en Ajax. Met beide clubs zal zijn zaakwaarnemer Sigi Lens spoedig om de tafel gaan, meldt De Telegraaf.
Die gesprekken zullen waarschijnlijk de doorslag geven bij het kiezen van een nieuwe werkgever. Het is in ieder geval geen uitgemaakte zaak dat Braafheid zijn oud-trainer Fred Rutten volgt naar PSV. "Ik volg mijn gevoel en denk dat details de doorslag zullen geven", aldus de éénvoudig international.
De 26-jarige Braafheid speelt sinds januari 2007 voor de club uit Enschede en maakte met name het laatste jaar een sterke indruk. Zowel PSV als Ajax meldde zich daarom met de boodschap dat zij de gelimiteerde transfersom in het contract van Braafheid kunnen en willen betalen. Ook enkele Engelse clubs zouden belangstelling hebben getoond.
Sinds hij zijn contract tekende?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef poehej het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft braafheid een gelimiteerde transfersom?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al in het eerste contract een gelimiteerde transfersom zetten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds hij zijn contract tekende?
Er wordt gezegd dat hij een som van 2 miljoen euro moet kosten al ontkent Munsterman natuurlijk (maar dat is niets nieuws)
Wat is er veranderd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef poehej het volgende:
Nog iemand bij het stadion/drienerlo geweest? Is mooi geworden bij de spoortunnel!
zeg er dan gelijk bij wat er veranderd isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef poehej het volgende:
Nog iemand bij het stadion/drienerlo geweest? Is mooi geworden bij de spoortunnel!
ooh nice, denk ik ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef poehej het volgende:
Bij die plateau watervallen is de muur nu niet meer groen maar rood. De logo's van 1965 tot nu en een ros en de text FC Twente.
Ik maak straks wel ff foto's als ik weer naar huis ga
Nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef 9christensen het volgende:
mooi werk
http://www.mijnalbum.nl/Album=D3AU84AB
http://twekkelerveld.scor(...)ation-drienerlo.html
nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef 9christensen het volgende:
mooi werk
mag wel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef poehej het volgende:
Hoef ik ook geen foto's meer te maken! mooizo!
Ik moet dan foto's maken met mn mobiel, is niet zulke goede kwaliteit als die foto's die er nu staan.. Ik zal morgen wel ff de camera van mn pa meenemenquote:
JDquote:'Arnautovic kan door blessure nog een jaar rijpen'
Precies als de transfer niet doorgaat, kan ie zichzelf nog verder ontwikkelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
JD = Johan Derksen?
en hij bedoelt ermee dat de transfer niet doorgaat, of wat?
VETquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef 9christensen het volgende:
mooi werk
Zal dan wel een half jaar worden denk ikquote:
Van mij mag ie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef 9christensen het volgende:
'Arnautovic voor keuring in Milaan'
Vrijdag - Fawkes
Marko Arnautović is vandaag in Milaan voor een medische keuring als we dit bericht mogen geloven. De medische tests verliepen slechter dan gedacht, maar er wordt verwacht dat de deal vandaag rond komt.
Er zou gisteravond tot diep in de nacht zijn onderhandeld met Rob Groener en Peter Baars, die de belangen van Arnautović behartigen. Alleen Inter baas Moratti moet zijn akkoord nog geven.
Arnautović zelf wil vooralsnog geen commentaar geven aan de site, maar Ibrahimović blikt vast vooruit op een samenwerking: "Ik ken Marko nog niet persoonlijk, maar hij moet een topspeler en een goed persoon zijn."
fctwente.net
quote:SCHREUDER VERRUILT VITESSE VOOR FC TWENTE
Alfred Schreuder verruilt Vitesse voor FC Twente. Schreuder gaat deel uit maken van de technische staf van de club uit Enschede. Hij wordt naast Kees van Wonderen de belangrijkste assistent van hoofdtrainer Steve McClaren.
Vitesse wilde Schreuder graag als assistent naast Theo Bos behouden en heeft er alles aan gedaan om hem in Arnhem te houden. Alfred Schreuder heeft uiteindelijk voor FC Twente gekozen. Voor Schreuder is FC Twente een nieuwe uitdaging.
Vitesse.nl
zo had ik het nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:39 schreef R4NCOR het volgende:
Dat nieuws van Schreuder lijkt ook wel een beetje de bevestiging van het vertrek van Ten Hag
Is dat nou Nkufo of Denneboomquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef poehej het volgende:
Bij die plateau watervallen is de muur nu niet meer groen maar rood. De logo's van 1965 tot nu en een ros en de text FC Twente. Ook nog een muurschildering van Kufo. Is echt heel vet.
Ik maak straks wel ff foto's als ik weer naar huis ga
Edit: die foto verneukt de hele lay-out volgens mijquote:
quote:Arnautovic verruilt Twente voor Chelsea
vrijdag 29 mei 2009 | 19:17 |
ENSCHEDE Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor de Engelse grootmacht Chelsea. Nadat eerder deze week de speler en de club er al uit waren, hebben nu ook FC Twente en Chelsea een akkoord bereikt over de overgang van de Oostenrijkse international, zo melden meerdere Engelse bronnen.
Arnautovic brak dit seizoen definitief door bij de Enschedese club, waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Verdere details over de transfer zijn nog niet bekend.De speler zelf ontkent dat er al een akkoord zou zijn tussen zijn huidige club en Chelsea.
Later meer. Bron:tubantia
quote:Cissé heeft geduld met geïnteresseerd Feyenoord
Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord. De aanvaller van Roda JC heeft een goed gesprek gehad met Mario Been, toekomstig hoofdtrainer in Rotterdam-Zuid, en hoopt nog deze maand een contract te tekenen bij de Kuipbewoners. "Ik zou graag voor Feyenoord spelen", citeert AD/Sportwereld de Ivoriaans international.
Cissé zou volgens het dagblad een overstap naar FC Twente om persoonlijke redenen niet zien zitten en is bereid te wachten op Feyenoord. De club uit Enschede claimt een persoonlijk akkoord te hebben met Cissé. "We zijn er met de speler zelf uit", stelde FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. "Het gaat om een driejarig contract."
Feyenoord is druk bezig om de transfer met hulp van een externe geldschieter te financieren. De aanvaller zelf heeft naar verluidt aangegeven geduld te hebben, mits de deal niet wekenlang uitblijft. Cissé moet naar verluidt zo’n 2,5 miljoen euro kosten, een bedrag dat lager zou kunnen uitvallen indien Roda JC degradeert. Voor het salaris moet eveneens een oplossing worden gevonden.
"Ik zou graag met Been willen werken, maar dat wordt waarschijnlijk een moeilijk verhaal", vertelde Cissé eerder. "Ik heb begin deze maand met FC Twente gesproken en ook het contract gezien. Ik heb nog niet getekend. Na afloop van de nacompetitie neem ik meteen een beslissing, want ik wil met een leeg hoofd op vakantie."
Ook een vertrek uit de Eredivisie is nog altijd een optie. RC Lens, Fiorentina en Besiktas maakten hun belangstelling kenbaar. Cissé is bezig aan zijn vijfde jaar in dienst van Roda JC. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. Zijn contract loopt tot 2011.
Volgens mij is dit deels te wijten aan de media, die op basis van korte uitspraken van speler of andere betrokkenen verhalen met veel interpretaties en suggesties schrijven. Een kwestie van wachten op officiële mededelingen, die waarschijnlijk één of twee dagen na de laatste wedstrijd van Roda in de play-offs wel gedaan zullen worden. Ik verwacht dat hij 'gewoon' naar Twente gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:15 schreef ElYefe het volgende:
Cissé is al net zo'n soap als Arnautovic.. Dan weer Feyenoord, dan weer Twente. Maar als die zo graag voor Feyenoord wil voetballen hoef ik hem niet zo nodig in een Twente shirt te zien.
[..]
Komt goed. Na de playoffs..quote:
ligt eraan man. waar baseer je het op? misschien presteert hij nu nog ff hard bij twete.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel geld voor arnautovic? na blessure 2 miljoen eraf denk ik. ik gok nu 9.8
Net in Studio Voetbal , hij zou al een keuring hebben gehad bij PSV.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt mij ook de makkelijkste tegenstander. Celtic de leukste, met Jantje![]()
(hoewel hij dan natuurlijk al bij ons speelt)
Schijnt dat ie persoonlijk al rond is met PSV, tenminste volgens het sms' je dat Jack van Gelder gisteravond kreeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb ik wat gemist of had PSV ook interesse?
Geen slapende honden wakker makenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
we horen weinig meer over een mogelijke transfer van Elia, alles gaat nu over Arnautovic
Ik dacht dat dat ook al rond wasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
we horen weinig meer over een mogelijke transfer van Elia, alles gaat nu over Arnautovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |