Ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooie finale, mooi seizoen. Complimenten hoor.
Ben benieuwd wie er blijft en wie jullie gaan halen.
Geen flauw idee. Zou het op zich geen slecht idee vinden, even in een andere keuken kijken. En dan ook nog eens in een topkeuken... daar word je niet slechter van als trainer.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat denken jullie, gaat Ten Hag naar mijn cluppie?
Munsterman (alle voorzitters trouwens) ontkennen dat toch altijd, gewoon proberen de prijs op te drijven ofzo, die clausule zal er vast wel in staan. Of iets wat er op lijkt, na de contractverlenging hadden ze het nog over een soort van overeenkomst dat ze niks zomaar zouden afwijzen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Elia zegt dat 'ie een clausule heeft dat 'ie weg mag, Munsterman zegt van niet.
Dit kun je beter hebben dan spelers die zeggen dat ze blijven en even later alsnog vertrekken. Kan me bijvoorbeeld nog een persconferentie met Sneijder herinneren, daar werd met Champagne getoast omdat Sneijder zou blijven. Even later ging hij naar Madrid.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Kerdaben het volgende:
Neemt niet weg dat ik het van weinig stijl vind getuigen dat Elia al weken verkondigd na dit seizoen absoluut weg te gaan en gister na de wedstrijd de fans uit loopt te zwaaien. Iets meer respect naar de club die je een kans gaf je in de kijker te spelen zou niet misstaan.
door Roordaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wel 2 spelers van Twente liepen elkaar in de weg, schot op Vonk gaat over hem heen en wordt van de lijn gehaald
die heb ik dus gemist omdat ik 10 sec. voor de aftrap pas in m'n vak stondquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Robinhoo het volgende:
weet niet of hij al gepost is:
[ afbeelding ]
quote:Supporters FC Twente bereiden rechtszaak voor
Een groep supporters van FC Twente bereidt een rechtszaak voor tegen de Enschedese club. RTV Oost brengt dinsdag naar buiten dat de groep voor aanvang van de KNVB-bekerfinale teruggestuurd werd op voorspraak van FC Twente zelf. Volgens de supporters heeft FC Twente de politie in Rotterdam opdracht gegeven de bus terug te sturen. De supporters menen dat daar geen aanleiding voor was, omdat de busreis rustig zou zijn verlopen. De Rotterdamse politie zou de supporters echter agressief hebben vinden overkomen en zelfs harddrugs hebben gevonden in de bus.
Ook had de politie een tip gekregen dat de supporters in de bus uit waren op een vechtpartij met aanhangers van Feyenoord. Van wie die tip afkomstig zou zijn, is niet bekend. FC Twente verloor de eindstrijd om de beker op strafschoppen van SC Heerenveen. Youssouf Hersi miste als enige aan Enschedese zijde.
Ik las het ook net, blijkbaar is er in 1 bus wel wat voorgevallen. In de andere bus is totaal niets opvallends gebeurd.quote:
Perez moet blijven!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek speculeert over een vertrek van Perez.
Ik las het gisteravond ook, maar zie het nog niet zo snel gebeuren eigenlijk. Er is volgens mij niet echt interesse en Perez geeft zelf alleen aan dat "niets zeker is in het voetbal". Binnen Nederland gaat die nergens heen denk ik, dus dan moet er een mooie club uit het buitenland komen waar die veel meer kan verdienen, en gezien zijn leeftijd zie ik dat eigenlijk niet zo snel gebeuren. Maar goed, zoals Perez zelf aangeeft "niets is zeker in het voetbal"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek speculeert over een vertrek van Perez.
quote:Twente contracteert Nashat Akram
Dinsdag 19-5-2009 - Fawkes
FC Twente heeft zich verzekert van de diensten van Nashat Akram, zo meldt Tubantia. Akram is een 24-jarige Iraakse middenvelder en komt over van Al-Gharafa uit Qatar. In 2007 won hij met Irak de Asian Cup en werd uitgeroepen tot man of the match in de finale. Akram heeft al meer dan 70 interlands op zijn naam. In 2006 en 2008 werd Akram verkozen tot Iraaks speler van het jaar. In januari van 2008 liep een transfer van de spelmaker naar Manchester City spaak op een werkvergunning.
quote:'FC Twente legt Iraakse sterspeler Akram vast'
19/05/2009 19:47
FC Twente gaat zich verzekeren van de diensten van Nashat Akram, meldt De Twentsche Courant Tubantia. De 24-jarige middenvelder staat te boek als een van de beste spelers uit Irak.
Akram legde in 2007 met zijn land beslag op de Azië Cup en werd in 2006 uitgeroepen tot Iraaks voetballer van het jaar. Zijn prestaties wekten in januari 2008 de aandacht van Manchester City, maar de transfer ketste af doordat de spelmaker in Engeland niet in aanmerking kwam voor een werkvergunning.
Akram verdient momenteel zijn brood in Qatar bij Al Gharafa. Vanwege een knieblessure moest hij afgelopen zaterdag de finale om de Emir Cup tegen Al Rayyan laten schieten. Al Gharafa won de eindstrijd met 2-1.
vi.nl
Ja, spelers die niet uit een EU land komen, moet een X aantal interlands voor hun land hebben gespeeld.quote:
allemaal goed nieuws trouwens. Vooral Rajkovic, aan het begin van dit kalenderjaar toen ie voor het eerst meedeed na zijn schorsing had ik mijn twijfels en vond ik hem niet zo goed. Maar hij heeft zich ook goed ontwikkeld is soms nog wat wild maar al met al ben ik heel positief over hem laatste maanden.quote:Tevens meldt de krant dat de kans dat Cissé naar Twente komt zeer groot is. De club en speler zouden nagenoeg akkoord zijn over een 3-jarige verbintenis. Ook gaat Twente ervan uit dat Slobodan Rajković nog een jaar op huurbasis voor Twente speelt. De Servische verdediger is eigendom van het Engelse Chelsea.
Met als hoogtepunt afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
allemaal goed nieuws trouwens. Vooral Rajkovic, aan het begin van dit kalenderjaar toen ie voor het eerst meedeed na zijn schorsing had ik mijn twijfels en vond ik hem niet zo goed. Maar hij heeft zich ook goed ontwikkeld is soms nog wat wild maar al met al ben ik heel positief over hem laatste maanden.
rajkovic komt blijft nog een jaar op huurbasis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Fortitudo het volgende:
cisse vind ik niks
die irakees ken ik niet
wat is het nieuws mbt rajkovic?
Hij legt ze er aardig inquote:
Hij kreeg de vergunning niet omdat Irak toen 72e op de wereldranglijst stond en dat was 2 plaatsen te laag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, spelers die niet uit een EU land komen, moet een X aantal interlands voor hun land hebben gespeeld.
edit: gaat niet op deze keer, hij heeft veel interlands gespeeld.
quote:PSV dicht bij akkoord met Ten Hag
EINDHOVEN - PSV is dicht bij een akkoord met FC Twente over het aantrekken van assistent- trainer Erik ten Hag. De drie betrokken partijen hopen vandaag de laatste plooien glad te strijken.
Ten Hag moet bij PSV een van de assistenten worden van de nieuwe trainer Fred Rutten.
telegraaf
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |