Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En het volspammen wordt ook niet altijd gewaardeerd, Dos.
Klopt. Het was een perfecte finale...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Prachtige finale. Rood versus Blauw-wit. De Kuip zag er prachtig uit.
niks over gehoord. ik hoorde op de heenweg in de bus dat de eerste trein met onze supporters bekogeld zou zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde dat buiten het stadion. Dat het in de pauze nog even los was gegaan tussen Twente en Feyenoord supporters, was wel aangekondigd maar vind ik dan toch wel weer raar.
'FC Twente #53 - Goed genoeg voor Feyenoord'quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te maken![]()
Zodat het de eerste 3 pagina's daar over kan gaan
Da's bullshit..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde dat buiten het stadion. Dat het in de pauze nog even los was gegaan tussen Twente en Feyenoord supporters, was wel aangekondigd maar vind ik dan toch wel weer raar.
quote:Twente
Supporters van FC Twente hebben zondagmiddag twee bussen compleet vernield. Dat gebeurde onderweg naar Rotterdam. Bij aankomst heeft de politie de 125 fans meteen teruggestuurd, meldde een woordvoerder zondagavond.
"Stoelen, ruiten, het dakluikje. Ze hebben alles vernield wat vernield kan worden", aldus de zegsman.
ME
Onder begeleiding van vijftien ME'ers is de groep teruggestuurd naar Enschede. Ze werden vervoerd in drie andere bussen, "omdat de voertuigen zodanig waren toegetakeld dat ze niet verder konden".
Nog niemand is aangehouden, omdat zo snel niet duidelijk werd wie zich schuldig hebben gemaakt aan vandalisme. Wel heeft de politie van alle supporters in de groep foto's gemaakt en persoonsgegevens genoteerd.
Enschede
In de binnenstad van Enschede heeft de politie vier mensen aangehouden wegens vechtpartijen en verstoring van de openbare orde.
http://www.nu.nl/algemeen(...)-teruggestuurd-.html
Ik weet niet wat de aanleiding hiervan was, had het ermee te maken dat ze te laat weggingen uit Enschede? Niet op tijd zouden komen voor de wedstrijd? Niet dat dit het natuurlijk goed maaktquote:
Dat bedoel ik, is toch te gek voor woorden. Je wilt gewoon op tijd voor zo;n finale zijn, nog een 'amstel lightquote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Wij gingen de hele reis met zo'n 60/70 km/h.
Waren om 17.00 uur in Rotterdam, om 17.55 stond ik op me plek.
Gewoon aan de modjes van dienst vragen of de TT dan gewijzigd kan worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te maken![]()
Zodat het de eerste 3 pagina's daar over kan gaan
Zat in trein5, half 1 weg, was ideale tijd, half 4 in Rotterdam. Viel me allemaal hard mee, alleen de terugweg was het wachten iets minder fijn. Maar dat was te verwachten wanneer mensen van 8 treinen het liefst allemaal in die 1e trein zitten. Neemt niet weg dat dat slecht geregeld was..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Dos37 het volgende:
allemaal trein mensen neem ik aan. Ik was er mooi op tijd 17:00 in het stadion volgens mij.
Liever had 'ie die 2-2 gewoon niet gemaakt.. Pff, wat was die penaltyserie zenuwslopendquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Merson het volgende:
SMSje gisteravond in de trein terug: Hersi is de beste Heerenveen verkoop allertijden.
Opeens weten alle Friezen je telefoonnummer dan weer te vinden...
22:00... toen stond ik nog bij de Kuip johquote:Op maandag 18 mei 2009 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op Enschede Drienerlo stonden we ook ff te balen toen de stoptrein naar Zwolle zogenaamd volzat toen meer dan de helft nog buiten stond te drammen. Trein rijdt weg en wat zien we? Hij was nog lang niet vol
Gelukkig kwam er 5 min later een veel langere trein vanuit Enschede aanzetten, zodat ik alsnog rond 22:00 in Borne stond
1e bal was hoog in de hoek, 2e inderdaad strak in het dak, 3e geen idee, 4e door het midden over de grond en Sibon schoot hem ook in de kruising...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die 2de, Dingsdag volgens mij. Nog nooit zo'n perfect ingeschoten penalty gezien
Die zat er zo lekker in, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die 2de, Dingsdag volgens mij. Nog nooit zo'n perfect ingeschoten penalty gezien
Haha, wij ook. Kwamen ook te laat voor de aftrap...quote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
22:00... toen stond ik nog bij de Kuip joh![]()
Een paar minuten eerder riep ik anders nog keihard dat Heerenveen die Hersi nooit had moeten verkopen. Voor de wedstrijd was die verkoop misschien wel mooi, want penalties maken het spannender, maar voor mijn hart en voor de stoelgang van de meesten was het minder mooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Merson het volgende:
SMSje gisteravond in de trein terug: Hersi is de beste Heerenveen verkoop allertijden.
Opeens weten alle Friezen je telefoonnummer dan weer te vinden...
Als er dan toch één had moeten zitten, dan maar die van Dingsdag. Ik had ik liever Breuer zien missen.quote:
ik wel 2 spelers van Twente liepen elkaar in de weg, schot op Vonk gaat over hem heen en wordt van de lijn gehaaldquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ik lees trouwens telkens weer dat er in laatste minuut een bal van de lijn is gehaald. Kan ik me echt helemaal niet meer herinneren
Ik snap dat niet, die opmerking over Heerenveensupporters die voorrang kregen. Die waren over het algemeen veel later thuis dan half 2 en ik zag allemaal Twente supporters steeds voorrang krijgen. Zal de beleving wel zijn geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Kerdaben het volgende:
Flinke zuurheid die reis zeg.
Heenreis een dik uur te laat weg ongeveer 3 uur over gedaan.
Terugreis was helemaal een drama, Heerenveen supporters kregen de hele tijd voorrang en daar reden wel 3 treinen van weg voordat wij erin konden. Vervolgens door een elektriciteitsstoring en de hele tijd andere treinen voor moeten laten gaan er dik 4 uur over gedaan en tegen half 2 pas weer in Enschede![]()
Gelukkig was de wedstrijd de moeite waard, ondanks de anticlimax.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wel 2 spelers van Twente liepen elkaar in de weg, schot op Vonk gaat over hem heen en wordt van de lijn gehaald
En Braafheid schijnt een clausule van 2 miljoen te hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Elia zegt dat 'ie een clausule heeft dat 'ie weg mag, Munsterman zegt van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |