Van iemand die wel vaker dergelijke dingen 'hoort' .. Ik weet niet of het waar is, maar ik ken zijn reputatie en denk dat het er niet veel naast gaat zitten. Bovendien hoor je in sommige Italiaanse media ook al bedragen van 12 tot 15 miljoen, dus denk dat die 14 miljoen overigens nog best goed zou kunnen. De tijd zal het ons leren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef Blawh het volgende:
14 miljoen heb ik trouwens niet gehoord, waar heb je dat vandaan MarkoA.?
Hoe staan jullie tegenover een vertrek van Ten Hag?quote:PSV dicht bij akkoord met Ten Hag
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV is dicht bij een akkoord met FC Twente over het aantrekken van assistent- trainer Erik ten Hag. De drie betrokken partijen hopen vandaag de laatste plooien glad te strijken.
Ten Hag moet bij PSV een van de assistenten worden van de nieuwe trainer Fred Rutten.
Het gaat over, in een andere keuken kijken is goed... Maar het gaat ook over, hij gaat naar een concurrentquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe staan jullie tegenover een vertrek van Ten Hag?
Ik ben er niet blij mee, volgens mij was zijn aandeel dit seizoen erg groot. McClaren heeft de eerste maanden vooral geobserveerd en daarna langzaam steeds meer zijn stempel op het elftal gedrukt, de rol van Ten Hag was die eerste maanden erg groot.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het erg jammer vinden, je mist met Ten Hag toch de grote cultuurbewaker en de man die naast Steve de lijnen uitstekend weet uit te zetten. Was zeker in het begin van het seizoen misschien nog wel belangrijker dan Steve zelf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig ging het begin ook best kutquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zou het erg jammer vinden, je mist met Ten Hag toch de grote cultuurbewaker en de man die naast Steve de lijnen uitstekend weet uit te zetten. Was zeker in het begin van het seizoen misschien nog wel belangrijker dan Steve zelf.
Ja, maar was dat niet omdat de selectie gaandeweg pas met de druk van de Europese duels wist om te gaan? De grootste kutwedstrijden (AZ uit en Utrecht uit) waren immers na een Europees duel.quote:
We zijn niet voor niets een topclub aan het wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat zijn de spelers van twente gewild zeg!
Chelsea lijkt te willen voldoen aan de eisen van Fc Twente, dus 15 Miljoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:09 schreef Mrakz0r het volgende:
Gaat ie nou voor 11, 12, 13 of 14 miljoen weg?
't Wordt steeds mooier.
Jazeker, staat nog ongeveer 30 miljoen open.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
Moet er nog steeds 50% naar de gemeente? Hoeveel moet er nog afgelost worden? Schiet met zulke transfers in ieder geval wel op.
Het rare zal zijn dat Elia voor minder gaat dan Arnautovićquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Dan Elia voor 15 - 20 miljoen weg aan hsv. lekker cashen voor Twente.
Hopelijk laat die Irakees wat zien komend seizoen! Ben benieuwt wat Twente nog meer binnenhaalt.
En daar gaat nog een aanzienlijk bedrag van naar ADO.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het rare zal zijn dat Elia voor minder gaat dan Arnautović![]()
10 miljoen max.
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het rare zal zijn dat Elia voor minder gaat dan Arnautović![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |