Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo. Zonde van Arnautovic voor jullie trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?
Dus daardoor gleed hij uit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo. Zonde van Arnautovic voor jullie trouwens.
Hij ging gewoon bij voorbaat al liggen omdat hij zag dat die bal te hard was, hij baalde van de pass van Kufo.quote:
Rukavytsya was volgens mij ook gehaald voor de rechterkant? Ik weet het niet zeker overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.
toen hij die bal miste baalde ik eerst flink, maar net wat jij zegt: de bal was gewoon te scherp gegeven...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo.
Zou mooi zijn, met z'n 30 jaar toch nog een stukje jonger dan N'Kufo..quote:'Ook FC Twente meldt zich bij Vennegoor'
27 mei 2009
PSV heeft concurrentie gekregen in de strijd om Jan Vennegoor of Hesselink. Ook FC Twente heeft contact opgenomen met de 30-jarige spits, die transfervrij kan vertrekken bij Celtic. Dat meldt althans Voetbal International.
Vennegoor of Hesselink maakte in september 1996 bij FC Twente zijn debuut in het betaald voetbal. De in Oldenzaal geboren aanvaller speelde vijf seizoenen in de hoofdmacht van de club uit Enschede. Na eveneens vijf jaar bij PSV waagde hij de overstap naar Celtic. De Schotse club wil graag met hem verder, maar wegens privéomstandigheden ziet de international een terugkeer naar Nederland wel zitten.
Verwacht je dat Kufo alle wedstrijden niet meer kan spelen dan? Haal desnoods een talentje, maar aan Vennegoor heb je niks en die wilt ook nog een aardige som salaris.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, met z'n 30 jaar toch nog een stukje jonger dan N'Kufo..
Idd, snap nog steeds niet dat veel mensen dat niet inzien, was overduidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen hij die bal miste baalde ik eerst flink, maar net wat jij zegt: de bal was gewoon te scherp gegeven...
talent hebben we ook met luuk de jongquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verwacht je dat Kufo alle wedstrijden niet meer kan spelen dan? Haal desnoods een talentje, maar aan Vennegoor heb je niks en die wilt ook nog een aardige som salaris.
quote:Braafheid praat met PSV en Ajax
Edson Braafheid lijkt FC Twente komende zomer te gaan verlaten. De verdediger spreekt nu nog slechts van een keuze tussen PSV en Ajax. Met beide clubs zal zijn zaakwaarnemer Sigi Lens spoedig om de tafel gaan, meldt De Telegraaf.
Die gesprekken zullen waarschijnlijk de doorslag geven bij het kiezen van een nieuwe werkgever. Het is in ieder geval geen uitgemaakte zaak dat Braafheid zijn oud-trainer Fred Rutten volgt naar PSV. "Ik volg mijn gevoel en denk dat details de doorslag zullen geven", aldus de éénvoudig international.
De 26-jarige Braafheid speelt sinds januari 2007 voor de club uit Enschede en maakte met name het laatste jaar een sterke indruk. Zowel PSV als Ajax meldde zich daarom met de boodschap dat zij de gelimiteerde transfersom in het contract van Braafheid kunnen en willen betalen. Ook enkele Engelse clubs zouden belangstelling hebben getoond.
Sinds hij zijn contract tekende?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef poehej het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft braafheid een gelimiteerde transfersom?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al in het eerste contract een gelimiteerde transfersom zetten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds hij zijn contract tekende?
Er wordt gezegd dat hij een som van 2 miljoen euro moet kosten al ontkent Munsterman natuurlijk (maar dat is niets nieuws)
Wat is er veranderd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef poehej het volgende:
Nog iemand bij het stadion/drienerlo geweest? Is mooi geworden bij de spoortunnel!
zeg er dan gelijk bij wat er veranderd isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef poehej het volgende:
Nog iemand bij het stadion/drienerlo geweest? Is mooi geworden bij de spoortunnel!
ooh nice, denk ik ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef poehej het volgende:
Bij die plateau watervallen is de muur nu niet meer groen maar rood. De logo's van 1965 tot nu en een ros en de text FC Twente.
Ik maak straks wel ff foto's als ik weer naar huis ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |