helemaal niet, gewoon grapje omdat El_Bassie zei:quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Koevermans kan ook wel wat Kufo kan.
3 miljoenquote:Cissé van Roda JC naar FC Twente
25 mei 2009
ENSCHEDE - De transfer van Sekou Cissé van Roda JC naar FC Twente is volgens welingelichte bronnen een feit. Cissé, een 24-jarige vleugelaanvaller uit Ivoorkust, en FC Twente zijn eruit en de beide clubs onderling ook. FC Twente betaalt naar verluidt 3 miljoen euro voor de snelle vleugelspits die bij Roda 133 competitiewedstrijden heeft gespeeld en daarin 24 doelpunten maakte.
Ook is Cissé international voor zijn land.
twentesport.com
Zal wel komen doordat meerdere clubs Cissé wouden hebben.quote:
Hij is ook pas 24, als hij zich gaat ontwikkelen dan is hij over een jaartje of 2,3 uiteraard meer waard dan 3 miljoen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat meerdere clubs Cissé wouden hebben.
Naja, ik denk dat het een goeie speler is voor FC Twente.
Als eventuele vervanger voor Arnautovic is dat natuurlijk dikke winst. Een speler kopen van 3 miljoen en een verkopen van 12-15 miljoen.quote:
Kwalitatief natuurlijk ook wel een heel stuk minder. Ben helemaal niet kapot van Cisse eigenlijk.quote:
Qua banksaldo misschien wel maar qua veldbezetting gaat Twente hier wel hard op achteruit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als eventuele vervanger voor Arnautovic is dat natuurlijk dikke winst. Een speler kopen van 3 miljoen en een verkopen van 12-15 miljoen.
Twente speelt het echt slim.
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Qua banksaldo misschien wel maar qua veldbezetting gaat Twente hier wel hard op achteruit.
Ik verwacht ook niet dat hij zo goed is als Arnautovic, maar gezien de omstandigheden handelt Twente wel goed vind ik. Je kan niet van ze verwachten dat ze Arnautovic tegen zijn zin in houden als er bedragen als 12 of 15 miljoen worden geboden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kwalitatief natuurlijk ook wel een heel stuk minder. Ben helemaal niet kapot van Cisse eigenlijk.
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.
Ach, er wordt altijd lacherig gedaan over Denneboom maar hij heeft het een seizoen lang goed gedaan bij Twente. Niet zo goed als Arnautovic, maar toch redelijk goed. Zo slecht als velen hem lijken te vinden, is hij niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?
Wat is daar zo vreemd aan?quote:
Maar Arnautovic en Elia of Denneboom en Cisse is het verschil tussen top5 of 9-10 hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, er wordt altijd lacherig gedaan over Denneboom maar hij heeft het een seizoen lang goed gedaan bij Twente. Niet zo goed als Arnautovic, maar toch redelijk goed. Zo slecht als velen hem lijken te vinden, is hij niet.
Dat heeft Roda zeker goed gedaan. En hij is de dDuurste aankoop van Twente.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan?
Als hij bij Twente had gespeeld en een andere club had interesse zou je dat een laag bedrag vinden.
Roda heeft groot gelijk bij al die interesse.
De wereld bestaat natuurlijk niet alleen uit Nederland. Ik hoop dat ik ongelijk krijg voor jullie, maar van Cisse verwacht ik een rendementloze snelle man aan de zijkant die de mooiste kansen om zeep helpt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef 9christensen het volgende:
In Nederland zie ik ook geen ander alternatief..
Zeg maar een type denneboom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
De wereld bestaat natuurlijk niet alleen uit Nederland. Ik hoop dat ik ongelijk krijg voor jullie, maar van Cisse verwacht ik een rendementloze snelle man aan de zijkant die de mooiste kansen om zeep helpt.
quote:‘Lange absentie dreigt voor Arnautovic’
De overgang van Marko Arnautovic van FC Twente naar Chelsea zou wel eens in het water kunnen vallen. De jonge Oostenrijkse aanvaller was dinsdag in Londen om zich medisch te laten keuren, maar volgens diverse Oostenrijkse media bleek bij de tests dat hij een middenvoetsbeentje heeft gebroken. De jongeling staat daardoor mogelijk maanden buitenspel.
Volgens de teamchef van de nationale ploeg van Oostenrijk, Dietmar Constantini, moet de technicus de kwetsuur hebben opgelopen bij FC Twente. In de bekerfinale tegen SC Heerenveen viel Arnautovic al na twaalf minuten uit, waarna hij werd vervangen door Romano Denneboom.
Om dezelfde reden ontbreekt de 20-jarige speler ook in de selectie van de nationale ploeg van Oostenrijk voor het WK-kwalificatieduel met Servië. FC Twente zelf heeft vooralsnog geen mededelingen gedaan over de fysieke toestand van de in Wenen geboren aanvaller, die overigens ook nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling staat van de Italiaanse kampioen Internazionale.
quote:
Idd en verwacht nu meer dan ooit dat er nog meer spelers uit heb buitenland gaan volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
De wereld bestaat natuurlijk niet alleen uit Nederland. Ik hoop dat ik ongelijk krijg voor jullie, maar van Cisse verwacht ik een rendementloze snelle man aan de zijkant die de mooiste kansen om zeep helpt.
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo. Zonde van Arnautovic voor jullie trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die slungel die in de 16 uitglijdt ipv een bal er in tikt?
Dus daardoor gleed hij uit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo. Zonde van Arnautovic voor jullie trouwens.
Hij ging gewoon bij voorbaat al liggen omdat hij zag dat die bal te hard was, hij baalde van de pass van Kufo.quote:
Rukavytsya was volgens mij ook gehaald voor de rechterkant? Ik weet het niet zeker overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Cisse de enige vervanger wordt van Arnautovic. Ze zullen nog wel een jong talent halen ofzo. Bovendien kan Dennenboom ook uit de voeten op die positie.
toen hij die bal miste baalde ik eerst flink, maar net wat jij zegt: de bal was gewoon te scherp gegeven...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen dat denken, die bal was gewoon te scherp en te hard gegeven door Kufo.
Zou mooi zijn, met z'n 30 jaar toch nog een stukje jonger dan N'Kufo..quote:'Ook FC Twente meldt zich bij Vennegoor'
27 mei 2009
PSV heeft concurrentie gekregen in de strijd om Jan Vennegoor of Hesselink. Ook FC Twente heeft contact opgenomen met de 30-jarige spits, die transfervrij kan vertrekken bij Celtic. Dat meldt althans Voetbal International.
Vennegoor of Hesselink maakte in september 1996 bij FC Twente zijn debuut in het betaald voetbal. De in Oldenzaal geboren aanvaller speelde vijf seizoenen in de hoofdmacht van de club uit Enschede. Na eveneens vijf jaar bij PSV waagde hij de overstap naar Celtic. De Schotse club wil graag met hem verder, maar wegens privéomstandigheden ziet de international een terugkeer naar Nederland wel zitten.
Verwacht je dat Kufo alle wedstrijden niet meer kan spelen dan? Haal desnoods een talentje, maar aan Vennegoor heb je niks en die wilt ook nog een aardige som salaris.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, met z'n 30 jaar toch nog een stukje jonger dan N'Kufo..
Idd, snap nog steeds niet dat veel mensen dat niet inzien, was overduidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen hij die bal miste baalde ik eerst flink, maar net wat jij zegt: de bal was gewoon te scherp gegeven...
talent hebben we ook met luuk de jongquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verwacht je dat Kufo alle wedstrijden niet meer kan spelen dan? Haal desnoods een talentje, maar aan Vennegoor heb je niks en die wilt ook nog een aardige som salaris.
quote:Braafheid praat met PSV en Ajax
Edson Braafheid lijkt FC Twente komende zomer te gaan verlaten. De verdediger spreekt nu nog slechts van een keuze tussen PSV en Ajax. Met beide clubs zal zijn zaakwaarnemer Sigi Lens spoedig om de tafel gaan, meldt De Telegraaf.
Die gesprekken zullen waarschijnlijk de doorslag geven bij het kiezen van een nieuwe werkgever. Het is in ieder geval geen uitgemaakte zaak dat Braafheid zijn oud-trainer Fred Rutten volgt naar PSV. "Ik volg mijn gevoel en denk dat details de doorslag zullen geven", aldus de éénvoudig international.
De 26-jarige Braafheid speelt sinds januari 2007 voor de club uit Enschede en maakte met name het laatste jaar een sterke indruk. Zowel PSV als Ajax meldde zich daarom met de boodschap dat zij de gelimiteerde transfersom in het contract van Braafheid kunnen en willen betalen. Ook enkele Engelse clubs zouden belangstelling hebben getoond.
Sinds hij zijn contract tekende?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef poehej het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft braafheid een gelimiteerde transfersom?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze al in het eerste contract een gelimiteerde transfersom zetten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds hij zijn contract tekende?
Er wordt gezegd dat hij een som van 2 miljoen euro moet kosten al ontkent Munsterman natuurlijk (maar dat is niets nieuws)
Wat is er veranderd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef poehej het volgende:
Nog iemand bij het stadion/drienerlo geweest? Is mooi geworden bij de spoortunnel!
zeg er dan gelijk bij wat er veranderd isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef poehej het volgende:
Nog iemand bij het stadion/drienerlo geweest? Is mooi geworden bij de spoortunnel!
ooh nice, denk ik ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef poehej het volgende:
Bij die plateau watervallen is de muur nu niet meer groen maar rood. De logo's van 1965 tot nu en een ros en de text FC Twente.
Ik maak straks wel ff foto's als ik weer naar huis ga
Nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef 9christensen het volgende:
mooi werk
http://www.mijnalbum.nl/Album=D3AU84AB
http://twekkelerveld.scor(...)ation-drienerlo.html
nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef 9christensen het volgende:
mooi werk
mag wel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef poehej het volgende:
Hoef ik ook geen foto's meer te maken! mooizo!
Ik moet dan foto's maken met mn mobiel, is niet zulke goede kwaliteit als die foto's die er nu staan.. Ik zal morgen wel ff de camera van mn pa meenemenquote:
JDquote:'Arnautovic kan door blessure nog een jaar rijpen'
Precies als de transfer niet doorgaat, kan ie zichzelf nog verder ontwikkelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
JD = Johan Derksen?
en hij bedoelt ermee dat de transfer niet doorgaat, of wat?
VETquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef 9christensen het volgende:
mooi werk
Zal dan wel een half jaar worden denk ikquote:
Van mij mag ie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef 9christensen het volgende:
'Arnautovic voor keuring in Milaan'
Vrijdag - Fawkes
Marko Arnautović is vandaag in Milaan voor een medische keuring als we dit bericht mogen geloven. De medische tests verliepen slechter dan gedacht, maar er wordt verwacht dat de deal vandaag rond komt.
Er zou gisteravond tot diep in de nacht zijn onderhandeld met Rob Groener en Peter Baars, die de belangen van Arnautović behartigen. Alleen Inter baas Moratti moet zijn akkoord nog geven.
Arnautović zelf wil vooralsnog geen commentaar geven aan de site, maar Ibrahimović blikt vast vooruit op een samenwerking: "Ik ken Marko nog niet persoonlijk, maar hij moet een topspeler en een goed persoon zijn."
fctwente.net
quote:SCHREUDER VERRUILT VITESSE VOOR FC TWENTE
Alfred Schreuder verruilt Vitesse voor FC Twente. Schreuder gaat deel uit maken van de technische staf van de club uit Enschede. Hij wordt naast Kees van Wonderen de belangrijkste assistent van hoofdtrainer Steve McClaren.
Vitesse wilde Schreuder graag als assistent naast Theo Bos behouden en heeft er alles aan gedaan om hem in Arnhem te houden. Alfred Schreuder heeft uiteindelijk voor FC Twente gekozen. Voor Schreuder is FC Twente een nieuwe uitdaging.
Vitesse.nl
zo had ik het nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:39 schreef R4NCOR het volgende:
Dat nieuws van Schreuder lijkt ook wel een beetje de bevestiging van het vertrek van Ten Hag
Is dat nou Nkufo of Denneboomquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef poehej het volgende:
Bij die plateau watervallen is de muur nu niet meer groen maar rood. De logo's van 1965 tot nu en een ros en de text FC Twente. Ook nog een muurschildering van Kufo. Is echt heel vet.
Ik maak straks wel ff foto's als ik weer naar huis ga
Edit: die foto verneukt de hele lay-out volgens mijquote:
quote:Arnautovic verruilt Twente voor Chelsea
vrijdag 29 mei 2009 | 19:17 |
ENSCHEDE Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor de Engelse grootmacht Chelsea. Nadat eerder deze week de speler en de club er al uit waren, hebben nu ook FC Twente en Chelsea een akkoord bereikt over de overgang van de Oostenrijkse international, zo melden meerdere Engelse bronnen.
Arnautovic brak dit seizoen definitief door bij de Enschedese club, waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Verdere details over de transfer zijn nog niet bekend.De speler zelf ontkent dat er al een akkoord zou zijn tussen zijn huidige club en Chelsea.
Later meer. Bron:tubantia
quote:Cissé heeft geduld met geïnteresseerd Feyenoord
Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord. De aanvaller van Roda JC heeft een goed gesprek gehad met Mario Been, toekomstig hoofdtrainer in Rotterdam-Zuid, en hoopt nog deze maand een contract te tekenen bij de Kuipbewoners. "Ik zou graag voor Feyenoord spelen", citeert AD/Sportwereld de Ivoriaans international.
Cissé zou volgens het dagblad een overstap naar FC Twente om persoonlijke redenen niet zien zitten en is bereid te wachten op Feyenoord. De club uit Enschede claimt een persoonlijk akkoord te hebben met Cissé. "We zijn er met de speler zelf uit", stelde FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. "Het gaat om een driejarig contract."
Feyenoord is druk bezig om de transfer met hulp van een externe geldschieter te financieren. De aanvaller zelf heeft naar verluidt aangegeven geduld te hebben, mits de deal niet wekenlang uitblijft. Cissé moet naar verluidt zo’n 2,5 miljoen euro kosten, een bedrag dat lager zou kunnen uitvallen indien Roda JC degradeert. Voor het salaris moet eveneens een oplossing worden gevonden.
"Ik zou graag met Been willen werken, maar dat wordt waarschijnlijk een moeilijk verhaal", vertelde Cissé eerder. "Ik heb begin deze maand met FC Twente gesproken en ook het contract gezien. Ik heb nog niet getekend. Na afloop van de nacompetitie neem ik meteen een beslissing, want ik wil met een leeg hoofd op vakantie."
Ook een vertrek uit de Eredivisie is nog altijd een optie. RC Lens, Fiorentina en Besiktas maakten hun belangstelling kenbaar. Cissé is bezig aan zijn vijfde jaar in dienst van Roda JC. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. Zijn contract loopt tot 2011.
Volgens mij is dit deels te wijten aan de media, die op basis van korte uitspraken van speler of andere betrokkenen verhalen met veel interpretaties en suggesties schrijven. Een kwestie van wachten op officiële mededelingen, die waarschijnlijk één of twee dagen na de laatste wedstrijd van Roda in de play-offs wel gedaan zullen worden. Ik verwacht dat hij 'gewoon' naar Twente gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:15 schreef ElYefe het volgende:
Cissé is al net zo'n soap als Arnautovic.. Dan weer Feyenoord, dan weer Twente. Maar als die zo graag voor Feyenoord wil voetballen hoef ik hem niet zo nodig in een Twente shirt te zien.
[..]
Komt goed. Na de playoffs..quote:
ligt eraan man. waar baseer je het op? misschien presteert hij nu nog ff hard bij twete.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel geld voor arnautovic? na blessure 2 miljoen eraf denk ik. ik gok nu 9.8
Net in Studio Voetbal , hij zou al een keuring hebben gehad bij PSV.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt mij ook de makkelijkste tegenstander. Celtic de leukste, met Jantje![]()
(hoewel hij dan natuurlijk al bij ons speelt)
Schijnt dat ie persoonlijk al rond is met PSV, tenminste volgens het sms' je dat Jack van Gelder gisteravond kreeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb ik wat gemist of had PSV ook interesse?
Geen slapende honden wakker makenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
we horen weinig meer over een mogelijke transfer van Elia, alles gaat nu over Arnautovic
Ik dacht dat dat ook al rond wasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
we horen weinig meer over een mogelijke transfer van Elia, alles gaat nu over Arnautovic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |