idd , Kan Ado eindelijk Kolk kopen , dus Elia schiet een beetje opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
En daar gaat nog een aanzienlijk bedrag van naar ADO.
Omdat ik Elia beter vindquote:
Elia is meer dan 2 jaar ouder, dat zal ook meewegen denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , Kan Ado eindelijk Kolk kopen , dus Elia schiet een beetje op![]()
[..]
Omdat ik Elia beter vind
En die dus eerder meer geld waard zo moeten zijn maar zo werkt het al langer niet meer.
Daarbij in Duitsland zijn ze niet zo gek om die bedragen te betalen wat Arnautović moet kosten.
Dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
En daar gaat nog een aanzienlijk bedrag van naar ADO.
Die 9,6 miljoen zou heel goed het bedrag kunnen zijn wat Twente er aan over wil houden, ADO krijgt 20% wat er op neer komt dat er 12 miljoen betaald moet gaan worden.. Maar ja, het zijn ook maar speculaties.quote:
WTF, das zo'n 20 miljoen euroquote:Chelsea are stepping up their bid for FC Twente striker Marko Arnautovic.
Inter Milan had been regarded as favourites for the 20 year-old Austrian, who has been likened to Zlatan Ibrahimovic.
However, De Telegraaf says Chelsea have made a serious push for Arnautovic, who actually favours a move to London ahead of Milan.
While Inter have hesitated over Twente's £18 million asking price, Chelsea have indicated they're prepared to meet the demand to land Arnautovic this summer.
Ik vind het aan de lage kant voor zo'n topspeler!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
20 miljoen voor Arnautovic een goed bedrag noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
En 2x zo goed op dit moment. Hoewel Elia mits een beetje straf gedekt ook redelijk aan banden kan worden gelegd.. Arnautovic laat af en toe mooie dingen zien, maar dat doet bijvoorbeeld Paulo Henrique bij ons ook.. Die zie ik ook nog niet voor 20 miljoen vertrekken (mag wel overigensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Elia is meer dan 2 jaar ouder, dat zal ook meewegen denk ik.
Twente heeft toen een lening bij de Gemeente gevraagd en die hebben ze uiteindelijk gekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef kevin6188 het volgende:
Even een vraagje. Met die schuld van Feyenoord enzo lijkt het scenario van failliet laten verklaren en opnieuw beginnen zo onrealistisch nog niet. Zoiets is toch ook bij Twente (FC Twente '65 ofzo) gebeurd, maar hoe is dat precies gegaan? Valt dat kort te omschrijven?
Voor dat bedrag breng ik hem nog op de fiets weg naar Calais, daarna kan die het zelf wel redden :pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
20 miljoen voor Arnautovic een goed bedrag noemen.
Joop kom eens te voor schijn, er zijn nog mensen die je niet helemaal door hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:55 schreef Fortitudo het volgende:
Ik denk dat hij veertrekt voor 10-12 miljoen
truequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:42 schreef Blawh het volgende:
Berg lijkt me om eerlijk te zijn totaal niet realistisch. Ik zou het ook niet verstandig vinden. Scout dan zelf een goede spits die voor max. 4/ 5 miljoen gekocht wordt en uit kan groeien tot een goudmijntje. Dan heb je eventueel ook nog de mogelijkheid om meerdere posities te versterken.
mee eens. alle vertrouwen in onze scoutingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:42 schreef Blawh het volgende:
Berg lijkt me om eerlijk te zijn totaal niet realistisch. Ik zou het ook niet verstandig vinden. Scout dan zelf een goede spits die voor max. 4/ 5 miljoen gekocht wordt en uit kan groeien tot een goudmijntje. Dan heb je eventueel ook nog de mogelijkheid om meerdere posities te versterken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |