Als ze je willen plagen gaat de fik er over 3 minuten inquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
ik ga de kids halen. ik ga gewoon de fik missen he
ow, ja natuurlijk, ja mag niks lelijks zeggen over de goeroequote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dit mag wel. als ze hier zegt dat sly een rare nerd is met het uiterlijk van een circusfreak dan is ze in notime gebanned. Andersom mag echter wel. Het is daar prima geaccepteerd om bv op FOK! of mij te zeiken. Maar goed, dat kan bij ons ook gewoon dus daarvoor hoef je niet naar nl
Tuurlijk niet, die is verkenner en uitverkoren om hier te posten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Flow3r het volgende:
zou Riames nu ook een ban op nolife krijgen nu ze gestookt heeft op Fok?
Yepquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
ik ga de kids halen. ik ga gewoon de fik missen he
hidiho, wil jij het opnemen als het gebeurt voordat ik terug ben?
Ik kwam er zo vaak bij nowlife dat het mij geheel ontgaan was hoe het daar toe ging tot ik via Hyves een mailtje kreeg van een Nowliver over hetzes die daar aan de gang waren.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Er zijn wel intelligente nowlivers, alleen blijven die er meestal maar kort hangen
Internetcommuniequote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinking, jammer genoeg
nooit de blog van Huub gelezen en gezien hoeveel mensen er een ban gekregen hadden op nolife?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik kwam er zo vaak bij nowlife dat het mij geheel ontgaan was hoe het daar toe ging tot ik via Hyves een mailtje kreeg van een Nowliver over hetzes die daar aan de gang waren.
Ik heb geen goeroe nodig dus !
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinking, jammer genoeg
Gelukkig niet, lekker kaalkopje van me!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
Maar goed, dat kan bij ons ook gewoon dus daarvoor hoef je niet naar nl
dat mmmmmmmmmmmmm ...mmmmmmmmmmmm steeds doet het hem ....quote:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit soort polls geplaatst worden om Danny te narren.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Rica het volgende:
Tof weer hoor regie.
Hoe kun je het er drie en vierdubbel opleggen. chapeau!
Wat is er nou weer mis met die poll dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit soort polls geplaatst worden om Danny te narren.![]()
Het was toch duidelijk dat het deze kant uit zou gaan. Degene die het hardst moet bikkelen wordt afgerekend op wat gezeur.
en dan dat gesmak, geslobber en gekwijl er bij, zo kan ik nooit mijn geluid aandoenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef snetje het volgende:
[..]
dat mmmmmmmmmmmmm ...mmmmmmmmmmmm steeds doet het hem ....
ja hequote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef snetje het volgende:
[..]
dat mmmmmmmmmmmmm ...mmmmmmmmmmmm steeds doet het hem ....
Dan moet je eens op Jeroen letten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
Ongemerkt zit Eline het meest te verstouwen uit de schaal. Het ene snoepje is nog niet op of het volgende gaat haar mond al in.
Je moet het een beetje gelijk trekken, na dat eenmans orgiequote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Rica het volgende:
Tof weer hoor regie.
zolang er nog geen champagne ontbijt ... hamburgers ... joints etc.. binnenkomt vind ik het nog wel meevallen...quote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Rica het volgende:
Tof weer hoor regie.
ze hadden suiker nodig ..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef logicc123 het volgende:
Heb je bijna niks te eten, moet regelmatig de gezondheid gecontroleerd worden. En wat krijgen ze , een bak snoep
Puistjes wegwerkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
Camoufleren?
Klopt, dit vatte ze zeer goed op.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eerlijk is eerlijk.. Vind Marilin nu goed reageren, tuurlijk ben je teleurgesteld.. maar ze pakt het goed op.
En ze zeurt stukken minder over peuken, begin nu een beetje meer de echte Marilin te zien. Beter!
Onzin... ik verzet me steeds tegen alle polls die betrekking hebben om 1 iemand te bevoordelen of te benadelen...quote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met die poll dan?
Ik heb het idee dat het enige wat niet goed is volgens jullie de uitslag is.
zal Bart leuk vinden ... eerst al een modeshow en nu mankupquote:
Dat is mij ook al vaker opgevallen met het eten. Die schuift het als een dijkwerker naar binnen, soort van gulzigquote:
Marielin gaat goedquote:
Dat vind ik ook, ze geeft ook zelf aan dat ze zichzelf bezig blijft houden om het roken niet zo te missenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eerlijk is eerlijk.. Vind Marilin nu goed reageren, tuurlijk ben je teleurgesteld.. maar ze pakt het goed op.
En ze zeurt stukken minder over peuken, begin nu een beetje meer de echte Marilin te zien. Beter!
Ik zit hier ook voor Jan lul te wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef akveor het volgende:
Nou ik ga douchen.... steek ondertussen het logo maar in de hens...
Knap van haarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ze geeft ook zelf aan dat ze zichzelf bezig blijft houden om het roken niet zo te missen
Ik voor de kat z'n k*t.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit hier ook voor Jan lul te wachten
goed planquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef akveor het volgende:
Nou ik ga douchen.... steek ondertussen het logo maar in de hens...
Daar zou je toch snel over uitgepraat moeten zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef Marrije het volgende:
Nah Jeroen, hou es op over die tieten van Eline.
Ik blijf nog even in de bunker stemmingquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eline: "Ik ben nu legerbarbie"
Pim: "Barbie heeft toch tieten?"
Wat mag ze nog meer niet dan?quote:
O oke thanksquote:Op maandag 18 mei 2009 13:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja hoor maar ze wil eerst dr dagboek afmaken
ze mocht niet mee snoepen uit de snoepschaal die de rest kreeg ..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mag ze nog meer niet dan?
Ik heb niet alles terug gelezen![]()
ja wat wil je nou? Van een stelletje knulletjes die nog geen programma kunnen maken, wel verwachten dat ze klok kunnen kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef Toverheks het volgende:
Ja, echt belachelijk dat het zo lang duurt, 12 uur is 12 uur en uiteindelijke uitslag 12.30 dus datte.
Waarom niet?! Vanwege die polluitslag dat iedereen iets extra's mocht krijgen behalve Marielin?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ze mocht niet mee snoepen uit de snoepschaal die de rest kreeg ..
Ja, vond het toch lullig ondanks dat ik het er niet mee eens was van haar *verwendag* ja waarom haar ff niet wat spekkies geven ook Marilien heeft suiker nodig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ze mocht niet mee snoepen uit de snoepschaal die de rest kreeg ..
Je bent loodgieter?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef foon het volgende:
effe snel kijken of het al een beetje rustiger is daar in die bunker...kheb nog vijf min. en dan back te buisseness as usual...
Ja, door 56% v/d stemmers bepaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet?! Vanwege die polluitslag dat iedereen iets extra's mocht krijgen behalve Marielin?
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet?! Vanwege die polluitslag dat iedereen iets extra's mocht krijgen behalve Marielin?
Is het helemaal in de hens gegaan of gaat het daar nu niet meer om?quote:
Nee dat moet nog om de opdracht te laten slagenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het helemaal in de hens gegaan of gaat het daar nu niet meer om?
Daar wachten we op.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet, hij moet het wel doen iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |