quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef Toverheks het volgende:
Draai de letters nowlive eens om, wat krijg je dan Evilwon, moet ik nog meer zeggen
moet je voor de gein een account aanmaken, invullen dat je een vrouw bent van 48 en dan meeposten (wel met ze meelullen he, anders ban!). Dan na een week of twee tussen neus en lippen door melden dat je eigenlijk maar willekeurig iets hebt ingevuld in je profielquote:
hoed?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Spooky4u het volgende:
Ik weet niet hoed die Sly het doet, maar mijn accounts zijn altijd binnen 10m om zeep
eerst je cookies weggooien en zorgen dat je een nieuw ip hebt. Verder een nieuw hotmail of gmail account gebruiken. Dan heb je in no-time een nieuw account.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je voor de gein een account aanmaken, invullen dat je een vrouw bent van 48 en dan meeposten (wel met ze meelullen he, anders ban!). Dan na een week of twee tussen neus en lippen door melden dat je eigenlijk maar willekeurig iets hebt ingevuld in je profiel
Dat kunnen die hersentjes daar niet bevatten en raken ze helemaal over de pis
Ow, en het fotoboek daar bekijken. Da's ook hilarisch
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je voor de gein een account aanmaken, invullen dat je een vrouw bent van 48 en dan meeposten (wel met ze meelullen he, anders ban!). Dan na een week of twee tussen neus en lippen door melden dat je eigenlijk maar willekeurig iets hebt ingevuld in je profiel
Ow, en het fotoboek daar bekijken. Da's ook hilarisch
whehe.....maar de vraag is....wil je dat eigenlijk wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
eerst je cookies weggooien en zorgen dat je een nieuw ip hebt. Verder een nieuw hotmail of gmail account gebruiken. Dan heb je in no-time een nieuw account.
Want dan ben jij een pervert die zich voor een vrouw uitgeeft. En, omdat je je voor een oudere vrouw uitgeeft, discrimineer je ook nog eens. Op sekse en op leeftijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
dan heb je het daar nog knap lang uitgehoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bij nowlife weggegaan toen die ellende begon tussen Sly en Huub , heb gezegt Ban mij maar en haal mijn naam maar weg ben ook nooit meer terug gegaan.
Heb Sly van mijn Hyves ook gelijk afgedonderd!
Is dat Evil-iene?quote:
Er zijn wel intelligente nowlivers, alleen blijven die er meestal maar kort hangenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bij nowlife weggegaan toen die ellende begon tussen Sly en Huub , heb gezegt Ban mij maar en haal mijn naam maar weg ben ook nooit meer terug gegaan.
Heb Sly van mijn Hyves ook gelijk afgedonderd!
Ik wordt oudquote:
nee, dit mag wel. als ze hier zegt dat sly een rare nerd is met het uiterlijk van een circusfreak dan is ze in notime gebanned. Andersom mag echter wel. Het is daar prima geaccepteerd om bv op FOK! of mij te zeiken. Maar goed, dat kan bij ons ook gewoon dus daarvoor hoef je niet naar nlquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Flow3r het volgende:
zou Riames nu ook een ban op nolife krijgen nu ze gestookt heeft op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |