Oh, dat is nieuw voor mij, nooit van gehoord. Lekker hebben ze ook wat aan hun middagquote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn kinderen zitten op de vrije school en die doet niet aan overblijven. Ze gaan van 8:20 tot 13:00 naar school en zijn dan klaar
Oh dan kun je nog net het aansteken meekrijgen voordat je moet gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn kinderen zitten op de vrije school en die doet niet aan overblijven. Ze gaan van 8:20 tot 13:00 naar school en zijn dan klaar
ik had ze liever zo lang mogelijk op school ...quote:Op maandag 18 mei 2009 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, dat is nieuw voor mij, nooit van gehoord. Lekker hebben ze ook wat aan hun middag
jup. zeker omdat we vlakbij slagharen, hellendoorn, walibi en het dolfinarium wonen. Kun je prima een middagje doen en toch geen enorme drukte hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh dan kun je nog net het aansteken meekrijgen voordat je moet gaan. Wel ideaal trouwens, die tijden.
Nee, want leek me echt ideaal, vooral in de zomer, gelijk door naar het zwembad enzo.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had ze liever zo lang mogelijk op school ...
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
hmmmmm nou dannyboy laat erica nou mn nichtje zijn en btw varkensgriep heb jij je hele leven al kijk maar naar je enorme varkenskop hahahahaknorretje
toch jammer dat je niet wat inventiever bent met je woordenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
hmmmmm nou dannyboy laat erica nou mn nichtje zijn en btw varkensgriep heb jij je hele leven al kijk maar naar je enorme varkenskop hahahahaknorretje
Waar slaat dit opquote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
Ria!! Scheet van me, waar was je al die tijd? Bij je vriendjes zeker hè? Ik ben jaloersquote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
nee hoor voor straf mag je blijven en zien hoe het echt werkt op een forumquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
en nu de ban hahahaha triest zooitje hier .ga weer naar mn vriendjes daaaaaag
Iets verkeerds gegeten soms?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
blaaaaaaaaaat
Erica is die Foon of zoiets?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
Zie je wel, hoerquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
ga weer naar mn vriendjes daaaaaag
Mooi!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
je nichtje? wow. waar woont ze dan? ik geloof er geen kont van namelijk. En de rest neem ik je niet kwalijk, dat is de garoetenga speakingquote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
welke ban? het is nowlive niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
moet je even op nowlive.eu registreren en daar even in het RLS forum lezen (het woord bunker wordt daar automatisch veranderd in RLSquote:
Kun je hier mooi genieten van hoe iedereen op riames springt.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Disana het volgende:
Terwijl wij zitten te wachten op de proef heeft boven besloten het hele huishoudelijke scala door te nemen.
Die muts denkt dat ze elke keer een ban krijgt als een topic vol is.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
je nichtje? wow. waar woont ze dan? ik geloof er geen kont van namelijk. En de rest neem ik je niet kwalijk, dat is de garoetenga speaking
[..]
welke ban? het is nowlive niet hoor
[..]
moet je even op nowlive.eu registreren en daar even in het RLS forum lezen (het woord bunker wordt daar automatisch veranderd in RLS) dan kun je daar vast en zeker lezen waar dit op sloeg
jah, snappen ze nou niet dat je als kijker klaar gaat zitten voor iets en dat als 12:00 genoemd wordt je niet tot 18:22 moet laten wachten?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Disana het volgende:
Terwijl wij zitten te wachten op de proef heeft boven besloten het hele huishoudelijke scala door te nemen.
Ze lijken er wel op.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto staat op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto's staan op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
ze zijn al worldfamous over het wwwquote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto's staan op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
het is bans, niet ban'squote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ondanks dat ik je een triest figuur vind moet ik toch opmerken dat je het je siert dat je niet met ban's strooit en mensen ook hun mening laat geven............................................................
mmm dacht vergeet iets de puntjes
betrapt ..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die muts denkt dat ze elke keer een ban krijgt als een topic vol is.
Ze zijn bij nolife niet gewend dat er wel eens 300 berichten ergens gepost kunenn worden
[..]
Ze zijn bij nolife niet gewend dat er wel eens 300 berichten ergens gepost kunenn worden
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Rica het volgende:
The roof the roof the roof is on fire
We don't need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker burn
[..]
Malloten als riames zouden meteen van Fok! afgeflikkerd mogen worden van mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je hier mooi genieten van hoe iedereen op riames springt.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
daarom vind ik je dus een triest figuurquote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
het is bans, niet ban's
Horen we Eline nou zeggen dat de huispsycholoog Robert Schulten niet meer komt?
Waarbij?quote:
en ze leest verkeerd om. bij nowlive staan de nieuwste berichten bovenaan pagina 1. Als je een heel topic wil lezen begin je dus bv onderaan pagina 28 en lees je omhoog. Boven aangekomen ga je dan naar pagina 27 en lees je weer van onder naar boven etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ze wachten tot 13.00 .. sneaky hequote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, snappen ze nou niet dat je als kijker klaar gaat zitten voor iets en dat als 12:00 genoemd wordt je niet tot 18:22 moet laten wachten?
Ik denk eerder Fan van jou en Dementorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Dat waren mensen die op het terrasje bij die snackbar zaten. Waren blijkbaar fervente streamers en fan van Huub.
klopt allemaalquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en ze leest verkeerd om. bij nowlive staan de nieuwste berichten bovenaan pagina 1. Als je een heel topic wil lezen begin je dus bv onderaan pagina 28 en lees je omhoog. Boven aangekomen ga je dan naar pagina 27 en lees je weer van onder naar boven etc.
Erg logisch. Ow, en je mag er niet quoten, en ook niet meelezen, en ook je mening niet geven
Het is echt de china van Nederland, maar dan landkaartschaal
Van Huub?!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Dat waren mensen die op het terrasje bij die snackbar zaten. Waren blijkbaar fervente streamers en fan van Huub.
wat kan ik er nou aan doen dat die Robert Schulten niet meer komt?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daarom vind ik je dus een triest figuur
Nee. Eerder hadden ze Huub om een handtekening gevraagd. En ons nietquote:
En ook admins van goldenpage blijkbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Het is alsof er iemand binnenkomt en de dienst overneemt, niet gehinderd door de verwachtingen van de kijker.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, snappen ze nou niet dat je als kijker klaar gaat zitten voor iets en dat als 12:00 genoemd wordt je niet tot 18:22 moet laten wachten?
En je account wordt verwijderdquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en ze leest verkeerd om. bij nowlive staan de nieuwste berichten bovenaan pagina 1. Als je een heel topic wil lezen begin je dus bv onderaan pagina 28 en lees je omhoog. Boven aangekomen ga je dan naar pagina 27 en lees je weer van onder naar boven etc.
Erg logisch. Ow, en je mag er niet quoten, en ook niet meelezen, en ook je mening niet geven
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
wat kan ik er nou aan doen dat die Robert Schulten niet meer komt?
Daar moet-ie gewoon even voor naar de huisarts imo
Volwassen mensen die handtekeningen vragenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Eerder hadden ze Huub om een handtekening gevraagd. En ons niet.
Zat gewoon heel GP op dat terrasje.quote:
schande zeg ik je!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komen ze niet ff aan de poort staan? Mietjes!quote:
MIsschien dorsten ze dat niet, want ze nemen een leuke foto van jullie en plaatsen hem op hun forum, en van Huub zijn er al zoveel foto`s, en misschien de volgende keer dus neem maar een pennetje mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Danny het volgende:
[..]
die heeft pim wel voor zequote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
MIsschien dorsten ze dat niet, want ze nemen een leuke foto van jullie en plaatsen hem op hun forum, en van Huub zijn er al zoveel foto`s, en misschien de volgende keer dus neem maar een pennetje mee.
Bij mij staat alleen 'Reden bekend'quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Ik zag laatst trouwens een verklaring van mijn ban bij Nowlive:
Stoken op FOK!.
Mag het een beetje meer hypocriet zijn?
Sly bedoelt dat de reden BIJ HEM bekend isquote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij staat alleen 'Reden bekend'. Maar ik weet van niets!
Bij mij hadden ze geen reden, dus besta ik gewoon niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Ik zag laatst trouwens een verklaring van mijn ban bij Nowlive:
Stoken op FOK!.
Mag het een beetje meer hypocriet zijn?
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef Toverheks het volgende:
Draai de letters nowlive eens om, wat krijg je dan Evilwon, moet ik nog meer zeggen
moet je voor de gein een account aanmaken, invullen dat je een vrouw bent van 48 en dan meeposten (wel met ze meelullen he, anders ban!). Dan na een week of twee tussen neus en lippen door melden dat je eigenlijk maar willekeurig iets hebt ingevuld in je profielquote:
hoed?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Spooky4u het volgende:
Ik weet niet hoed die Sly het doet, maar mijn accounts zijn altijd binnen 10m om zeep
eerst je cookies weggooien en zorgen dat je een nieuw ip hebt. Verder een nieuw hotmail of gmail account gebruiken. Dan heb je in no-time een nieuw account.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je voor de gein een account aanmaken, invullen dat je een vrouw bent van 48 en dan meeposten (wel met ze meelullen he, anders ban!). Dan na een week of twee tussen neus en lippen door melden dat je eigenlijk maar willekeurig iets hebt ingevuld in je profiel
Dat kunnen die hersentjes daar niet bevatten en raken ze helemaal over de pis
Ow, en het fotoboek daar bekijken. Da's ook hilarisch
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je voor de gein een account aanmaken, invullen dat je een vrouw bent van 48 en dan meeposten (wel met ze meelullen he, anders ban!). Dan na een week of twee tussen neus en lippen door melden dat je eigenlijk maar willekeurig iets hebt ingevuld in je profiel
Ow, en het fotoboek daar bekijken. Da's ook hilarisch
whehe.....maar de vraag is....wil je dat eigenlijk wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
eerst je cookies weggooien en zorgen dat je een nieuw ip hebt. Verder een nieuw hotmail of gmail account gebruiken. Dan heb je in no-time een nieuw account.
Want dan ben jij een pervert die zich voor een vrouw uitgeeft. En, omdat je je voor een oudere vrouw uitgeeft, discrimineer je ook nog eens. Op sekse en op leeftijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
dan heb je het daar nog knap lang uitgehoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bij nowlife weggegaan toen die ellende begon tussen Sly en Huub , heb gezegt Ban mij maar en haal mijn naam maar weg ben ook nooit meer terug gegaan.
Heb Sly van mijn Hyves ook gelijk afgedonderd!
Is dat Evil-iene?quote:
Er zijn wel intelligente nowlivers, alleen blijven die er meestal maar kort hangenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bij nowlife weggegaan toen die ellende begon tussen Sly en Huub , heb gezegt Ban mij maar en haal mijn naam maar weg ben ook nooit meer terug gegaan.
Heb Sly van mijn Hyves ook gelijk afgedonderd!
Ik wordt oudquote:
nee, dit mag wel. als ze hier zegt dat sly een rare nerd is met het uiterlijk van een circusfreak dan is ze in notime gebanned. Andersom mag echter wel. Het is daar prima geaccepteerd om bv op FOK! of mij te zeiken. Maar goed, dat kan bij ons ook gewoon dus daarvoor hoef je niet naar nlquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Flow3r het volgende:
zou Riames nu ook een ban op nolife krijgen nu ze gestookt heeft op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |