Iets verkeerds gegeten soms?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
blaaaaaaaaaat
Erica is die Foon of zoiets?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
hmmmmm nou dannyboy laat erica nou mn nichtje zijn en btw varkensgriep heb jij je hele leven al kijk maar naar je enorme varkenskop hahahahaknorretje
Zie je wel, hoerquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
ga weer naar mn vriendjes daaaaaag
Mooi!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
en nu de ban hahahaha triest zooitje hier .ga weer naar mn vriendjes daaaaaag
je nichtje? wow. waar woont ze dan? ik geloof er geen kont van namelijk. En de rest neem ik je niet kwalijk, dat is de garoetenga speakingquote:Op maandag 18 mei 2009 12:21 schreef riames het volgende:
hmmmmm nou dannyboy laat erica nou mn nichtje zijn en btw varkensgriep heb jij je hele leven al kijk maar naar je enorme varkenskop hahahahaknorretje
welke ban? het is nowlive niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef riames het volgende:
en nu de ban hahahaha triest zooitje hier .ga weer naar mn vriendjes daaaaaag
moet je even op nowlive.eu registreren en daar even in het RLS forum lezen (het woord bunker wordt daar automatisch veranderd in RLSquote:
Kun je hier mooi genieten van hoe iedereen op riames springt.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Disana het volgende:
Terwijl wij zitten te wachten op de proef heeft boven besloten het hele huishoudelijke scala door te nemen.
Die muts denkt dat ze elke keer een ban krijgt als een topic vol is.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
je nichtje? wow. waar woont ze dan? ik geloof er geen kont van namelijk. En de rest neem ik je niet kwalijk, dat is de garoetenga speaking
[..]
welke ban? het is nowlive niet hoor
[..]
moet je even op nowlive.eu registreren en daar even in het RLS forum lezen (het woord bunker wordt daar automatisch veranderd in RLS) dan kun je daar vast en zeker lezen waar dit op sloeg
jah, snappen ze nou niet dat je als kijker klaar gaat zitten voor iets en dat als 12:00 genoemd wordt je niet tot 18:22 moet laten wachten?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Disana het volgende:
Terwijl wij zitten te wachten op de proef heeft boven besloten het hele huishoudelijke scala door te nemen.
Ze lijken er wel op.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto staat op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |