quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto's staan op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
ze zijn al worldfamous over het wwwquote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto's staan op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
het is bans, niet ban'squote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ondanks dat ik je een triest figuur vind moet ik toch opmerken dat je het je siert dat je niet met ban's strooit en mensen ook hun mening laat geven............................................................
mmm dacht vergeet iets de puntjes
betrapt ..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto staat op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die muts denkt dat ze elke keer een ban krijgt als een topic vol is.
Ze zijn bij nolife niet gewend dat er wel eens 300 berichten ergens gepost kunenn worden
[..]
Ze zijn bij nolife niet gewend dat er wel eens 300 berichten ergens gepost kunenn worden
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Rica het volgende:
The roof the roof the roof is on fire
We don't need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker burn
[..]
Malloten als riames zouden meteen van Fok! afgeflikkerd mogen worden van mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je hier mooi genieten van hoe iedereen op riames springt.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
FF wat anders.. deze foto staat op goldenpage, zijn toch copycat en dementor?
[ afbeelding ]
daarom vind ik je dus een triest figuurquote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
het is bans, niet ban's
Horen we Eline nou zeggen dat de huispsycholoog Robert Schulten niet meer komt?
Waarbij?quote:
en ze leest verkeerd om. bij nowlive staan de nieuwste berichten bovenaan pagina 1. Als je een heel topic wil lezen begin je dus bv onderaan pagina 28 en lees je omhoog. Boven aangekomen ga je dan naar pagina 27 en lees je weer van onder naar boven etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ze wachten tot 13.00 .. sneaky hequote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, snappen ze nou niet dat je als kijker klaar gaat zitten voor iets en dat als 12:00 genoemd wordt je niet tot 18:22 moet laten wachten?
Ik denk eerder Fan van jou en Dementorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Dat waren mensen die op het terrasje bij die snackbar zaten. Waren blijkbaar fervente streamers en fan van Huub.
klopt allemaalquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en ze leest verkeerd om. bij nowlive staan de nieuwste berichten bovenaan pagina 1. Als je een heel topic wil lezen begin je dus bv onderaan pagina 28 en lees je omhoog. Boven aangekomen ga je dan naar pagina 27 en lees je weer van onder naar boven etc.
Erg logisch. Ow, en je mag er niet quoten, en ook niet meelezen, en ook je mening niet geven
Het is echt de china van Nederland, maar dan landkaartschaal
Van Huub?!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Dat waren mensen die op het terrasje bij die snackbar zaten. Waren blijkbaar fervente streamers en fan van Huub.
wat kan ik er nou aan doen dat die Robert Schulten niet meer komt?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daarom vind ik je dus een triest figuur
Nee. Eerder hadden ze Huub om een handtekening gevraagd. En ons nietquote:
En ook admins van goldenpage blijkbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Het is alsof er iemand binnenkomt en de dienst overneemt, niet gehinderd door de verwachtingen van de kijker.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:29 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, snappen ze nou niet dat je als kijker klaar gaat zitten voor iets en dat als 12:00 genoemd wordt je niet tot 18:22 moet laten wachten?
En je account wordt verwijderdquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en ze leest verkeerd om. bij nowlive staan de nieuwste berichten bovenaan pagina 1. Als je een heel topic wil lezen begin je dus bv onderaan pagina 28 en lees je omhoog. Boven aangekomen ga je dan naar pagina 27 en lees je weer van onder naar boven etc.
Erg logisch. Ow, en je mag er niet quoten, en ook niet meelezen, en ook je mening niet geven
Het is echt de china van Nederland, maar dan landkaartschaal
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
wat kan ik er nou aan doen dat die Robert Schulten niet meer komt?
Daar moet-ie gewoon even voor naar de huisarts imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |