Ik heb Sly alias Ewald van het Nowlive forum per pm gevraagd,of hij toevallig weet,of het waar is,dat bijna alle oud bewoners van de Gouden Kooi deze zaterdag in Arnhem zouden komen.
.Dit naar aanleiding van een aankondiging van een van de organisatoren,die dit op zijn Hyves had geschreven.
Omdat Sly zoveel contact heeft met de oud bewoners,leek het mij daarom verstandig om dit juist aan hem te vragen.
Sly antwoorde mij,dat hij met zekerheid kon zeggen,dat bijna alle oud bewoners zouden komen en dat Huub zou draaien.
Mijn oudste dochter en haar vriendin zijn daarom speciaal met de trein naar Arnhem gereisd om deze happening bij te wonen.
Uiteraard moesten ze ook een hotel boeken omdat het natuurlijk een latertje wordt.
Ik heb vannacht een telefoontje van mijn dochter gehad,ze was enorm teleurgesteld,het was een ware afknappper,huub als dj,daar had je t mee te doen.
Ik heb Sly vlak voordat ik dit topic schreef een pm gestuurd,met de vraag,hoe hij aan de info kwam,dat bijna alle oud bewoners in Arnhem zouden komen,dit op een hele nette manier.
Hij zei,dat ik niet moest zeuren en daar had ik het mee te doen.
Daarop heb ik geantwoord,dat ik dit niet netjes vond .
Even later kon ik niet meer op de site,ik kreeg het volgende bericht :
Geen Toegang
Beste bezoeker,
Helaas hebben wij moeten besluiten om je de toegang tot nowlive.eu te ontnemen.
Doordat je je niet aan de nowlive huisregels hebt gehouden hebben wij deze beslissing moeten nemen.
Gegroet.
Het nowlive.eu team
Reageren
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om te reageren.
Ik begrijp,dat Sly niets met de organisatie van deze avond heeft te maken,doch hij had eerst de zaak beter moeten verifieren alvorens hij mij antwoord gaf op mijn vraag.
Het is voor mijn dochter een duur fiasco geworden,anderhalf uur reizen,90euro voor t hotel,10euro entree pp en dan heb je nog niet eens gegeten en gedronken.
Sly zat vanavond nog in z'n radioprogramma te verkondigen,"ik voel t,we worden steeds meer een hechte vaste groep,een eenheid,die met elkaar liefde en verdriet deelt,wij nowlivers . . .
Eigenlijk ben ik blij dat ik een ban heb gekregen,ik hoor zo vaak,dat t hier op FOK veel leuker is en dat je hier tenminste mag zeggen wat je denkt en niet rekening hoeft te houden met guru Sly en zijn volgelingen.
Ik moest eerst lachen dat mensen nowlive een sekte noemen, maar het begint er steeds meer op te lijken . . .