ze hadden suiker nodig ..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:57 schreef logicc123 het volgende:
Heb je bijna niks te eten, moet regelmatig de gezondheid gecontroleerd worden. En wat krijgen ze , een bak snoep
Puistjes wegwerkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
Camoufleren?
Klopt, dit vatte ze zeer goed op.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eerlijk is eerlijk.. Vind Marilin nu goed reageren, tuurlijk ben je teleurgesteld.. maar ze pakt het goed op.
En ze zeurt stukken minder over peuken, begin nu een beetje meer de echte Marilin te zien. Beter!
Onzin... ik verzet me steeds tegen alle polls die betrekking hebben om 1 iemand te bevoordelen of te benadelen...quote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met die poll dan?
Ik heb het idee dat het enige wat niet goed is volgens jullie de uitslag is.
zal Bart leuk vinden ... eerst al een modeshow en nu mankupquote:
Dat is mij ook al vaker opgevallen met het eten. Die schuift het als een dijkwerker naar binnen, soort van gulzigquote:
Marielin gaat goedquote:
Dat vind ik ook, ze geeft ook zelf aan dat ze zichzelf bezig blijft houden om het roken niet zo te missenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eerlijk is eerlijk.. Vind Marilin nu goed reageren, tuurlijk ben je teleurgesteld.. maar ze pakt het goed op.
En ze zeurt stukken minder over peuken, begin nu een beetje meer de echte Marilin te zien. Beter!
Ik zit hier ook voor Jan lul te wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef akveor het volgende:
Nou ik ga douchen.... steek ondertussen het logo maar in de hens...
Knap van haarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ze geeft ook zelf aan dat ze zichzelf bezig blijft houden om het roken niet zo te missen
Ik voor de kat z'n k*t.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit hier ook voor Jan lul te wachten
goed planquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef akveor het volgende:
Nou ik ga douchen.... steek ondertussen het logo maar in de hens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |