Als ze je willen plagen gaat de fik er over 3 minuten inquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
ik ga de kids halen. ik ga gewoon de fik missen he
ow, ja natuurlijk, ja mag niks lelijks zeggen over de goeroequote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dit mag wel. als ze hier zegt dat sly een rare nerd is met het uiterlijk van een circusfreak dan is ze in notime gebanned. Andersom mag echter wel. Het is daar prima geaccepteerd om bv op FOK! of mij te zeiken. Maar goed, dat kan bij ons ook gewoon dus daarvoor hoef je niet naar nl
Tuurlijk niet, die is verkenner en uitverkoren om hier te posten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Flow3r het volgende:
zou Riames nu ook een ban op nolife krijgen nu ze gestookt heeft op Fok?
Yepquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Danny het volgende:
ik ga de kids halen. ik ga gewoon de fik missen he
hidiho, wil jij het opnemen als het gebeurt voordat ik terug ben?
Ik kwam er zo vaak bij nowlife dat het mij geheel ontgaan was hoe het daar toe ging tot ik via Hyves een mailtje kreeg van een Nowliver over hetzes die daar aan de gang waren.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Er zijn wel intelligente nowlivers, alleen blijven die er meestal maar kort hangen
Internetcommuniequote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinking, jammer genoeg
nooit de blog van Huub gelezen en gezien hoeveel mensen er een ban gekregen hadden op nolife?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik kwam er zo vaak bij nowlife dat het mij geheel ontgaan was hoe het daar toe ging tot ik via Hyves een mailtje kreeg van een Nowliver over hetzes die daar aan de gang waren.
Ik heb geen goeroe nodig dus !
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinking, jammer genoeg
Gelukkig niet, lekker kaalkopje van me!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
Maar goed, dat kan bij ons ook gewoon dus daarvoor hoef je niet naar nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |