Hoe zou jij mij nou kunnen teleurstellen?quote:
Denk niet dat Balkenende daar wakker van legd.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jeroen heeft zijn middelvinger opgestoken tegen Balkenende op de snelweg.
Gelijk heeft hij!quote:Op zondag 17 mei 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jeroen heeft zijn middelvinger opgestoken tegen Balkenende op de snelweg.
Typ dan iets als: "Let op!! Er gaat iets gebeuren!!!"quote:Op zondag 17 mei 2009 17:18 schreef Dementor het volgende:
tvp.
Tis geen kip dus dat zal dan ook wel niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk niet dat Balkenende daar wakker van legd.
Als die gaat strippen krijgt hij al mijn creditsquote:Op zondag 17 mei 2009 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lach maar, maar morgen gaat ie knallen!!
Wel lief dat Calimero de slaapzak van Pim en Jeroen heeft gekregen. Ze had het nogal koudjes.quote:
Huh, wat bedoel je met het is geen kip?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tis geen kip dus dat zal dan ook wel niet.
Ik wilde ook ooit heel snel mijn middelvinger opsteken maar het ging zo snel dat ik maar mijn duim opstak.Kwashetnietgewendquote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk niet dat Balkenende daar wakker van legd.
En als Jeroen het doet krijgt hij ze in de minquote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als die gaat strippen krijgt hij al mijn credits![]()
Lekkertjes tochquote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel lief dat Calimero de slaapzak van Pim en Jeroen heeft gekregen. Ze had het nogal koudjes.
HOE LAAT?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
Ze krijgen nog de weekuitdaging en het dagduel.
Je schreef legd, volgens mij moet het ligt zijn maar maakt geen bal uit, was maar een geintje.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je met het is geen kip?
Dus niet bepaald het gewenste effect bereikt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik wilde ook ooit heel snel mijn middelvinger opsteken maar het ging zo snel dat ik maar mijn duim opstak.Kwashetnietgewend![]()
past de weekopdracht nog wel in fase 3? want die poll loopt al vanaf voor fase II zelfs meen ikquote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En als Jeroen het doet krijgt hij ze in de min
Nu acuut en meteen?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
Nee ,en die vent maar lachenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus niet bepaald het gewenste effect bereikt.
wat is de Bob de Bouwer deze week?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
Ja dat gaat wel lukken.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
past de weekopdracht nog wel in fase 3? want die poll loopt al vanaf voor fase II zelfs meen ik
Oh, bedoel je dat, nee is oke hoor Kaat38, hier legd altijd alles he, ik typ het zoals ik het zeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Je schreef legd, volgens mij moet het ligt zijn maar maakt geen bal uit, was maar een geintje.
TYquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst de weekuitdaging en om een uur of 8 het dagduel.
Ik zei al: maakt mij het uit, was ff plagen, mag toch en zeg maar gewoon Kaatquote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat, nee is oke hoor Kaat38, hier legd altijd alles he, ik typ het zoals ik het zeg.
Ja idd, houd eens wat meer rekening met voetbal op tvquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef -sabine- het volgende:
Kunnen liefst beide opdrachten of iig eentje ervan na de bekerpot?
Plies!
Moooooi, knal er maar in, dit is geen kijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst de weekuitdaging en om een uur of 8 het dagduel.
Dan lijkt het echter,soort 2de wereldoorlog,hadden ze ook alleen zwart-wit.en nieteens tv.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef earthling39 het volgende:
waarom zwartwit beelden eigenlijk? is de kleur op?
Hey,er moet ook gestreken worden hoorquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan lijkt het echter,soort 2de wereldoorlog,hadden ze ook alleen zwart-wit.en nieteens tv.
O ja, das waar ookquote:Op zondag 17 mei 2009 17:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hey,er moet ook gestreken worden hoor
Straks komen de Canadezenquote:
Die gaat de goede kant opquote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef snetje het volgende:
de heren ruiken iets lekkers ....
hoe staat de poll ervoor met iets extra?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gaat de goede kant op![]()
Extratje:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, iedereen behalve Marielin
»Ja, voor iedereen 9 Votes
»Ja, iedereen behalve Marielin 20 Votes
»Ja, iedereen behalve Eline 3 Votes
»Ja, iedereen behalve Pim 0 Votes
»Ja, iedereen behalve Jeroen 1 Votes
»Nee, voor niemand 4 Votes
Poll sluit 17 mei om 20:0
Alleen als ze in Zwolle isquote:
En met het begin van elk nieuw leven, is het tevens begonnen met sterven...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
wie zijn leven geeft zal het behouden wie zijn leven wil behouden zal het verliezen
Bron: J.C.
ik ken Marielin niet, maar dat wist je al. snap dan ook niet precies waar je heen wilt. Ik neem toch aan dat ik net als iedereen gewoon een favoriet mag hebben?quote:
Wordt men nooit geboren,kent men nooit problemen.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met het begin van elk nieuw leven, is het tevens begonnen met sterven...
Bron: take a guess...
Die Johan Cruijff tochquote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
wie zijn leven geeft zal het behouden wie zijn leven wil behouden zal het verliezen
Bron: J.C.
tuurlijk mag je haar als favo hebben, ik pomp iig geen geld meer in stemmen op de overlevers want als jij op marielin stemt dan weet ik al wie de winnaar word eind van de week. en als jij dat geld er voor over hebt prima is jou keus. dat vriendje was dus een geintje.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ken Marielin niet, maar dat wist je al. snap dan ook niet precies waar je heen wilt. Ik neem toch aan dat ik net als iedereen gewoon een favoriet mag hebben?
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef moha het volgende:
[..]
tuurlijk mag je haar als favo hebben, ik pomp iig geen geld meer in stemmen op de overlevers want als jij op marielin stemt dan weet ik al wie de winnaar word eind van de week. en als jij dat geld er voor over hebt prima is jou keus. dat vriendje was dus een geintje.
nopequote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef stillive het volgende:
log net in, staat bij jullie de stream ook stil??
nope. maar ik kan me voorstellen dat je dat idee hebtquote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef stillive het volgende:
Ejaculeren is lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 17:54 schreef earthling39 het volgende:
en als men toch geboren is.. spaanplaatje op de wieg, zand erover, donder maar op.. want het leven is zinloos.
bron: Jekkers
Een soort van, al de gehele dag.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef stillive het volgende:
Neequote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef stillive het volgende:
waar je op doelt. Ja ik zal best gaan stemmen, maar om wat dat betreft nu al op de zaken vooruit te lopen vind ik een beetje onzin. Maar goed, het was een grap zei je. Ik zal de clou wel niet begrijpen dan.quote:
de clou is dat je veel geld er voor over hebt, en dat doen in mijn ogen alleen vriendjes of zijn er hier mensen die meer dan 100 euro gebruikt hebben om te stemmen?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:59 schreef Danny het volgende:
[..]
waar je op doelt. Ja ik zal best gaan stemmen, maar om wat dat betreft nu al op de zaken vooruit te lopen vind ik een beetje onzin. Maar goed, het was een grap zei je. Ik zal de clou wel niet begrijpen dan.
heb opnieuw ingelogd, alles weer in orde maar inderdaad, Danny, nauwelijks verschil,quote:Op zondag 17 mei 2009 17:56 schreef Danny het volgende:
[..]
nope. maar ik kan me voorstellen dat je dat idee hebt
brood van 49 cent?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb zaterdag onverwacht gewerkt to 18:30. Daarna pas naar Appie , in de hoop dat er nog brood was. Dat was er en dat ligt nu onder mijn dubbel gebakken dubbel ei met spek.
Off topic? Nee. Inleven met de overlevers met een beperkte maaltijd? Ja!
Het lijkt wel of ik gebakken eieren op een plaat karton zit te vreten![]()
Ik klaag niet, is een fase III beleving mijnerzijds en kan het wel hebben![]()
Zag net journaal Barcelona, voetbalrelle,die weten pas wat oorlog voeren inhoudquote:
zoveel heb ik niet op marielin gestemd hoor. ik was veel credits kwijt aan het omlaag - en weer omhoog - stemmen van Jeroen. Maar goed, je hebt 't over iets van een dag of 4 a 5 geleden. Zullen we gewoon lekker naar vandaag kijken?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:03 schreef moha het volgende:
de clou is dat je veel geld er voor over hebt, en dat doen in mijn ogen alleen vriendjes of zijn er hier mensen die meer dan 100 euro gebruikt hebben om te stemmen?
Ja dat is sinds de wacht van Pim en Jeroen vanmorgen: liggend met de ogen dichtquote:Op zondag 17 mei 2009 18:05 schreef moha het volgende:
ha ik zie dat ze mijn tip opgevolgd hebben, ze moeten nu staand de wacht houden
Alweer rellen bij Barca,,gaat goed .quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zag net journaal Barcelona, voetbalrelle,die weten pas wat oorlog voeren inhoud
En ik heb onlangs Champagne ontbijt aangekaart,niet wetende dat het naar marielin zou gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 18:05 schreef moha het volgende:
ha ik zie dat ze mijn tip opgevolgd hebben, ze moeten nu staand de wacht houden
merken ze weinig van volgens mij ..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maarre, niet om het een of ander, maar wat als het enorm gaat regenen, moeten ze dan buiten blijven?
valt er wat te kijken danquote:Op zondag 17 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zoveel heb ik niet op marielin gestemd hoor. ik was veel credits kwijt aan het omlaag - en weer omhoog - stemmen van Jeroen. Maar goed, je hebt 't over iets van een dag of 4 a 5 geleden. Zullen we gewoon lekker naar vandaag kijken?
hahaha humorquote:Op zondag 17 mei 2009 17:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wordt men nooit geboren,kent men nooit problemen.
Bron:Mooiiiiii
je word bedankt hequote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En ik heb onlangs Champagne ontbijt aangekaart,niet wetende dat het naar marielin zou gaan
Oeh!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eet nu kroket met brood,,magertjes, maar goed te doen.
Dan wordt je bedanktquote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En ik heb onlangs Champagne ontbijt aangekaart,niet wetende dat het naar marielin zou gaan
Werd zelf geschoten met rubber kogels, Kortom, gezelligheid kent geen tijd in Barselona,quote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alweer rellen bij Barca,,gaat goed .
Eet nu kroket met brood,,magertjes, maar goed te doen.
Die komt alweer van Huubquote:Op zondag 17 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha humor![]()
of deze, als ik het zeg, Dan is het zo, is het zo niet, dan blijft het toch zo, omdat ik zeg, dat het zo is.
nou lekker dan .....hahaha kon jij ook niet weten dus tis je vergeven.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik dacht net te zien dat er geen plafond is, alleen wat staaldraad. Maargoed ze geven niet veel kans op regen dus we zullen t nooit wetenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
merken ze weinig van volgens mij ..
Zit een afdak boven, wat wel een paar druppels doorlaat. Jij bent daar toch geweest, dan weet je toch meer dan ik?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maarre, niet om het een of ander, maar wat als het enorm gaat regenen, moeten ze dan buiten blijven?
ja hoor. zit net youtube filmpjes te kijken. zitten leuke tussen.quote:
er zitten gewoon struiken en gebladerte boven. Het is wel dermate dichtbegroeid dat er niet heel veel regen doorheen zal sijpelenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht net te zien dat er geen plafond is, alleen wat staaldraad. Maargoed ze geven niet veel kans op regen dus we zullen t nooit weten
Nou,er zat gelukkig geen gekookt eitje bij wat normaal gesproken wel hoortquote:Op zondag 17 mei 2009 18:10 schreef moha het volgende:
[..]
nou lekker dan .....hahaha kon jij ook niet weten dus tis je vergeven.
Ik ben niet beneden geweest, was op koninginnedag dus toen was TBO al bezig.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit een afdak boven, wat wel een paar druppels doorlaat. Jij bent daar toch geweest, dan weet je toch meer dan ik?
regen of geen regen.. buiten zullen ze blijvenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht net te zien dat er geen plafond is, alleen wat staaldraad. Maargoed ze geven niet veel kans op regen dus we zullen t nooit weten
Nou, als het gaat regenen dan hoop ik dat ze eindelijk eens creatief worden en een soort tentzeiltje in elkaar flansen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de bunker te zijn geweest om dat te hebben gezienquote:Op zondag 17 mei 2009 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet beneden geweest, was op koninginnedag dus toen was TBO al bezig.
Maar bedankt voor de omschrijving
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ja hoor. zit net youtube filmpjes te kijken. zitten leuke tussen.
Inclusief een van mijn favoriete liedjes:
Nou dat hoop ik helemaal niet.., want we hebben maar 2 cam's buiten... enneuh dan is het helemaal moeilik om er wat van te zien..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, als het gaat regenen dan hoop ik dat ze eindelijk eens creatief worden en een soort tentzeiltje in elkaar flansen.
kijk dat scheelt alweerquote:Op zondag 17 mei 2009 18:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nou,er zat gelukkig geen gekookt eitje bij wat normaal gesproken wel hoort
okee, ze worden dus niet nat.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de bunker te zijn geweest om dat te hebben gezien![]()
Vooral nu kan je steeds zien in de steeg als ze niet zo close staan.. dat er boven allerlei bladeren zijn..
off topic.. broodje kroket lekker?
Nog eventjes geduldquote:Op zondag 17 mei 2009 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis wel een treurige stream nu hoor. Geef ze eens een leuke (militaire) opdracht, b.v aan de hand van een stafkaart laten bepalen hoeveel kilometer het is naar huis. Wie er het dichtste bij zit krijgt iets leuks (een TomTom of zo)
Beter... ik zal zo eens kijken wat ik kan eten hier..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
okee, ze worden dus niet nat.![]()
![]()
het is een broodje ham en kaas uit de oven geworden bij gebrek aan kroketten en ja het is erg lekker
tis dat ik geen auto heb anders was ik even pizza komen brengenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beter... ik zal zo eens kijken wat ik kan eten hier..
Moet nog lang knallen vanavond!
Blijven druk in de weer hoor.. om ze steeds uit dat steegje te hebbenquote:
Hoeveel inlevingsvermogen heeft een streamer?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis wel een treurige stream nu hoor. Geef ze eens een leuke (militaire) opdracht, b.v aan de hand van een stafkaart laten bepalen hoeveel kilometer het is naar huis. Wie er het dichtste bij zit krijgt iets leuks (een TomTom of zo)
Hoelang moeten ze eigenlijk nog?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Marielin en Eline vragen zich af of het wel leuk is voor de streamers dat ze daar in die kier staatn.
Ze zijn een beetje met elkaar uitgepraat.
Zwitserse geschnetseltesquote:Op zondag 17 mei 2009 18:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beter... ik zal zo eens kijken wat ik kan eten hier..
Moet nog lang knallen vanavond!
Marielin vind het een zielige streek.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:34 schreef NrTH het volgende:
Heeft Jeroen de text van Marielin weggehaald van een steen en er Go home opgezet?
hahaha typisch iets voor jeroen hij is diegene die mij iig veel kijk plezier geeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:34 schreef NrTH het volgende:
Heeft Jeroen de text van Marielin weggehaald van een steen en er Go home opgezet?
Ik heb geen ideequote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:39 schreef mazaru het volgende:
Gekken en dwazen schrijven hun naam op deuren en glazen.
[ afbeelding ]
was dat marielin niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:34 schreef blomst het volgende:
De naam van Micha weggehaald en er go home neer gezet???
Ze verdenken Jeroen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:40 schreef D. het volgende:
tvp
*Chinees gaat halen
Het eten, niet de inwoner uit China
het gaat er geloof ik inmiddels om of de streamers het zullen overleven....quote:Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef blomst het volgende:
Het lukt de regie toch goed, bij elke fase worden de streams saaier geloof ik.
Marielin vind dat ze onder het koken wel een sjekkie naar binnen kunnen gooien.
Ik zou der wat bladeren geven van de tabaksplant en zei dan hier zoek het je uit oude zeurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef moha het volgende:
ohw het mag nu één shaggie zijn ipv een sigaret
Ik laat me ook niet kennen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaat er geloof ik inmiddels om of de streamers het zullen overleven....heyyyy redactie....I will survive
![]()
De poll heeft uitgewezen dat ze geen sigaretten/shag krijgt.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Marielin: dat ze niet even een shaggie naar binnengooien, gewoon 1 klote-shaggie.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De poll heeft uitgewezen dat ze geen sigaretten/shag krijgt.
tis een goede les voor de TB2 geen verslaafde meer erinquote:Op zondag 17 mei 2009 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trien wil nu weer dat er pakje shag door het gat wordt gepleurd...:')
Trien: "Sigaretten is het enige waar ik over zeur."
Ja hoor Trien, maar dat wel 24 uur lang..
Dat zeuren over je vriend noemen we dan nog maar niet, die krijg je van het huis.
rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet kennen hoor![]()
Het scheelt niet veel, of ik begin weer met roken, maar ik blijf sterk
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pruimtabak vind ik dan wel weer goed ....quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das ff vette pech voor Marielinquote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahahaha en zij maar denken dat daar geen poll over is.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan Eline steeds met : jahaa zekers ... jahaa ik weet het .... jahaa zekers...quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
Jeroen mag Marielin niet volgens Marielin, Jeroen geeft Eline ook steeds de extra deken, om haar te sarren.
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Wissel van de wacht.
Ze denken dat ze pas een uur staan.
Ik heb geen idee hoelang ze staan
Ik wilde even iets anders gaan doen, maar ik wacht nog evenquote:
ach die 10 min het scheelt nie veelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.
O jawel hoor.. Niks leuker dan je ergeren aan drammerig gedrag van rookverslaafden tijdens een RLS. Roken is zo'n dankbaar onderwerp, dat zag je in BB al en (helaas in mindere mate) in de Gouden Kooi.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef moha het volgende:
[..]
tis een goede les voor de TB2 geen verslaafde meer erin
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
om 5 uur gingen ze weer naar buiten en toen gingen de heren staan, dus ze staan nog geen twee uur.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef snetje het volgende:
[..]
pruimtabak vind ik dan wel weer goed ....
de redactie?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een idioot gedoe om iedere keer te gaan slapen als ze zogenaamd niet op wacht staan.
Wie verzint die kolder?
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef blomst het volgende:
Jeroen mag Marielin niet volgens Marielin, Jeroen geeft Eline ook steeds de extra deken, om haar te sarren.
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?quote:
Volgens mij is het zelf nog geen uurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Wissel van de wacht.
Ze denken dat ze pas een uur staan.
Ik heb geen idee hoelang ze staan
Of wel vloei maar geen tabak.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Of een pakje shag, maar dan geen vloei!
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.
Dat had ze natuurlijk ook kunnen bedenken toen Jeroen haar lekker instopte. Kutwijf.
+1.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.![]()
![]()
3 uur onder een druppel op de koude vloer moeten liggen voor niks...
weet ik veel.....ik roep ook maar wat inmiddels vanwege de verveling....lijkt wel zondagquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?
ja laat ze 10 spinnen eruit halen en de 3 grootste opeten als dagduelquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef mazaru het volgende:
Wat een idioot gedoe om iedere keer te gaan slapen als ze zogenaamd niet op wacht staan.
Wie verzint die kolder?
of wel tabak en vloe maar geen vuurquote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel vloei maar geen tabak.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal in zou stoppen om te roken.
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten slapen als ze niet op wacht staan?
Dat idee had MarieTrien natuurlijk ook zelf kunnen opperen, de domme doos.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het antwoord van Calimero: De gaan we toch met de voeten naar elkaar toe liggen, hebben we allebei een stukje slaapzak.
Dat had ze natuurlijk ook kunnen bedenken toen Jeroen haar lekker instopte.
Egocentrisch kutwijf.
Het gaat mij om de reactie van Calimero.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef blomst het volgende:
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitgingquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Suggestieve kutpoll die zonder na te denken door een of andere idioot is geplaatst omdat ie z'n gelijk wilde halen. Zo werkt dat blijkbaar daar op de redactie. En dan ook nog ff een polletje waar de haters Marielin nog een keer kunnen naaien.![]()
![]()
dat vind ik ook beneden alle peil. sowieso heeft ze nog steeds recht op die peuken van gisteren. Die mocht ze toch meenemen naar buiten? Waarom zijn die dan uit de bunker verwijderd?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dit is toch te saai voor woorden? Als er vier wakker zijn krijg je toch wat leukere interactie, zelfs al zie je ze niet alle vier.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zover ik weet wel. als ze alle vier wakker zijn zijn er altijd 2 die niet goed op de camera te krijgen zijn. Vandaar ook dat ze tot nu toe maar met maximaal twee tegelijk mochten luchten.
was net zo flauwquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef moha het volgende:
[..]
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitging
Nee, andersom. Anders gaat ze peukjes verzamelen en daar sigaretten mee draaien.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel vloei maar geen tabak.
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal in zou stoppen om te roken.
Wat is er dan met de regel "overdags niet slapen!" gebeurd?quote:
Nee 2 op wacht was toch medegedeeld?quote:
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen hadquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dat vind ik ook beneden alle peil. sowieso heeft ze nog steeds recht op die peuken van gisteren. Die mocht ze toch meenemen naar buiten? Waarom zijn die dan uit de bunker verwijderd?
Tuuk, smeken om een stukje slaapzak. Ze zeikt als een dolle, maar laat zich in dit geval niet kennen.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat idee had MarieTrien natuurlijk ook zelf kunnen opperen, de domme doos.
uit de bunker gegooid....vanwege de interactiequote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is er dan met de regel "overdags niet slapen!" gebeurd?
kloptquote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef moha het volgende:
[..]
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen had
tnx, dat gaat boeiender zijn dan de streamquote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Even off-topic: De 25 opmerkelijkste tv-kandidaten is nop SBS6.
Er gaan allerlei rls kandidaten langs komen, nu is Job van De Bus
Stil nou, ze zoeken argumenten om Eline te bashen en bij gebrek aan goede argumenten komen ze met zulke dingen, laat ze toch..quote:Op zondag 17 mei 2009 18:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gaat Marielin niet om de deken, ze heeft het niet koud, maar omdat Jeroen haar zo wil uitliokken.
ach de anderen waaronder eline hebben ook dingen in moeten leveren, ik denk maar aan het warme douchen,,,, dus niet roken is niet roken dat heeft de poll terecht uit gewezen dus.... wat ik wel stoer vind nu aan marie trien, ze is niet met de 12 uur aan het gooien zoals peterquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef moha het volgende:
[..]
pim had ook een duel gewonnen en kon alles inleveren omdat alles de bunker uitging
Hou ons Off Topic even op de hoogte van de voortgang.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
ze kunnen gewoon weigeren want de poll heeft uitgewezen dat er in fase III geen sancties worden uitgedeeld. Wanneer wordt ze dat meegedeeld trouwens?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef tjeez3 het volgende:
wat kunnen ze vandaag eigenlijk winnen met het dagduel??? Lach me gek als ze die gewoon weigeren.
ben benieuwd of dat nog zo is na 48 uur of langer niet rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef arwen10 het volgende:
[..]
ach de anderen waaronder eline hebben ook dingen in moeten leveren, ik denk maar aan het warme douchen,,,, dus niet roken is niet roken dat heeft de poll terecht uit gewezen dus.... wat ik wel stoer vind nu aan marie trien, ze is niet met de 12 uur aan het gooien zoals peter
Ja, Eline maakt emoties losquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stil nou, ze zoeken argumenten om Eline te bashen en bij gebrek aan goede argumenten komen ze met zulke dingen, laat ze toch..
willen de heren aub met de rug tegen de muur gaan staan en vooral niet bewegen! ....oweee als ze met hun voeten per ongeluk op de tekst gaan staan en het wegvegen....quote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef blomst het volgende:
Marielin zou niets over het wegvegen van de tekst zeggen, maar ze kan het toch niet laten![]()
waar kun je je druk om maken
Helaas, de rust bij de bekerfinale is voorbij, dus die staat weer aanquote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou ons Off Topic even op de hoogte van de voortgang.
Neeee, dan neusquote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
stemmen zeker wel en op eline zeker weten mijn stemmen krijgt zequote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Eline maakt emoties los![]()
Niet vergeten te stemmen hoor lui, op Eline
Ik ren heen en weerquote:Op zondag 17 mei 2009 19:06 schreef Dottey het volgende:
weekopdracht zal snel van start gaan.. dus niet te veel in de sbs verstrikt raken
ik zou het alsnog weg vegen al is het alleen om wat aktie erin te krijgenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
willen de heren aub met de rug tegen de muur gaan staan en vooral niet bewegen! ....oweee als ze met hun voeten per ongeluk op de tekst gaan staan en het wegvegen....
Een peuk in een militair hoofd is zo gek nog niet, wat Pim gewonnen heeft is me even ontgaan en wat Jeroen betreft: een colbertje bij dat camouflagepak ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef moha het volgende:
[..]
Ik blijf nog even hierquote:Op zondag 17 mei 2009 19:06 schreef Dottey het volgende:
weekopdracht zal snel van start gaan.. dus niet te veel in de sbs verstrikt raken
Niet denk ik. Gevolg is muiterij en dat trekken ze boven niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef Danny het volgende:
ze kunnen gewoon weigeren want de poll heeft uitgewezen dat er in fase III geen sancties worden uitgedeeld. Wanneer wordt ze dat meegedeeld trouwens?
Doe mij ook, ik heb geen tvquote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou ons Off Topic even op de hoogte van de voortgang.
Oh wacht, ik ga gewoon zelf kijken. Streams zijn ruk dus bedankt voor de tip.![]()
Nu Kellyquote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
tnx, dat gaat boeiender zijn dan de stream
Nog steeds niet? Kut, arme J.quote:
Nee, Marielin had recht op een antwoord op de herhaalde keren dat ze aan Bart vroeg of ze d'r sigaretten mocht meenemen. Een nee van Bart was ook goed geweest. Dan was het gewoon weer hetzelfde liedje van rokers pesten geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef moha het volgende:
[..]
Japioooquote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog steed niet? Kut, arme J.
Als Jaap en Huub voorbijkomen zal ik het melden, ok?
bart geeft zelden antwoordquote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Marielin had recht op een antwoord op de herhaalde keren dat ze aan Bart vroeg of ze d'r sigaretten mocht meenemen. Een nee van Bart was ook goed geweest. Dan was het gewoon weer hetzelfde liedje van rokers pesten geweest.
Kutten met je volumeknop is niet altijd handig. Ik wilde Calimero muten maar dan mute de rest ook.quote:
Tis alles of niksquote:Op zondag 17 mei 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutten met je volumeknop is niet altijd handig. Ik wilde Calimero muten maar dan mute de rest ook.
ja een kwartier lijkt lang als we eindelijk geen gezeik over sigaretten horenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:32 schreef snetje het volgende:
Marilien heeft nu al een tijd niet gezeken over sigaretten .... eens kijken of er nu ook nog wat humor in zit...
voor het aanrechtblok staanquote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik verstond het nauwelijks. Zometeen gaan jullie naar binnen en dan verzamelen jullie...
..bij het keukenblad, met je gezicht naar de tafel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik verstond het nauwelijks. Zometeen gaan jullie naar binnen en dan verzamelen jullie...
...voor het keukenblad. Spuit elf.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Dat jullie dat verstaan, dankjewel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
..bij het keukenblad, met je gezicht naar de tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |