quote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef Madelonna het volgende:
[..]
als ze maar met haar reet kan schudden, met haar ingestudeerde danspasjes dan is het goed, als ze zich maar vol kan vreten, is het goed en lest best als ze zich maar goed kan uitroken is het goed
Maar voor de rest is het best een vrolijke meidquote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef Madelonna het volgende:
[..]
als ze maar met haar reet kan schudden, met haar ingestudeerde danspasjes dan is het goed, als ze zich maar vol kan vreten, is het goed en lest best als ze zich maar goed kan uitroken is het goed
Ik woon in het centrum, uiticht op stadhuis. en daar is het fijn! leuke kroegjes winkels e.d.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou als ik de kranten zo eens lees is Gouda mijn Gouda niet meer!
ja en wat ze er meedoen is hun zaak ga ik niet wakker van liggenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het alle2 meisjes die gewoon voor hun geld werken zoals het hoort.
Die kans zit er natuurlijk dik in. Toch lief van Eline dat ze daar nog even aan dachtquote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werkt er nog steeds![]()
Gisteren vroeg ze zich nog af of er nog bejaarden zouden zijn overleden tijdens haar verblijf in de bunker.
einde 2 uur 'vrijheid', meer niet denk ikquote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef Marrije het volgende:
Maar ik schakel net in, waar is het wachten op?
Studentchauffeur.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat Pim voor werk doet?? hij heeft 5 maanden leger gehad dat weet ik wel maar heeft hij nu werk.
Hij ontvangt een Militair Invaliditeits Pensioenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat Pim voor werk doet?? hij heeft 5 maanden leger gehad dat weet ik wel maar heeft hij nu werk.
Op over 3 min terug de loopgraaf in...quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef Marrije het volgende:
Maar ik schakel net in, waar is het wachten op?
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pim: ik denk dat er iets gaat gebeuren wat we totaaaal niet verwachten.
Ik zou zeggen Pim spring op tafel en begin te strippen.
ah ok ik zie het, ze moeten weer naar buiten. Mooi!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
einde 2 uur 'vrijheid', meer niet denk ik
oke, en ook nog een uitkering lees ik,nou dan kom je er ook wel.quote:
djees.. en hoe oud istie nou? 20?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en ook nog een uitkering lees ik,nou dan kom je er ook wel.
Ik zou er ook niet graag wonenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou als ik de kranten zo eens lees is Gouda mijn Gouda niet meer!
Madelonna is van het Nowlive niveau. Begrijpend lezen wil niet helemaalquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Madelonna is van het Nowlive niveau. Begrijpend lezen wil niet helemaal
Geen Nowlive lid en kan zeer begrijpend lezen, heet geen Dannyquote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten, want er is nog nooit wereldvrede geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sterven voor wereld vrede..vraagt Jeroen.. nee natuurlijk niet! Vrede levert niets op alleen maar stilstand, overbevolking en gezapige saaiheid..
Hap...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Geen Nowlive lid en kan zeer begrijpend lezen, heet geen Danny
Hou dan eens op met ruzie zoeken, zie je de hele middag al bezig.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Madelonna het volgende:
[..]
Geen Nowlive lid en kan zeer begrijpend lezen, heet geen Danny
Ik heb je wel gehoordquote:Op zondag 17 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind je stiekem best meevallen zo online hoor. ssst.
ik begrijp jullie reacties maar dat gedoe heb je overal in N.L. en erbuiten.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet graag wonen
http://www.ad.nl/groeneha(...)s_van_realiteit.html
Zat net te denken: Top van Danny dat hij niet op de user gaat. Is jouw aanname ook aan te tonenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Precies.. en die gaat er ook nooit komen ook...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten, want er is nog nooit wereldvrede geweest.
Jawe,voordat Eva van de appel at of was het Adam.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten, want er is nog nooit wereldvrede geweest.
Evaquote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jawe,voordat Eva van de appel at of was het Adam.
Ja, jammer genoeg denk ik dat je gelijk hebt. Oorlogen worden in stand gehouden om de economie draaiende te houden.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. en die gaat er ook nooit komen ook...![]()
Oorlogen hebben de vooruitgang, voorspoed, en economische boosts gegeven.. en dát weten we wél!
En die éne procent vecht nog tot ze er bij neervallen..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef mazaru het volgende:
Wereldvrede zou misschien mogelijk zijn als 99% van de wereldbevolking dood is
Dat was Eva, die werd verleid door de slang enzoquote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wereldvrede met zijn tweeënquote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
KAPPEN NOU Danny!!!! Anders krijg je BeeQueen op je dak...quote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneu mens ben je ook. Ik ga toch maar gebruik maken van de foes-functie.
En nogmaals, dit is commentaar op streams, niet op users.![]()
Jij slaat echt geen dag over hé?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
KAPPEN NOU Danny!!!! Anders krijg je BeeQueen op je dak...![]()
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die éne procent vecht nog tot ze er bij neervallen..
Lach maar, maar morgen gaat ie knallen!!quote:Op zondag 17 mei 2009 16:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pim: ik denk dat er iets gaat gebeuren wat we totaaaal niet verwachten.
Ik zou zeggen Pim spring op tafel en begin te strippen.
Ik denk dat de mensen in Gouda weinig tijd hebben om naar een docu te kijken, die zitten er middenin.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
leuke doc over dit onderwerp is The Iron triangle van Tegenlicht! echt de moeite waard
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in Gouda weinig tijd hebben om naar een docu te kijken, die zitten er middenin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |