abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 15:54:11 #101
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69120155
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef Shauri het volgende:

[..]

Eline klaagt en zeurt met een opgewekt stemmetje en een glimlachje.

Volgens mij is Eline het type dat tegen haar vriend "ohhhhhhhhhh wat kan jij vreselijk goed parkeren" zal zeggen als ze boodschappen gaan doen.
Of tegen haar vriend zegt, je bent zo een kanjer in bed, maar tegen haar vriendinnetjes, ooohhh wat een sukkel ik doe maar net als of.
Ja sorry hoor, ook Eline vond ik vanaf het begin niks, van de week vond ik haar wel lief met dat Marilien troosten enzo, maar je moet daar door heen prikken, het is gewoon een vals loeder volgens mij, als zij er maar beter van wordt. Vergeet niet dat Dido weet hoe alles werkt achter de schermen, die heeft haar heus wel een paar tips gegeven.
Wat ik vanaf het begin gezegt hebt, Lief lachen en hoofd een beetje schuin, Werkte voor de spiegel thuis ook al hoor.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69120169
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Danny het volgende:

[..]

nope, eline had toen al rechts gelegen.
Ja, zo lief ze ging voor Marielin aan de kant, zodat die ook kon kijken.
Zelf was zo creatief om de andere kant te gebruiken.
Goedemorgen :W
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 15:55:23 #103
184769 crew  Deisyy
pi_69120187
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus de mannen die Peuter niet leuk vonden, waren eigenlijk jaloers op zijn gezellige karakter en zijn sixpack?
Peter een Sixpaxk?!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 15:55:59 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_69120211
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef blomst het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen last van lichamelijke klachten blommeke, maar lief dat je aan me denkt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 15:56:40 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_69120229
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Of tegen haar vriend zegt, je bent zo een kanjer in bed, maar tegen haar vriendinnetjes, ooohhh wat een sukkel ik doe maar net als of.
Ja sorry hoor, ook Eline vond ik vanaf het begin niks, van de week vond ik haar wel lief met dat Marilien troosten enzo, maar je moet daar door heen prikken, het is gewoon een vals loeder volgens mij, als zij er maar beter van wordt. Vergeet niet dat Dido weet hoe alles werkt achter de schermen, die heeft haar heus wel een paar tips gegeven.
Wat ik vanaf het begin gezegt hebt, Lief lachen en hoofd een beetje schuin, Werkte voor de spiegel thuis ook al hoor.
Wat een aannames allemaal
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 15:57:49 #107
184769 crew  Deisyy
pi_69120257
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zondag 17 mei 2009 @ 15:57:49 #108
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69120258
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Danny het volgende:

[..]

ze kwamen binnen en eline ging meteen liggen. Vervolgens stond ze op en ging marielin op haar plek liggen, waarna eline aan de andere kant ging liggen. Ze hadden overigens dat ding ook op kunnen tillen, dat was makkelijker geweest.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_69120274
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Vrouwennijd
Ach, als je er zelf uitziet als een goedkopen look a like van Mien Dobbelsteen, dan moet je het niet al te gemakkelijk hebben in je leven volgens mij.
Beetje obsessief achter de stream te gaan zitten om continu en enkel en alleen op één persoon afgeven.
Tja, dan heb je eerder zelf een probleem, dan een overlever.
pi_69120285
@ toverheks. Vals vind ik haar eigenlijk niet. Ik denk wel dat ze geleerd heeft dat die maniertjes waarvan ze zich bedient werken bij sommigen.

In elk geval kunnen Marielin en Eline het goed vinden samen.

Mijn lijstje tot nu toe. 1. Marielin. Dan heel lang niks. Gedeelde 2de en 3de plaats voor Pim en Eline.
Dan nog veeeel langer niks. Op nummer 4. Jeroen.
Jeroen zorgt wel voor wat levendigheid maar ik vind hem super creepy.
pi_69120301
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef blomst het volgende:

[..]

Wel op blijven letten
Het was idd Eline´s idee. Eline had haar haar gedaan en Marielin wilde natuurlijk hetzelfde. Het hebbe-bhebbe- hebbe gedrag kwam weer boven. Ondanks dat Danny geen leven heeft buiten zijn computer om, kijkt ie ook niet erg aandachtig. Ga iets nuttigs doen Danny, een gezin stichten of zo........uiltje knappen, verfrist je hesenpan)veroorzaakt hopelijk een positieve wending in je gedachtengang) of ga boodschappen doen..ach laat dat ook maar een aantal dagen zitten, heb je wel nodig......Paar kilo´tjes minder. Wacht, ik heb een beter idee... loop naar de supermarkt, dit zorgt voor verbranding/beweging, maar laat de boodschappen maar zitten en dat een aantal keren per dag. Geef even je tijdsschema door dan weet ik wanneer ik ongestoord op de topics aanwezig kan zijn.
pi_69120336
Zal Pim ook weten dat je een heel leuk verhaal kan vertellen wat je allemaal kunt doen met een militaire zaklamp? Of was hij nog niet zo ver gevorderd in zijn opleiding?
pi_69120362
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal Pim ook weten dat je een heel leuk verhaal kan vertellen wat je allemaal kunt doen met een militaire zaklamp? Of was hij nog niet zo ver gevorderd in zijn opleiding?
Dag of vier of zo.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_69120376
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:57 schreef snetje het volgende:

[..]

Word jij er ook zo moe van, hele dag gezeik over Eline en Mielike....pfffffffff...
Ik vind het alle vier bikkels dat ze er nog inzitten.
En wat nou nep aan Eline, ze doet het toch maar en ja Mielik zanikt zich zot over de peuken maar doet het ook maar en de jongens ook!
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 16:03:35 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_69120392
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ach, als je er zelf uitziet als een goedkopen look a like van Mien Dobbelsteen, dan moet je het niet al te gemakkelijk hebben in je leven volgens mij.
Beetje obsessief achter de stream te gaan zitten om continu en enkel en alleen op één persoon afgeven.
Tja, dan heb je eerder zelf een probleem, dan een overlever.
Sneu mens ben je ook. Ik ga toch maar gebruik maken van de foes-functie.
En nogmaals, dit is commentaar op streams, niet op users.
― Mark Twain
pi_69120407
ik ben dr weer vannacht was het super, ik heb dan ook vreselijk gelachen ik lees dat ik toch weer wat gemist heb. ik hoop dat het vandaag net zo leuk word met veel opdrachten.
  zondag 17 mei 2009 @ 16:04:40 #117
237883 Espabilado
bijdehand
pi_69120423
Ik vind zoveel waarde hechten aan hoe je er uit ziet aan de ene kant wel shallow maar aan de andere kant moet je oordelen op hoe men zich onder de situatie houd...

Als je Eline in een oorlog zou zetten met mitrailleur, dan kan het best zijn dat als ze achter een muurtje schuilt ze nog ff dr handspiegeltje er bij pakt de eerste weken maar als zij gewoon zonder op te geven dr ding doet dan is ze gewoon [x] geschikt.

Van wat ik zo bijna 3 weken heb gezien kan zij best veel opgeven zonder veel gedoe. Dat ze liever dr spulletjes wel heeft, een make-up tas ter grootte van rusland heeft en overal een spiegel zoekt staat los van of ze ergens kan overleven.
pi_69120431
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Aaaaarrrgh!!!
volgens mij was het in het midden
pi_69120442
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sneu mens ben je ook. Ik ga toch maar gebruik maken van de foes-functie.
En nogmaals, dit is commentaar op streams, niet op users.
Ik ben ook wel voor een friends van foes optie.
  zondag 17 mei 2009 @ 16:05:19 #120
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69120445
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Word jij er ook zo moe van, hele dag gezeik over Eline en Mielike....pfffffffff...
En wat nou nep aan Eline, ze doet het toch maar en ja Mielik zanikt zich zot over de peuken maar doet het ook maar en de jongens ook!
ik lig in een deuk om het gezeik op dan weer Marilien dan weer Eline ... terwijl de dames het heel goed met elkaar kunnen vinden...
pi_69120452
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Het was idd Eline´s idee. Eline had haar haar gedaan en Marielin wilde natuurlijk hetzelfde. Het hebbe-bhebbe- hebbe gedrag kwam weer boven. Ondanks dat Danny geen leven heeft buiten zijn computer om, kijkt ie ook niet erg aandachtig. Ga iets nuttigs doen Danny, een gezin stichten of zo........uiltje knappen, verfrist je hesenpan)veroorzaakt hopelijk een positieve wending in je gedachtengang) of ga boodschappen doen..ach laat dat ook maar een aantal dagen zitten, heb je wel nodig......Paar kilo´tjes minder. Wacht, ik heb een beter idee... loop naar de supermarkt, dit zorgt voor verbranding/beweging, maar laat de boodschappen maar zitten en dat een aantal keren per dag. Geef even je tijdsschema door dan weet ik wanneer ik ongestoord op de topics aanwezig kan zijn.
Twee kinderen is genoeg
pi_69120458
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

dat zijn ze zeker
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 16:07:18 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_69120493
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:04 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind zoveel waarde hechten aan hoe je er uit ziet aan de ene kant wel shallow maar aan de andere kant moet je oordelen op hoe men zich onder de situatie houd...

Als je Eline in een oorlog zou zetten met mitrailleur, dan kan het best zijn dat als ze achter een muurtje schuilt ze nog ff dr handspiegeltje er bij pakt de eerste weken maar als zij gewoon zonder op te geven dr ding doet dan is ze gewoon [x] geschikt.

Van wat ik zo bijna 3 weken heb gezien kan zij best veel opgeven zonder veel gedoe. Dat ze liever dr spulletjes wel heeft, een make-up tas ter grootte van rusland heeft en overal een spiegel zoekt staat los van of ze ergens kan overleven.
Zeker weten.
Wat is er mis mee om zelfs tijdens een oorlog er op en top uit te zien?
  zondag 17 mei 2009 @ 16:07:36 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69120501
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:03 schreef moha het volgende:
ik ben dr weer vannacht was het super, ik heb dan ook vreselijk gelachen ik lees dat ik toch weer wat gemist heb. ik hoop dat het vandaag net zo leuk word met veel opdrachten.
quoted
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_69120506
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:05 schreef snetje het volgende:

[..]

ik lig in een deuk om het gezeik op dan weer Marilien dan weer Eline ... terwijl de dames het heel goed met elkaar kunnen vinden...
Psies, de een mag de een wat meer als als de ander maar so what?
Het zijn nu dodelijk saaie streams en ik denk dat daardoor deze discussie is vooral.
pi_69120512
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:05 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

dat zijn ze zeker
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 16:09:19 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_69120535
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:05 schreef Dementor het volgende:

Ik ben ook wel voor een friends van foes optie.
Nou Danny, kom maar op met die optie.

On Topic: Waarom gaan die nono's niet wat rondjes lopen of fietsen? Zitten ze weer voor zich uit te staren , terwijl ze over een uur weer de luchtruimte in moeten.
― Mark Twain
pi_69120542
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:07 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Psies, de een mag de een wat meer als als de ander maar so what?
Het zijn nu dodelijk saaie streams en ik denk dat daardoor deze discussie is vooral.
ja ik vind het ook doodsaai. .....laat die 2 chickies een bitchfight houden ...moddergevecht...
  zondag 17 mei 2009 @ 16:09:46 #129
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69120544
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:04 schreef Espabilado het volgende:

Eline is in staat om nog toevallig raak te schieten ook nog als gevolg van een giegelbui...
pi_69120567
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:

[..]

Eline is in staat om nog toevallig raak te schieten ook nog als gevolg van een giegelbui...
pi_69120571
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:08 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Ik zou er wat van krijgen, geen barst te doen en geen peuken haha! Zou mij rotvervelen maar dan wel alles aanpakken om me te vermaken, dat dan weer wel. Afleiding zoeken denk ik maar ja, wat moet je nog daar nu he.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 16:10:56 #132
184769 crew  Deisyy
pi_69120581
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

On Topic: Waarom gaan die nono's niet wat rondjes lopen of fietsen? Zitten ze weer voor zich uit te staren , terwijl ze over een uur weer de luchtruimte in moeten.
Vsn een beetje bewegen zouden ze juist meer energie krijgen
pi_69120592
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

goeie, want juist nu hebben ze de tijd om hun benen te strekken
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_69120602
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja ik vind het ook doodsaai. .....laat die 2 chickies een bitchfight houden ...moddergevecht...
Doet me denken aan de mudfight tussen Dido en Naat, enige tijd na BB5.
  zondag 17 mei 2009 @ 16:12:11 #135
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69120614
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef Shauri het volgende:
@ toverheks. Vals vind ik haar eigenlijk niet. Ik denk wel dat ze geleerd heeft dat die maniertjes waarvan ze zich bedient werken bij sommigen.

In elk geval kunnen Marielin en Eline het goed vinden samen.

Mijn lijstje tot nu toe. 1. Marielin. Dan heel lang niks. Gedeelde 2de en 3de plaats voor Pim en Eline.
Dan nog veeeel langer niks. Op nummer 4. Jeroen.
Jeroen zorgt wel voor wat levendigheid maar ik vind hem super creepy.
Ja, ik vind haar wel vals, waarom, steeds geeft ze hints van wat zei wil maar focust het op een ander, steeds lief lachen maar als er echt een mening wordt gevraagd staart ze vooruit in het niets, haar maniertjes zijn vals, omdat ze zich daar achter verschuild, dat onschuldigen van, Wie ik, huh nee toch hihihihi, kijk daar kan je 1 keer in trappen, 2 keer maar de 3e keer nee.
Komt misschien ik heb zelf 2 meiden (die zijn niet zo maar zelfde leeftijd) Vind ook dat ze steeds erop aanstuurd dat Marilien dom moet overkomen, Eline lijkt mij het typ dat als ze in een volle kroeg staan alle aandacht op zich wil, zoniet dan zorgt ze daar wel voor om 1 van haar vriendinnen op een lieve manier af te zeiken waar iedereen bij staat.
Beetje moeilijk allemaal uit te legge maar hier dus mijn mening.
En dat Marilien en Eline het goed kunnen vinden, echt niet die vinden elkaar helemaal niet leuk maar ja je zit in een spel en moet nog ff met elkaar, ja dan zal ik ook aardig doen voor even. en Marilien weet echt wel, ga ik steeds Eline afblaffen dan heb ik ook Jeroen en Pim tegen me, die zijn voor Eline en dat voel je als vrouw echt wel hoor.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69120621
ik mot nog tvpuh hier
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69120648
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik zou er wat van krijgen, geen barst te doen en geen peuken haha! Zou mij rotvervelen maar dan wel alles aanpakken om me te vermaken, dat dan weer wel. Afleiding zoeken denk ik maar ja, wat moet je nog daar nu he.
in het begin gebeurde dat ook, later zaten we te freubelen met papiertjes e.d. maar wanneer de vermoeidheid, e.d. toeslaat i.c.m. weinig prikkels van buitenaf wordt het lastig
pi_69120652
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:11 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Doet me denken aan de mudfight tussen Dido en Naat, enige tijd na BB5.
ik dacht aan Lieke en Amanda
pi_69120679
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik dacht aan Lieke en Amanda
Lieke!!
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 16:14:58 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_69120688
De stand is :
1. Pim
2. Eline (nu weer, want ze stond even op 3 dus even rechtgetrokken)
3. Marielin
4. Jeroen
pi_69120690
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:13 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

in het begin gebeurde dat ook, later zaten we te freubelen met papiertjes e.d. maar wanneer de vermoeidheid, e.d. toeslaat i.c.m. weinig prikkels van buitenaf wordt het lastig
Later
pi_69120722
quote:

[..]

weinig prikkels ...damn laat ze creatief zijn....sloop die tafel en bouw een hut.....ga de bedden verschuiven....sloop de keuken...doe iets.....vermaak mij
  zondag 17 mei 2009 @ 16:17:19 #143
237883 Espabilado
bijdehand
pi_69120757
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, ik vind haar wel vals, waarom, steeds geeft ze hints van wat zei wil maar focust het op een ander, steeds lief lachen maar als er echt een mening wordt gevraagd staart ze vooruit in het niets, haar maniertjes zijn vals, omdat ze zich daar achter verschuild, dat onschuldigen van, Wie ik, huh nee toch hihihihi, kijk daar kan je 1 keer in trappen, 2 keer maar de 3e keer nee.
Komt misschien ik heb zelf 2 meiden (die zijn niet zo maar zelfde leeftijd) Vind ook dat ze steeds erop aanstuurd dat Marilien dom moet overkomen, Eline lijkt mij het typ dat als ze in een volle kroeg staan alle aandacht op zich wil, zoniet dan zorgt ze daar wel voor om 1 van haar vriendinnen op een lieve manier af te zeiken waar iedereen bij staat.
En dat Marilien en Eline het goed kunnen vinden, echt niet die vinden elkaar helemaal niet leuk maar ja je zit in een spel en moet nog ff met elkaar, ja dan zal ik ook aardig doen voor even. en Marilien weet echt wel, ga ik steeds Eline afblaffen dan heb ik ook Jeroen en Pim tegen me, die zijn voor Eline en dat voel je als vrouw echt wel hoor.
Ik heb in 3 weken Eline nog geen één negatief woord over Marielin horen zeggen. En er zijn genoeg mogelijkheden om over een ander te roddelen. Marielin heeft in 1e week vooral wel paar keer hardop vraagtekens gezet bij Eline, niets specifieks want ze kenden elkaar nog amper, maar ze was er niet zo happy mee dat zij het mooie meisje was.
pi_69120785
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Volgens mij denk jij veel verder door dan die meiden daar ik in dat hok. Paar verschillende karaktertjes bij elkaar in een heel ongewone situatie. Die plannen niet zo ver vooruit maar leven met de minuut, "wat gaat er zo meteen weer gebeuren".
pi_69120794
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

weinig prikkels ...damn laat ze creatief zijn....sloop die tafel en bouw een hut.....ga de bedden verschuiven....sloop de keuken...doe iets.....vermaak mij
als dat zou mogen.. had ik dat gedaan nu heb ik alleen een beker door de bunker gegooid en had ik met een vuilnisbak tegen het douchgordijn aangeschopt.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 16:18:41 #146
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69120797
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef sherry777 het volgende:

Ondanks dat Danny geen leven heeft buiten zijn computer om
ow, vertel
quote:
Ga iets nuttigs doen Danny, een gezin stichten of zo
ofzo is één woord.
Verder heb ik een vrouw, twee kinderen, drie katten en drie cavia's. Ik vind 't wel even mooi zo.
quote:
........
quote:
uiltje knappen, verfrist je hesenpan
wtf is een hesenpan? Krijg je dat als je last hebt van de garoetenga?
quote:
of ga boodschappen doen
De supermarkten zijn hier op zondag gesloten, sorry...
quote:
Paar kilo´tjes minder. Wacht, ik heb een beter idee... loop naar de supermarkt, dit zorgt voor verbranding/beweging, maar laat de boodschappen maar zitten en dat een aantal keren per dag
Ik ben net 15 kilo afgevallen en nog druk bezig. Maar bedankt voor de tip.

Nu geef ik jou er een paar:
- Leer fatsoenlijk Nederlands.
- Kweek hersens.
- Ga IETS van een opleiding afronden, al is het maar de basisschool.
- Neem je garoetenga hesenpan en ga terug naar nolife

Graag gedaan
en nu ontopic zoals meerdere malen gevraagd.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69120809
Ik zou ze wel eens allemaal 10 minuten als drill instructeur willen zien. Kijken of ze elkaar afbekken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69120832
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Volgens mij denk jij veel verder door dan die meiden daar ik in dat hok. Paar verschillende karaktertjes bij elkaar in een heel ongewone situatie. Die plannen niet zo ver vooruit maar leven met de minuut, "wat gaat er zo meteen weer gebeuren".
zeg Rudie....wat gaat er zo gebeuren?
pi_69120843
quote:

[..]

Snap ik ja, maar ze moeten even doorbikkelen/bunkeren en het zijn nog maar een paar dagen dus gaaaaaaaan zeg ik dan!
Wie mag er van jou winnen?
pi_69120860
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:18 schreef Danny het volgende:

[..]

ow, vertel
[..]

ofzo is één woord.
Verder heb ik een vrouw, twee kinderen, drie katten en drie cavia's. Ik vind 't wel even mooi zo.
[..]

[..]

wtf is een hesenpan? Krijg je dat als je last hebt van de garoetenga?
[..]

De supermarkten zijn hier op zondag gesloten, sorry...
[..]

Ik ben net 15 kilo afgevallen en nog druk bezig. Maar bedankt voor de tip.

Nu geef ik jou er een paar:
- Leer fatsoenlijk Nederlands.
- Kweek hersens.
- Ga IETS van een opleiding afronden, al is het maar de basisschool.
- Neem je garoetenga hesenpan en ga terug naar nolife

Graag gedaan
en nu ontopic zoals meerdere malen gevraagd.
ook al moet je me niet, 15 kg afvallen is een top prestatie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')