Eline doet het omgekeerd he.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
En nu we het toch over Eline hebben, wat me echt stoord aan die dommedoos is dat ze elke keer naar complimentjes vist, walgelijk vind ik zulke meiden, denken dat ze mooi en leuk etc.etc. zijn maar willen steeds bevestiging. Niet alleen Marilien is Ik,ik,ik, maar ook Eline, maar die brengt het anders.
Nee, komt omdat Marielin haar hoofd vol zit met peuken, geen peuken, aan iets anders denken is geen plaatsquote:Op zondag 17 mei 2009 15:42 schreef Danny het volgende:
[..]
wat erg sociaal is van Marielin. Dat voorkomt dat Eline het debiele buitenbeentje wordt
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, marielin volgde een seconde of 5 erna pas
Het is wel een praktische oplossing en het scheelt mega-veel irritatie hier, want dan hoeft er voorlopig niet gevorkt te wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef tonja het volgende:
Ze blijven zelfs nu obsessief met hun uiterlijk bezig
Jij vond Eline eerst toch best leuk? Vanwaar deze omslag?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Eline doet het omgekeerd he.
'ik zie er niet uit' (vist naar een 'joh je ziet er fantastisch uit).
Eline is een beetje een gluiperd.
Ze moeten ook in hun legerkloffies er goed uitzienquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef tonja het volgende:
Ze blijven zelfs nu obsessief met hun uiterlijk bezig
Eline klaagt en zeurt met een opgewekt stemmetje en een glimlachje.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
En nu we het toch over Eline hebben, wat me echt stoord aan die dommedoos is dat ze elke keer naar complimentjes vist, walgelijk vind ik zulke meiden, denken dat ze mooi en leuk etc.etc. zijn maar willen steeds bevestiging. Niet alleen Marilien is Ik,ik,ik, maar ook Eline, maar die brengt het anders.
Jezus, lekker belangrijkquote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
marielin lag rechts op de grond, even later kwam eline links van dat blik liggen
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar in de Bunker is hij wel de persoon niet het minst klaagt, van mij mag hij tweede wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij is Pim maar vier dagen militair geweest in plaats van vier maanden. Hij heeft het over "nesbit"-dingen.![]()
En met de opsomming van de rangen was hij ook al niet zo vlot.
Dat staat vast niet leukerigquote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ze moeten ook in hun legerkloffies er goed uitzien![]()
![]()
![]()
Waarom doen ze die truien niet in hun broek?
Echt, zou er geen sec. van wakker legge, het is een spel, je geeft je op en het gaat om het winnen van 10.000, nou al zal ik meuren, schurken van de jeuk en al dat andere onaangenamen, kortom, ik ben een bikkel (grapje van dat bikkel) maar ik zou met volle teugen van dit genieten.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
een week niet douchen valt wel te overleven ja,![]()
(maar lekker is het niet)
Ik vind het wel leuk, dat meisjes-gedoe.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
[..]
En als iemand dan zegt dat ze er goed uit ziet, vraagt zo: vind je dat echt?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uitquote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lees zo jou post, en denk nu, heb me nog geen 1 keer geergert aan Pim, ondanks dat hij weinig toevoegd erger ik me ook niet, hij is rustig, het is een typ, komt het vandaag niet dan komt het morgen, komt het morgen ook niet dan ach komt het wel een andere keer.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar in de Bunker is hij wel de persoon niet het minst klaagt, van mij mag hij tweede worden
Net zei ze dat die pattas best wel zwaar zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
Calimero vindt het allemaal wel stoer enzo. Vooral de open look van haar kisten. Christ.![]()
Ik zou haar zoooooo graag muten, maar dan hoor ik de rest ook niet meer. Kutzooi.![]()
TBO II 2 streams graag.
weer iets wat ze zelf niet kan..quote:Op zondag 17 mei 2009 15:41 schreef Shauri het volgende:
Wat lief van Marielin. Ze vraagt Eline haar haar te vlechten. Ze weet natuurlijk dat Eline graag prutst.
geef je op voor TBO2.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, zou er geen sec. van wakker legge, het is een spel, je geeft je op en het gaat om het winnen van 10.000, nou al zal ik meuren, schurken van de jeuk en al dat andere onaangenamen, kortom, ik ben een bikkel (grapje van dat bikkel) maar ik zou met volle teugen van dit genieten.
Bij dit tenue hoort eigenlijk nog een gecamoufleerde jas. Dit is gewoon een hemd met lange mouwen dat normaal idd in de broek zit. Maar ja, weten zij veelquote:Op zondag 17 mei 2009 15:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze vindt zichzelf ook een meisje-meisje.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind het wel leuk, dat meisjes-gedoe.
nope, eline had toen al rechts gelegen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
marielin lag rechts op de grond, even later kwam eline links van dat blik liggen
Vrouwennijdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook een meisje-meisje.![]()
Ik kan dat mens echt niet luchten of zien. Wat een aandachtshoer met haar neplach. Dat je daar intrapt ruudemans, valt me tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |