ik zou zeggen van niet. Kennelijk willen meer mensen GEEN sanctie dan een slaapzakken sanctie.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mja, ik tel 13 personen die voor 'een' sanctie zijn en 9 voor geen sanctie. Is maar net hoe ze de poll gaan interpreteren. Ik zou zeggen dat 'slaapzakken eruit!' heeft gewonnen.
Van je haren vorken, ga je evenmin dood.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
jij begrijpt het, overleven is overleven en we praten verdorrie over een heel korte periode.
ga je niet dood aan en een knot staat mij ook trouwens.
jah, dat was hilarischquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je net gezien hoe Eline zich op de vloer stortte om naar zichzelf te kijken in een aluminium ding?![]()
Zelfs ik vond het idioot
Eline heeft alweer de oplossing.. invlechten die handelquote:Op zondag 17 mei 2009 15:32 schreef Kaat38 het volgende:
ik zou heel erg misschien, bij mijzelf denken: dan maar die laatste dagen mijn haar in een knot en gaan met die banaan. hoezo tutten?
En je eten met je vingers tussen de tanden weg halen, wat Jeroen buiten steeds deed, vind ik ook goor.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En roken aan tafel als de rest nog zit te eten vind ik ook vies, en praten met volle bakkes is ook smerig, dat doen ze allemaal, Eline voorop, daar kan je zo kijken hoe ze alles fijnkauwd
Al zal mijn haar aan alle kanten van het vet rechtop staan, en ik me een week niet mocht wassen en aan alle kanten zou meuren, nou en, het gaat wel om 10.000 euro hoor en niet om de schoonheidsprijs.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
jij begrijpt het, overleven is overleven en we praten verdorrie over een heel korte periode.
ga je niet dood aan en een knot staat mij ook trouwens.
die uitdaging ga ik nu ff aanquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Van je haren vorken, ga je evenmin dood.
Daar vroeg Marielin zelf om.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline heeft alweer de oplossing.. invlechten die handel
ik hoop gewoon permanent, maar volgens mij maar twee uur ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe lang mogen ze nu binnen blijven?
2 uur.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
hoe lang mogen ze nu binnen blijven?
Marielin lag op dat moment al op de grond hetzelfde te doenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je net gezien hoe Eline zich op de vloer stortte om naar zichzelf te kijken in een aluminium ding?![]()
Zelfs ik vond het idioot
nou lekker dan, zit net een broodje kalfkroket naar binnen te werken hahaha, ja goor he van Jeroen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef blomst het volgende:
[..]
En je eten met je vingers tussen de tanden weg halen, wat Jeroen buiten steeds deed, vind ik ook goor.
dat was Marielin's idee hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline heeft alweer de oplossing.. invlechten die handel
Dat is ook weer waar maar goed, keuze he, zolang ik mijn haar niet kan wassen vind ik dat de beste optie.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Van je haren vorken, ga je evenmin dood.
Daar kunnen ze dan beter mee wachten tot ze weer wacht hebben, hebben ze tenminste weer iets te doen.quote:
nee hoor, marielin volgde een seconde of 5 erna pasquote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Marielin lag op dat moment al op de grond hetzelfde te doen
Het zal mij mijn reet roesten wie er als eerste lag, ik vond het hilarischquote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Marielin lag op dat moment al op de grond hetzelfde te doen
een week niet douchen valt wel te overleven ja,quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al zal mijn haar aan alle kanten van het vet rechtop staan, en ik me een week niet mocht wassen en aan alle kanten zou meuren, nou en, het gaat wel om 10.000 euro hoor en niet om de schoonheidsprijs.
Ja, Marielin doet in alles Eline naquote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, marielin volgde een seconde of 5 erna pas
wat erg sociaal is van Marielin. Dat voorkomt dat Eline het debiele buitenbeentje wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |