Niet denk ik. Gevolg is muiterij en dat trekken ze boven niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef Danny het volgende:
ze kunnen gewoon weigeren want de poll heeft uitgewezen dat er in fase III geen sancties worden uitgedeeld. Wanneer wordt ze dat meegedeeld trouwens?
Doe mij ook, ik heb geen tvquote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou ons Off Topic even op de hoogte van de voortgang.
Oh wacht, ik ga gewoon zelf kijken. Streams zijn ruk dus bedankt voor de tip.![]()
Nu Kellyquote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
tnx, dat gaat boeiender zijn dan de stream
Nog steeds niet? Kut, arme J.quote:
Nee, Marielin had recht op een antwoord op de herhaalde keren dat ze aan Bart vroeg of ze d'r sigaretten mocht meenemen. Een nee van Bart was ook goed geweest. Dan was het gewoon weer hetzelfde liedje van rokers pesten geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef moha het volgende:
[..]
dan heeft pim ook recht op zijn spullen die hij gewonnen had
Japioooquote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog steed niet? Kut, arme J.
Als Jaap en Huub voorbijkomen zal ik het melden, ok?
bart geeft zelden antwoordquote:Op zondag 17 mei 2009 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Marielin had recht op een antwoord op de herhaalde keren dat ze aan Bart vroeg of ze d'r sigaretten mocht meenemen. Een nee van Bart was ook goed geweest. Dan was het gewoon weer hetzelfde liedje van rokers pesten geweest.
Kutten met je volumeknop is niet altijd handig. Ik wilde Calimero muten maar dan mute de rest ook.quote:
Tis alles of niksquote:Op zondag 17 mei 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutten met je volumeknop is niet altijd handig. Ik wilde Calimero muten maar dan mute de rest ook.
ja een kwartier lijkt lang als we eindelijk geen gezeik over sigaretten horenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:32 schreef snetje het volgende:
Marilien heeft nu al een tijd niet gezeken over sigaretten .... eens kijken of er nu ook nog wat humor in zit...
voor het aanrechtblok staanquote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik verstond het nauwelijks. Zometeen gaan jullie naar binnen en dan verzamelen jullie...
..bij het keukenblad, met je gezicht naar de tafel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Ik verstond het nauwelijks. Zometeen gaan jullie naar binnen en dan verzamelen jullie...
...voor het keukenblad. Spuit elf.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Dat jullie dat verstaan, dankjewel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
..bij het keukenblad, met je gezicht naar de tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |