abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69124774
Hallo, tijdens TBO valt 't me op dat het grootste deel van de tijd een heleboel users roepen dat 't saai is . Bijvoorbeeld vanmorgen, maar is dat eigenlijk niet logisch? Vannacht was 't erg druk in de COS, veel actie op de streams met aanvallen, coole outfits en er waren altijd minimaal 2 mensen wakker.

Die slaap moet ooit een keer ingehaald worden toch? Het kan geen 24/7 actie in de bunker zijn want dat is nogal ongezond. Is de streamer zo dat als ie inschakelt dat er 'actie' moet zijn, gewoon altijd . Of is 't melangolisch gelul dat we weer terugverlangen naar actie, omdat 't zo leuk was?

Of moet er een soort vast stramien zijn van tijden waarin er iets gebeurt, wat de voorspelbaarheid enorm vergroot (en dat is weer 'saai' )?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 17 mei 2009 @ 18:25:15 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69124881
ik ben wat bionischer dan de gemiddelde mensch, dus ik heb ook niet zoveel slaap nodig. Ik identificeer me dus ook niet met die zwakkelingen in de bunker, dus kan ik me er ook niet in inleven. Misschien jij wel, maar dat zegt meer over jezelf dan over hun!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69124917
Misschien is dat 't wel idd, ik heb wel 8u slaap per nacht nodig om een beetje vrolijk te kunnen functioneren.
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 18:33:39 #4
184769 crew  Deisyy
pi_69125113
Het liefst zou ik ook actie of interessante gesprekken zien zodra ik mijn streams aan slinger, maar dat is niet reeel, ze zullen ook zo af en toe eens moeten slapen of rusten, maar dan natuurlijk wel het liefst op een tijdstip dat de streamers ook slapen

Kort samengevat: streamers zijn een beetje hebberig
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 18:35:43 #5
137949 Disana
pi_69125163
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo, tijdens TBO valt 't me op dat het grootste deel van de tijd een heleboel users roepen dat 't saai is . Bijvoorbeeld vanmorgen, maar is dat eigenlijk niet logisch? Vannacht was 't erg druk in de COS, veel actie op de streams met aanvallen, coole outfits en er waren altijd minimaal 2 mensen wakker.

Die slaap moet ooit een keer ingehaald worden toch? Het kan geen 24/7 actie in de bunker zijn want dat is nogal ongezond. Is de streamer zo dat als ie inschakelt dat er 'actie' moet zijn, gewoon altijd . Of is 't melangolisch gelul dat we weer terugverlangen naar actie, omdat 't zo leuk was?

Of moet er een soort vast stramien zijn van tijden waarin er iets gebeurt, wat de voorspelbaarheid enorm vergroot (en dat is weer 'saai' )?
Hmm, wat heeft dit met inlevingsvermogen te maken? Inlevingsvermogen heb ik als ik Marielin zie zuchten om sigaretten, daarom stem ik ook altijd pro in rookpolls en bestel ik ze elke dag. Bedoel je dat wij moeten begrijpen dat de overlevers ook rust nodig hebben? Bedoel je gezond verstand en medeleven? Jawel hoor, maar bij voorkeur 's nachts als de meesten van ons ook slapen.
pi_69125212
Ja Ja Pietje ik snap het best wel, maar enige activiteit, en dat hoeft dan niet een uitputtende fysieke inspanning te zijn, is leuk voor de overlevers en voor ons. Ze hoeven niet afgebeuld te worden voor mij, maar wat puzzelopdrachtjes, overeenstemmend met het groene pak, kan best wel leuk zijn.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  Moderator zondag 17 mei 2009 @ 18:41:02 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_69125301
Ben het helemaal eens met je Pietje, je kúnt eenvoudig niet 24/7 actie verwachten. Dat zou onmenselijk zijn.
Ik vind gesprekken met elkaar en de daar uit voortvloeiende irritaties of meningsverschillen vaak nog leuker dan allerlei vette acties.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 18:55:40 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69125739
Natuurlijk kan het niet 24/7 boeiend zijn. Helaas is het nu even extreem saai en lijkt het erop dat er vanuit de regie niet echt aanstalten worden gemaakt daar verandering in te brengen door ze gewoon de bunker te laten gebruiken.
Wat je nu krijgt is dat met buiten wacht tot ze naar binnen mogen en zodra ze binnen zijn ze voornamelijk wachten tot ze weer naar buiten mogen. Dit vooral omdat er werkelijk NIETS is ter afleiding.

Ze zijn inmiddels ook wel uitgepraat en dus krijg je dat het vaak 10 minuten tot een half uur achtereen compleet stil is. Dat is op zich dodelijk. Ik ben ook al driftig aan het zoeken naar een leuke film voor vanavond, want het belooft weinig goeds meer. Had van fase 3 ook meer verwacht. Er werd om input gevraagd, maar veel is daar niet mee gedaan vooralsnog (zelf kleding maken en moeten dragen bv). In plaats daarvan zijn ze allemaal naar buiten geflikkerd. Vast en zeker afzien hoor, maar dodelijk voor de streams. Het is wel de bedoeling dat ze afzien, maar natuurlijk moet er wel een balans worden gevonden. Groepsopdrachten zoals kleding maken kunnen dat prima oplossen. Daar wordt jammer genoeg niet op ingesprongen. Er wordt vastgehouden aan de ingeslagen weg, ook als die niet blijkt te werken.

De commentaren zijn duidelijk en eensgezind; het is dodelijk saai al de hele dag, daar waar tot nu toe elke dag toch wel wat boeiende momenten zaten. Of dat nu gesprekken waren of opdrachten. Vandaag vooralsnog niet. Er wordt ook best veel in herhaling gevallen, wat er bij mij op duidt dat er vooraf niet voldoende opdrachten waren bedacht. Dat zou bij een tweede deel beter moeten.

Al met al was het tot nu toe prima te doen, maar vandaag is echt een rampdag.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69126553
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:35 schreef Disana het volgende:
Bedoel je dat wij moeten begrijpen dat de overlevers ook rust nodig hebben? Bedoel je gezond verstand en medeleven?
Dat bedoel ik idd , als je een opdracht verzint dat men 36 uur niet mag slapen moet je daarna snappen dat er de eerste 12 uur helemaal niks gaat gebeuren ivm inhalen van slaap .
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Danny het volgende:
De commentaren zijn duidelijk en eensgezind; het is dodelijk saai al de hele dag, daar waar tot nu toe elke dag toch wel wat boeiende momenten zaten. Of dat nu gesprekken waren of opdrachten. Vandaag vooralsnog niet. Er wordt ook best veel in herhaling gevallen, wat er bij mij op duidt dat er vooraf niet voldoende opdrachten waren bedacht. Dat zou bij een tweede deel beter moeten.

Ja, maar daar staat tegenover dat 't vannacht als erg leuk werd ervaren. Soort van compensatie, het constant aanpassen van de regels wordt ook niet altijd goed ontvangen .

Voor de volgende fase is 't wel goed om mee te nemen dat ze redelijk uitgepraat zijn, probeer ze altijd wat te doen te geven zodat er iig gespreksstof is (wat ook deels 'actie' is).
  zondag 17 mei 2009 @ 19:31:50 #10
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69126970
quote:
Hoeveel inlevingsvermogen heeft een streamer?
Weinig tot geen. Ook bij de redactie kennelijk niet. Iemand die verslaaft is aan sigaretten zomaar alles ontzeggen moet volgens velen kunnen want dat hoort erbij vind men. O en daar mag lijdend voorwerp dan niet over klagen want zo zwaar is het allemaal niet.

De Bunker De Afkickkliniek.

Ook een leuk programma hoor. Soort SBS6 "De afvallers". Van hetzelfde niveau ook ongeveer.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 19:33:54 #11
128220 Peter6000
pi_69127026
Ik val in herhaling, maar dat doet Danny ook, dus dan post ik het ook nogmaals, want anders lijkt het net of zijn persoonlijke mening belangrijker is dan de mijne:

Een RLS kan niet 24/7 boeiend zijn. Tijdens DGK hingen ze ook vaak de hele middag rond bij het zwembad, om `s avonds ff een uurtje 'televisie' te maken, en daarna gingen ze pitten.

Wat inlevingsvermogen van de streamers betreft: die is er weinig.
Het gedrag wordt gezien, en er wordt nauwelijks een poging gedaan te speculeren waar dat vandaan komt.
En er moet een gezamenlijke zondebok zijn (wat pestgedrag is, trouwens). Ik ben wel blij dat er in korte tijd al meerdere zondebokken geweest zijn: Renate - Eline - Marielin.
Langere tijd 1 zondebok in de COS kan ik slecht tegen.
pi_69127108
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef Danny het volgende:
Natuurlijk kan het niet 24/7 boeiend zijn. Helaas is het nu even extreem saai en lijkt het erop dat er vanuit de regie niet echt aanstalten worden gemaakt daar verandering in te brengen door ze gewoon de bunker te laten gebruiken.
Wat je nu krijgt is dat met buiten wacht tot ze naar binnen mogen en zodra ze binnen zijn ze voornamelijk wachten tot ze weer naar buiten mogen. Dit vooral omdat er werkelijk NIETS is ter afleiding.

Ze zijn inmiddels ook wel uitgepraat en dus krijg je dat het vaak 10 minuten tot een half uur achtereen compleet stil is. Dat is op zich dodelijk. Ik ben ook al driftig aan het zoeken naar een leuke film voor vanavond, want het belooft weinig goeds meer. Had van fase 3 ook meer verwacht. Er werd om input gevraagd, maar veel is daar niet mee gedaan vooralsnog (zelf kleding maken en moeten dragen bv). In plaats daarvan zijn ze allemaal naar buiten geflikkerd. Vast en zeker afzien hoor, maar dodelijk voor de streams. Het is wel de bedoeling dat ze afzien, maar natuurlijk moet er wel een balans worden gevonden. Groepsopdrachten zoals kleding maken kunnen dat prima oplossen. Daar wordt jammer genoeg niet op ingesprongen. Er wordt vastgehouden aan de ingeslagen weg, ook als die niet blijkt te werken.

De input was behoorlijk maar of geheel of deels onbruikbaar omdat een aantal dingen op korte termijn niet realiseerbaar zijn.
Dit heeft zowel te maken het budget als met het op dit moment niet kunnen uitvoeren van werkzaamheden omdat The Bunker bezet is.

Zo zijn heel veel tips niet meer bruikbaar voor TBO 1 maar wel voor TBO 2.
Kleding maken kan er nog altijd als opdracht ingezet worden, kraak niet meteen alles af als er niet per direct een opdracht in gaat.

Opdrachten voorbereiden kost tijd, dat zoiets er bij de streamer niet altijd in gaat vind ik best maar na een tijdje ga je daar als crew overheen lezen.
Het wil er maar niet in dat wij hier geen kast hebben staan vol met kant en klare opdrachten en mogelijke scenario's (daar was gewoon geen tijd voor).

Dat je nu deze rustige dag aangrijpt om direct de mineur in te zetten vind ik erg flauw.
Gisteravond en gisternacht was het druk op de stream en vandaag een stuk rustiger.
Noem mij maar eens een vergelijkbare RLS (vergelijkbaar budget) waarbij de deelnemers 24/7 bezig werden/worden gehouden.

De mensen die hier niet alleen tijdens de kickoff maar ook tijdens de drukke dagen gedurende TBO 1 zijn geweest hebben gezien hoeveel handelingen wij moeten verrichten om beneden iets mooi on stream te krijgen.
Het is dan ook niet zo vreemd dat men zich na een bezoek aan The Bunker wat genuanceerder uitlaat en begrip toont voor de stillere uurtjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dementor op 17-05-2009 19:43:35 ]
pi_69127172
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef Rica het volgende:

[..]

Weinig tot geen. Ook bij de redactie kennelijk niet. Iemand die verslaaft is aan sigaretten zomaar alles ontzeggen moet volgens velen kunnen want dat hoort erbij vind men. O en daar mag lijdend voorwerp dan niet over klagen want zo zwaar is het allemaal niet.

De Bunker De Afkickkliniek.

Ook een leuk programma hoor. Soort SBS6 "De afvallers". Van hetzelfde niveau ook ongeveer.
Op de redactie werken ook rokers.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:38:30 #14
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69127230
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Al je reacties bestaan uit excusses, valt je dat op?
Your games are death
With every breath
pi_69127289
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Rica het volgende:

[..]

Al je reacties bestaan uit excuses, valt je dat op?
Eerder verklaringen.
Interactie noemen ze dat.
pi_69127436
Ik bedoelde met 't topic meer inlevingsvermogen richting de deelnemers, dat ze maar beperkte capaciteit hebben om 'leuke streams' te maken. Dat wordt deels gestuurd door opdrachten en duels, maar komt ook deels van henzelf.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:46:44 #17
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69127588
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

Eerder verklaringen.
Interactie noemen ze dat.
Dat er op de redactie rokers rondlopen verandert toch niks aan de beslissing roken toch weer opnieuw een issue te maken?

Wat ik zeg De Bunker De Afkickkliniek

BB Hummie all over again. En die stond ook al bekend om haar creativiteit
Your games are death
With every breath
pi_69127615
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedoelde met 't topic meer inlevingsvermogen richting de deelnemers, dat ze maar beperkte capaciteit hebben om 'leuke streams' te maken. Dat wordt deels gestuurd door opdrachten en duels, maar komt ook deels van henzelf.
Jeroen zei het al eerder, zonder input geen output.
Een aantal Overlevers hebben voor TBO te weinig bruikbare input gehad (krassen op de ziel en levenservaring) en dat heeft als gevolg dat nu ze in The Bunker zitten niet in staat zijn tot het leveren van goede output (diepgaande/interessante gesprekken).
pi_69127635
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Dementor het volgende:

[..]

De input was behoorlijk maar of geheel of deels onbruikbaar omdat een aantal dingen op korte termijn niet realiseerbaar zijn.
Dit heeft zowel te maken het budget als met het op dit moment niet kunnen uitvoeren van werkzaamheden omdat The Bunker bezet is.

Kleding maken kan er nog altijd als opdracht ingezet worden, kraak niet meteen alles af als er niet per direct een opdracht in gaat.

Opdrachten voorbereiden kost tijd, dat zoiets er bij de streamer niet altijd in gaat vind ik best maar na een tijdje ga je daar als crew overheen lezen.
Het wil er maar niet in dat wij hier geen kast hebben staan vol met kant en klare opdrachten en mogelijke scenario's (daar was gewoon geen tijd voor).

Dat je nu deze rustige dag aangrijpt om direct de mineur in te zetten vind ik erg flauw.
Gisteravond en gisternacht was het druk op de stream en vandaag een stuk rustiger.
Noem mij maar eens een vergelijkbare RLS (vergelijkbaar budget) waarbij de deelnemers 24/7 bezig werden/worden gehouden.

De mensen die hier niet alleen tijdens de kickoff maar ook tijdens de drukke dagen gedurende TBO 1 zijn geweest hebben gezien hoeveel handelingen wij moeten verrichten om beneden iets mooi on stream te krijgen.
Het is dan ook niet zo vreemd dat men zich na een bezoek aan The Bunker wat genuanceerder uitlaat en begrip toont voor de stillere uurtjes.
gisternacht was super ik en nog een paar hebben genoten en nee je kan niet continu met opdrachten aankomen dat begrijp ik
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 19:50:25 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69127717
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Dementor het volgende:

De input was behoorlijk maar of geheel of deels onbruikbaar omdat een aantal dingen op korte termijn zijn.
Klinkt logisch, maar open niet een dergelijk topic om er vervolgens niet meer naar om te kijken volgende keer en meldt welke zaken gebruikt kunnen worden en welke niet. Nu wordt de vraag gesteld of er meegedacht kan worden, maar vervolgens is compleet onduidelijk wat er met de input gedaan wordt.
quote:
Als opdracht heeft het voor de laatste 2 dagen ofzo niet veel nut meer. Ik zou het voor TBO2 inzetten als openingsopdracht. Zet meteen even de tendens
quote:
Maar ik neem aan dat er nu tussendoor al wel nagedacht wordt over opdrachten voor deel 2?
quote:

Het is een topic waar gewoon een mening gegeven mag worden. De streams zijn vanaf vanmorgen al dodelijk saai, dat valt gewoon niet te ontkennen.
quote:
Waarom? We zijn toch geen vergelijkingsspelletje aan het doen? Ik (en velen met mij) constateerden dat de streams vandaag dodelijk saai waren, voornamelijk omdat ze in de iso zaten. Dat was eenvoudig op te lossen. Gooi ze gewoon naar binnen en laat ze wat doen. Anything. Geef ze een bak steentjes en laat ze er een spelletje mee bedenken. Geef ze een balletje die ze 4 uur lang moeten overgooien. IETS. Dat kost ook totaal geen inspanning van de redactie, anders dan een tennisbal regelen en een briefje tikken.
quote:
Ik heb alle begrip voor de stillere uurtjes. Sterker nog; daar begin ik mee in mijn post. Maar uiteindelijk ben ik consument en interesseert het me als consument niet zoveel hoe hard men achter de schermen werkt. En als je veel kijkers wil trekken zul je DIE gedachte in je achterhoofd moeten houden. Als mensen vandaag hadden ingehaakt hadden ze na een kwartier doodse stilte meteen weer afgehaakt. En DAT is de realiteit. Dan kun je mij een klootzak vinden omdat ik zeg dat het mij niet interesseert hoe hard er gewerkt wordt, maar met die mening geef ik wel die van de gemiddelde, nietsvermoedende nieuwe kijker aan. En natuurlijk snap ik dat het druk is en natuurlijk interesseert het mij vanuit mijn functie wel degelijk, maar puur als consument gekeken is 'we hebben het druk' geen argument. Net zoals wij al tien jaar worden afgestraft dat updates op zich laten wachten. Ook wij hebben het tiefusdruk. Ik maak al tien jaar weken van 60-100 uur, maar hoewel ik die drukte wel aandraag als reden snap ik ook dondersgoed dat de gemiddelde FOK!user daar totaal geen boodschap aan heeft.

Kortom; vat het allemaal niet zo persoonlijk op, maar zie de kritieken voor wat ze zijn en doe er iets mee. Lang niet elke opdracht hoeft uren werk te kosten, maar zorg in ieder geval dat ze niet een half uur doodstil voor zich uit staren.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69128148
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef Danny het volgende:

[..]

Klinkt logisch, maar open niet een dergelijk topic om er vervolgens niet meer naar om te kijken volgende keer en meldt welke zaken gebruikt kunnen worden en welke niet. Nu wordt de vraag gesteld of er meegedacht kan worden, maar vervolgens is compleet onduidelijk wat er met de input gedaan wordt.
[..]
Wederom te weinig tijd om een opsomming te maken van wat wel of niet gebruikt gaat worden.
quote:
Als opdracht heeft het voor de laatste 2 dagen ofzo niet veel nut meer. Ik zou het voor TBO2 inzetten als openingsopdracht. Zet meteen even de tendens
[..]
Van niets naar iets werken is inderdaad leuker om te zien.
quote:
Maar ik neem aan dat er nu tussendoor al wel nagedacht wordt over opdrachten voor deel 2?
[..]
Ja, voornamelijk dingen die nu niet realiseerbaar zijn vanwege het budget en/of omdat er aanpassingen in The Bunker gedaan moeten worden gaan mee naar TBO 2.
quote:

Het is een topic waar gewoon een mening gegeven mag worden. De streams zijn vanaf vanmorgen al dodelijk saai, dat valt gewoon niet te ontkennen.
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar een redactie moet ook slapen na een dag en een nacht streams te hebben geleverd.
quote:
Waarom? We zijn toch geen vergelijkingsspelletje aan het doen? Ik (en velen met mij) constateerden dat de streams vandaag dodelijk saai waren, voornamelijk omdat ze in de iso zaten. Dat was eenvoudig op te lossen. Gooi ze gewoon naar binnen en laat ze wat doen. Anything. Geef ze een bak steentjes en laat ze er een spelletje mee bedenken. Geef ze een balletje die ze 4 uur lang moeten overgooien. IETS. Dat kost ook totaal geen inspanning van de redactie, anders dan een tennisbal regelen en een briefje tikken.
[..]
Dan krijgen we hier weer posts in de trant van konden jullie niets beters verzinnen?
quote:
Ik heb alle begrip voor de stillere uurtjes. Sterker nog; daar begin ik mee. Maar uiteindelijk ben ik consument en interesseert het me als consument niet zoveel hoe hard men achter de schermen werkt. En als je veel kijkers wil trekken zul je DIE gedachte in je achterhoofd moeten houden. Als mensen vandaag hadden ingehaakt hadden ze na een kwartier doodse stilte meteen weer afgehaakt. En DAT is de realiteit. Dan kun je mij een klootzak vinden omdat ik zeg dat het mij niet interesseert hoe hard er gewerkt wordt, maar met die mening geef ik wel die van de gemiddelde, nietsvermoedende nieuwe kijker aan. En natuurlijk snap ik dat het druk is en natuurlijk interesseert het mij vanuit mijn functie wel degelijk, maar puur als consument gekeken is 'we hebben het druk' geen argument. Net zoals wij al tien jaar worden afgestraft dat updates op zich laten wachten. Ook wij hebben het tiefusdruk. Ik maak al tien jaar weken van 60-100 uur, maar hoewel ik die drukte wel aandraag als reden snap ik ook dondersgoed dat de gemiddelde FOK!user daar totaal geen boodschap aan heeft.
Ik ga daar helemaal in mee maar ik kan er op dit moment niets aan veranderen.
quote:
Kortom; vat het allemaal niet zo persoonlijk op, maar zie de kritieken voor wat ze zijn en doe er iets mee. Lang niet elke opdracht hoeft uren werk te kosten, maar zorg in ieder geval dat ze niet een half uur doodstil voor zich uit staren.
Aan het eind van TBO soms ik de boel op en is het tijd voor een grondige evaluatie.
  zondag 17 mei 2009 @ 23:40:01 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69136893
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar dat doet Danny ook, dus dan post ik het ook nogmaals, want anders lijkt het net of zijn persoonlijke mening belangrijker is dan de mijne:

Een RLS kan niet 24/7 boeiend zijn. Tijdens DGK hingen ze ook vaak de hele middag rond bij het zwembad, om `s avonds ff een uurtje 'televisie' te maken, en daarna gingen ze pitten.
Wat inlevingsvermogen van de streamers betreft: die is er weinig.
Het gedrag wordt gezien, en er wordt nauwelijks een poging gedaan te speculeren waar dat vandaan komt.
En er moet een gezamenlijke zondebok zijn (wat pestgedrag is, trouwens). Ik ben wel blij dat er in korte tijd al meerdere zondebokken geweest zijn: Renate - Eline - Marielin.
Langere tijd 1 zondebok in de COS kan ik slecht tegen.
En ondanks dat gebeurde er altijd wel iets. En niet vergeten, het duurde bijna 2 jaar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 17 mei 2009 @ 23:43:53 #23
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69137018
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En ondanks dat gebeurde er altijd wel iets. En niet vergeten, het duurde bijna 2 jaar.
Met vrij dramatisch lage kijkcijfers.
Your games are death
With every breath
  zondag 17 mei 2009 @ 23:44:24 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69137031
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat wil dat dan zeggen? Dat ze zich kunnen losmaken van wat er in die bunker gebeurt of draven ze een beetje door met BB.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69137391
quote:
Hallo, tijdens TBO valt 't me op dat het grootste deel van de tijd een heleboel users roepen dat 't
Users, including me, roepen regelmatig van alles, zin en onzin door elkaar heen en ook nog eens al naar gelang de eigen stemming. Zoveel users zoveel zinnen. Als redactie kun je het nooit goed doen voor iedereen. Ik vond afgelopen nacht niet zo bizonder, daarentegen zijn er andere momenten die ik wel weer met plezier bekeken heb.

Je bent in deze setting ook een beetje afhankelijk van de redactie, spontaan gebeurt er bijna niets, omdat ook de overlevers weten dat ze min of meer gestuurd worden door streamers en redactie. Die pakken dus ook hun rust tussendoor en wachten gewoon op de volgende "bash".

En die rust pakken ze terecht, geen moeite mee! Het zijn net mensen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')